Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

sir_galahad61

 Nu este bieleta antiruliu ,acolo (in poza ta) este repartitorul de franare la greutate.Ce se vede in poza ta este o improvizatie(apropo mi se pare geniala aceasta improvizatie)eu am facut altceva dar cred ca ce ai tu e mult mai ok.

Piesa originala este de plastic(am schimbat-o odata si a cedat iarasi) are cam 10-14cm(nu sunt sigur)si este montata pe punte si partea de sus pe o lamela cu arc care vine de la repartitor.Rolul ei este ca atunci cand ai greutate pe masina sa compenseze,mai bine zis sa mareasca forta de franare pe spate.Din ce am citit arcul care duce in final la repartitor trebuie sa stea in pic in tensiune(are si un reglaj pe o tija).Ori tocmai de asta a indoit-o mesterul care a pus-o acolo

Dar daca ai frane bune mai bine nu umbla acolo.

Legat de pivoti.....si celelalte majoritatea recomanda Lemforder,desi in opinia mea personala nici astea nu mai sunt ce au fost odata,oricum eu asta folosesc si oarecum sunt multumit

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franele sunt bunicele as spune, o sa vad acum dupa ce o sa-i schimb lichidul si o sa fac o aerisire daca se vor mai imbunatati insa sunt acceptabile si acum asa ca cel mai probabil nu voi umbla acolo :)

Legat de pivoti, bielete, bucse cred ca voi merge pe lemforder sau trw si swag pe la bucse bara stabilizatoare (aici nu prea am gasit trw sau lemforder).

Mersi de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou...am o alta piesa pe care nu o gasesc. Din cate am inteles acela este un racitor de ulei si am nevoie de garnitura pentru el. Daca stie cineva care ii este denumirea exacta ii sunt recunoscator. Am tot cautat-o pe google si nu am gasit nimic.

 

Poze:  poza1.jpg

 

           poza2.jpg

 

           poza3.jpg

 

           poza4.jpg

 

           poza5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Eu nu am schimbat garnitura,ci m-a invatat cineva sa pun silicon(ala rosu de temperatura) si asa am rezolvat.Daca vrei totusi una noua imposibil sa nu gasesti la un dealer de piese,

 

Mi-am mai amintit ceva ,nu cred ca pierzi ulei pe acolo,mai degraba se pierde in partea de jos(nu apare in poza ta)acolo unde ai un hexagon,se desface ala si garnitura aia stiu sigur ca se gaseste,,,

 

http://www.motorvip.ro/piese-auto/piese-auto-vw/lt-28-35-ii-bus-2dm/16131/10583/radiator-ulei

 

http://www.motorvip.ro/piese-auto/piese-auto-vw/lt-28-46-ii-caroserie-2dx0ae/14097/10208/radiator-ulei/1877530/inel-etansare-radiator-ulei

 

Legat de aeresire sa respecti ordinea  1 dr spate 2 stg spate 3 dr fata 4 stg fata

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aDyw0w, daca te uiti pe epiesa.ro, gasesti acolo garnitura pe care o cauti (in rubrica ungere-radiator ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema la un vw lt35 din 2000 am un scartait exasperant pe fata la orice balans si miscari de volan am schimbat amortizoarele si nimic daca ma puteti ajuta cu un sfat MULTUMESC si drumuri fara evenimente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Trebuie sa schimbi cele doua (2) bucse de la bara stabilizatoare. Costa in jur de 50 lei setul+ manopera. Sper ca se rezolva cu asta. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb placutele de frana dar sunt curios in doua privinte:

1. Ce se intampla daca pun placute fara indicator uzura in locul celor cu indicator pentru uzura?

2. Am observat ca sunt mai multe sisteme de franare (perrot, ate, etc), trebuie sa montezi o anume marca de placute pentru fiecare sistem de franare sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

rosebowl;Iti va aparea senzorul indicator de uzura sau nu in bord,la mine nu apare deloc.Placutele sunt universale,difera calitatea si producatorii,iti recomand sa pui ceva mai calitativ .Sistemele de franare se refera la echipamentul de franare pus pe masina. La Vw Lt(cel putin la LT-ul meu )este echipare ATE.Daca vrei sa -ti spun ce am pus eu  si sunt multumit iti trimit pe privat.Atentie pe fata e un singur model,pe spate sunt 2 modele,ar trebui sa desfaci  sa vezi concret

 

.

