Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Salut! La motorul asta trebuie sa plece de la 1000 si un pic nu stiu exact dar daca o sa gasesc putin timp o sa incerc sa masor presiunea dar la mine e putin mai complicat ca nu am turometru si trebuie sa stau cu calculatorul pe el sa vad turele dar nu trebuia sa se umble la tijaca e foarte greu de reglat,daca are presiune mare da deviatie pozitiva,daca e prea mica da deviatie negativa si in ambele cazuri intra in limp mode calculatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat partial sa zic, au demontat turbina si au reglat-o din nou, tot nu trage chiar ca inainte dar e ok, o sa imi cumpar o alta turbina sh la care nu s-a umblat cand o sa gasesc....  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am transformat si eu bancheta pasageri in bancheta rabatabila.

 

Ptr ce care inca nu beneficiaza de spatiu de sub bancheta, am facut u mic DIY. Postez aici ca nu stiu unde sa il pun.

 

Scule: 1x tubulara 16 ; clichet cu prelungitor.

 

Se desfac suruburile din extremitati post-39904-0-80704500-1432330369_thumb.j  stanga si dreapta post-39904-0-44045400-1432330413_thumb.j ; post-39904-0-92491600-1432330655_thumb.j  .

 

 

Dupa care se scoate buretele de la prinderea centuri din mijlocul banchetei si se desface surubul (alb) care se vede ce tine centura. post-39904-0-02896400-1432330599_thumb.j   sau post-39904-0-01770800-1432330629_thumb.j

 

 

Rezultat : post-39904-0-41042700-1432330694_thumb.j

 

Pentru a putea rabata complect, tetierele trebuie scoase.

 

Succes.

post-39904-0-41594100-1432330436_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , dopa aproximativ 1an si 25000km parcursi intampin o alta problema la lt 35 motor anj 

La  2800-3000 rpm se simte o intrerupere insotita de pierdere de putere si fum , daca las acceleratia si apas din nou merge normal pana in plaja asta de turatii unde se simte iar intreruperea . fumul de vede doar in momentul in care e limitata . 

La inceput mi-a facut de 2-3 ori pe un drum de Bucuresti dupa care si-a revenit, apoi m-a chinuit cam 50-60 km si a revenit la normal . acum face tot mai des si nu pot sa mai trec de 110km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,am ales o firma din Ardeal(Medes import-export) pret 1066,40 cu Tva si garantie 1 an,montata la service autorizat.Prima impresie este ok,acuma sa vedem

Ma lăsat si pe mine caseta la Lt curge ulei pe partea dreapta prin burduf, cum se comporta cea care ai rectificato la Medes? Ceva probleme pana acum? Ai dat cu piesa la schimb sau ai recondiționat caseta ta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am bataie in caseta vad..ne poti spune detalii despre caaets asta? E cu caseta ta la schimb,e refurbishata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am transformat si eu bancheta pasageri in bancheta rabatabila.

Ptr ce care inca nu beneficiaza de spatiu de sub bancheta, am facut u mic DIY. Postez aici ca nu stiu unde sa il pun.

Pentru a putea rabata complect, tetierele trebuie scoase.

 

La o frâna mai brusca nu exista riscul rabatarii in parbriz? Troncane la denivelări?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, nu trocane, am pus frana cu ea goala si nu s_a miscat nimic. Ptr a fi linisit poti pune piulita la loc stransa putin... Alti merg asa de multi ani si nu am auzit sa fi avut probleme, multi au trecut deoarece uni vamesi cred ca noi avem ceva de ascuns si de aia nu rabatam sa vada lada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, ma ajuta cineva cu un cod de la cablu de la usa culisanta laterala? Sau un link pe eBay.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9017600704 indicat este sa cauti piesele pe Mercedes sprinter pentru ca la LT in afara de motor totul este Mercedes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am rezolvat cu usa laterala, era numai mansonu dezlipit, si l-am lipt. Am pus tot la loc.  Precizes ca trebuie desfacut tot ptr a da cablu jos.

 

Urmatoarea etapa ar fi cum sa re fac sa mearga inchdierea centralizata pe spate. Am luat duba cu acuatori si mufele scoase pe spate, cred ca s-a blocat pe inchis ca am vazut si ceva taiaturi etc.

 

Pe fata cabina se inchide la adoua rasucire de cheie in yala sofer.

 

Daca aveti ceva scheme, trase etc... Are si modul de inchidere? unde ii ?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar fi procedura de a schimba corect treptele pentru a nu smunci......mai ales de la treapta  1-a2a...a2a-a3a?

Cati litri de ulei intra in motorul ANJ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura e simpla..se apasa energic ambreiajul si se elibereaza usor.intre trepte pentru a nu carai se lasa un timp pentru a se sincroniza pinioanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbi exact ca la camion, astepti sa ajunga turatia motorului aproape de relanti intre trepte. Efectiv sa le schimbi "mai in lung".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate pleca fara a fi probleme in timp(uzura,etc) cu viteza a2a de pe loc?

