Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

da buna  AdrianF

da masina afost cu serviceul la zi cand am cumparato eu ain aprilie anul trecut si dea tunci aproape un an de zile am facut 6000

asta a fost drumul de germania si doua drumuri de grecia da dece socotesti  km pe zi pt ca nare nici un sens 

o masina cre este rulata in oras are intot deauna dublata uzura decat o masina care aface km in afara.....  timpul de functionare a motorului  ca atare sint estimate si cosumurile de consum...  da nam inteles intrebarea vrei sa ma contrazici ca masina mea ar avea mai multi km decat am spus eu sau pur si simplu  facem comversatie?

in fine  eu sint ok dar  colegul ROSEBOWL  ce parere ai despre cea ce spune  ca vrea sa cumpere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram doar curios,daca team deranjat scuze,am facut calculu acela pt ca eu fac zilnic minim 70km in oras,oricum multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog (vasaadrian)daca Km sunt reali vinde-o cu 7 mii ! Merita banii

Eu am stat 18 ani  in Germania si am avut de a face cu vehicole de tot felul ! Chiar am vazut Sprinter din 98 care avea 40 mii Km ,dar omul ala avea stupi de albine si o folosea ocazional !

Nu am negat in totalitate ca nu sunt Km care ii indici tu !

Intreb pt cultura mea -este voie sa circuli prin Atena cu masina pe motorina ??

Sanatate si toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spuneti la ce sa ma uit, ce sa verific in mare, la un lt 46? Zilele urmatoare o sa merg sa discut cu proprietarul si ca sa zic, vreau sa merg cu lectia invatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da salut rosebowl

ar fi bine sa discuti cu un mecanic care stie diesel si inplicit sprintere si lt uri  si contracost bine inteles poate sa spuna ceva

garantie  sigur no sati dea nimeni si asa pe din afara nu prea cred ca poate sati dea cineva vreun sfat.

neaparat tre sa te duci cu cineva care cunoaste  sa luati masina in probe sa vedeti  scoate fum nu scoate  trage nu trage

daca bate ceva  sau nu  

neaparat tre sa ai cu tine un cunoscator

bafta si sa auzim de bine


salut

va multumesc pt raspuns dar tot vreau o lamurire cu ce probleme am eu daca  se poate noi am facut o mica abatere de la subiect

nui nimic conversatia face bine

in atena DA se circula  cu masini diesel  de  2 ani de zile 

adica sa sa fiu mai explicit  ca locuitor al atenei poti cumpara si inscrie o masina cu motor diesel, cea ce era interzis

dar daca aveai adresa in alta parte in provincie nu era nici o problema sa ai masina diesel

pt mine insa intradevar este incomod sa circul cu LTul mare greoi si greu de parcat dar il folosesc doar cand car materiale ,pt comenzi si masuratori folosesc masina mica.

multumesc o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

vesaadrian :Despre progamul vag ,desigur poti lua ceva piratat ,gasesti pe net o gramada,de asemenea gasesti si mufa adaptoare(ideal ar fi sa le iei din acelasi loc)

Ca idee eu mi-am luat asa ceva si iti dau mai multe detalii pe pm.

 

rosebowl;Trebuie sa fii atent la motorizare la Lt 46,este cu motor de 2,8 cu motor de Man si cu motor de 2,5 de 109cp.De asemenea vezi care e treaba cu sarcina utila a masinii daca e detarata sub 3,5 tone sau nu.Daca nu e detarata va trebui sa circuli cu C,intrucat vei depasi 3,5 tone cu masa maxima autorizata si vei avea nevoie si de tahograf pe ea.Daca e detarata vei avea o sarcina maxima utila destul de mica pina intr-o tona,

 

In general pe sosea masinile cu punte dubla mai sunt oprite de cei de la autoritatea rutiera ,pentru a verifica diagramele,incarcatura

rosebowl:Am gasit un lt 46 (109 cp) adus de afara, din 2002, 245000 km modelul cu cabina cu 3 locuri si lada cu obloane aluminiu la 6200 euro.

Daca te uiti la caracteristicile masinii,3 locuri plus lada cu obloane masina nu a facut distributie sau transport pe distante lungi(in acest caz era fie duba inchisa fie cu prelata).

