Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat problema franelor (inlocuit kit de garnituri din pompa si aerisit bine )si acum am pedala de frana mai sus ca inainte:)am facut poze dar nu gasesc cablul de date sa le trag .

Cod piesa :D1167

La tester nu s-a putut conecta pe modulul ABS (am inteles ca asa e la LT-uri ) iar pe motor aveam o eroare legata de injectoare dar desteptu care mi-a facut diagnoza a sters-o si nu a mai aparut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. O duminica placuta tuturor .

Revin cu problema mea care am relatato anterior.

- Facea presiune pe instalatie si arunca apa din vas OK--- am scimbat garnitura de chiulasa , planat chiulasa etc.

- Nu mai face presiune acuma, si nu mai arunca apa ,  dar apa nu imi sta la 90 grade imi sta intre linia de la mijloc si urmatoarea inspre sus cred ca undeva pe-la 95 grade.

- Am facut un drum de germania si la orice deal intalnit la urcare apa se ridica peste 100 grade, nu am lasato sa se urce mai mult desi ma opream pe banda de urgenta si urcam pe treapta 1-2.

Vreau sa zic ca nu era incarcata cand facea figurile astea , era masina goala

-Nu mai trage asa bine ca inaintea schimbari garnituri de chiulasa.

-Am schimbat radiator nou, termostat nou, pompa apa noua, distributie fata, spate, tot ce mi-a sugerit mecanicul ca ar fi bine sa schimb, dar degeaba , m-a disperat aceasta masina.

- Se poate sa aiba legatura ceva cu partea electrica , senzori, etc, pentru ca altceva nu mai vad ce sa-i mai fac.

- La intoarcere am vazut ca nici aerul in masina nu mai vine, practic motorasul ala sau ce este nu mai merge pe nici o treapta.

-Fratilor urmatorul pas care trebuie sa-l fac sa-i dau foc ca nu stiu ce sa-i mai schimb la ea.

- Daca credeti ca puteti sa ma ajutati cu ceva informatii privind situatia , va multumesc.

- Doamne ajuta pe cei ce sunt multumiti de Lt , dar pe mine ma desamagit complet, Am mai avut si alte marci de dube dar asa ceva inca nu am patit sa nui dau de capete.

Modificat de Doryan40
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doryan ti se intaresc furtunele de apa? Chiar daca ai schimbat garnitura de chiulasa termostst pompa apa radiator, mai poate fi fisurat un cilindru si iti poate baga compresie in apa , deacolo toate problemele cu temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intaresc furtunile , nu este presiune pe instalatie, este totul normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trist, sper sa nu ajung si eu ca tine cam asa imi urca si mie apa pana pe liniea de dupa 90. Cati km ai? Ai scos ce iti ziceam mai in sus? Eventual are ceva radiator de incalzire? Ptr caldura habitaclu. Eu la passat anual ii bag pistolu cu 8bari si limpezesc cu apa.

Sa ne ti la curent. Si sper sa reusesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat vascocuplajul  ? Masinile astea nu au ce sa aiba la partea electrica legat de racire , ca nu au electroventilator si nici termocupla . 

Singurele responsabile de racire sunt radiatorul ,pompa de apa si vasco . si care sunt calibrate sa faca fata functionarii normale a motorului . 

 

Apropo a montat cineva electroventilator pe LT?
Eu am aer condittionat si daca il pornesc cu maisna in stationare imi patineaza ambreajul de la compresor . In mers nu se intampla asta .

Am pus totul pe seama lipsei de ventilatie .

 

Ma gendeam sa iau un electroventilator de opel astra si sa il montez in fata radiatorului ,si totusi sprinterele cu AC parca au electroventilator .,

 

Aceleasi simptome le poti avea si daca distributia de la pompa de injectie nu e pusa corect la punct .

