Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

stai linistit colegu ca nu trebuie scuze.a gresi e omeneste.eu n-am avut 2.8 pe nici un lt.sunt la al doilea anj.f multumit!

post-8449-0-10669200-1416341057_thumb.jp

post-8449-0-97998100-1416341167_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Cum pot desface pragurile din plastic, adica treptele din plastic, de la usi? Am apa in partea pasagerului. Aici in franta pe forum am vazut mai multi care zic ca au. Am bagat azi compresorul (8 bari) si am suflat bine peacolo si a iesit multa apa. Daca aveti ceva, imagini, schite sau sfaturi, ce sa fac sau cum sa le iau jos sa curat. Si ptr usa lateral etc.

 

Eventual DIY sau alte link-uri cu informati ( vreau sa schimb si filtru motorina ca am o trepidatie la prima pornire dimineata, parca nu se alimenteaza pana nu se incalzeste motorina).

 

Merci  de pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti am si eu o problema cu pornirea dimineata, mai exact porneste la a doua cheie, iar atunci uneori se tureaza o idee mai mult (pana la 1000rpm) si scade dupa 1-2 sec la turatia normala. Am schimbat releu bujii, baterie, alternator + electromotor reparate, bujiile verificate toate mai putina una si sunt ok (cea neverificata avea fisa prinsa cu un soricel si imi era sa nu o rup mai rau) si in continuare imi porneste doar la a doua cheie dimineata, chiar si cand sunt peste 7C acum...inainte o lua mai greut, dar o lua din prima cand erau peste 6-7C. In restul zilei, chiar daca o las mai mult, porneste bine.

 

Aveti idee ce ar putea fi?

 

Sa trebuiasca cumva sa mai umblu la capul hidraulic al pompei de injectie? (anul trecut aveam o balbaiala a motorului cand era rece, pe care am rezolvat-o cu un reglaj al pompei...din cate am inteles de la baieti, partea electronica a pompei nu prea mai functioneaza si mai trebuie reglata din cand in cand)

 

Se pare ca a fost de la intinzatorul distributiei din spate de pe pompa de injectie, era slabit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu precizari.am montat tot kit-ul ambreiaj modelul nou care se potriveste 100% daca se inlocuieste tot kit-ul.alte lucrari:schimbat baterie cu romabat premier luata direct din fabrica cu ajutorul unei cunostinte.http://www.bateriirombat.ro/catalog/premier-147349/filtru-capacitate-ah-95-111929.f multumit pana acum astept frigul sa vad cum se comporta.am verificat bujiile merg toate.reglat avans si acum porneste perfect.am fost nevoit sa schimb si blocul de lumini pentru ca aveam prostul obicei sa tin telefonul in bord deasupra volanului si cand l-am scos in timp ce conduceam mi-am rupt maneta de la stergatoare.blocul l-am pus nou.pret 200 ron de pe net cu garantie 24 luni.multumesc pentru ajutor colegilor 

aDyw0w si vw-raz-van.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, de unde ai luat 'blocu' lumini (ii vb de manete) as vrea si eu nou la bani astia. La mine nu imi comuta pe faza lunga. si cand invart prima treapta sa pun pozitia nu se ilumineaza bordu si cabina, numai daca pun pe faza scurta. Merge faza lunga numai daca trag gen "felsh" si tin trasa maneta. Se poate schimba doar maenta lumini, am una de pe un bloc de sprinte, la ala era tot asa rupta maneta stergatoarelor. Merci

Cu plasticile cum le desfac de la "trepte" sa trag mai tare?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.blocul l-am luat de aici http://www.pieseauto.ro/bloc-lumini/vw/lt/vand-bloc-lumini-pentru-mercedes-sprinter-si-vw-lt-872301772.html si nu se poate schimba maneta numa daca il desfaci si dai de alte belele.mai bine il schimbi tot si stii o treaba.in ceea ce priveste treptele de urcare inainte sa tragi uita-te si dedesupt mie mi s-a parut ca am vazut ceva cleme sau surub in zona aia.

Modificat de flavio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Cum pot desface pragurile din plastic, adica treptele din plastic, de la usi? Am apa in partea pasagerului. Aici in franta pe forum am vazut mai multi care zic ca au. Am bagat azi compresorul (8 bari) si am suflat bine peacolo si a iesit multa apa. Daca aveti ceva, imagini, schite sau sfaturi, ce sa fac sau cum sa le iau jos sa curat. Si ptr usa lateral etc.

 

Eventual DIY sau alte link-uri cu informati ( vreau sa schimb si filtru motorina ca am o trepidatie la prima pornire dimineata, parca nu se alimenteaza pana nu se incalzeste motorina).

 

Merci  de pareri.

urmareste nervurile de plastic unde calci pe treapta si vei gasi 2 capace care ies afara cu  surubelnita si ai acces la suruburile care tin scara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, Multumesc de info,

Azi am spalat acolo cu presiune si toat cabina (fata + spate) dupa care am uscat tot cu presiune, am incercat sa desfac dar nu am reusit. Am vb cu un prieten care el are LT de mai multi ani si a zis ca ii problema des intalnita, numai ca multi nu stiu. Cica ar trebui dat 2 gauri de jos in sus, in prag .

