Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Atâta timp cât are motorul de 2.5 TDI in 5 pistoane si 109cp si nu e rupta in gura, o poți lua cu încredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are in jur de 325000 de km si e din franta e adusa acu o luna .e sdusa de tata la prietena mea .nu stiu cati cai are .dar de mers merge brici .

nu stiu csti cai are dar stiu ca are 325000 de km e adusa din franta .sper sa fie buna .pretu e 2700 .cred cai ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am cautat cu optiunea "search" , achizitionare vw Lt si ma redirectionat aici.

 

Deci cum ziceam, curand vreau sa cumpar o "duba" buna si ieftina, ca tot romanu .

 

Deci am nevoie de o duba care sa consume putin si sa fie ptr volum. Nu am de pus greutate (mobila si alte prost de genu) dar am nevoie sa fie de cel putin 3 metri de lunga util (daca ii mai mare ii si mai bine) .

Masina o voi cumpara din Franta de unde locuiesc.  Din auzite si spuse toti m-au orientat spre Sprinter, LT sau in cel mai rau caz Renault Master.

 

Eu as vrea sa raman in grupul VAG deci LT. 

 

Am un buget care porneste de la 2500 si se opreste la 4000€ daca gasesc cv bijuterie rara.

 

In franta dubele sunt clasificate in L1 h1 sau L2H2 sau L1H2 sau L3H2 etc adica mica, mare si lunga si supra inaltata mica medie sau mare. La LT nu le prea stiu dimensiunile utile.

 

Am vazut ca in romania cel mai la moda ii 2.5 TDI cel de 109 cai parca anj sau cv de genu.  Aici preturile ptr un tip de asta incep de la 3500€ in sus .

 

Eu am gasit mai multe LT-uri frumusele si medi cred, DAR cu motor in 4 cilindri si SDI, cati cai au astea si daca cosuma mai putin ca si un TDI?

 

Daca nu ce imi propuneti sa iau? Am in familie un Sprinter supra inaltat si mediu, am fost de veo 2 ori cu el in Romania dar consuma foarte mult, pe un drum, incarcat (2000 km) injur de 450€ Ii modelul cu cel mai putin cai 308 CDI parca ... probabil are si ceva probleme dar oricum mi se pare prea mult.

 

La lt ii propulsie ca si la sprinter sau trage fata.

Se poate resofta?Merita?

 

Va multumesc de timpul acordat.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare stimati colegi! cine ma indruma si pe mine spre un mecanic competent in LT--uri in zona Mures ,Cluj,Bistrita-Nasaud.am un zgomot specific volantei la prima pornire a zilei.dupa ce se incalzeste totul normal nu patineaza nu face nici o problema.vreau pe cineva competent deoarece vreau sa schimb preventiv si suruburile de la arborele cotit care in timp s-ar putea rupe.deplasarea la mecanicul priceput nu e o problema.multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru lt -anj sunt doua tipuri de ambreiaj.inca nu a reusit nimeni sa ma lamureasca pe la nici un magazin care e diferenta intre cele doua.depinde de seria motor pana la nr motor 052609 e un tip si dupa este altul noul model.o singura persoana mi-a zis ca daca schimb tot kit-ul pot pune si modelul nou care este lejer mai ieftin.daca a mai trecut cineva prin dilema asta va rog sfatuiti-ma cum sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel mi-a spus si mie despre kit-ul mai nou ca daca schimb tot il pot pune lejer (da-mi pe pm site-ul de unde ai primit aceasta informatie pentru ca mi-e ca sunt aceiasi), insa eu am un lt din 2002 si am codul motor peste 05... Oricum diferenta intre ele este de vreo 200 ron, nu mai mult. Daca afli mai multe anunta-ma si pe mine te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o problema la un lt 46 2.8 156 cp in mers se opreste motorul brusc de obicei cand incepi sa o accenerezi mai tare si trebuie sa ii iei contactul si dupa accea porneste imediat. am fost si la tester si nu a aratat nimic.daca ma poate ajuta cineva cu o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat sa ai eroare cand scanezi ci e destul ca vreun senzor sa dea informatii gresite catre ecu si acesta sa comande oprirea motorului.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o problema la un lt 46 2.8 156 cp in mers se opreste motorul brusc de obicei cand incepi sa o accenerezi mai tare si trebuie sa ii iei contactul si dupa accea porneste imediat. am fost si la tester si nu a aratat nimic.daca ma poate ajuta cineva cu o parere.

