Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Cine stie cat de greu ar trebui sa se invarta vascocuplajul cand e rece sau cald motorul? Mi s-a spus ca el in mod normal cand e cald motorul n-ar trebui sa pot invarti de el usor si ar trebui sa mearga in acelasi timp cu motorul mai ales cand acesta s-a incalzit si il turez. De asemenea mai si huruie putin cand il invart (scos fiind) gen rulment...mentionez ca huruitul nu este foarte gros si nu prea se aude cand este pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand motorul este ajuns la 87 grade ar trebui sa se învârtă greu adică odată cu turatia motorului, la 60 sau 70 chiar si 80 trebuie sa se învârtă ușor chiar sa i-l poți opri cu mana. Lichidul din el la temperaturi mari se dilată si atunci actioneaza cuplajul.

Cand motorul este ajuns la 87 grade ar trebui sa se învârtă greu adică odată cu turatia motorului, la 60 sau 70 chiar si 80 trebuie sa se învârtă ușor chiar sa i-l poți opri cu mana. Lichidul din el la temperaturi mari se dilată si atunci actioneaza cuplajul.

Eu l-am schimbat recent si a ajuns 360 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...inseamna ca al meu e pe duca. Se roteste usor si cand e rece motorul si cand e cald (cand e cald, doar o idee mai greu, dar tot usor mi se pare avand in vedere ca dau o data de el si face cam o rotatie completa). Ai idee la unul sh cum as putea sa-l verific daca e ok?

L-ai schimbat cu unul nou sau sh? De unde si ce marca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu unul nou, nu este o marca anume. De la Uspa am luat prin comanda a doua zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand l-am cumparat am schimbat baterie, bujii, filtre, distributie.mecanicul a zis sa nu fie senzorul de temperatura al apei.o sa astept sa vad la toamna.sper sa nu fie injectia dereglata.cand o las sa traga din greu, mai scoate un pic de fum negru, dar nu tare.in rest dupa ce se incalzeste merge ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosebowl:a  doua curiozitate este chestia din dreptul indicatorului 80 km/h, cel alb cu rosu, sa fie de la tahograf ceva si ce reprezinta?

 

Da e de la tahograf,si daca te uiti mai atent se invarte permanent,.practic acesta are rolul de a corela diagrama cu ceasul de bord...Daca vrei sa schimbi ora cu diagrama pusa nu o sa reusesti si daca o scoti(diagrama) si schimbi ora vei observa ca si acesta(chestia rosie) se va invarti mai repede ....

:)

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ala este bun ,de 87 Grade !


Ia priviti aici dragi LT-isti!

O nebunie -nu va vine sa crede-ti cu bat si cum arata LT-urile noastre cu asa ceva!

Modificat de nicolaepopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari dragi colegi!

De vreun an detin un lt 2.5 tdi 66 kw din 2000.Din nefericire pentru mine am descoperit cam tarziu acest forum, insa cum niciodata nu e prea tarziu e bine si acum.

Daca as fi descoperit forumul inainte de achizitionare probabil as fi cautat unul cu 109 cai si cu ceva mai multe optiuni, macar ASR si ABS.Asa se intampla cand nu te informezi temeinic inainte si te duci fara sa cunosti detalii importante.

Masina am luat-o de la un cunoscut ce a adus-o din Anglia si a vandut-o.Ce mi-a placut la ea a fost ca se prezenta in stare buna, vopseaua o are originala, pe dedesubt arata foarte bine pentru anii ei si kilometri putini pe bord, vreo 60000 care nu cred ca sunt reali, cu toate ca asa e luata de acolo si are itp-urile din 2009 pana am luat-o eu cu acesti km.

Kilometri prea multi n-am facut cu ea decat vreo 5000 asa ca probleme mari nu au fost cu ea.Uneori, rar ce-i drept nu ia la prima cheie, dar la a doua porneste foarte usor.

Ar mai fi indicatorul din bord la apa care foarte greu se ridica.Doar incarcata bine si cald afara ca sa urce pe la

70 , in rest foarte putin se ridica de jos uneori deloc.

Daca ma puteti ajuta cu un mecanic priceput in lt pe la Suceava sau prin zona sa ma duc sa-i fac o verificare amanuntita sa vad ce ar fi de schimbat pe la el sa fie in stare perfecta de functionare.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la suceava ai serviceul BUCOVINABUS.cred ca e cel mai bun din zona de nord a moldovei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit locatia acestui service, cu toate ca imi zicea cineva ca nu mai au oamenii priceputi de altadata.