 

Fiind nou posesor si de LT , nu stiu unde sa imi exprim si rezolv problemele unde sa imi postez masina? In ce arie? Nu vreau sa fiu off aici . Am unele intrebari despre piese si compatibilitate de pe sprinter pe LT . Fiind in Franta, aici in dezmembrari nu gasesc piese de LT sunt foarte rare, inschimb de sprinter gasesc cat de cat.

Deci unde sa postez? Dc ii neglijata si nu are LT-urile Arie si topic-uri dedicate pe vwforum.ro ?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, cer din nou pareri si informati despre discruile de frana spate... Pe Duba maxi lunga , LT35 din 2001 cod anj 109 cp, ce discuri de frana spate se pune pe acest model.

 

Am vazut pe mai multe situri de piese ca sunt mai multe dimensiuni ale discului de frana spate. Ate propune 1 de 258mm , 2 de 272mm si 3 de 285mm...pe spate.

Pe fata stiu ca ii numai de 272 mm diametrul dar pe spate de ce sunt trei modele/posibilitati? Nu prea intaleg. Daca de exemplu eu am de 285mm diametru discului de frana spate pot pune unu mai mare de exemplu 285mm. Am nevoie sa modific port etrierele sau ceva ptr a pune discurile mai mari care is OEM.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca sunt LT-uri cu punte simpla, cat si cu punte dubla, e normal sa fie mai multe dimensiuni ale discurilor.

Daca vrei sa faci upgrade, iti trebuie tot sistemul, respectiv portetrieri, etrieri, discuri, placute. Trebuie de vazut daca portetrierii se potrivesc la gaurile de fixare.

Intreaba la un magazin de piese auto, sau aici pe forum, ce ai pe masina, dupa codul VIN, sa stii ce sa cauti in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer eu am patit-o cu magazinele si cu comanda dupa VIN

cel mai sigur e sa iei discul jos si cu el in mana mergi la magazin cand faci comanda .

parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu sunt in franta si aici nu se face asa... faza ii ca aveam o oferta foarte buna la ATE si le cumparam preventiv, avand in vedere ca masina o am numai de 2 saptamani... am zis ca ea tot ca pe cand merg cu ea in romania sa le schimb.

Dupa vin nu stiu daca rezolv ceva... probabil ca o sa dau eu roata jos... amea ii duba cu 3 panouri cum se zice in ro si cu axa simpla. pe fata ma 272mm. Upgradari am facut pe autoturisme doar prin schimbarea port etrierului... la vw sunt posibile astfel de upgradari, fara a schimba fuzeta etc. Ma gandeam ca si la LT ar fi posibil.

 

La astea ce ar fi bn de schimbat preventiv avand in vedere ca are 423777 km si ca vreau sa o tin, deocamdata doar ca utilitara personala...

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi indicat de schimbat suruburile de la palier, in jur de 500.000 km se rup suruburile de la pistonul 2 si cade palierul in baie si adio motor, indicat a se schimba toate.

Eventual si volantă dacă bate, in caz de bate aceste șocuri se duc direct in arbore si acesta se fisureaza si cu timpul se rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am o nelamurire referitor la arcurile de pe spate la lt 46. Masina mea are 3 foi pe o parte, din care o foaie este contraarc(foaie in linie dreapta) iar celelate doua sunt parabolice. Acum intrebarea mea este daca mai pot adauga o foaie de arc, a patra pe langa cele pe care le am acum, are cineva sau ati vazut 4 foi de arc pe spate, cata greutate tin? eu vreau sa mai pun o foaie pentru ca cele care le am acum pe masina se lasa prea tare cand e masina incarcata. Cata greutate incarcati pe lt-urile voastre, a venit in zona la mine un tip din Prahova cu un lt 35 care mi-a zis ca a pus pe masina 3 tone de sare?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am un lt, anj si porneste foarte greu.i-am verificat bujiile, test de compresie, diagnoza, instalatie la bujii,i-am pus para de amorsare si supapa de sens.

dupa ce i-am pus para, a pornit f bine 5 zile apoi din nou foarte greu.in rest masina merge f bine, nu consuma, nu scoate fum, trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, porneste greu ca nu se alimeteaza cu motorina sau curent? Ai verificat cureaua de la pompa de injectie, poate a slabit si a sarit de la punct. La diagnoza ce avans ai?

 

Care ii para de amorsare si supapa de sens? Ii aia care ii in zona filtrului de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar nu am de ce porneste greu.nu am verificat cureaua de injectie.porneste greu doar la rece.dupa aia toata ziua porneste usor.nu stiu ce avans aveam la diagnoza ca nu m-am uitat.para de amorsare si supapa de sens, i-am pus-o eu intre filtrul de motorina si pompa de injectie.problema e ca nu prea ai unde sa mergi cu ea la un mecanic.am fost si la suceava la bucovinabus si a gasit un contact oxidat la releul bujiilor si a zis ca din cauza asta porneste greu.Ca si o curiozitate, cat sta bujia aprinsa.adica becul din bord....cand o pornesti dimineata?

sa se alimenteze cu curent unde?