Poate recomanda cineva un service bun in Bacau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune in furtunul care duce de la radiator la termostat.

 

Salutari la toti forumist si toti cei ce detin un vw lt

Ieri si astazi am tot umblat pe la toti mecanici care sunt in zona mea dar fara nimic concret.

Va intreb pe voi .- care este problema ca imi face presiune pe acest furtun intre radiator si termostat ? am schimbat termostatul nou, distributia noua cu pompa apa noua, , Apa imi oscileaza de la 90-95 dar nu mai sus, nu fierbe, dar o arunca afara pe la supapa de evacuare care se afla pe vasul de antigel. Practic se face presiune foarte mare, asi spune.

Am un LT din 2001 2500 tdi motor ANJ

Orice raspuns si informatie imi va fi de ajutor pana ce ajunge masina pe mana mecanicilor,. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatoru se incalzeste tot,chiar daca e nou termostatu incearca cu vag sa-l urmaresti sa vezi,deschide la cit deschide.Daca e ok,garnitura de chiulasa.

Modificat de adrianf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doryan40 uitate mai in spate pe cateva pagini am postat poza cu faimoasa supapa vacumatica... Eu dupa distributie pompa etc tot nu nu mai imi incalzea motoru nici cum mai mult de 40 grade... am umblat pe la toti ... vream sa il duc la 90 ptr a imi regla avansu.

 

Vezi sub roata de pe partea soferului ai pe furtunu de apa o "cutie" si pe ea ii o "ciuperca" vacumatica... aia nu functioneaza. Eu ieri am scos furtunasu de vacum si bagat o piulita pe el... acum apa circula si imi sta din nou intre 75 si 85 in rulaj ... ce ii drept ca mai scate cateodata sub 70 daca ii frig afara...

Si mie imi statea tot pe 90si 95 dar nu imi facea presiune sau arunca pe undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radiatorul se incalzeste asta nu mai stiu daca totul sau o parte o sa ma uit maine, dar ce pot sa spun este ca furtunul din partea de jos a radiatorului este doar caldut foarte putin  , cand in acelasi timp furtunul  intre radiator si termostat este la 90 grade, NINU eu nu am probleme cu temperatura, dar oricum multumesc da informatie , am sa ma uit sa vad despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pagina 23 sunt puse pozele... aici ai tot traseul de racire... Pompa vacumatica ii la reperul 18 ... Daca ai si pompa electrica ptr recircularea aerului cald dupa oprirea motorului uitate la reperul 21 ... aici

 

Toate astea pot influenta circularea lichidului de racire. Nu ii normal sa iti stea apa pe 90 -95 °C la ANJ...

 

Cand ai facut distributia era bine daca dadeai radiatoru de apa si intercoolerul jos, sa le speli.  Vasco iti merge ok?

 

Eu am schimbat vreo 4 termostate inainte sa aflu de pompa asta vacumatica.... vezi sa nu fi pus pe cel ce deschide dupa 92°C sunt mai multe modele de la 75 pana la92 parca... Eu am un prieteni ce a avut LT ca si al meu si tot sub 90 sta apa, acum are sprinter si la fel, mai am si un sprinter mai vechi si la fel. aici

G2 sau G62 ce o avea, daca zici ca oscileaza aic

 

Daca radiatorul ti partial cald poate fi infundat sau pompa defect din fabricatie (am patit pe seria 5).

 

Altfel poate fi chiulasa, dar mai ii cale multa pana sa ajungi cu gandu acolo, mai ales la anj.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit cu 2 termostate noi,cind deschideau cind nu(nu erau delea cu 15lei) daca ai vcds urmareste si vezi ce face cum face,la drum intins nu forja arunca?caldura baga tot timpu sau cu intreruperi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate pleca de pe loc cu viteza a2a fara a afecta ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NINU , chiar mi-ai dat un raspuns care ma incurajeaza, am sa verific tot , pompa vacumatica, prin schita care mi-ai dato imi dau seama care este si unde se afla, vasco merge normal,  pompa electrica ptr recircularea aerului cald dupa oprirea motorului nu stiu daca este sau nu, sincer nu prea sunt priceput, dar incerc sa aflu, termostatul meu  are deschidere la 87 grade, si la-m cumparat cel mai scump cred, vreo 60 roni, imi pare bine si sunt multumit de sfaturile voastre, poate reusesc sa rezolv treaba sa nu ajung la mecanici sa ma termine cu ideile lor, chiulasa, bloc motor etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabimok-se poate pleca cu a 2 a de pe loc dar nu este recomandat si o faci decat cu masina goala . La iveco mergea lejer dar la sprinter si lt este mai dificil plus ca tremura foarte puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sprinter nu tremura de loc ii chiar indicat, amu unu scurt si suprainaltat. La Lt cu 3 panouri cand ii gol si nu in pata plec cu adoua. 1 ii prea scurta.

Acum nu ne nebuni o facut aia treapta 1... fiecare face cum crede dupa ce probeaza.

 

 

 

 

 

Incearca sa o scriere corecta in limba romana 

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!