Salut Jeanu! Ai probleme la vreun injector si eu a pătit cu tipul ăla de motor costă 380 ron reconditionatul unui injector.Pt mai multe detalii despre acel motor sună-mă 0753639099.O zi bună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti am si eu o problema cu pornirea dimineata, mai exact porneste la a doua cheie, iar atunci uneori se tureaza o idee mai mult (pana la 1000rpm) si scade dupa 1-2 sec la turatia normala. Am schimbat releu bujii, baterie, alternator + electromotor reparate, bujiile verificate toate mai putina una si sunt ok (cea neverificata avea fisa prinsa cu un soricel si imi era sa nu o rup mai rau) si in continuare imi porneste doar la a doua cheie dimineata, chiar si cand sunt peste 7C acum...inainte o lua mai greut, dar o lua din prima cand erau peste 6-7C. In restul zilei, chiar daca o las mai mult, porneste bine.

 

Aveti idee ce ar putea fi?

 

Sa trebuiasca cumva sa mai umblu la capul hidraulic al pompei de injectie? (anul trecut aveam o balbaiala a motorului cand era rece, pe care am rezolvat-o cu un reglaj al pompei...din cate am inteles de la baieti, partea electronica a pompei nu prea mai functioneaza si mai trebuie reglata din cand in cand)

Modificat de aDyw0w
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este capul hidraulic uzat trebuie sa pornească greu cand este motorul cald la 80 grade, vezi injectorul cu fir de acolo are putea fi dacă e dus numai citește corect.

Doar cu un tester i-l poți vedea dacă este dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...mersi, voi verifica si voi reveni cu rezolvarea, daca este de acolo.

Modificat de aDyw0w
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegii!!!am luat un lt 28 din 2002 cu 109 cai .354000 km .am o problema daca merg mai tare de 120 se ridica apa la 100 de grade dacai dau mai tare se duce si mai sus .tocmai iam schimbat radiatoru,vascocupla,termostatu ,senzoru de la caldura si pompa .si tot aceeasi treaba .ma poate ajuta si pe mine cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand aveam intercoolerul spart si o calcam tot pe la 100 stătea apa, cum l-am schimbat sta cuminte la 80-85. Vezi poate e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa incep prin a saluta toti membrii forum-ului.

Problema mea este urmatoarea...Trebuie sa achizitionez neaparat o utilitara pana in 3,5 t iar variantele mele sunt Mercedes Sprinter si Vw lt. Pana acum am condus un Lt fabricat in 2000 si a mers foarte bine,nimic de reprosat,nu m-a lasat la greu.

Eu am nevoie de o utilitara pentru carat marfa in general,cam de 2 ori pe saptamana pe o distanta de 80km.Alimente,bauturi,legume,fructe,aparate electrocasnice,frigidereetc. Si in rest mai transport cate o mobila(pat,dulap,etc).

Acum vreau sa va cer parerea ce mi s-ar potrivi mai bine un Sprinter sau Lt? Sprinter m-am gandit daca gasesc in stare buna sa fie 313 cdi , daca tot consuma mai mult decat Lt-ul macar sa aiba si mai multa putere...Modelul la care ma refer este cel care se conduce cu B-ul,inaltat..care concureaza cu lt 35...

Am inteles ca Sprinterul consuma si mai mult decat Lt-ul...e o diferenta mare?Cam ce consum are? Credeti ca pentru ce imi trebuie mie m-ar avantaja mai mult un consum mai mic? Si care dintre modele este mai bun la Sprinter, 311 sau 313? Consumul este mult mai mare decat la Lt? Sunt probleme cu Sprinterele,sau sunt mai fiabile decat Lt?

---- > Bugetul este de 5500-6000 E poate 6000 si ceva daca gasesc ceva bun..Si poate il gasesc si cu aer conditionat...Bineinteles adus din afara nu din tara.. Astept pareri de la cei care au avut ambele modele sau au lucrat cu ele... Multumesc anticipat !  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca deja ai condus un LT nu cred ca nu ti-ai format o idee despre masina.Lt-urile clasice s-au fabricat pina in 2005 deci sunt cam vechi,iar despre generatia noua -Crafterul poti citi la pagina lor ,au si ele o multime de probleme.

