Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

salut

nimic mai simplu cand dai drumul la antigel pui o galeata sub masina si vezi cat se aduna si apoi tre sa cumperi concentrat si sal diluezi cu apa  distilata cam 1/1 scrie pe  ambalaj important este sa cumperi pentru vw !!!


salut

exista jante de 16 pt LT??? am intrebat pe unde am putut si nimeni nu ma lamurit dar am vazut pe un sprinter jante de aliaj aratau super tare,daca stie cineva sau are sa ma lamureasca

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cele de pe Mercedes G class se potrivesc perfect, eu am de g class dar de tabla pe 16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce merge la sprinter, merge si la LT, fiind aceleasi platforme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...aici este problema pentru ca la mine se pare a intrat mai putin, deoarece radiatorul de apa era infundat, iar acolo a intrat foarte putin, sper ca de aici si temperatura care statea la 100C la drum intins. O sa vad eu la momentul respectiv cat intra mai exact, momentan caut un radiator...antigel G12 hepu am luat, e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

daca sti sigur ca radiatorul este nu mai lasa  dute si dul la mester ca se poate desfunda sau ok unul nou,dar nu lua  unul la mana a doua sal pui sus asa fara sal cureti  ca sar putea sa fie mai rau ca al tau asa ca merita sal faci pe al tau prima data sigur costa mai putin. eu unul am bagat in apa curata aqua forte sau viacal cum se mai zice 1 litru si am facut vreo 20 km adica vreo juma de ora, lam lasat sa se raceasca si iam spalt de doua ori bine  a iesit mizerie de mam ingrozit dar sa curatat bine si dupa acea am bagat antigel este ok. antigelut tre sckimbat kam la 2 sau 3 ani pt ca dupa aia face depunere. tre sa te asiguri insa ca nai arsa garnitura de kiulasa sa te uiti cand ai motorul cald daca scoate bule in vasul de expansiune care si acela tre sa fie curat adica nu maro vreau sa zic. si antigelul asta nou nu arunca  recupereazal si punel din nou dupa spalare

 

 

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E infundat bine de tot, cel mai probabil de la vreo solutie magica de acoperit gauri si consider ca nu are rost sa mai iau vreo solutie de curatat si apoi sa-l gasesc gaurit. Am gasit ceva la mana a doua, o sa-l verific inainte sa-l iau, apoi desigur sa-l si curat. Garnitura pare a nu fi arsa, cand m-am uitat ultima oara nu am vazut bule si de asemenea nici nu pierd antigel. De recuperat clar o sa-l recuperez (filtrez) avand in vedere ca are doar 2k km si eventual o sa mai completez cat ar fi trebuit sa mai intre. Ideea la mine ca nu sarea mai sus de 100c, la drum lung statea fix acolo, iar in oras pe la 93-94c. Sper sa o rezolv pentru ca momentan se pare n-am tras un loz prea fericit vizavi de motor...mersi de informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o problema cu LT-ul(2,5 tdi,109 cp), adica temperatura nu creste mai sus de 80 grade, sta mai mult pe la 70 si mai oscileaza din cand in cand. Am schimbat termostatul dar nimic nou! Ce poate fi? Astept pareri. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasco cuplajul de la ventilator, dacă pornesti motorul la rece nu ar trebui sa se invarta deloc sau foarte încet. Dacă se învârte la acceasi turatie cu motorul trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. O sa verific. Cineva mi-a zis ca poate fi sonda de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostat de care stiti ca s-ar pune la 2.5 tdi...ma refer la cat sa deschida ?(70C, 80C, 87C)

Am gasit mai multe variante...eu as tinde spre cel care deschide la 87C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem arie de vanzare colegu

adica sa iteleg ca ai de vanzare faruri din alea  misto??? vreau si eu!!!

Termostat de care stiti ca s-ar pune la 2.5 tdi...ma refer la cat sa deschida ?(70C, 80C, 87C)

Am gasit mai multe variante...eu as tinde spre cel care deschide la 87C.

 da este adevarat dar termostatul  se deterioreaza in timp (arcul) am vazut si la mine ca inainte statea la 90 si incet incet deabia sta la 80 si daca cobor pante scade si la 70 cea ce nu este normal atunci tre schimbat neaparat pt ca te taxeaza la consum!!!

si am citit undeva ca diferenta intre termostate se face in functie de clima in care circula masina adica alta in germania si alta in grecia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un vw lt 35 din anul 2000 anj.cumparat de vreo 2 luni de zile.am o mica problema la pornirea la rece.porneste greut si balbaie dupa ce porneste pret de 2 secunde.la cald porneste normal.la fel temperatura la lichidul de racire nu trece de 70 de grade chiar si cu 3500 de kg incarcatura.mai bate si pompa de vacuum, mai mult la rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-131726-0-66836500-1397235749_thumb.post-131726-0-36112100-1397235774_thumb.

