Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Buna, nu am mai facut ca am avut alte probleme cu duba. In schimb cum ziceam am schimbat debimetru si merge de rupe.

Acum nu intaleg de ce imi sta apa pe 100 grade fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosebowl:Asteapta pana faci schimbul sau pui un vas si scoti uleiul din baie.Problema e ca eu am schimbat garniturile alea de la racitor si dupa un an a inceput sa piarda din nou pe acolo(racitor).Ca idee ai mai putea strange capacul (merge un torx acolo si nu poti strange un surub si o tubulara mare de 27 sau 32 nu mai tin minte exact)Atentie sa nu strangi prea tare ,se poate deteriora filetul si dai in alta belea.:)

 

 

 

 

 

ninu: Fa o diagnoza cu motorul cald si undeva pe vag iti da si temperatura sa vezi daca corespunde cu cea indicata de bord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la un lt 46 cumparat anul trecut si care nu am apucat sa il inmatriculez. Motorul este anj. I-am facut distributia doar cea de pe fata cu toate rolele,pompa apa etc..Iar dupa plecarea din service la cateva zile am vazut ca scoate fum albastru ,fara miros de ulei,dar cu miros de non-euro(gen tv). Intreband in stanga si in dreapta unii au spus ca nu am scos-o demult in trafic si asa se intampla trebuie un pic alergata iar alta parere a fost ca datorita faptului ca nu am facut si distributia la pompa de motorina e posibil sa fie un pic decalata cu cateva grade si de aici problemele. Mentionez ca masina porneste sfert,trage ok, nu am nici o problema de ordin tehnic . De asemenea cand am cumparat.o din tara nu a scos gram de fum tot drumul.. Astept idei sugestii..pana o sa merg sa schimb si distributia la pompa de motorina.

 Pentru cei interesati de intervalul de schimb autodata il da la 145000 cu verificare 45000..in 45000 parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i o alergare  pe drum lung,daca persista fa o diagnoza,in mod normal pe diagrama tdi ar trebui sa vezi daca e decalata pompa de injectie.Sfat,totdeauna cand schimbi distributia ,schimbi fata +pompa de injectie.

Daca ai tinut-o in stationare mai mult de 3-4 luni vezi si motorina,eventual pune ceva mai scump de la mol sau omv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ..cred ca sunt toti factorii coroborati..nu am tinut-o mult nepornita..doar k o porneam si o tineam pe loc avand numere expirate.Motorina de petrom, mi s-a mai spus ca e un factor. II scot numere provizorii si o alerg.Stiu si de schimbarea fata spate a distributiei dar la un moment dat nu au mai fost finante si am considerat prioritar fata..spatele in caz de rupere a curelei neafectand internele motorului. Ca si diagnoza nu imi recunoaste vag comul calculatorul masinii.

Multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe vag la scanare totala,normal la lt va recunoaste numai engine,airbag si imobilizator.Daca reusesti cauti acolo diagrama tdi(aici sunt cam in ceata,am vazut cum a facut reglajul la mine dar nu mai tin minte.)Totusi daca reusesti poti posta diagrama in aria dedicata si sunt baieti care stiu sa citeasca.In alta ordine de idei si la mine scoate un nor de fum dimineata la pornire, :dry: si apoi foarte putin,dar masina are acum  cam 475tkm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da inteleg..dar nu reusesc sa ma conectez deloc asta e ideea.o sa mai incerc.Ce culoare are fumul scos de la tine?si ce miros mai ales..ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

as ruga colegii posesori de ANJ/AVR sa-mi spuna care e  temperatura de lucru a motorului.

Mentionez ca la mine(AVR), mai sus de 70 de grade,nu se ridica temperatura apei. Abia am facut ITP, respectiv TUV, iar noxele mi-au iesit fara probleme, iar pe fisa de noxe scria 80 de grade, dar eu nu am vazut ca pe bord sa-mi arate mai mult de 70 indifferent ca am mers bara la bara, pe autostrada sau normal prin oras. Imi fac griji degeaba sau... nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine sta foarte jos apa..cred maxim in jur de 70 probabil trebuie verificat termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca cei de la itp, au masurat temperatura uleiului din baia de ulei, care este clar mai mare, iar de acolo sa fie confuzia de temperatura.

cel mai probabil termostatul iti deschide prea repede, sau daca se incalzeste greu, atunci ai un termostat care nu mai inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, probleme cu apa o am si eu.

Explic, dupa ce am pus distributie fata si spate + pompa apa fulie role etc nou, dupa ce am curatat radiatorul de apa si itercoolerul cu jet apa, am pus tot la loc dar motorul nu se incalzea ptr a il putea regla. Am schimbat termostatu original cu alte 2 si tot mai mult de 40 de grade nu urca nici cum, alergata, batuta etc. pe vag com.

 

Dupa 2 zile de disperare, sunat la vw si alti prieteni mecanici fara nici un rezlultat, am mers la un mosulica mecanic in lt si mi-a zis ca exista un "robinet" vacumatic care daca nu are vacum pe el nu inchide. Parca poza am postat pe pagina anterioara. Dupa ce am gasit acel "accutor" a vazut mecanicul ca era fisurat furtunu de vaccum . A taiat din el si l-a pus la loc. Imediat a crescut apa in relantiu la 90 de grade.