Parerea mea e ca a fost folosita pentru o afacere mai mica(ceva gen constructii,etc)deci kilometrajul poate fi corect,.

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut  masina si arata acceptabil. La capitolul kilometraj vanzatorul (Vali il cheama) are dovezi cu revizii si schimbare distributie, masina este detarata la 3,5 T. La defecte, obloanele de aluminiu sunt indoite, zgariate, vopseaua cabinei pe alocuri este zgariata iar la motor se aude o mica bataie pana se incalzeste, cica ar fi pompa vacum de vina. A ramas sa o duc la un mecanic priceput sa o vada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosebowl da salut si noroc, sar putea sa fie bine,  si pompa de vacum daca este sa fie stricata este o nimica toata ai putea so schimbi si tu singur.

daca este cu punte dubla si detarata citeste ce zice prietenul nostru

sir_galahad61 asta  depinde de  tine ce vrei sa faci cu masina!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema cu detararea, pentru ca o sa fac curse cu ea doar locale iar zona unde locuiesc este mai retrasa, dar am o curiozitate cu tahograful care are un martor galben care palpaie odata cu kilometrajul pentru ca nu are diagrama in el. Ce tip de diagrama pot pune in el ca sa se stinga martorul tahograf, si cat timp o pot lasa in tahograf? cum masina e detarata nu ma verifica nimeni de diagrama doar sa se opreasca martorul acela care e enervant. Va multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stie cineva un mecanic priceput prin bucuresti care sa stie sa regleze avansul la distributie, la pompa de injectie mai exact, pentru un 2.5tdi, anj ? Cei care mi-au pus distributia acum au reglat-o cat de cat, dar nu au reusit sa gaseasca semnul dupa care ar fi trebuit sa se ia (stiu ca e un semn pe pompa sau undeva) pentru ca ar fi fost schimbata volant si nu se mai vede :| ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca axa cu came este bine pusa, atuncea avansul se face cu motorul pornit la temperatura de lucru, cu testeru pe masina

se intra in basic setings si se verifica avansul.

in functie de cum trebuie,mai mic sau mai mare, se slabesc de rolele intinzatoare si se modifica lungimea curelei pe o parte, astfel reglanduse avansul

dupa ce ai ajuns la valoarea care trebuie, revii cu intinderea curelei de lapompa si aza cu came sa o pui pesemn , si se verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare dupa inlocuirea telescoapelor pe puntea fata e necesara refacerea sau verificarea unghiurilor directiei?

Modificat de flavio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Doar dacă schimbi bieleta sau capăt bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@seby - Am inteles, insa eu cum nu am tester, caut o recomandare de la cineva care a mai fost la x mecanic si i-a fost pusa bine la punct distributia.

Modificat de aDyw0w
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie pusă la punct doar pe tester , fără tester o pui doar după ureche, dar indicat este pe tester între 5 si 7.5 MAX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca pana la urma se pune la punct de pe tester si motorul cu pompa de injectie mecanica (2.5 tdi, 109cp) nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai toate motoarele de 2.5 TDI fie ca sunt sunt montate pe Audi, Volvo sau Vw LT se reglează pompa pe tester pentru ca pompa nu are semn.

Pompa are parte electrică pe ea nu este mecanica clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.La lt 35 telescoapele nu fac parte efectiva din ansamblul de directie al masinii deci dupa schimbare nu ii necesar sa faci unghiurile directiei.Multa atentie la lungimea telescoapelor,deoarece pe acelasi cod sint 2 lungimi diferite.Eu asa cum am precizat intr-o postare anterioara am schimbat telescoapele si ce sa vezi>surpriza< cind facea furgonu balans lovea fier pe fier(cum circulin majoritatea timpului fara greutate nu am sesizat des acest fenomen)dar intro zi am masurat lungimea corpului telescopului vechi si al celui nou si am constatat ca era o diferenta de 4 cm.M-am dus la atelier am prezentat problema au verificat codurile si totul ok dar nu bateau lungimile, au vorbit la distribuitorul de piese si surpriza,pentru lt 35 cu punte dubla telescoapele sint mai lungi cu 3,7 cm fata de it 35 cu punte simpla .Si ca sa fie surpriza completa cei de la piese au trimis la atelier alt set de telescoape fara nici o discutie si fara costuri suplimentare mi-au montat telescoapele noi iar mie nu imi venea sa cred ca asa ceva se intimpla la noi .