salut 

vreau sa aruncati o privire la cele doua poze referitoare la sistemul vacum de pe motor si sa postati parerile .dupa cele atasate valva N75 lucreaza pe presiune nu pe vacum  sau gresesc???


neaparat sa duci injectoarele la control si curatat si sistemul vacum cea ce am postat eu mai sus si in acelas timp filtrele aer si motorina pt ca daca aveai motorul foarte uzat nu mai pornea la cald dar la tine porneste,succes. asteptam vesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima poza e gresit, si pricum nu asa arata solenoidul n75 la modelu respectiv din cate stiu eu

in poza a 2 a e corecta instalatia.

turbo lucreaza pe vaacum. si pe presiune atmosferica sa ii dea drumul la vaacum cand ste in turatie mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima poza e valva N75 care e folosita la turbina cu sistem wastegate(aici supapa aia lucreaza cu presiune pozitiva) si la a 2-a e schema de la turbo cu geometrie variabila(aici supapa VNt lucreaza cu presiune negativa , de asta are si rezervorul de vacuum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vreau sa schimb distributia la lt-ul 46(2461 cc, 109 cp, anj) ce tocmai l-am inmatriculat si as vrea sa ma lamureasca cineva ce tip de curea imi trebuie cu 81 sau cu 122 de dinti si cate role, pentru ca as vrea sa o schimb la mine in zona sa nu bat drumul pana la oras iar mecanicul mi-a zis sa cumpar eu  piesele. Ce altceva sa mai schimb pe langa distributie si filtre? am auzit ceva de cureaua de la pompa de injectie, o fi vreuna din cele de mai sus(cu 81 sau 122). Astept parerile,sfaturile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia la lt se compune din ambele curele, una pe fata (cea de 122 dinti) si cea pe spate (81 dinti), sper ca nu gresesc...De schimbat ar trebui sa verifici si cureaua de accesorii + rolele, eu am schimbat-o si pe aceea plus rolele si amortizorul (f. scump) si ar fi bine sa verifici daca e nevoie sa schimbi si vreo garnitura ori pe fata ori pe spate la distributie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai lamurit cu curelele, eu vreau sa o schimb pentru ca nu stiu cand a schimbat olandezu ultima oara distributia dar si pentru ca pierde ulei la semeringul de la arborele cotit(in fata) si acum am ocazia sa il schimb... acum nu stiu de ce garnitura zici tu, sa fie semeringul de care zic eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, eu cand am facut distributia am schimbat ambele curele + role + semeringurile (si cel de la arbore si cel din spate). Am mai pus si cureaua de accesorii + role si amortizor, inca un semering la palier, s-a mai gasit si un rulment la vasc + filtrele si uleiul si m-am linsitit cu ceea ce imi zicea toata lumea ca intretinerea si piesele la vw sunt ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-ai trezit amintiri frumoase :))...Nu mai stiu preturile exacte insa erau in jur de: 650 ron - kit-ul de distributie (fata - spate), 250 pompa de apa, 330 amortizorul de la accesorii, cureaua + 3 role (am ac) vreo 300 ron, garniturile toate 3 au fost 190 ron, rulment vasc 320 ron (sa ai grija cu vascul deoarece am inteles ca exista pericolul ca acesta sa capete joc si sa iti sara), filtrele si uleiul vreo 400 ron (l-am schimbat si pe cel de combustibil) cam astea au fost pentru distributie...insa eu am a trebuit sa reconditionez si turbo, de aici si filtru epurator + garnitura de la culbutori deoarece scapa si pe acolo (la garnitura asta am vazut ulei pe la toate lt-urile vizionate inainte de cumparare) si de aici si foarte multi bani cheltuiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma nu o sa mai intreb de preturi, in schimb am buton la bord care nu stiu la ce folosesc pe care le-am incercuit:post-120596-0-71167100-1397459893_thumb. mai am unul pentru data viitoare caci acum nu vrea sa se incarce.

Modificat de rosebowl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala este stânga - dreapta Pt reglaj oglinzile electrice.

Ala este stânga - dreapta Pt reglaj oglinzile electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ceva defect la acel buton caci oglinzile nu se misca deloc, urmeaza sa mai verific.

A doua curiozitate este chestia din dreptul indicatorului 80 km/h, cel alb cu rosu, sa fie de la tahograf ceva si ce reprezinta? atunci cand misc de unul din butoanele de la tahograf se misca si indicatorul respectiv.post-120596-0-21924400-1397473146_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!