Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Semnul ala cu zero este pe pompa de injectie?

 

Bun si daca nu se mai vede acel semn, atunci cum se poate regla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel film de pe YouTube este pentru 4-6 cilindri, si pompa de pe 2.5 TDI in 5 cilindri nu are semn pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

rosebowl:diagrame obisnuite,intreaba pe la benzinarii,cred ca sunt cam 100 de bucati intr-un pachet si costa undeva la 30-40 roni.daca vrei masor la mine si iti dau dimensiunile exacte.Problema e ca tahograful poate fi defect ,caz in care nu primeste diagrama si nu poti face altceva decat sa-l repari ,sa pui altul ,sau sa schimbi bordul.Eu am gasit unul (bord)de sprinter insa acesta era blocat la 80km /ora si dupa aceasta aceeasi palpaiere a kilometrajului(insa indica ca am depasit 80km/ora).

 

aDyw0w:Daca vii la Pascani ,este aici unul bun... :001: .Am fost atent la ce pasi a facut el.

1. Deci a adus la punct pinionul din fata de pe axul cu came si va aparea si un semn pe fulie arborelui (daca a fost schimbata fulia ,nu mai e). 2.Apoi dupa ce a desfacut partea din interior la pompa de injectie ,si pe pinionul pompei ar trebui sa fie un semn (de regula pus de cineva care a schimbat anterior distributia si e pus si pe pinion si alaturi-cel putin la mine era acolo).

3.Pentru siguranta mai e un semn pe volant,meseriasul meu l-a cautat cu o lupa cu bec si l-a gasit acolo,dupa ce in prealabil a rezolvat pasii 1 si 2(undeva la cutie e un orificiu de vizitare blocat cu o garnitura de cauciuc)

4.Din ce am vazut eu buba pentru reglaj e la rola intinzatoare din dreapta pinionului pompei de injectie,acolo s-a chinuit la mine,dar a scos-o ok.A verificat si cu diagrama TDI din vag si era ok

Meseriasul meu a schimbat la cele 2 masini ale mele distributia(ambele lt),la unu(BBF)l cel de 95cp a reusit din prima ,la cel de 109cp(ANJ)nu  i-a iesit,masina mergea aproape ok ,dar avea o pornire greoaie,pe care dupa reglarea optima a scos-o la capat.

 

P.S.Am luat-o si eu cu amortizoarele de LT 46,insa eu facand operatia de schimb in regie proprie,am ramas si cu cele 2 amortizoare de VW LT 46,noi noute (au fost montate pe masina 2 zile).Asa daca sunt amatori contactati-ma pe pm,sigur ne vom intelege

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cica n-ar fi semne pe pompa si nici pe volant (asta s-ar putea sa fi fost schimbata inainte).

 

Pana una alta voiam sa va intreb daca stiti de la ce as putea sa am o crestere de turatie la relanti undeva spre 1100rpm (oscila intre 900 si 1100)timp de 20-30 sec, mi-a facut astazi treaba asta de vreo 2 ori, cu motorul cald. De asemenea voiam sa stiu unde sta acul de temperatura al motorului in mers 90-100km/h, deoarece mie imi sta undeva f. aproape de [cenzurat] de 100C, in oras sta putin peste 90C. E posibil cumva sa fie senzorul de temperatura, avand aceste doua simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

parerea mea este ca se supraincalzeste motorul deaia ai si oscilati de turati la relanti tre sa controlezi repede termostat  circuit apa curatat radiator  etc. eu am un audi din 97 pe benzina si am patito din cauza ventilatorui acela cu mercur in el  care nu se mai invartea decat  ca la relanti  si asta oricat as fi turat eu motorul.GREUmiam dat seama de asta pentru ca este ceva la care nu te astepti .asa a trebuit sa schimb garnitura de chiulasa  suruburi noi chesti  dar a prins bine ca am facut scaunul la supape si am schimbat semeringurile care erau piatra 

la lt insa  problema mea este ca temperatura oscileaza intre 70 si 90  si la 90 merge foarte rar doar daca fortez motorul si asta nu prea cred cai corect. adica nu ar trebui sa stea undeva la 90 in permanenta???

rog  tare mult colegii mai mari sa ne  lumineze  in problema asta

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Hai sa va spun ce am intimpinat eu legat de aceasta problema(temperatura pe indicatorul de bord).Acum 2-3 ani a inceput sa -mi apara martorul (vasul de expansiune,radiator )aprins in bord.Am completat de cateva ori si daca la inceput aparea la 2-3 luni martorul ,in timp s-a accentuat si imi aparea la cateva zile(100-200 km).Abia atunci am inceput sa ma alarmez(bineninteles ca verificasem daca am pierderi de antigel,nu,daca ajunge cumva in motor,nu)si dupa multe cautari si vizite la mecanici cineva observa ca furtunul ala subtire ,,care intra in vasul de expansiune undeva deasupra(sunt 2 acolo ,unul mare cca 20mm si unul mai mic cca 10-12mm) scoate si bule de aer prin antigel,care in mod normal curge foarte usor si lin.