Apropo de uleiuri cred ca important este ca sa respectam norma de ulei data de fabricantul masinii si nu ii foarte importanta marca(fara reclama gratuita),iar in opinia mea cel mai important este respectarea timpului si km parcursi intre un schimb si altul.

Referitor la km parcursi de fiecare posesor de lt ,uni alearga mai mult alti mai putin depinde de fiecare ce lucra ,ce eficienta si profit poate scoate la km parcurs.Mie mie si jena sa spun ca din 06.06.2013 pina in prezent am parcurs 4800km dar asta ii realitetea .

O alta chestiune pe care ii des intilnita la noi in general ii datu cu presupusu cea ce ii duce in eroare pe multi(spirit de turma).Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar uni ca sa faca conversatie dau idei nastrusnice in legatura cu diferite probleme mecanice pe care uni le pun pe forum(vezi idei de reglare a avansului la lt 35)

PS multi km fara evenimente si probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut 

cristian 72 as vrea daca se poate sa ma luminezi cum se desface capacul din spatele motorului sa am acces din cabina la cureaua de  la pompa.am inteles ca asa se face,si vreau sa vad si eu cu ochiul meu carei treaba pe acolo

am impresia ca si eu tre sa reglez avansul

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adriane,in dreptul schimbatorului de viteza este o masca de plastic care are si scrumiera in ea! Este un pic relativ geru sa o desfaci ca trebuie sa ridici presul ala de pe jos,care se continua pina sub pedale ! Nu uita intii sa scoti scrumiera !Ea este prinsa in doua suruburi cu cap de metric 10 ,cred.

Apoi masca are 4 prinderi.

Apoi o sa vezi o tabla alba curbata  ce este prinsa in 4 suruburi cap M13

Dupa ce desfaci aste 4 suruburi tragi un pic mai tare de tabla aia ca este lipita cu smoala de caroserie ,pt a atenua zgomotul de la motor !

Apoi o sa vezi cureaua de la pompa si spatele nmotorului !

Nu este greu

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni am si eu o problema cu al meu lt 35 2.5 TDI, de la o vreme parca nu mai trage bine, in cursa anterioara am avut urmatoarea problema: dintrodata motoru nu mai tragea, am urcat o panta cu a 3 a, am oprit si repornit motoru si sio revenit, acuma in ultima cursa knd am venit parca nu nu mai trage asa bine, cand accelerez in a 4 sau a 3 a, apas pedala pana in fund dar parca destul de greu urca turometru in turatii? ce parere aveti voi despre aceasta problema? o fi trebuit sa curat turbo?sau ce alta problema o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica dacă intercoolerul nu este fisurat si scapă presiune sau coliere slabite pe tot traseul de la intercooler, alta cauza poate fi lipsa vacumului aici suspect poate fi pompa de vacum cea de pe motor. Deobicei dacă ai problemele mentionate mai sus se taie turbo când o motorul este sub 2000rpm si vrei sa o calci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, inca o problema cu un martor din bord de culoare galbena si cu o sageata circulara care palpaie continuu odata ce contactul este pus, in cartea masinii este elektronische wegrijblokkering - imobilizator electronic. Din ce cauza se aprinde martorul, poate dauna daca mai merg cu el asa si ce recomandati sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate becul...sau sterge eroarea din tester si o sa ai o perioada unde nu o sa se mai aprinda, nu se stie cat...la multe lt-uri am vazut sau auzit ca au becul acela aprins.

 

PS: Si...un pompangiu bun care sa stie sa regleze avansul la 2.5 tdi, 109cp, la care nu se mai vede semnul de pe volant stie cineva ?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  da salut

multumesc nicolaepopa pt raspuns  apreciez f mult

am vazut  pe you tube un filmulet cum tre reglat avansul  la pompele noastre de motorina(setting injection pump BOSCH VE VAG,VOLVO etc.) cautati asta pe you tube si vedeti acolo cum se face corect 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!