Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

 Multumesc de sfaturi. Am rezolvat. Stie cineva ce functie are chestia din imagine. Am descoperit-o cand am dat fata la bord jos. Cablu era sectionat.

WP_20170308_15_48_53_Pro.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era frumos sa ne spui și noua ce ai rezolvat și cum ai rezolvat.:argue: ca fără feedback...nu prea funcționează forumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
sir_galahad61

Andrei6000: Posibil un amplificator de antena,daca cablul era sectionat poti vedea daca e cablu de antena.

Si apropo cum ai rezolvat cu afisajul din bord pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.03.2014 at 6:26 PM, Cristian72 said:

Salut temperatura optima in regim normal de functionare al motorului diesel este de 90 grade celsius.O temperatura mai mica sau variatiile de temperatura duc la o uzura prematura a motorului.Multe probleme de mentinere constanta a temperaturii vin de la o piesa numita termostat care trebuie schimbata o data cu distributia.Piesa nu ii scumpa dar la lt se schimba greu asa ca mecanicii evita sa o schimbe din comoditate sau te lamuresc ca nu trebuie schimbat ca daca ii bun de ce sa il schimbi.

Va salut posesori de LT.Am cumparat recent un LT  de marfa, versiunea ce mai lunga si inalta, din Anglia, cu volanul pe "partea gresita" motor 2.5 TDI 109 cai din 2003.Masina are pana in 300 000 de km, destul de multa rugina pe partea stanga insa merge impecabil.O singura problema am,la care nu am reusit sa iii dau de cap: senzorul de temperatura nu lucreaza corect. Recircula apa tot timpul si nu indica temperatura apei din motor, de aici, consum mai mare,si pornire mai greoaie. AM pus-o pe tester, insa eroarea ramane, imi pare rau ca nu am retinut codul de eroare. Cum pot remedia acest lucru si daca a mai avut cineva aceasta problema.Multumesc.

Mai jos atasez poze cu atelajul.

tmp-cam-324402753.jpg

tmp-cam--1306001549.jpg

tmp-cam--548582986.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Sa o stapanesti sanatos si arata ok la anii care ii are.

E pe undeva prin topic si schimbarea termostatului.Pe scurt,acesta e sub alternator,pe care trebuie sa-l dai jos(trebuie data jos cureaua de alternator mai intii) si apoi e destul de simplu sa scoti termostatul,al tau posibil sa fie spart.Atentie eu am pe un LT termostatul spart dar motorul porneste impecabil.

In aceasta situatie distributia la  pompa de injectie nu este corect pusa la punct sau distributia mare,sau,poate fi una sau mai multe bujii, de aici pornirea greoaie.

Tot in zona termostatului,dar mai sus,deasupra alternatorului ai un senzor de temperatura,si ala mai cade,dar nu are treaba cu pornirea.

Undeva la nivelul prinderii baii de ulei pe blocul motor ,pe partea soferului mai ai o pompa de apa de recirculare,e de verificat si acolo.

 

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva codul rulmentilor de la alternator? E vorba de LT46, cod motor AVR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara colegi, aceasta este eroarea pe care mi-o afiseaza la diagnoza:

P1256- 35-10 - intermittent 17664 - engine coolant temp sensor (G62):open or short to plus

Precizez ca am schimbat senzorul de temperatura, nu termostatul, si eroarea ramane aceiasi.In schimb pompa de recirculare a apei se aude mergand permanent, atata timpcat senzorul este conectat.Daca ii scot mufa, pompa se opreste.Daca nu pornesc masina timp de 2-3 zile, acest senzor imi termina bateria, deoarece pompa de recirculare functioneaza continuu, chiar daca mootorul este oprit.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fie senzorul e defect, fie ai un scurt pe firele care pleaca din el.

Ia-le urgent la mana, sa n-ai vreo surpriza. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat 2 senzori, amandoi noi, si de producatori diferiti.Nu stiu cum sa verific firele care au scurt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Hmmm... mergi la un electrician neaparat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa merg cred dupa sarbatori si am sa postez rezultatul.Multumesc pentru sfaturi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Stie cineva cu ce marca de cuzineti vine din fabrica lt.ul 2.5 anj? Sau ce marca este mai buna dintre glyco si kolbescmidt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kolbenschmidt echipează de fabrică mulţi producători, aş merge pe ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe epiesa.ro ca cei oem sunt cu 100 lei mai ieftini decat cei de la glyco care am vazut ca sunt cei mai scumpi ( 100 lei peste kolbenschmidt).  

Pot fi si " facaturi" la cuzinetii kolbenschmidt si glyco? 

As vrea sa pun ceva bun pt ca tot o sa schimb suruburile de la arbore

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă e aşa, eu zic să mergi pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Un sfat , va rog, de la cei experimentati. Am cumparat un LT 28 Doka din Germania,an fabricatie 2002. Din pacate bena care are dimensiunile 2,80/2,00 m este mancata toata de rugina. Am gasit o bena second hand de LT/ Sprinter care arata foarte bine dar are dimensiunile 3,00/2,10 m. Proprietarul spune ca se potriveste la LT 28, dar eu nu sunt asa sigur, si n-as vrea sa fac un drum de 600 Km degeaba. Credeti ca se potriveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la cele basculabile cum e, dar cele fixe ar trebui sa se potriveasca, deoarece ele vin fixate pe sasiu, iar acesta are aceleasi dimensiuni, in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Eventual roaga-l sa fac ceva poze cu sistemul de fixare de caroserie si sa masoare distanta intre locasurile(buloane ) de fixare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! ce se vede in poza este racitorul de ulei termoflotul? aveti idee in spatele lui este pompa de ulei ? as vrea sa schimb garniturile si de la unul si de la altul. Daca aveti info privind felul in care se schimba va rog sa le postati. De asemenea cum se verifica si schimba uleiul la cutie,nu am bagat capul sa vad busoane sau gauri de vizitare asa ca orice indiciu e bine venit .Multumesc!!