Constatare:garnitura de chiulasa fisurata si am rectificat chiulasa,schimbat garnitura,suruburi si cu aceasta ocazie si semeringurile de supape.Problema rezolvata insa de atunci acul indicator care pana la belea statea teapan undeva la 2-3 mm de linia din mijloc a scalei de pe bord(aprecierea mea e ca era undeva la 80-90 grade)acum numai la drum lung si forja pe motor mai ajunge acolo.In rest sta undeva pe la 70.

Din ce am vazut sunt 2 senzori de temperatura ,unul cu 2 pini si unul cu 4 pini.Nu mai stiu exact,dar,cred ca unul e deasupra termostatului si unul dedesubt.Cineva mi-a spus odata ca ,cel cu 4 pini comanada o pompa de apa electrica,suplimentara pe care insa eu nu am depistat-o niciodata,dar se pare ca  exista.

Acuma ,daca e asa asta ar fi explicatia de ce nu mai creste la mine temperatura(pompa aia probabil inchide ceva circuite si probabil grabea cresterea temperaturii motorului,si la mine e defecta).

Ca o curiozitate la un moment dat observ ca dimineata,bateria e moarta,nu de tot, dar nu porneste si dupa cautari (uneori auzeam un bazait in zona motorului, cu contactul luat )am ajuns la senzorul de temperatura cu 4 pini pe care l-am schimbat ( la verificare era defect)si mi-a disparut problema descarcarii bateriei,deci in mod cert ori senzorul respectiv dadea la masa ori comanda ceva.

 

P.S.Poate nu am fost prea explicit dar asta am intampinat pe parcursul timpului.Am Lt -ul din semnatura din 2005(alaturi de inca unul luat in 2006),deci aproape 10 ani,am adus-o personal din Germania,cu aproape150tkm ,am transformat-o in frigorifica aici in RO,acum am 450tkm si am folosit-o numai pentru aprovizionarea firmei.Am devenit fan VW LT de atunci si cred ca voi mai fi mult timp.Ca  mod de exploatare (la inceput cred ca faceam undeva la 40-50tkm/an ,si mai apoi de cand cu,criza am ajuns pe la 20-30tkm)incarcatura (maximum 1000kg plus faptul ca prin izotermare masina are greutatea proprie de 2500).Dar ori goala ori incarcata viteza de drum 100km/ora si de f multe ori cat duce ANJ-ul.Pe ansamblu am bagat ceva bani in intretinere dar si-a scos banii .Uneori ma batea gandul sa trec pe alta marca ,dar cand mi-a povestit o cunostinta ce belele a avut cu un Fiat ducato,maxi cu motor de 2,8 care facea tara ,m-am linistit complet.

 

O seara si imi cer scuze pentru posturile ,poate cam lungi si care pot fi deranjante pentru altii :icon_bounce:

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut temperatura optima in regim normal de functionare al motorului diesel este de 90 grade celsius.O temperatura mai mica sau variatiile de temperatura duc la o uzura prematura a motorului.Multe probleme de mentinere constanta a temperaturii vin de la o piesa numita termostat care trebuie schimbata o data cu distributia.Piesa nu ii scumpa dar la lt se schimba greu asa ca mecanicii evita sa o schimbe din comoditate sau te lamuresc ca nu trebuie schimbat ca daca ii bun de ce sa il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mare constatare si un sfat .Nu imi lucra bine turbo (motorul de MAN),am mers pe tester si cica nu lucra tija de la turbo,fiindca nu avea suficient vacum pt a fi actionata.Surpriza a fost sa constat ca erau iesite furtunasele de la butonul de reglaj al farurilor ,le-am bagat la loc si acum pot regla si farurile din cabina si si-a revenit si turbo.Mentionez ca reglajul farurilor se face tot pe vacum.Daca aveti turbo actionat pe vacum si vi se para ca nu lucreaza bine verificati furtunasele de reglaj al farurilor,atat la butonul de reglaj cat si la intrarea lor in faruri.Drumuri Bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca trebuie sa schimb pompa de vacuum ca incepe sa faca zgomot si nu prea imi place. aveti ceva recomandari in privinta marcilor de pe piata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Atunci cand pompa de vacuum este defecta vei avea o pedala la pompa de frana foarte tare si va fi ineficienta frana  la apasare ,desi pedala e tare .

Alta metoda e sa scoti furtumul care intra in pompa(atentie pe interior are o garnitura de cauciuc)si verifici cu mana daca face vacuum suficient.

Pe original e f.scumpa,cele after market sunt undeva pe la 6-7 milioane lei vechi.(am schimbat pe o masina cu una after market si cred ca are 4-5 ani de atunci)

Atentie daca auzi un zgomot ca un tacanit la pompa de vacuum,atunci e dus(uzat) si boltul care se cumpara separat.Am citit ca unii mai rezolva problema cu punerea unui mic adaos in capul boltului.