 

Am reglat tot si merge perfect. Acum dupa aproape 8 mi de km apa imi sta in mers la 100 de grade, am verificat si cu vag comu si imi arata 97-98 de grade. Nu urca mai mult acul de pe 100 in bord. Cand sunt in relantiu sta pe 90 de crade. Cand merg sub 100km/h apa mai coboara, ca ii frig afara cred. Acum ma gandesc ce o sa fac la vara la 30 de grade.

 

Asta ii probema la mn. Motorul merge bine cred, consumul iara ii ok (cred, am facut 2175 km cu 210 litri de motorina, cu viteze mai tot timpul peste 110 pe autoruta.).

 

Deocamdata o las asa, daca gasesc in dezmebrari o sa schimb, daca nu astept vara sa vad cum se compoarta.

 

Alta problema, am schimbat debimetrul cu unu nou, a mers o perioada foarte bine, acum iara am senzatia aia ca parca bate vantu din fata si merge mai greu. Cateodata dupa ce opresc si repornesc merge mai ok.  Am sa fac un log, sper sa nu sa se fi bulit iarasi debimetru.

 

Astea sunt impresile cu duba, acum am ajuns dupa un drumu de 2200 km (Ro-Fr).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg exact 7 km pana la servici si caldura incepe sa bage dupa 2-3 km. Nu cred sa aibe ceva termostatul. Daca la T4 imi sta apa fix la 90 de grade, la LT imi sta undeva la 70-75 de grade. De asta intrebam daca e normal sau ar trebui sa investighez problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe o ruta mai lunga cun se incalzeste? Ajunge la 90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sus de 70-75 de grade nu-mi indica in bord, in cei aprox 200 de km efectuati pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, trebuie investigat. Deobicei motoarele mari de la Vw au incalzitoare auxiliare pt a ajuta incalzirea motorului la 90grade. Verifica daca iti functioneaza. Verifica si termostatul daca inchide cum trebuie. Plus...o scanare completa la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ninu - ne ajuti si pe noi cu poza acelui actuator sa il verificam si noi ceilalti care avem aceiasi problema cu temperatura apei.multumim anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lt-ul are geometrie variabila la turbo sau wastegate?Ma uit la actuatorul meu si accelerez masina si nu se misca deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu voi face o scanare, iar daca temperatura indicata pe bord e cea reala, atunci voi incepe prin a schimba vascocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ninu - ne ajuti si pe noi cu poza acelui actuator sa il verificam si noi ceilalti care avem aceiasi problema cu temperatura apei.multumim anticipat

Pozele sunt pe  pagina 23 postul 449 ... nu mai am pozele pe PC, daca este nevoie mai fac altele numai ca ii urata vremea sa ma bac sub duba.

 

@fastrider ii gometrie variabila cred, da cu wd40 pe tija accuatorului si acelereaza blana la cald, la mine si-a revenit si merge bine. Daca nu trage ok, schimbai si debimetru merita cei 250 ron cat ii, zici ca ai alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat cu wd40.dar poate ca daca e geometrie variabila, sa fie blocat din turbo...am sa incerc sa verific si furtunul de vacum.masina merge bine zic eu.simt ca trage.o incarc cu 4 tone.am avut la un passat AVB, debitmetrul defect si stiu cum e cu debitmetrul.dar am sa pun poate unul de proba sa vad daca e vreo schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Legat de temperatura apei(antigel).Am mai postat undeva in urma dar repet.Daca va uitati la senzorul de temperatura ,(e undeva langa termostat)veti observa ca mufa acestuia are 4 pini.Din ce am inteles de la un mecanic motoarele de LT au si o pompa auxiliara ,electrica de apa care banuiesc ca ajuta la recirculare,oricum nu e pusa degeaba.

Cum in acea perioada aveam alte probleme la masina nu am dat importanta si nu am intrebat exact unde se afla si nici nu am mai cautat de atunci.

Cu senzorul ala am avut odata de furca in sensul ca ,daca se defecteaza da la masa si intr-o noapte descarca la zero bateria.A fost mai greu pana am depistat ca el facea figura.

In timp ce postam aici am zis hai sa dau un search pe google sa vad daca iese ceva si....http://www.pieseauto.ro/pompa-apa/vw/caravelle/pompa-auxiliara-apa-vw-1523366085.html.

Mai mult ca sigur ca ,comanda o primeste de la senzorul de care vorbeam mai sus.

Deci cei cu probleme legate de caldura verificati si aici.

:icon_bounce:

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde ar fi amplasata aceasta pompa electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, cum ziceam la mine baga caldura in cabina in primele 5 minute de numa.Nu asta mi problema, ci ca sta apa pe 110 grade in mers. Poate influenta aceea poma de care zici tu problema mea?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca la tine se referea. La mine ambele masini incep sa dea caldura dupa 2-3 km, dar treptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!