Din ce am constatat eu reiese un plus pt LT in comparatie cu Sprinterul mai ales la costurile de intretinere,in rest daca exploatezi oricare masina aproape de performantele maxime vei avea un consum ridicat de combustibil .

Eu am 2 Lt-uri la firma din 2005,achizitionate la 150tkm si in prezent au peste 460tkm,fiecare.La unul nu am umblat pana acum niciodata la motor(BBF),absolut nimic iar la celalalt (ANJ) am avut probleme la pompa de injectie si garnitura de chiulasa.

In rest au fost doar problemele clasice,cate un senzor,blocare frana roata fata,cruce cardran etc.

Diferenta intre BBF si ANJ cred ca e data numai de puterea motorului ,unul are 90cp si celalalt 109.

Dupa mine ambele sunt fiabile.

 Si care dintre modele este mai bun la Sprinter, 311 sau 313?

Cred ca ar trebui sa te loghezi pe forumul lor sau sa citesti acolo date despre Sprintere.

O zi buna

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat si pe forum la mercedes si cei de acoll zic ca e mai bun sprinterul etc ca are cutia de viteze in bord si castigi spatiu...Acuma pe cine sa cred? ;)) Mai sunt si alti posesori de lt care au/au avut si sprinter?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dețin di lt35 109 din 2004 si sprinter 316 din 2002 care are 160 cp motor 2.7cdi sincer acum părerea mea este tot spre lt dacă gasesti 2005 2006 este mult mai fiabil ca întreținere si iti zic ca nu urca 316 tihuta cum urca lt35.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, postasem mai in sus intrebari despre LT.

Aseara am cumparat si eu unu, dupa studiu de mai bine de 5 saptamani aseara am luat una bucata LT 35  2.5 TDI AJN 109 cai  cu trei panouri din 07.2001. Are scaun pe perna de aer si clima. Astea ar fi optiunile in plus fata de standard (inchidere centralizata, abs ebd SRS  etc).

Am vrut sa merg tot pe High line ca si passat-ul. :)))

 

Cum zice colegul de mai in sus, lt ii peste sprinter, nu am condus 316 cdi ci unu cdi mai slabut in 5 ca si lt dar nu se compara. Fuge LT ca si o masina mica, trage de numa ii foarte elastica, pe cand MB ii mai puturos parca.

 

Acum eu am ceva problema cu luminile. Nu am faza lunga, cand dau faza lunga se ilumineaza bordul si luminile din cabina, care nu merg tot timpul SI faza lunca nu se comuta.

Am sa studiez ce ar putea fi, nici Kilometrajul nu merge, nu se inregistreaza.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu-mi vine sa cred ca Vw bate Mercedesul :)) Lt-ul are 109 cai pe cand sprinter 316 are 160...si trage mai bine lt-ul ?:)) eu n-am condus niciodata un sprinter si nu pot sa ma pronunt...insa mi se pare incredibil sa fie mai puternic decat sprinterul care are mai multi cai,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu faceam refeinta la 316 CDI cum ziceam nu am condus. Banuiesc ca merge, dar si 2.8 tdi de 156 cp sau cati a avea, 2.7 cdi-ul nu prea se compara cu anj. Infine eu nu acolo vreau sa ajung. Ci eu sunt fericit de achizitie fata de sprinterul din poza, ii parfum lt meu.

 

Vream sa sublinez ca sprinterul ii mai linear, mai in timp pe cand lt trage mai puternic. Nu stiu exact ce cupluri au masinile astea, adica diferenta.

post-39904-0-14310300-1416083819_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare iubitori vw lt am unul din 2001 motor anj 2.8 tdi 131 de caii ce parere aveti de aceste motoare pana acum nu am avut probleme cu el dar vreau sa aflu ceva pareri despre aceste motoare sa le verific din timp sa nu ma lase pe strada.o mica problema ar fi ca daca trag tare de el incarcat sau gol la anumite dealuri nu prea mai trage ce parere avetii,imi poate da cineva un sfat.multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.8 anj???? nu cred.

ata da ai dreptate scuze anticipat

ata am gresit eu imi cer mii de scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!