Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Nu fac nici un fel de reclama,dar am achizitionat de curand Ravenol pentru 3 masini din grupul vag.Am inceput cu schimbul la LT si daca pana acum cand schimbam uleiul imediat sesizam  un alt zgomot al motorului la Ravenol nu am sesizat nimic,

In concluzie nu am mai schimbat la celelalte masini cu Ravenol

.Am mers pe o marca consacrata.

.Apropo din ce am vazut pe net este si ulei cu norma vw la preturi relativ apropiate  cu marcile consacrate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as vrea sa cumpar un lt din 2006, ce norma de poloare are?  euro 3 sau 4. Diferenta la timbrul de mediu e de 25 mil 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e modelul clasic  e Euro 3.Crafterele au Euro4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euro 3...LT-urile sunt doar euro 3, belea taxa asta, la an 2001 ai taxa de vreo 150E, iar la 2006 cum ai gasit tu undeva la 550-600E :)),

 

PS: La ce bani l-ai gasit?

Modificat de aDyw0w
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca s-a dat ala din 2006.

Acum am gasit unul din 2002 cu celebrul motor ANJ din 2002. 

Ce norma de poluare are ? si aici diferenta e tot de 500 E intre Euro2 si Euro3 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anj e tot euro 3.eu anul trecut in februarie, la un anj din 2000 am dat 540 de lei taxa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

unde ai fost cu pomla??

eu n-am rezolvat cu balbaiala la relanti dar oricum numai cand este motorul rece o face

 a, dus pompa la pompagiu si mia zis ca a schimbat setul de garnituri  si vro doua arcuri care erau rupte dar nu se vede nici o diferenta......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la noi nu cred ca se trage de la pompa, colegu de la cj avea "balbaieli" tot timpul, adica si la rece si la cald unde se mai accentuau din cate am intales.

 Tu si eu, adica cel putin eu am numai la rece, adica cu apa sub 75 de grade. Si eu am doar in relantiu dupa ce ii dau o scurta acceleratie. Daca nu apas aceleratia si o las, nu am de loc. Am pana ce se stabilizeaza relantiu, si se aude ca si cum as bate intro badoca , ptr un timp foarte scurt...

 

Eu nu stiu ce sa mai cred... cred ca trebuie sa ma impac cu ideie si oricum cred ca vine din interioru motorului si sunetu, ca tot ce se putea schimba, inafare de interne motor am schimbat si tot asa face. Sa sa fie din alimentare... nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Imi puteti spune cei care ati mai schimbat discurile si placutele pe spate daca e complicat sau se poate face aceasta operatiune si in parcare? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate si in parcare...eu le-am avut date jos si indreptate la strung.scule sa ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa iti dimeresti dimensiunea buna din cele 3 parca. Eu le-am comandat pe toate 3 si am pus cel care era bun, trw am pus si pe cutie scria lt28 nu lt35 cum am eu ... deci fa si tu asa daca nu vrei sa ti duba pe butuci in parcare.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu o intrabare la posesori de lt , la cati km schimbati distributia, eu am schimbat-o knd lam cumparat si acuma am cu ia vreo 55000, curelele is CONTITECH, mai pot merge cu ia pana pe la 75000?


Ce parere aveti de o resoftare, tot ma bate gandu sa fac o resoftare, ce ziceti merita, as putea defecta ceva la masina in timp, eu trag forte mult cu remorca cu el si  ar fi bine venita putina putere in plus, astept opinii pro sau contra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, cu distributia nu stiu, eu nu de mult am cumparat-o si aveam curea originala pe ea (era déjà ciobita) ultimile facturi gasite in duba erau din 2008... deci cred ca a avut peste 7 ani si cu siguranta peste 100 000km... Deci de tinut tine OEM-ul... tot contitech am pus si eu acum, ambele si la pompa si distributia fata, eu pe la 75 mi km sigur am sa o schimb. Un prieten care nu trage asa mult pe ea, o schimba la 65 mi sau 3 ani.

 

Cu resoftarea si eu tot studiez... avand in vedere ca am acum pe masinile personale, si ca am avut pe toate TDI-urile din grupu vag care le-am avut... cu siguranta am sa fac si pe duba. Am vb cu mai multi si inca nu am décis care ar fi ceea mai buna varianta si ieftina. Ma gandeam sa il scriu eu ... sau avand in vedere ca turbo ii obosit sa ii fac hybrid si o resoftare dedicta.

Firmele de renume cer prea multi bani ptr generatia asta de TDI in 2015 si ofera prea putin. Oricum nu stiu pe nime cu resoftare pe Lt. Adrese cu persoanea competente ptr a face lucrarea am...

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afecteaza intr-un fel ceva la masina aceasta resoftare? forteaza ambreajul sau cutia? pe masinile tale personale cati cai ai din resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia merge 120.000km sau 8 ani. La transporterul meu a fost schimbata dupa 10 ani si 124000 km, iar la LT la 9 ani si 119.000 km.