Modificat de fastrider
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sub minus 10,becul poate sta si 4-5 secunde pana se va stinge.Incearca sa pui contactul de 2-3 ori si apoi dai cheie.

Problema pornirii grele o ai in perioada asta de cand e frig tare sau permanent.

Poate fi si bateria mai slaba.Poate fi si motorina de calitate proasta(incearca sa pui motorina mai scumpa de la Mol)

Daca totusi persista problema de pornire greoaie  mai mult ca sigur ca e dereglat avansul la pompa de injectie.Am mai postat pe aici cand am avut o problema similara,am fost la cineva in Pascani care s-a chinuit cateva ore pana a aliniat cureaua de pe pompa de injectie cu diagrama TDI din vag dar pana la urma a reusit .

Legat ce cei de la Bucovina ,lucreaza bine numai ca la partea de vag nu au un meserias bun 

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sta mai mult de 4-5 secunde, bateria nu are un an, bujiile la fel si le-am si verificat.de ceva timp se aude si o zornaiala in zona pompei de injectie.se aude mai mult din masina.nici asta vara nu pornea cum ar trebui.pe test dadea avansul cum trebuie.am vb cu un mecanic si mi-a zis ca se poate sa ii mai maresc avansul....am incercat si cu pusul contactului de mai multe ori.am incercat si cu scosul mufei de la senzorul de temperatura de la apa.eu am masina de un an.cand am luat-o am schimbat distributia.mecanicul a pus-o cum era.se poate sa fie ceva cu pompa de injectie?in legatura cu zornaiala, m-am uitat prin fata cu lanterna, totul e ok.nu e slaba cureaua la injectie.merg miercuri cu ea la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr a verifica avansul cu vag comul uitate la pe cananul 005 sau 022 si acolo ai Ing. Timming  x.x ° BTDC trebuie sa fie la anj intre 4.5 °BTDC si 5.5°BTDC ... asa ii la mine porneste mult mai bine de cand i-am facut distributile acus 3 saptamani... inainte aveam 3.3°BTDC si pe timp mai rece (8 grade) trebuia sa pun contactul de 2 ori ptr a porni fara sa termin bateria (care si ea era obosita rau).

 

 

Alte imaini si pareri intamplari ce am avut eu acus 3 saptamani cand am fost cu duba in service in ro la un prieten... dupa ce am spalat radiatoarele, pus role, fulie intinzatoare etc, s-a schimbat si termostatul, am pus vreo 3 modele care erau pe stoc, si apa din motor nu se incalzea nici cum mai mult de 35 -40 °C ... am bagato in hala la cald, am scos pe drum la ture ... nu puteam nici cum sa incalzesc motorul ptr a regla avansul dupa ce am pus totul nou...

 

Intr-un final am mers la un mecanic mai invarstra si ne-a spus de ''un robinet" vacumatic, care este inchis numai daca vacumul il trage in sus... daca nu orificiul de recirculare apa direct in motor ramane deschis si nu se poate incalzi motorul... Infine furtunu era fisurat si de aceea nu puteam incalzi motoru sa steie pe 90 °C ...

 

Deci daca intalniti aceasta problema, nu cheltuiti bani aiurea pe termostate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o poza cu robinetul in cauza si cu furtunul fisurat unde se afla pe masina.

Fa o poza cu robinetul in cauza si cu furtunul fisurat unde se afla pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ajuns acasa in franta cu duba, nu am rampa ii in partea soferului spre roata din cate mi-a spus mecanicul... am sa fac cand ma bag sub ea...  Faza ii ca inainte im statea cateodata pe 70-80 apa ptr ca aveam pamant intre radiatoare si nu erau eficiente. Cateodata pornea si vasco...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ceva poze, m-am bagat sub ea... ii pe furtun o ''cutie'' si langa ea o valva in care intra un furtun de vacum...Asta cred ca ii

 

Am facut si poze de sus , ptr a iti da seama in ce parte ii...

 

 

post-39904-0-10433300-1420918925_thumb.j

post-39904-0-55350700-1420918951_thumb.j

post-39904-0-31200900-1420918986_thumb.j

post-39904-0-87407000-1420918999_thumb.j

post-39904-0-57894600-1420919020_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ninu....daca ai vazut cum se regleaza avansul, spune-mi si mie.nu vreau sa merg la service fara temele facte cum s-ar spune.oricum o sa dau capacul de la injectie jos, pt ca se aude o zornaiala cum am spus mai sus.ieri am dat de 4 ori la automat ca sa o pornesc.erau 6 grade.am dat scurt.prima data parca a vrut sa porneasca, dar parca a facut explozie doar intr-u cilindru.cand a pornit a scos fum negru de am vazut in oglinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!