Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

si unde ar fi amplasata aceasta pompa electrica?

Aici veti gasi schemele complete pentru LT in functie de motor si an de fabricatie.

Cauta anul/motorul tau si vei vedea unde este amplasata pompa auxiliara de apa (additional water/coolant pump sau auxiliary water/coolant pump).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim de iluminare, eu am gasit linkurile astea : http://www.partsbase.org/vw/lt-lt-4x4-lt-eu-2001-12160-coolant-hoses-and-pipes/   reperu 18 ii "robinetul" vacumatic de care vorbeam eu si la reperu 21 ii faimoasa pompa electrica de care vorbea colegul de mai sus. Ce nu intaleg eu, unde ii amplasata in compartimentul motor si de unde se alimenteaza.

 

http://www.partsbase.org/vw/lt-lt-4x4-lt-eu-2001-12950-vacuum-system-for-vehicles-with-additional-coolant-pump/ aici ii comanda vacumatica ptr aceea "pompa" sau ce o fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ninu- dupa cum inteleg eu tre' sa fie cumva sub tulumba de servofrana,pe langa baterie eu acolo as vedea-o pozitionata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ninu, dupa cum arata in schema, nu e prinsa pe motor.

Mie mi se pare a fi prinsa cu inele de cauciuc (22 si 23) pe un suport (24) pe care se mai prinde si altceva (19 - posibil furtun dupa cum arata), toate prinse pe caroseria masinii pe partea dinspre cabina, probabil sub tulumba de servo, cum a zis si sinucigasu.

 

 

Ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu trebuie sa va agitati așa de tare cu aceasta pompa care nu face nimic altceva decât sa recircule antigelul in circuitul de încălzire al cabinei si al motorului cand acesta este oprit.Pe al meu vw lt 35 din 2004 cu cod AVR nu o am montata dar o am montata pe un sprinter 316 exact sub servofrana. Funcționează astfel , cand este frig afara si ai inchis motorul se apasă pe butonul de pe bord si pompa va recircula antigelul dintre motor si radiatorul din bord totodata pornește automat si prima treapta a ventilatorul pentru a baga caldura, NB după 15 min de funcționare nu va mai avea nici un efect de caldura. Deci aceasta pompa nu ajuta cu absolut nimic motorul cand acesta este in funcționare.

Modificat de corneliyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ninu, dupa cum arata in schema, nu e prinsa pe motor.

Mie mi se pare a fi prinsa cu inele de cauciuc (22 si 23) pe un suport (24) pe care se mai prinde si altceva (19 - posibil furtun dupa cum arata), toate prinse pe caroseria masinii pe partea dinspre cabina, probabil sub tulumba de servo, cum a zis si sinucigasu.

 

 

Ce cod motor ai?

ANJ din 2001 am si clima, in zona aia nu am vazut nimic. Aia electrica cred si eu ca ar fi ptr a da caldura dupa ce opresti motorul, asa am si la bmw si pe climatronic am un buton REST si il apas cu motorul oprit si baga cateva minute aer caldut. Eu zic ca are dreptate colegu corneliyu.

 

Mai mult ma intereseaza daca se poate "diagnostica" cumva aceea vaccumatica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ii pompa electrica http://www.webdealauto.com/fr/pompe-a-eau-additionnelle/febi-bilstein-36770.1351.1246762.8855.html eu nu o am am fost de m-am uitat, in sona servo frana nu ii nimic.

 

Am vazut ca am si ceva sonda gen G2 sau G62 sa fie si asta vinovata? http://www.webdealauto.com/fr/sonde-de-temperature-liquide-de-refroidissement/volkswagen-lt-ii-28-46-camionnette-2dx0ae-2-5-tdi.8855.830/1.html

 

 

Am mai vazut ca sunt si multe tipuri de termostate, care deschid de la 74 80 si 87 °C ...  pentru zone cu clima calda rece etc http://www.webdealauto.com/fr/thermostat-d-eau/volkswagen-lt-ii-28-46-camionnette-2dx0ae-2-5-tdi.8855.316/1.html

 

Cu ce sa incep? Sau sa o las asa? Poata sa se intample ceva daca circul cu ea mai tot timpul la 97 °C?

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Incepe prin a verifica cu VCDS daca temperatura afisata pe bord este aceeasi cu cea din motor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine nu are buton de REST in bord nu are nici pompa.

Dacă in trecut masina ta stătea la 80 grade si acum sta la 97 e clar ca ceva nu e in regula, dacă mergi mult cu ea așa se poate arde garnitura de chiulasa sau curbarea ei oricum nu e indicat.

La mine cand era intercoolerul fisurat stătea la 95 cum lam schimbat sta la 80.

Dacă sta prea jos de 80 si nu baga caldura in 2-3 km poate fi Vasco cuplat pe cald, se verifica cu motorul rece ca acesta sa se învârtă foarte ușor si cum motorul la 80 grade acesta sa se învârtă greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Andrei.

Am si eu aceeasi problema la lt-ul meu.

Moare la deal si la blana subturat.

Spune-mi te rog cum ai rezolvat problema.

Cu stima.

Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care problema? Pe 2.8 tdi ii putin altfel (motoru).

Ai mai multe detali.. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu totul alt motor. Un prieten a avut cumva aceeasi problema, iar cauza a fost ceva vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, la cat timp schimbati distributia + accesoriile la motorul anj? Ma refer aici la un kit pe care deja l-ati schimbat, nu cel original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120 mii sau 130 mii dar nu mai mult de 140 mii, ca sa ai un kit original cumperi curele contitech si role INA si o sa te țină acești km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si verificare din 45 in 45 de mii..schimbi si kitul pe spate la pompa de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...de schimbat am schimbat mereu impreuna atat fata cat si spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corneliyu. eu am pus curele contitech dar pe cea de la distributie scria made in romania si pe cea de la pompa made in germany,pompa nu stiu ce marca ii, cati km pot sa ma duc oare? acuma am vreo 65 de mii?merge pana la 90 de mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contează unde este făcută piesa atâta timp cât respecta standardul contitech poate si made in China, pompa de apa nu are nimic doar sa nu înceapă sa lacrimeze in rest nu are ce sa se întâmple cu ea.