Cu ce credeti ca v-ar ajuta o resoftare, avand in vedere categoria din care fac parte LT-urile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia originala sau una deja schimbata? Pentru ca nu cred, ca se dau aceleasi intervale pentru una originala respectiv una schimbata anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dau aceleasi valori. E la fel ca intervalul service. Fabricantul iti spune cand se face, indiferent de producatorul care-l alegi. Ca fiecare schimba uleiul preventiv la 7,8,9k sau distributia mai devreme, e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre resoftare si pe mine m-a batut gandul dar dupa multe cautari am decis sa renunt.Mi  se pare ca e suficient daca ajung pe la 130 km/ora cu puterea motorului.In mod sigur va creste consumul si din ce am inteles pot fi probleme la turbina.Legat de distributie ,are dreptate colegul dydu_kuf,eu am avut aceeasi dilema la un A4 si dupa multe discutii purtate pe forumul Audi,am decis sa o schimb la 120000.

Aici ,cred eu intervine o doza de risc,dar si sfatul subiectiv(zic eu) al mecanicilor de service ce recomanda 65000  caci daca faci la 120000 nu mai treci pe la ei.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In final am cumpart un LT35 ANJ cu 450k KM cu 3000 euro, masina e din 2001. Merge bine, oricum asta e prima mea duba si nu prea am alt reper de comparatie. Unii tovarasi  zic ca are prea multi KM si ar fi fost o alegere mai buna Fiat sau Peugeot (masini mai noi, moderne, km mai putini), voi ce parere aveti, am facut o alegere buna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca ai facut alegerea potrivita pentru bugetul tau.eu am condus aproape toate marcile de bus-uri vw mb.fiat,ford insa singurul care m-a impresionat mai  mult fata de lt anj (nu vb.doar de putere bruta ci si de fiabilitate si consum) afost mb  cu motorul de 2987 cm 3 cu 6 cilindri si un cuplu de 440 NM .insa acesta face parte din generatia noua.momentan detin si eu un anj din 2001 cu ,care nu mi frica sa merg nicaieri .daca  i faci operatinile normale de intrtinere care au fost mentionate in aria dedicata de mai multi colegi n-ai treaba cu el.din pacare pentru vw la capitolul "comerciale " in ultima vreme nu prea exceleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, stie cineva cati rulmenti are lt 46 pe puntea fata? si daca ati schimbat puteti sa-mi spuneti daca se pot schimba acasa, fara sa mai vizitez service-ul auto, ceva idei?

Intreb deoarece mi sa spus ba ca este unul la o roata ba ca sunt doi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 rulmenti, si se pot schimba usor, nu ai nevoie de presa sau de altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Sa va spun si eu intamplarea neplacuta. Am pornit de acasa din Franta cu duba plina de mobila ptr a ajunge cu ea in Romania. La iesire din franta dupa apropa 350 km am oprit la o pauza dupa care masina nu mai a pornit. Baterie era goala. Am gasit alta baterie din noroc, am puso si am mai mers aproape 100 km... in bord sa aprins de cateva ori la viteza mare becurile de la apa baterie si srs etc. Am ramas cu greu într-un refugiu noaptea la 11. A venit assisenta si ma dus la service. Unde a pus un aparat mare pe caburile de la baterie si au zis ca ii alternatorul. Bun am mers la hotel. Noroc ca ii duba pe Fr si am asigurarea pe Fr si cei 366 de euro care trebuia sa ii dau pe asistenta teactare si diagnosticare + hotel au fost gratis si nu am scos nimic din buzunar.

Problema era ca alternatorul il facusem in Bn la o firma mare, acus 2 luni. Si imi era foarte greu de cezut. Infine am pus altu dar mufa mica era era putin altfel, dar am decupat plasticul si acum ii ok.Azi am refcut alternatorul sinera dus releul, am pusu unu made in england cu 80 de ron sper sa fie ok.

Alt problema ce am intalnito, a foat debimetrul. Am facut cei 2500 km cu un consum f mare si nu tragea masina numai f greu, aveam impreaia ca mai tot timpul imi batea vantul din fata. Mergea greu si consuma enorm. Am schimbat debimetru. Numai senzorul cu 200 rom pierburg nou. Acum ii alta masina nu stiu cum sa va spun dar merita ii ca si dupa reapftare. Trage bine. Merge ușor, ajunge f repede la 130. Ii alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a umblat la racitor/radiatorul de ulei caci am avut masina in service pentru ca pierdea ulei (pe la garnitura pompei de ulei) iar baietii de acolo au inlocuit garnitura, dar la racitor au uitat sa umble iar acum a inceput iar sa curga uleiul. Acum am vazut pe net ca racitorul are niste inele de etansare din cauciuc pe unde banuiesc eu ca se scurge uleiul; daca vreau sa le inlocuiesc o sa curga uleiul jos sau este vreun mod de schimbare fara sa pierd uleiul? sau sa astept pana fac schimbul de ulei??  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

¨ninu¨ ai facut resoftare la LT 2.5 TDI? cum se comporta

Modificat de JFLagro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!