O fi sau nu asa voi constata pe propria piele iar in caz ca mai stie cineva alt service sau vreun mecanic priceput il rog sa-mi lase un pm, daca nu se poate aici.Multam fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ei cum e?si eu vreau sa merg la serviceul asta sa vad daca nu cumva am injectia dereglata?sau o fi altceva de porneste cam grau cand motorul e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca nu am reusit sa ajung pe acolo ca am tot fost plecat.In momentul cand trec pe acolo va informez despre corectitudinea si profesionalismul celor de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei ar fi mai potrivit pentru lt-ul meu, 5w 40 sau 10w 40? motorul are 246.000 km, iar din cate acte  mi-a lasat olandezu' in ea tind sa cred ca ar fi reali, mentionez ca este vorba de un lt 46, an 2001, motor de 109 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10w40 ar fi mai potrivit, motorul a adunat ceva uzura si i-ar prinde bine un ulei putin mai gros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua, Recent am achizitionat cel de-al trei-lea LT,  2003 MAXI  270000km  ,  adus din Olanda  si e foarte bine dotat:  AC, geamuri si oglinzi electrice , scaun cu perna de aer si cotiera , inchidere centralizata,verde metalizat .  Per total sunt foarte multumit de el  dar am descoperit si unele probleme: 

1 Vascocupla

2 Frana de mana (e blocata ''broasca '' de dedesubt si nu mai trage sufa inapoi dar nici infranata nu merge )

3 Amortizoare fata 

4 Are monntat o alarma din Olanda la care nu am telecomanda 

5 Porneste greu la rece . 

  O sa incerc sa le iau pe rand si sa le rezolv .dar cele mai urgente mi se par frana de mana si faza cu pornirea , Daca ma poate ajuta cineva cu o idee in privinta asta    .

 

Ce marca de amortizoare recomandati ?

Cineva spunea ca a luat o Vasco la 360 Ron , Eu nu am gasit decat de le la 630 in sus . 

Modificat de gicabobo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant pret,dar oare nu are rabat la calitate ca sa ajunga la pretul ala?

Daca a-ti testat produsul astept un feedback,vreau sa schimb si eu la un LT si pretul este mai mult decat bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa schimb si eu vascul curand si as cam vrea sa-l iau de acolo, pretul fiind factorul principal. Dupa ce o sa-l pun pe masina si o sa fac cativa km o sa revin cu un feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am postat am dat un o cautare si am vazut si eu anuntul . cred ca am luat de la ei un intermediar de cardan 80 lei ( nu parea de ce-a mai buna calitate ) dar isi face treaba deocamdata . 

 

 Problema de la pornire sper ca am rezolvat-o  am gasit 3 bujii arse si una se incalzea foarte greu , Am inlocuit toate cele 5 bujii cu unele noi  Bosch (nu am gasit Beru )si nici nu aveam rabdare se le aduca pe comanda :D . investitie 160 Ron . Rezultatul o sa il vad maine dimineata . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu vw lt 28 din 2000 motor de 2.8 tdi 131 de caii.la rece cate o data porneste si cand vreau sa bag in viteza se opreste stie cineva ce ar putea fii.si alta problema am observat ca in mers la cald -rece se aprine abs si abd in mers dupa care se mai aprin si altele dar se sting la loc si merge nu se intampla nimic.

                            va multumesc frumos sunt nou pe sit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Cel mai corect ar fi sa faci o scanare cu testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu vw lt 28 din 2000 motor de 2.8 tdi 131 de caii.la rece cate o data porneste si cand vreau sa bag in viteza se opreste stie cineva ce ar putea fii.si alta problema am observat ca in mers la cald -rece se aprine abs si abd in mers dupa care se mai aprin si altele dar se sting la loc si merge nu se intampla nimic.


                            va multumesc frumos sunt nou pe sit.poate sa ma ajute cineva.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea vreau sa  dau un pronostic urat ar putea sa fie in legatura cu  volant care in momentul cand calci ambraiajul sau lasi a face probleme!!!! ar trebui sa mergi la un mecanic de lt sa  vada ca daca este asa este cam costisitor dar mai bine descoperit si facut decat sati sparga motorul, bafta si spune ce ai descoperit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult vesa adrian dar nu cred ca ie volant pt ca nu am nicio trepidatie nimic in masina in viteza intra foarte usor nu stiu ce sa mai zic ca mi sa luat de cand umblu pe la mecanici si nimic mineni nu stie,eu sunt in italia de ceva timp si mie frica sa nu ma lase pe drum stau mai mult aici in italia si astia la mecanica sunt cam varza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, am si eu cateva intrebari vizavi de o piesa careia nu-i gasesc denumirea exacta. Eu presupun ca e o bieleta antiruliu insa nu stiu care ii este numele sub care poate fi comandata. Ca locatie ea se afla pe partea stanga spate si este doar una, adica nu exista si pe partea dreapta. Nu mi se pare normal sa fie asa stramba insa presupun ca de la greutate s-a ajuns asa...

Piesa in cauza este aceasta: piesa1.jpg

 

                                               piesa2.jpg

 

                                              piesa3.jpg

 

Pe langa asta as dori sa stiu de la cei care ati mai schimbat pivoti, bielete antiruliu si bucse la bara stabilizatoare niste marci de care ati fost multumiti, spre ex. TRW, moog, febi etc. ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!