Modificat de gicabobo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Nu am intales ultima informatie ... " Aceleasi simptome le poti avea si daca distributia de la pompa de injectie nu e pusa corect la punct "  Adica daca ii verificat cu vag comul si avansu ii cat mai aproape de linie din mijloc deci spre zero ii ok?

 

Avansu se regleaza la pompa de injectie deci distributia si rola mare din spatele motorului numai nu? cu cureaua mare din fata normal nu am treaba nu? Adica daca ii pusa cu piese blocatoate nu mai am ce sa o "reglez".

 

Si ultima intrebare, de ce ar incalzi motorul, din cauza injectiei... Poate fi interesant ce afirmati... am patit ceva de genu pe un bmw si acum mi-a picat fisa si am facut legatura.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar pompa de injectie se pune la punct pe Vag-Com . Dar avansul pompei se poate modifica din rolele de pe distributie. 

 

Asadar cu cat tensionezi mai tare cureaua din rola de jos (ce-a din fata pompei cum ar veni )cu atat ii maresti avansul si motorul se v-a incalzi excesiv .

 

La unul dintre LT-uri s-a rupt cureaua de la pompa de injectie si neavand semne nici pe fulia pompei nici pe ce-a a axului , a trebuit sa o iau pe ghicite :

Pistonul 1 sus de fiecare data si  pompa in toate cele cinci puncte ,pana am vazut-o pornita . si apoi reglata din role pana la punctul in care trage ok dar nu incalzeste motorul .( Nu am VAG-COM si nici nu stiu pe nimeni )

Modificat de gicabobo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Doryan 40. Aceasi problema am avut-o si eu, schimbat absolut tot ce tine de sistemul de racire (radiator, ventilator, pompa de apa, furtune, termostate, spalat toate canalele cu otzet, etc). Incercat rezolvare la reprezentanta Vw din Iasi, mai exact la Sandra la Letcani. Investitie uriasa de timp, bani si nervi, disperare maxima. Insa totul a fost in zadar. In sarcina sau cand era incarcata apa se ridica la 95-100 de grade. Dupa ce am schimbat o gramada de piese noi si originale, rezolvarea a venit cu un termostat care deschide la 80 de grade. La deal sau in sarcina se duce apa la 90-95 de grade, in rest totul e ok, temperatura st ape la 80 de grade. Consumul acelasi.

 

Acum am alta problema destul de spinoasa. Detin un LT35 motor 2,5tdi din 2002. Masina are aprox 280.000km. Masina functioneaza perfect cateva sute de km, trage bine, fara fum, fara alte figuri. Stationez doua ore si nu mai porneste. Dau la cheie de inebunesc electromotorul, o ia , merge 100m se opreste. Omor dn nou electromotorul porneste si functioneaza bine tot drumul. Stationez de cateva ori, porneste fara probleme. Ajung acasa, stationeaza peste noapte, a doua zi de dimineata ceeasi problema. Schimb preventiv filtrul de motorina si supapa din capul filtrului. Merge bine o zi, plus numeroaes stationari, dupa care revin aceleasi  simtome. E week-end, mecanicii sunt la mici si bere. Din consultatiile luate prin telefon se pare ca s-a stricat pompa de injectie. A

cum am doua optiuni : reparatie sau inlocuire cu una noua. Un sh nu ma incanta ca nu stiu ce umpar, ce uzura are pompa respectiva.

Intrebari: daca se repara, e ok? Sau se face o simpla « carpeala » pe la niste garnituri ? Am posibilitatea sa o repar la Sermecom (Iasi), cost undeva pe la 2000lei. A mai facut cineva reparatii pe la ei?

Pompa noua, pe la ce magazine din Germania ati gasit ceva bun? Ma refer la mgazinele on-line. Ce producator recomandati ?

Multumesc anticipat pentru pareri si sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mergi la Nelu in Tomesti si te rezolva cu pompa orice problema ai avea, numai cheltui bani in service de top, nu au reparat sandra lt-URI cât au reparat ei.

