Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Am găsit in sb pe cineva cu tester dar nu-i arata nicio defectiune. La mine acul de la temperatura motor oscila de la 70 urca la 80 dupa care cadea la 0. Am stat o noapte sa dorm pe la TM, si dimineata am scos mufa de la senzor am dat cu wd40, după care si-a revenit si pana acuma ( Berlin ) nu a mai făcut figuri. Probabil ca o sa schimb senzorul când revin in bucuresti. O seara plăcută .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu doua intrebari:

 

- A anulat careva egr-ul ? Daca da, este de ajuns doar fizic sau trebuie si din soft?

 

- I s-a mai intamplat cuiva sa ii curga ulei pe la gaurelele acelea de la egr (atat in fata cat si in spate). Cand spun curge, ma refer ca se prelinge ceva ulei pe acolo si tot umezeste pe partea din fata, iar in spate da ceva mai mult. Ca si consum de ulei am aproape 1L la 10k km...5w40. Daca da, cum ati rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 deci uleiul nu poate sa  ajunga acolo doar de la epurator care sar putea sa fie foarte putin si de la turbo... de unde cand incepe sa curga  incet  incet in timp o sa fie tot mai mult. daca duci turbo la reparat la timp o sa te coste mai putin si elimini consumurile nedorite de ulei care duc la o groaza de probleme.in afara de asta tre sa cureti toata tubulatura de la iesire din turbo pana la egr

tot adica si interculerul.... exista insa si turbo nou pt toate modelele care costa cat o reparatie.insa va trebui sa cumparati cu cardul de pe net si sa asteptati vreo 2 saptamani pane o sal primiti.


dau aici si un link pt turbo

http://www.alibaba.com/showroom/k14-53149887025.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

poate sa-mi spuna cineva cum se blocheaza  motorul adica arborele cotit??? am desfacuto sa vad fulia  din fata  de pe arborele cotit  si este varza.... vreau sa o schimb  si nu pot sa blochez motorul cu ocazia asta o sa schimb si cureaua la distributie

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Puteti sa ma indrumati la un service sau mecanic priceput, pentru a (verifica)curata sistemul turbo(tubulatura,intercooler,egr,turbo....) la un LT 35 109cp din 2004? Astept sfaturi utile. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da salut

pt turbo tre sa fie atelier specializat care masoara si repara si regleaza turbina nu asa dupa ureche cel putin eu am dat de unul aici la atena am postat mai sus niste  chesti care leam facut eu recent .

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Zilele astea am facut o noua achizitie,mi-am luat un scanner dedicat VW- Audi,si deja m-am jucat putin cu el.

Scula e luata de pe ebay.de( http://www.ebay.de/itm/iCarsoft-i908-OBD2-Diagnose-Gerat-CanBus-Scanner-Farbdisplay-ABS-f-Audi-Seat-VW-/111398195324?pt=Elektroger%C3%A4te&hash=item19efd9907c)si pot spune ca face banii.(mai inainte am luat vreo 2 clone care tot se blocau).

Deja la unul din lt-uri am descoperit o defectiune, 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 am luat debitmetrul de la celalalt si eroarea a disparut,acuma o sa comand un debitmetru nou.

A mai schimbat cineva debitmetru?

Ce sa aleg,Bosch sau Pierburg?

pe masina este Bosch.

Ceva sfaturi ar fi utile,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna , as vrea sa schimb uleiul in cutie si diferential ce recomandat?la ce interval faceti schimbul? sa ma duc tot pe castol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu il schimb la interval de 100 000km. Uleiul (cutie+diferential)este original si-l gasesti doar la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare iubitori de lt.am si eu 1 intrebari referitoare la lt din 2000 cu motor de 2800 cmc,131 de caii.

 dupa multi km cand se incalzeste motorul cate odata nu prea mai trage parca ar merge infranat si nu inteleg dece.multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Fa o scanare  a motorului mai intii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

stie cineva despre tuning la motoarele noastre???a facut cineva??? cip,sau direct din ecu,injectoare mai mari???

hai sa dezvoltam putin idea!!! englezi pe forumul lor discuta despre treaba asta si au si ateliere specializate pt asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ecu mai mult de 134cp nu se poate si cu timpul începe sa cada una alta de pe motor. Dacă vrei putere si siguranță pentru functionarea motorului poți lua in calcul motorul de pe caravelle de 151 cp care are cod AHY fiind același motor ca ANJ ca de pe lt doar ca diferă anumite componente de scoate 151cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Zilele trecute am discutat si eu aceasta problema cu un tip din Tg Neamt ,care, din ce am dedus eu se pricepe in aceasta zona.Eu l-am intrebat despre motorul meu BBF de 95cp si mi-a spus ca-l poate aduce undeva in plaja motorului ANJ ,adica la 109cp.Oricum discutia a ramas ca sa gasesc eu o zi libera sa merg la el si atunci o sa stiu mai multe si o sa va informez.

Despre cip nu stiu ce sa zic,am inteles ca totusi acesta ar dauna motorului si ca de fapt in interiorul acestora nu ar fi mare lucru( e o discutie mai ampla pe forumul Audi)practic acolo exista o rezistenta care modifica curentul si in acest fel pacaleste ECU care va da mai multa motorina..Nu sunt tare in acest domeniu asa ca daca am gresit imi cer scuze anticipat.

