Jump to content

VW Passat + Octavia 2


Executron

Postare recomandată

sa le stapanesti sanatos :frigbaitata: cum de iti "bate" mai bine faza scurta la Octi decat la Passat ca vad ca pe Passat ai Xenon.

Link către comentariu

Super tari masinile! Mai ales passatul. AAi pe el si jante din aliaj (Road America) parca is standard la highline?

Link către comentariu

Nice rides, Passat-ul imi place cel mai mult cum arata, sa te bucuri de ele cat mai mult :D

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Bun, schimbat buscele bratelor fata la passat, m-a costa 2,5 mil cu tot cu shpaga la mecanic si piese. Ramane sa ma duc sa mi se verifice franele putin (desi placutele sunt OK, poate are aer in sistem).

Maine sunt programat cu Octavia la revizia de 2 ani.

Sanatate.

Link către comentariu

Am o intrebare, la poza cu interioru sub butonul de incalzire a scaunelor din dreapta chiar sub el ai un mic bulb, ce e ala?

Link către comentariu

Deci din ce-am vazut are legatura cu alarma, caci cand o armez clipoceste la intervale regulate :)

Link către comentariu

Salut. Este luat din Romania de la primul proprietar care la randul lui l-a luat din Romania de la midocar (am verificat kilometrajul cunoscand pe cineva de acolo, oricum proprietarul anterior facuse la ei tot si am un istoric bun al masinii. Inainte s-o cumpar am fost la Porsche unde i-am facut un diagnostic general (cunosteam si pe acolo cineva mai de sus care se pricepea :D )

A costat 11 mii euro + distributie (care m-a costat 22 mil cu totul).

De tiptronic sunt SUPER multumit. Initial nu m-a incantat gandul (dar faptul ca stiam totul despre masina m-a facut s-o cumpar decat sa ma risc la una adusa din afara cu istoric indoielnic), dar dupa 2 sapt de mers cu ea nu-mi mai venea sa trec pe manuala. Mai ales ca eu merg 80% din timp in oras si in aglomeratia orasului este f. comod. Cand trec pe octavia cand mai e passatu prin service, cutia manuala ma face sa merg f. sport. ;) Cutia automata mai ma temepereaza ;) Comsumul este mai mare decat la manuala (cam 12 in Bucuresti la 100 km) dar nu as renunta la ea decat pt un DSG ceva ;)

Link către comentariu
Salut. Este luat din Romania de la primul proprietar care la randul lui l-a luat din Romania de la midocar (am verificat kilometrajul cunoscand pe cineva de acolo, oricum proprietarul anterior facuse la ei tot si am un istoric bun al masinii. Inainte s-o cumpar am fost la Porsche unde i-am facut un diagnostic general (cunosteam si pe acolo cineva mai de sus care se pricepea ;) )

A costat 11 mii euro + distributie (care m-a costat 22 mil cu totul).

De tiptronic sunt SUPER multumit. Initial nu m-a incantat gandul (dar faptul ca stiam totul despre masina m-a facut s-o cumpar decat sa ma risc la una adusa din afara cu istoric indoielnic), dar dupa 2 sapt de mers cu ea nu-mi mai venea sa trec pe manuala. Mai ales ca eu merg 80% din timp in oras si in aglomeratia orasului este f. comod. Cand trec pe octavia cand mai e passatu prin service, cutia manuala ma face sa merg f. sport. ;) Cutia automata mai ma temepereaza ;) Comsumul este mai mare decat la manuala (cam 12 in Bucuresti la 100 km) dar nu as renunta la ea decat pt un DSG ceva :D

Thanks. L-ai luat foarte ieftin, comparativ cu pre
Link către comentariu

;) Domnul de la Porsche pe care il stiam a zis ca nu e mult dar nici nu e chilipir ... :D Pana la urma e o masina din 2001... ;)

Oricum sincer ma simt mai bine stiind ca a fost luata de la noi si totu e clar cu ea (chiar daca am unele dezavataje cu masina luata de aici : ansamblul de suspensii va trebui mai devreme sau mai tarziu schimbat (daca luan din Germania nu prea aveam treaba, am auzit de asemenea ca cele facute pt Romania nu au fost tocmai la nivelul celor din Germania, avand cutie automata => consum mai mare deci pret mai mic de achizitie ;)

Un alt element care m-a facut s-o cumpar e cum a fost intretinuta (f. bine) si interiorul care era impecabil (am vazut modele de passat cu acelasi numar de km si cu pielea intoarsa aceea facute varza. Nu mai vorbesc de unele de 150k km la care trebuie sa iei huse....

Faza scurta este intr-adevar f. slaba si merita un xenon , dar cum eu merg f. putin noaptea... ;)

Link către comentariu
  • 1 year later...

Hello Hello... De 1,5 ani n-am mai pus si-am mai schimbat cate ceva de atunci :)

Fata de pozele anterioare : Geamuri fumurii, Jante noi aliaj, cateva elemente noi vopsite de incursiuni prin traficul de Bucuresti (pe asigurare) + faruri noi (se rup rpd la clemele acelea) + o multitudine de lucruri minore, dar care fac diferenta :)

Lucrui de rezolvat :

- realiere trager dupa un accident cand a fost schimbat si pus prost, de aceea sta bara un pic cascata

- schimbat garnituri tubulatura turbo, dupa ce am muncit 6 ore sa curat motorul si am realizat ca 5-6 din cele 7-8 (cred) garnituri turbo scapa ulei si murdaresc pe acolo

- schimbat ulei cutie tiptronic

- rezolvat problema EGR care-mi murdareste motorul

- schimbat pielea de volan

- reglat faruri (dupa ce mi le-au schimbat dar reglat ochiometric, evident ca nu e bine)

post-8852-1218464529_thumb.jpg

post-8852-1218464535_thumb.jpg

post-8852-1218464541_thumb.jpg

post-8852-1218464546_thumb.jpg

Modificat de Executron
Link către comentariu

In primul rand sa le stapanesti sanatos!