Normal ar trebui schimbat axul pompei corpul nu pătește nimic. Eu am schimbat pentru cand era fierbinte pornea greu.

Modificat de corneliyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Da-mi te rog un numar de telefon. Nu am mai fost niciodata la el si nu stiu pe unde are atelierul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum traversezi Tomesti pe strada principala dupa PECO mai merci cca 500 m si pe partea dreapta o sa vezi o poarta neagră pe role cu plexiglas fumuriu pe interior, nu ai cum sa o ratezi si mai tot timpul sunt dube in curte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc kistler, am sa incerc si varianta ta, sa schimb  termostatul cu unul care deschide la 80 grade sa vad cum se comporta, pentru- ca si eu am schimbat totul , asi vrea sa va inreb ceva :

- senzori aia care se gasesc pe furtunile prin care trece antigelul pot sa influenteze ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61
Doryan40

De ce nu mergi la Bucovina bus,sunt undeva la iesirea spre Botosani.(cca 150 metri inainte de OMV pe  partea stanga)

Dupa parerea mea sunt cei mai buni in zona noastra.Eu daca am probleme mai serioase merg  de la Pascani la ei,am dus masina acolo si pe platforma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

- senzori aia care se gasesc pe furtunile prin care trece antigelul pot sa influenteze ceva ?

Nu ma pricep.

Dar la un moment dat, furtunasul ala mic prin care curge apa in borcan l-am gasit opturat cu o bucatica foarte mica de silicon. Atunci mecanicul mi-a spus ca din aceasta cauza se incalzea in exces motorul. Dar din pacate nu a fost asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am dat comanda de toti senzori care se afla pe instalatia de racire , o sa-i schimb pe rand sa-mi dau seama care este vinovatul daca totusi ar fi cauza de la un senzor ceva. Oricum asta a mai ramas de schimbat senzori. Va tin la curent daca rezolv problema.

sir_galahad61 am fost si acolo, acelasi raspuns ca la toti :::, garnitura de chiulasa, termostat , radiator infundat, care deja le explicam ca sunt schimbate toate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi aduc bine aminte, printre primele piese schimbate a fost si un senzor plus o piesa care face ca sa se incalzeasca apa mai repede pt interior. Nu mai retin exact cum se numesc.

Nu uita sa postezi rezultatul, dupa ce schimbi senzorii!


Doryan40

De ce nu mergi la Bucovina bus,sunt undeva la iesirea spre Botosani.(cca 150 metri inainte de OMV pe  partea stanga)

Dupa parerea mea sunt cei mai buni in zona noastra.Eu daca am probleme mai serioase merg  de la Pascani la ei,am dus masina acolo si pe platforma

 

 

E vorba de service-ul de la iesirea din Suceava spre Botosani? Ti-o repara pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezultatul unei diagnose facute astazi:
“ Engine electronics, general
1 Fault  / notes detected
17948    P1540    035
Vehicle Speed sensor
High Imput
-
Sporadic fault  “
Mecanicul mi-a spus ca este posibil ca senzorul de pe vilbrochen ce indica viteza sa fie defect si de aceea sa am problem la pornire, iar pompa de injectie sa fie buna.
Tot studiind comportamentul masinei, am observat ca problemele la pornire, apar cel mai des cand in rezervor sunt sub 20litri motorina. In ultimile zile am tint-o numai cu rezervorul pe plin, vad ca nu mai face figuri la pornire nici dupa ce stationeaza o noapte. Alt mecanic mi-a spus ca e posibil sa vreun furtun pe la sorb, cand scade motorina sub o anumita cantitate sa faca figuri la pornire. Insa ar trebuie sa-mi faca figuri si in mers, ceea ce nu se intampla.
Ce parere aveti vis-à-vis de diagnoza de mai sus ?


 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui frana iti scade 'linia" de la indecatorul de combustibil? Iti fluctueaza? La mine asa face si nu imi indica viteza dar porneste ok... cica ar fi senzoru de pe transmisie sau cv de genu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicatorul de combustibil functioneaza bine, nu fluctueaza iar turometrul si vitezometrul sunt ok.

