Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Grea e limba română. Scrie si tu mai corect ca nu te doare nici mana si nici capul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, nu sunt mecanic, dar din cate am vazut se regleaza din interior, unde ii curea de pe pompa, sa slabeste cu cheia din partea pasagerului si di partea soferului se tine cu o cheie de 10 sau 13 nu mai stiu. Oricum ii nevoie de doi oameni. Si cu vagcomu verifici la cate grade ii dupa ce o pornesti si motoru ii cald. Eu am facut operatiunea asta de vreo 5 sau 6 ori ...

 

Eu am o alta problema pe care o aveam si inainte si am mai vazut pe mai multe LT-uri de 2.5 ...  Dupa pornire, sau cu motoru rece, tremura motorul dupa ce o acelerez scurt... nu stiu ce are, dupa achizitie credeam ca ii de la avans, dupa aia de la filtru de motorina... dar nu ii

 

Am un video da nu stiu daca il pot posta...

Aveti ceva idei de unde vine acest tremurat dupa ce dau un "sprit" de aceleratie scurta...

 

P.S La mine la prima pornie sta pe buji 4sec, dar erau 10 grade ieri la mine. Deci la tn nu ii normal ceva @fastrider

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tremuratul ala il am si eu......ca o balbaiala.multumesc de detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact asa ii, la tine ii si la rece si la cald? Cati km ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si la rece si la cald, dar nu tot timpul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este un tremurat si schimbătorul de viteze tremura si el este vorba de volant care trebuie schimbată , dacă nu se schimba acele mici șocuri pot fisura arborele cotit si cu timpul se rupe, in special acest tremurat este accentuat cand motorul este rece.

Modificat de corneliyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi l-am intrebat pe mecanicul/seful serviceului daca poate sa vada avansul la injectie pe  calculator si el imi spune ca pe injectie da eroare!!!!!!!auzi eroare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, @corneliyu, nu ii tremurat tot timpul numai dupa ce las aceleratia si numai la rece... nu ii volantu.. nu suna nu scapa nu bate in pedala etc ... La mine ii vorba din alimentare cred sau injectie, injectoare... am un prieten care a schimbat si interne in motor si tot asa ii face...

 

Deci astept pareri in continuare...  o sa postez un link cu video ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu tremuratul,periodic de cativa ani ca m-am si obisnuit ca fiind specific motorului.Dupa mine o cauza poate fi motorina,vad ca acum iarna alimentand de la Mol cu motorina de -40grade nu mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri dimineata am pornit masina, am dat un automat mai lung, a pornit relativ usor zic eu.am facut un drum de 5 km, si am oprit-o.am revenit la amiaza si cand am dat sa o pornesc, a pornit mai greu ca atunci cand a fost -20.afara cred ca erau 4 sau 5 grade cu plus.si  astazi a pornit la fel, foarte greu  si cat dau la automat scoate un fum inecacios.dupa ce porneste, masina merge bine zic eu.maine merg la bucovina bus.stie cineva sa-mi recomande vreun mecanic de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu stiu de ce nu faci appel la un coleg cu vag com de pe forum si cu mufa sau adaptor rotun ptr OBD. Faci o diagnoza citesti valorile faci un logo in mers postezi aici pe forum. Sau cauti pe eBay si cauti un cablu si un vag com sau chiar pe tocmai. iti faci diagnoza singur...

 

Dupa aia mergi la mecanici ... altfel scoti bani aiurea, mai ales ca sunt putini ''specialisti" in LT-uri...

 

Oricum tu ai o problema, ca nu ii normala pornirea ta, acum poate fi multe chesti... daca zici ca bujjile sunt ok, filtrele toate iara ok . Poate fi de la distributie, pompa injetie , senzori, injectoare  etc

 