In al doilea rand observ ca avem masini identice aproape,mai putin Nova ( a 3a masina la mine e o Dacia Break full de full fara piele navi trapa scaune incalzite geamuri electrice etc :D )

Pe Passat ai ESP si pe Octavia ASR? Daca da..cum ti se pare ca sta in curbe Octavia fata de Passat?Pt ca mie mi se pare ca daca iei o curba cu Passatul(usoara) cu 170 nu e nici o problema dar cu Octavia la 100 cam trebuie sa franezi..

O zi buna!

Link către comentariu

Nup! Pe niciuna nu am ESP, am numai ASR pe ambele.

Mie mi s-a parut invers. Cred ca si suspensiile la mine sunt obosite la Passat, dar Octavia mi se pae mult mai stabila si agila in curbe, ruliu SEMNIFICATIV mai mic. Poate si ca e benzinara si e mult mai usoara (are 1,35 tone vs. 1,5 tone la passat), dar probabil si ca octy are numai 27 mii km acum fata de 117 mii km la passat.

Eu vorbesc intr-o curba pe la 50-60 luata in blana. Passat are tendinta mult mai mare de a subvira, parerea mea. :D

Link către comentariu

Probabil la motoarele pe benzina se comporta altfel dar in cazul meu Octavia m-a dezamagit in privinta asta pt ca o masina noua sta..defapt nu sta in curba fata de passat care are peste 200.000km..oricum,noi sa fim sanatosi,ca masinile le schimbam :P

Link către comentariu

faina masina ai Exe

farurile arata incredibil de bine

sunt atat de clare :icon_thumright:

mai multi km fara pb !

Link către comentariu

Frumos, frumos ce sa zic, sunt fara vorbe ... :)

Cele doua masini preferate ale mele: vechiul Passat si Octavia 2. :)

As avea in schimb o rugaminte am vazut ca ai pus ceva poze cu Passat-ul te-as ruga sa faci cateva si cu Octavia daca nu te deranjeaza, cred ca voi da comanda in viitorul f apropiat de o Octavia 2 si cred ca ne face placere tuturor sa vedem cateva poze :D .

Multumim anticipat.

Link către comentariu
  • 1 year later...

Update.

Schimbat la sfarsitul lui August filtrele + uleiul la 1 an/aprox 10 mii km.

Cost : Ulei (Castrol Edge 5w40 + Filtre MANN) = 280 RON

Manopera schimbat (desi filtrul de aer + polen l-am schimbat singur) = 50 RON

Apoi (08.10.2009) curatenia de sfarsit de vara si pregatirea pentru iarna care a inclus curatare completa a exteriorului + interiorului!

Exterior : curatare completa, scoatere pete gudron, curatare atenta jante, ceruire cu ceara solida

Interior : hidratare piele, siliconare bord, curatat material textil/stofa/covorase/tapiterie

+degresare&curatat motor.

(urmeaza poze)

Link către comentariu
  • 5 years later...

A trecut timpul si inca am masinutele :)

 

187.000 km Passatul; 57.000 km Skoda. 

 

Ca un jurnal de bord pt Passat as nominaliza urmatoarele incidente in ultimii ani :

 

- un injector explodat efectiv (capul s-a rupt). Schimbat cu unul SH, din fericire fara alte pagube la masina. Fragmentele cred c-au ajuns in baia de ulei. 

- schimbat bratele de suspensie superioare

- schimbat un set de capete de bara + bielete

- schimbat distributia in 2012

- schimbat bucsele mari ale bratelor superioare (pivotii rezista eroic). 

- inceput a folosi doar ulei MOTUL. Ii place mai mult. 

- un accident nefericit a insemnat schimbat barei fata cu una care o aveam ”pe stoc”.

- folosit din belsug silicon la interiorul usilor, imi intra apa in masina la ploi intense. Garnitura aceea se facuse praf.

Acelasi lucru aplicabil si stopurile spate.

- schimbat un cablu de deschidere de interior a usii. 

- schimbat teaca jojei

- reparat ventilatorul de aer conditionat prin schimbarea carbunilor

- reparat scolul becurilor spate, plasticul s-a facut f. casant si nu mai facea placa metalica contact cu becul. 

 

In afara aceste aspecte urmează :

- garnitura antenei si antena este mancata efectiv, se dezintegreaza, trebuie schimbate. 

- maxidotul de la bord are mai multe linii moarte decat in viata

- pielea de pe volan incepe sa se cam uzeze

- turbina incepe sa aiba turbo-lag cam mare mai ales la cald (intra la peste 2000 rpm). Inca nu am diagnosticat problema, n-am avut timp sa fac un log in mers 

- dat jos pragurile de plastic laterale si la spate incepuse s-o ia rugina binisor. Am curtatat, dat cu lovitura de ciocan + vaselina. 

- trebuie schimbat unul din pragurile de plastic caci e crapat

- trebuie schimbate ambele lampi de iluminare numar, plasticul crapandu-se la ambele. 

- trebuie sa intaresc contactele din broasca de la usa soferului, caci uneori nu imi vede usa deschisa. 

- as vrea sa mai schimb uleiul cutiei de viteze in mod preventiv (l-am schimbat acum 75.000 km ultima oara).

 

Sunt multumit de masina :) Pozele sunt inca valabile, mare lucru nu s-a schimbat :)

Modificat de Executron
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!