O zi frumoasa,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata n-am problema cu franarea .la rece uneori se aude un pic zgomotul ei specific.dar am observat ca dupa ce se incalzeste un pic nu mai face .se poate schimba doar boltul si sa incerc sa curat un pic pompa.?multumesc anticipat pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am dat ieri pompa vacuum jos mai mult din curiozitatate dar si pentru ca vazusem undeva pe forum ca tacanitul s-ar datora supapelor infundate, mizeriei adunate. Am scos toate supapele, le-am spalat cu benzina si am montat pompa la loc. Surpriza, tacanitul  era la fel probabil ca se datoreaza si boltului la care nu i-am dat mare importanta. Cand mai am timp o sa ii pun o saiba adaos la bolt poate il pacalesc.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara stimati colegi!imi prindea foarte sus frana de mana si credeam ca trebuie schimbate ferodourile din interiorul discurilor posterioare.dar am urmarit acest video edificator si am reusit sa o reglez perfect.acum la 4 click-uri ingheata rotile.uitati aici:http://www.youtube.com/watch?v=lEdmsi_xtkc

ps.nu trebuie sa va zic eu ca sprinter cu lt sunt gemeni.

Modificat de flavio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

deocamdata n-am problema cu franarea .la rece uneori se aude un pic zgomotul ei specific.dar am observat ca dupa ce se incalzeste un pic nu mai face .se poate schimba doar boltul si sa incerc sa curat un pic pompa.?multumesc anticipat pentru sfaturi.

Atunci e mai bine sa o lasi asa.Fa totusi  verificarea scotand furtunul si sa vezi daca ai vacuum pe pompa.

Pentru frana de mana mai ai un reglaj in dispozitivul care preia cablurile din roti si il transmite la maneta(este situat undeva sub podea in apropierea puntii spate) ,ai acolo o rola intinzatoare si cu ceva degripant si o cheie de 13 de multe ori scoti o eficienta buna a franei de mana.

Sfat :am schimbat cablurile la frana de mana de pe ambele roti cu cabluri noi,after market..Dupa un an am pus altele luate de la dezmembrari. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate ajuta cineva cu o schema a panoului de sigurante la un vw lt 35, an 2002? - cel de sub volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Eu am cartea service,daca o poti traduce din germana pot pune aici pagina cu sigurantele,dar in prealabil uita-te si sub capacul de protectie a acestora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pagina cu sigurante aici si ti-o traduc eu !Am stat 18 ani in Germania ,cred ca o sa ma descurc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit cartea mea!

1-Pozitii fata -spate dreapta

2-Faza lunga dreapta

3-Faza lunga stinga,lumini bord

4-Mers inapoi

5.-Mers inapoi

6-Motorasul de la stergatoare

7-Semnalizare,priza diagnoza,instrumente bord optionale,ventil de aerisire presiune,claxon

8-Lumini interior,bricheta,radio,priza diagnoza,ceas ,sirocco,tachometru

9-Avarii

10-Lumini de bord,becuri placuta numere,Releul lumini de zi,,semnalizare

11-Pozitii fata-spate stinga

12-Faza scurta dreapta

13-Faza scurta sting

14-Farurile de ceata,pozitie ceata

15-Radio,amplificator antena

16-Liber pentru optionale

17-idem

18-Idem

Sper ca am fost de ajutor LT-istilor! A-ti mai gasit vreunul alte faruri aftermarket-altele decit originale-pentru VW LT??

Drumuri bune


RECTIFIC la siguranta nr 5(cinci) este pentru STOP FRINA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danke schön  :)

M-am uitat si sub capac si peste tot si nu gasisem nicaieri nici o schema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene,ma bucur ca ti-am fost de folos!

Am mai scris acum citeva zile,luni nu mai conteaza -ASA VAD EU UN FORUM ADEVARAT-unde sa ne dam sfaturi si idei practice

nu sa vorbim rinduri intregi despre viscozitatea uleiului SAE,DAE ,COAE 40 80,dublu V sau nu si alte porcarii!

Va multumesc si celor de mai sus care a-ti postat chestia aia cu reglatul frinelor de pe You Tube,si aia cu marcajele de la volant !

BRAVO ,LT-istilo asa va vreau !

Sunt sigur ca multi au idei si experienta mult mai multa ca a noastra ,dar le este lene sa dea sfaturi-asta pina ii pocneste si pe ei defectele !

Asa ca scrie-ti fratilor ,cit mai multe rezolvari si bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-am zis eu ca vazui undeva un LT cu niste faruri beton!

Dar am incercat in fel si chip sa gasesc un nr tel de la firma aia ,ioc !

Faine faruri ,nu??

post-127078-0-28328900-1395433002_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem arie de vanzare colegu

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,am si eu o problema la lt 46 motor 2.8 man 156 cp,s-a spart camasa piston si s-a fisurat si blocu motor,trebuie schimbat alt motor,e cineva care stie vreunul de vanzare in stare buna,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cauti pe net vreun motor din dezmembrari,stiu vreo 2-3 baieti prin zona clujului ce dezmembreaza Lt-uri.Daca nu gasesti   suna-ma.0753639099.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cat antigel intra la LT 2.5 tdi, anj? Dupa ce se goleste toata instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!