 

https://drive.google.com/open?id=0Bze_SuRi_M-jWFp6QzNwZkdmWVk

garnitura:

 

 

garnitura.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a da pompa de ulei jos, trebuie data baia de ulei, ceea ce implica suspendarea motorului. Daca tot ajungi atat de departe, schimba si suruburile la palier si eventual si distributia cu tot cu semering palier si ai rezolvat mai multe treburi dintr-un foc.

Eu am in plan sa le fac o data cu schimbarea ambreiajului.

Orice grup si cutie au surub de umplere/verificare nivel si surub de scurgere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Ma numesc Vlad, sunt din Oradea si detin din 2014 un VW LT 35 an 2001, 2.5tdi ANJ, 109Cp, 390.000km, echipat frigorific, compresor nou cu fulie dubla.

Am o problema care imi mananca nervii si banii de 2 ani de zile, respectiv motorul se supraincalzeste.

Am citit mult prea mult si am facut research in sensul asta de ma doare mana la cati bani am platit fara niciun rezultat!

Fac transport in Germania cu maxim 1000kg si viteza 110km/h. In urcare, cu greutate, temperatura urca peste 100grade (temperatura indica corect, a fost verificata cu tester in mers). Ma opresc des, deschid circuitul de incalzire cabina, ajung greu la destinatie...

Cu masina goala, pe drum drept si viteza constanta 90km/h, temperatura e intre 95grade si 100grade.

Am schimbat cu piese noi originale: termostat 87grade OE, ventilator cu vascocuplaj OE (si la rece si la cald e la fel de teapan), radiatoare apa si aer noi, pompa de apa Ruville, buson vas apa OE, senzori temperatura OE, rectificat chiulasa 0.7mm, garnitura de chiulasa noua, segmentat motor, piese motor noi, avans reglat manual (trage bine, porneste usor si la cald si la rece, scoate fum negru in forja, dar nu de speriat).

Mentionez ca la cald furtunele sunt tur/retur moi si calde, radiatorul e cald, nu am apa in ulei sau ulei in apa, nu bolboroseste apa in vas, nu am pierderi de antigel si tot cu motorul cald daca deschid busonul doar fasaie, nu tasneste deloc apa afara.

Varianta cu termostat de 80grade o exclud pentru ca imi creste consumul cu 2litri/100km si in sarcina tot ajunge apa la 95grade.

Sunt disperat pentru ca am investit mult in masina si ma tem s-o folosesc, ca sa nu crape!

Va rog, daca mai aveti vreo idee viabila pentru rezolvarea problemei, sa scrieti sau sa ma sunati 0744.825.414.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
sir_galahad61

Scoate termostatul  si fa o proba asa si vezi daca problema persista.Sau patania mea de odinioara:

Demult ,inainte de anii 2000,aveam un vw lt 31,motor 2000 ,benzina si aveam aceeasi problema de nerezolvat.Pana intr-o zi cand am pus una peste alta garnitura de chiulasa veche(originala) cu cea noua si surpriza,cea noua avea o gaura de trecere a lichidului in minus.Atunci am dat gaura respectiva in garnitura noua si ....problema rezolvata.

Verifica daca mai poti si asta,desi e riscant sa muncesti degeaba,ma gandesc ca in zilele noastre nu pot aparea astfel de erori.Totusi daca incerci si nu e asta buba ai mai putea mari gaurile de trecere a lichidului de racire (din chiulasa in motor ) de pe garnitura de chuloasa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema asemanatoare si am observat ca se manifesta doar cand aprind luminile, gen da un scurt pe ceasuri. Am bagat testerul si intradevar ceasurile o iau razna cand aprind luminile.

Caut acum niste ceasuri sa vad daca o sa persiste problema vizavi de fluctuatia de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu stiu in ce fel ma ajuta faptul ca scot termostatul. Poate imi explicati. Eu fac transport extern, ~4000km tur-retur. Nu se poate intampla ceva mai grav pe distanta asa mare fara termostat??

In legatura cu varianta a doua pot sa spun ca e foarte interesanta si pare foarte logica. Nu am fost atent la acest detaliu cand am schimbat garnitura de chiulasa, dar am sa cer in magazin garnitura originala si ce am pus eu pentru comparatie. In functie de diferente o sa fac modificari sau o sa largesc orificiile.

Multumesc. Sincer pare o solutie buna. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un vecin si nu stiu ce idei sa-i mai dau... Are un LT35, iar cand porneste aer conditionat, se aude un zgomot, huruit, vajait, nu stiu cum sa-l descriu in zona compresorului... A schimbat cureaua si intinzatorul, a schimbat compresorul cu unul Hella, face la fel, acum, dupa schimbarea intinzatorului, chiar si mai urat (repet, doar cand e AC on)... alternatorul a fost verificat, nu e descentrat, nu are joc etc.... a fost la 2 mecanici pana acum si nici un raspuns concret in fara de schimbare compresor/intinzator... Ati mai intampinat careva ceva asemanator?

2017-07-20 12.27.13.jpg

2017-07-20 12.27.20.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!