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Detin un LT cu motor de MAN ,cel de 158 cp si imi ramane pe bord cu motorul pornit,martorul bujie incandescenta,defapt palpaie si nici nu mai lucreaza turbo ,daca stie cineva de unde ar fi problema.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrupoptean

Nevoie URGENTA de ajutor.

 

Am un VW LT 46, 2.8TDI, 158 cai si mi se opreste subit motorul. Cateodata porneste si functioneaza 5minute cateodata 2 zile.

 

Totul a inceput cu un drum la Miercurea Ciuc (din Cluj). S-a oprit motorul si nu a mai pornit - i s-a facut o diagnoza si a zis ca e unitatea centrala pe care am si schimbat-o. Am venit fara nici o problema pana la Cluj si dupa 2 zile s-a oprit iar dupa ce am facut 30metri.

 

Ati mai avut careva problema ? Ceva pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

In bord apare vreun martor aprins?Ca o parere personala eu as merge mai degraba pe verificarea pompei de injectie,cel mai simplu e sa verifici daca baga motorina la injectoare (indicat de verificat in faza in care nu porneste).

Daca ai schimbat calculatorul central nu ar trebui sa ai probleme pe partea electronica,mai degraba pe alimentare.Temperatura apei cum este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au trecut 7 ani de cand am deschis acest topic...

si 9 ani de cand am aceeasi masina ..lt , intre timp am mai cumparat un lt sa am 2

prima masina o am din 2005 cumparata de noua  dar imi pun problema ce o sa imi cumpar dupa asta...

 sprinterele noi si crafterele sunt penibile ca fiabilitate, reno pejo fiat nu pomenesc ca nu are rost (oricum am nevoie de tractiune spate)

nu stiu cum se prezinta ultima generatie de iveco , m-ar ajuta ceva pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iveco sunt tractoare ambulante. Poți încerca crafterul de 2.0 TDI de 136cp este un motor foarte reușit. Mai ieftin ieși cu un crafter de 2.5 TDI cu motorul făcut praf si sa i-l schimbi cu unul de 2.5 TDI cel identic de pe lt, i-l poți găsi pe volvo v70.

Modificat de corneliyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

umbla vorba ca noul iveco chiar ar fi radical schimbat in bine , nu stiu ca nu am fost cu modelul asta.

eu nu cred ca motorul de 2.0 dela vw ar fi reusit , dar ce ma supara e ca am vazut crafter cu cardan distrus , diferential cu probleme ,despre rugina nu vorbim , chiar daca nici lt-ul nu se poate lauda la capitolul rugina, crafterul e mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc de motorul de 2.0 TDI cel cu common rail, ca idee bate si motorul de 2.1 de pe sprinter. Poți caută aici pe forum si ai sa vezi ca mai nimeni nu se plânge de el. Cât despre cardan depinde pe ce drum a mers dacă a carat pâine pe drum de Tara e normal sa cada mai repede. Si eu la LT am schimbat toți rulmenți in grup la 400mii. La rugina no comment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea e din 2005 are 270 mii km

am schimbat asa ...de 2 ori distributia la 100 si la 200 mii

ulei aral la fiecare 15 mii km

pivotii fata pe la 200 mii km , disc ambreiaj tot atunci ( eu l-am prajit )

cap hidraulic pompa injectie , pompa servo si rectificat caseta directie , bloc lumini (nici la cel nou nu imi merge ok avaria si unele trepte de la stergator ) un disc frana a crapat pe la 250 mii km , arc fata rupt, vascocupla pe la 40 mii km

in rest nimic  nici macar odata nu am completat lichid de frana sau antigel , nu consuma ulei absolut deloc de la schimb la schimb , inca are amortizoare ok , masina merge ceas- pacat ca t nu mai corespunde la ce fac acum si va trebui sa o schimb cu o camioneta.

 toate astea in 9 ani si 270 mii de km  e bine ? e rau ?

 

 

post-3963-0-20661100-1408106518_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lt 35 din 2004 cumpărat in 2010 cu 210000 km in prezent 495000, pana la km astia sau schimbat 3 distributii, un kit ambreiaj, amortizoare fata, discuri fata+ spate, capac la pompa de injectie,o Vasco cupla recent, o baie de ulei Pt ca sa fisurat de lângă buson de la atâtea schimburi de ulei, si refăcut grup spate. Urmează turbo de dat jos si de curatat sau schimbat depinde cum se prezintă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot am o problema la lt-ul meu...mai exact imi sta temperatura cam sus, la 95C in oras si 98C in afara la drum intins.

 

Am schimbat vasc, termostat, pompa de apa atunci cand am facut distributia (pompa de apa era hepu si din cate imi aduc aminte avea pale de metal), am spalat radiatoarele interior/exterior si nu am vazut nici o imbunatatire vizibila decat ca a scazut cu cate 1C atunci cand am spalat radiatoarele si inca 1C cand am luat vasc nou.

 

Antigel nu pierde decat cand incep sa dau drumul mai mult la AC, atunci se incalzeste ceva mai mult temperatura, ajunge pe la 101C si pierde antigel pe la pompa de apa, insa cum nu-l mai folosesc cum nu mai pierde.

 

Termostatul nou era de 87C deschidere cica, insa cand l-am testat cu un termometru in apa, mi se parea ca deschide cam pe la 92, chiar 95 complet. Ma gandeam sa iau unul cu deschidere la 80C sau chiar 71C.

Ce parere aveti? sau ce credeti ca ar putea fi?

Modificat de aDyw0w
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!