Oricum te asteptam sa revi cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai m-am intors de la service.verificat din nou bujiile, releul.reglat avansul, acum am intre 4.5si 5.2.mecanicul a zis ca rola din partea de jos nu era bine pusa si nici nu era aliniata bine.a montat inapoi si cand a venit cu testeru, i-au aratat valorile scrise de mine mai sus.astept sa pornesc dimineata sa vad daca e vreo schimbare.momentan nu imi pot da seama daca s-a schimbat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceeasi problema am avut-o si eu, nu stiu acum daca era exact aceiasi rola, insa la mine "fugise" saiba ce tinea rola si se deplasase putin. In mod normal ar trebui sa iti porneasca bine acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a pornit ceva mai bine zic eu, dar oricum e cald.nu mai scoate la fel de mult fum la pornire si parca motorul e mai silentios.pentru moment sunt multumit. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-a rezolvat problema cu balbaitul la relantiu. Am citit toate cele 24 de pagini si nu s-a dat un raspuns. Poate fi din pompa? Precizez ca am schimbat motorul si poate cum am miscat pompa de injectie sa fi intrat ceva span?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, si eu astept un raspuns, la mine ii chiar la rece ... La mine pompa cred ca ii ok, avansu acum ii ok.

 

Pe un forum polonez din cate am intales de la Google trad ar putea fi mai multi factori. Uni zic injecoare, ati volant si un tip vb de ceva senzor, sau intreba daca exista pe Lt senzor de temperatura a motorinei gen G62 sau G2 ...

 

Eu cred ca ii tot din cauza alimentari cu motorina, pe traseu de alimentare, ptr ca ii numai la rece si numai dupa ce lasi pedala de acceleratie... Ori ii ceva "infundat". volant cred ca ar face si sunet la apasarea pedalei etc.

 

Un coleg zicea mai sus ca daca vibreaza schimbatoru s-ar putea sa fie de la volant. Mi imi vibreaza putin , tu ai vibratia in maneta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu numai dupa ce am schimbat ieri motorul mi-a aparut. Am schimbat blocul si chiulasa , pompa a ramas a mea. Mecanicul mi-a zis ca ar fi din cauza ca pompa are un magnet pe care se prinde spanul si cum am tot miscat pompa s-a fi desprins ceva span si acum face figuri. in sarcina nu are nici o problema doar scoasa din viteza la relanti . avansul e ok , mi-a aparut eroarea cu becul de buji  am sters-o si nu a mai aparut. la mine mai mult face la cald. Luni desfac pompa de injectie sa o curat. Toate au vibratie in maneta. 

Volantul cand e dus nu numai ca trepideaza dar si are un sunet ca si cum ar bate un clopotel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precizez ca am schimbat si suruburile de la palier, dupa o intamplare neplacuta cu celalant motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, Multumesc de informati.

 

Daca la tine face numai la cald, ii clar din pompa de injectie... la cine o faci?

 

Cati km ai avut cu motorul vechi? ai LT35 sau 28?

 

Sa ne ti la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul vechi a avut 570000 km. Când am făcut schimbul de ulei s.a auzit ceva în baie cred ca un șurub , nu am băgat de seamă și am mai făcut 8000 km după care s.a rupt. Ăsta e o problema comuna la motorul de 2.5 fie ca e pe lt audi sau volvo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un coleg de aici ne-a prevenit, deci urmatorul trip in romania cu duba, am sa ii schimb si eu , desi nu prea sunt impacat cu ideea de a 'umbla" in motor.

Costa mult aceasta operatie? si sunt alte riscuri, in ce consta? La cine sau ce service faci lucrariile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eu am schimbat suruburile la palier, trebuie procedat după cum urmează:

Din cauza casetei de directie si a jugului nu o sa puteți da baia de ulei jos, in acest caz se va desprinde motorul de pe tampoane, da jos admisia de sus, scos eșapament din turbo si ridicat motorul la maxim in sus, in acest fel se poate scoate baia de ulei.

Eu am fost nevoit sa schimb baia de ulei deoarece sa fisurat la buson.

A schimba suruburile nu înseamnă ca umbli in motor, cand se desface palierul se pot verifica si cuzineți pentru a vedea uzura acestora. Preț 600 lei. Cam atât.

Modificat de corneliyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu balbaitul la relanti . Am curatat pompa de injectie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

 

De curand m-am "pricopsit" si eu cu un LT28  2,5 AVR. Urmeaza sa fac schimbul de ulei si as vrea sa stiu daca a incercat cineva Ravenol, iar daca da, de care? Din ce m-am documentat, am inteles ca intra 8,5 l de ulei in motor, Desi se spune ca e acelasi motor ca pe T4, se pare difera mai multe chestii. La T4 2,5 intra 5,5l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferă baia de ulei . Blocul si chiulasa sunt identice . Intra 7.8l

Modificat de makavelixxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!