Nici astazi nu a mai facut figuri, rezervorul tinut numai pe plin, stationare 10 ore a pornit la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat toti senzori care se afla pe instalatia de racire :

-Singura schimbare pe care o vad este ca acuma temperatura mergand prin oras chiar si cu aerul conditionat deschis imi sta la 90 grade

-Cand ies putin la drum intins si trag de ea putin se urca la 95 si ramane acolo pana ce nu incetinez sau stau pe loc cu motorul pornit si revine di nou la 90 grade. Nu pot sa spun ca se va comporta asa si incarcata sau la urcari sa stea la 95 grade si totusi nu asi vrea sa risc sa ma opresc iarasi pe banda de emergenta vazand temperatura ca se urca la 100 grade.

Ce dumnezeu poate sa mai fie ca face aceste oscilatii de temperatura 90-95 grade ?

Eu ma gandesc sa nu scape ceva aer pe le un tub de la intercoler sau  ceva vacum , si cand o fortez putin vascocupla nu mai face fata !!

Voi ce ziceti ? Masina are doar 198 000 km originali si sunt sigur ca sunt originali, ca daca nu deja schimbam motorul la cata durere de cap mi-a dat problema aceasta cu temperatura .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, avansu ii in regula? ai verificat cu vag comu daca ii pe linie?

 

Si eu sunt oare cum in aceasi situatie... ai anulat valva vacumatic de care vorbeam pe ceva pagini mai in spate?

 

Eu nu mai prea circul cu duba si nu a fost asa deranjant. Intercoolerul daca era fisurat sau scapa se auzea si scotea fum sau erau sintome ca la astea mici... Eu vacum am foarte bun, chiar m-am mirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati cu un termostat de 80C. O problema cat de cat asemanatoare am avut si eu, iar rezolvarea dupa cateva piese schimbate a fost termostatul...cel putin asa a fost la mine. Acum imi sta in oras la 88C motorul, iar la drum lung 90C.

 

PS: Ce tip de ulei de servo folositi? ma refer in principal la culoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ninu nu am anulat acea valva vacumatica de care zici si nici nu am idee cum sa fac sa o anulez, despre avans nu stiu ce sa zic, nu am umblat la el, nici nu l-am masurat !

 

 

aDyw0w Cred ca pana la urma am sa incerc si varianta cu un termostat care deschide la 80 grade, o  controlez ce fel de ulei este si ce culoare , pentru-ca pana acuma nu am umblat la el.

 

Mi-e imi sta un dubiu ca ceva nu lucreaza bine ori pompa vacum ori am putina pierdere pe la furtunile de la intercoler ca de cand au inceput mecanici sa umble prin ea, poate a lasat vreun furtun ceva slabit , ca acum nici nu mai are parca puterea ce o avea inainte , ma refer ca daca acelerez brusc cu a 3 sau cu a 4 nu se simte  un pic de sprint, se urca turatia dar mai lenta putin, acum nu stiu ce sa zic , ma disperat , cred ca pana la urma am sa ma opresc pe la o reprezentanta prin germania sa vad ce zic ei !.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania o sa te puna sa cumperi piese noi pe banii tai i o sa le schimbi pana o sa ti se faca rau. Eu am fost cu un Vw passat care intrerupea in mers, am schimbat o sacosa de piese si tot nu i-au dat de capat.

In legatura cu problema mea la pornire, tocmai am vorbit astazi cu un amic care are si el un LT35 identic cu al meu. Mi-a spus ca el are aceeasi problema la pornire de doi ani, dar nu s-a panicat, merge cu duba numai pe plin si porneste foarte bine. Daca o scapa sub juma de rezervor incepe sa-i faca figuri la pornire. El banuieste care niste "crocodili" prin rezervor si de aici aceste probleme cu pornirea cand e mic nivelul de motorina. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!