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Am luat placutele jos, toate, le-am masurat si sunt de o marime toate (L/l/H  164,7/73/20 mm) sunt marca Textar (pe etrier scrie Wabco) iar cele din spate sunt cele mai tocite avand cam 10-11 mm iar pe fata undeva la 18 mm. Martorul din bord mi se aprinde doar cand pedala de frana este calcata, iar un set de placute modelul care este pe masina se invarte undeva la 300 lei, acum astept sugestii cu ceva de calitate dar mai ieftin sper. Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, stiti cumva care ar fi punctul de schimbare al senzorului (comutator) temperatura ventilator radiator? Am gasit mai multe variante...

- Punct schimbare [°C]: 95/84, 102/91

- Punct schimbare [°C]: 107-112

- Punct schimbare [°C]: 106-102, 112-105

 

Imi statea apa pe la 100C la drum intins, in oras undeva pe la 95, am schimbat radiator, vasc, termostat si acum sta undeva pe la 96-97 la drum intins, iar in oras cam 93...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. as vrea niste pareri in cumpararea unui lt dintre motoarele 2,5 si 2.8 cel de 156 de cai care este mai fiabil,costuri de intretinere,ce piese cad la cel de 2.8,poate are careva ambele modele,consumul care este, modelul care vreau este cel mediu inaltat, rog moderatorul poate detine mai multe informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de 2.5 TDI 109 cp este sfânt, bate la fiabilitate si durabilitate orice CDI sau 2.8 de la MAN cel care l-ai specificat, in concluzie dacă vrei sa nu stai in service mai tot timpul optează Pt 2.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic tot cel de 2.5 de 109.ating lejer 500k km fara probleme majore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o noua intrebare, mai exact daca va consuma ulei intre schimburi, cat daca da, ce tip (5w40, 10w40) si marca de ulei folositi ?

Intrebarea este pentru cei cu 2.5tdi 109cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu 2.5 TDI are in jur de 495000 km si consuma un litru la 16000 km si nu a văzut altceva in afara de 5w40, orice motor consuma ulei. Problema e sa nu consume un litru la 1000 km pt ca atunci exista un defect la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui moly. Sa vorbit de ulei ceva mai sus am pus si foto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Eu merg pe Castrol .Pana la 450tkm am bagat 5w40 si acum am trecut la 10W40.Schimbul il fac undeva intre 10-12 mii ,consum suplimentar undeva la 2-3 litri intre schimburi.Si cand am cumparat-o in 2005 la 150tkm consumul intre schimburi era acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Si eu am avut probleme cu frana de mana, tot asa nu o tragea inapoi si se aprindea indicatorul de bord cand dadeam prin gropi.

In final s-a blocat cablul de la frana pe partea dreapta si a inceput sa se infierbante discul. am schimbat toate cablurile de la frana de mana si am curatat angrenajul care distribuie de la central pe ramificatii. 

Acum nu mai am probleme.

Succes

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ce norma trebuie sa indeplineasca uleiul ce il punem la LT 2.5 TDI?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

5w40 (505 00 norma vw)  sau 10w40(505 00) pentru motoare mai uzate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut prieteni

referitor la sistemul de racire crestere de temperatura nejustificata etc.

am avut probleme cu turbo  care a inceput sa  scoata ulei lam vazut la  timp si lam dus la mester ma costat 160 euro si a iesit ca nou

toate bune si frumoase dar mi sa spus ca tre sa curat toata instalatia interculer etc. nu mica mia fost mirarea sa gasesc intre interculer si radiator o groaza de mizerie adica  de nedescris  pur si simplu prin radiator nu mai trecea aer de loc

lam muiat cu motorina dupa care cu peria de sarma sa dus toata mizeria  atentie!!! peria de sirma folosita cu miscari delicate doar in sensul lamelelor de aluminiu dupa care apa cu presiune din ambele sensuri. locul este ascuns nu ai cum sa vezi ce este acolo doar daca dai interculerul  jos si mizeria depusa acolo nu se poate curata altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Unde găsesc in Timisoara un service sau un mecanic bun care sa aiba tester(diagnoza) pt. Un VW LT 35 din 2004? E cam urgenta treaba, adică trebuie S-o rezolv pana maine seara. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceao

 ce ai rezolvat si ce sa intamplat ai remediat problema ami pare rau dar la timisoara chiar nu stiu nimic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!