Modificat de corneliyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Buna ziua,

Pe la inceputul  anului am schimbat caseta de directie,am pus una reconditionata la Odorheiu Secuiesc si azi m-a lasat,curge pe partea dreapta.pana acum am mai reconditionat de cateva ori la Odorhei si ma tineau macar 2 ani.Am reconditionat o data si la cineva in Holboca si nu am fost multumit (pe o scara de la 1 la 10 era din start pe la 6-7)ca functionabilitate.

Ceva sfaturi?

corneliyu -tu pe unde le reconditionezi?

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Trami nu ai incerca?Multi colegi au pareri bune despre el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Multumesc,am ales o firma din Ardeal(Medes import-export) pret 1066,40 cu Tva si garantie 1 an,montata la service autorizat.Prima impresie este ok,acuma sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Vreau sa mentionez de la inceput ca nu sunt mecanic de meserie, ”nu le am cu mecanica”, de abia permisul il am de luna trecuta :D. In fine, la ce vroiam sa ajung este ca in familie avem, nu de mult timp, o utilitara Vw LT 35 TDI, din....iunie 2000, 2461 cmc, 109 cai  ANJ. Masina a stat o perioada pe bara, intrucat am facut eforturi financiare peste puterile familiei sa o achizitionam, intrucat nu am mai avut bani pentru inmatriculare, RAR etc. 

Am mai pornit-o sa previn eventuale defectiuni, tata fiind sofer de meserie si mecanic pe masinile patriei, gen raba, dacie :D, a recunoscut personal ca il depaseste aceasta masina. Totusi, am facut chestii ce nu necesita cunostiinte ”speciale” sa zic, am schimbat acasa uleiul,i-am bagat un castrol 10w40,filtru de ulei, cureaua de accesorii, capete bara (chiar daca nu era urgent),o revizie a caroseriei spate( demontat lada,curatat rugina pana la ”carne”,insonorizant,vopsea, inclusiv sasiul,etc) la cabina nu am facut nici un fel de reparatii intrucat vrem sa o vopsim la un atelier,prezinta mici urme de rugina in zona usilor-jos cred ca este specific pt acest tip de masina,

De cand am achizitionat-o, tata i-a facut un rodaj,daca se poate spune asa :D, tragea foarte bine,goala evident, se simtea vlaga :D,lejer prindea 140 km/h. Dupa schimb si toate cele, a stat aprox 3 luni in curte,pana in februarie, a fost pornita,miscata ici colea etc,intrucat mai avea numere de Germania. Nu mai tin minte cand tata a sesizat ca ceva este in neregula. Nu se mai comporta ca inainte,nu mai are deloc vlaga, efectiv apas pedala la maxim si se coporta de parca ar avea 5 tone in plus,deabia se misca :/.

Scoate putin fum la pornire, personal cred ca si dupa pornire,dar nu excesiv,am considerat ca se datoreaza timpului in care a stat,cateva zile-gen. Saptamana trecuta am condus-o si debia a atins viteza de 50 km pe ora,la drum intins cu chiu cu vai atinge 70 km/h.

Are tahograf, si cand nu are diagrama apare un triunghi verde si licare lent,langa kilometrii, presupun ca este din cauza lipsei diagramei,intrucat nu mai apare cand bag o diagrama ,pana o scoate,nescrisa dupa cateva ore ori km.

Mentionez ca am desfacut si capacul de la filtrul de aer, l.am curatat, plus furtunele ori tevile de plastic mai bine spus, nu stiu cum se numesc :D de ies din cutia acelui filtru, am scos mufa de la debitmetru,presupun ca se numeste,totusi am pus-o la fel.

Nu stiu sigur care este cauza..injectoare??debitmetru??? supapa EGR?....totusi nu am rulat-o intrucat sa se defecteze,presupun, trebuie aerisita????   

Sper sa rezolv aceasta dilema,daca aveti vreo parere,care ar fi cauza, si eventual o diagnoza.

Cam asta e rezumatul situatie in care ma aflu, sper sa o rezolv cat mai curand. O zi buna va doresc, si fara incidente,mecanice ori rutiere   

Am atasat si cateva poze, facute inainte de spalare   

https://www.imageupload.co.uk/image/ZcpC

https://www.imageupload.co.uk/image/ZcpS

https://www.imageupload.co.uk/image/ZcpU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Sa o stapaniti sanatosi. Ai incercat sa vezi daca lucreaza turbina?.este actionata de un actuator vacuumatic ca o pompita.

L.e: 1 poza: ai pompita de vacuum cu furtunul care iese din ea si mergepe deasupra motorului( poza 2 )catre turbina care se afla in partea din stanga a motorului cum te uiti si are actuatorul (poza3) .

Modificat de sinucigasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.Am incercat aceasta variantă, dar nu se actioneaza actuatorul,m-am uitat si de deasupra de sub motor, acea tija nu se ridica deloc, ca in acest video,presupun https://www.youtube.com/watch?v=8l0Qr4zkhOY. Mi s-a parut corodata, am aplicat un spray pt rugina, ma gandeam ca e intepenita..dar ioc,tot nu se misca..Mentionez ca s-a accelerat gen pedala 0-3000 rpm.Trebuia sa accelerez usor,progresiv pana la 3000 rpm?

Modificat de VwLt23TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!