Jump to content

Ce diferente sunt intre 1.4 TSI GT 170 cp si 1.4 TSI 140 cp?


4bidden
 Share

Postare recomandată

la inceput nu consuma mult ,dar acum nu prea mai scade sub 12 in oras si nici nu am mers pe distante mari dar totusi e mare diferenta fata de ce scrie in carte, in afara 7l la un mers lejer. Consumul mediu per total e de 9l. Sorry de off-topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa consuma si a mea in oras. 10-11 acum iara si cam 7 afara. In medie pana acum am 8%... care e cam "acolo". Ei zic 7.2% insa sunt convins ca real e cam 8% :angry:

DSG ajuta ceva la consum. Cel putin in oras. Schimba cam 2000rpm. In oras merge si cu a 6-a daca merg cu 60km/h :blink:

DSG e si ceva mai lunga ca una manuala. La 3000rpm in a 6-a am 135km/h (pe bord) si cu a 5-a are 120km/h (la 3000). Din cate stiu eu cutia manuala e ceva mai scurta. Eu merg tot timpul cu 130-140km/h in extraurban si masina se "simte" foarte bine la viteza aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e cam subturata a-6-a la 60, io am obsevat o usoara scadere a consumului daca masina e condusa intre 3-4000 rpm cel putin asa mi se pare ca se simte motorul mai bine , oricum sub 6.8 l/100 km n-am reusit niciodata . Ce benzina folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In D o tine o idee subturata.. insa cum apesi pe pedala schimba treapta. Nu accelereaza daca e sub 1500rpm. Peste 1500rpm poate accelera cu a 6-a foarte bine prin oras. Nu am vazut sa schimbe a 5-a. Cum am zis la mine e si ceva mai lunga cutia.. deci la tine trebuie sa mearga. Tine cont ca ai cuplu maxim la 1500rpm. Daca schimbi la 2000rpm in general pici la 1500.

Am pus "de toate" sa vad cum merge. Acum am 95 efix si merge extrem de prost. Sau poate doar mi se pare, insa inainte aveam omv 100 si masina mergea mult mai bine. E drept ca mi s-a parut ca 100 consuma ceva mai mult. O sa incerc si mol 98 ( care la fosta era cea mai buna benzina ) si apoi ma decid intre omv 100 si mol 98. ( la noi nu se gaseste mol evo, aici la tara, doar diesel),.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ca te stiu eu cuplul maxim ar fi intre 1500 si 4000 oricum la mine compresorul nu prea se simte cand intra turbina prinde viata si pana la 180 km/h totul e ok apoi urca f greu! eu pun omv 100 si merge destul de bine am pus si 95 si n-am avut probleme .

Trebuie sa merg sa intreb la un service poate ma lamuresc cu diferenta dintre motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum nu se simte compresorul? La mine se simte compresorul mult mai des ca turbo. DOAR turbo intra peste 3500. Altfel esti ajutat de compresor. Se poate vedea simplu cand e compresor si cand nu. Cand acum "sta" cam la 80% constant desi tu nu apesi multa talpa.. ala e compresorul. Turbo nu are nevoie sa faca supra presiune mai mult decat e necesar.. insa compresorul merge mereu la "maxim" si exista un DV care elimina supra -presiunea care nu e necesara. E facut asa ca sa ai lag cat mai mic. La mine cand intra turbo se aude clar pe evacuare si masina "prinde" alta viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hyper poti sa-mi spui si mie ce turbina si ce compresor sunt pe TSI? producator,model

Turbina e KKK.

Cod VAG: 03C145701B

Cod KKK: 5303-970-0099

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi interesant daca ar posta cineva graficul pentru motorul de 140cp, sa-l putem compara cu cel de 170cp

post-9632-1167844622_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

NetFlow poti sa pui un link cu graficul de la TSI 140 CP?

hyper compresorul ai ceva coduri la el?

Modificat de 4bidden
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul are codul 03C 145 601 B sau C (in functie de seria de sasiu).

Atat B cat si C sunt pt. ambele tipuri de motoare (140Cp si 170CP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

N-am stiut exact unde sa postez referitor la motorul TSI 1.4.

Am vazut pe configuratorul de la nemti ca a aparut pentru Golf motorul nou anuntat

1.4 TSI de 90 KW (122CP) M6. Este pentru toate echiparile TL, CL si GT Sport.

Suna promitator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum la mine compresorul nu prea se simte

Cum sa nu simti compresorul ??? cand mergi prin oras bara la bara si ai clima pornita si masina plina simti ca nu vrea sa plece din loc ?? Pana la 3000 - 3500 compresorul supraalimenteaza motorul ... fa urmatorul test : deschide geamuri , opreste casu si asculta bine motorul la plecare de pe loc si o sa auzi pe la 1700 -1800 cum lucreaza el asa frumos .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e doar turbo fara compresor....pare interesant dar depinde cu ce pret va veni motorul asta in Ro....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a fost lamurita problema:

in afara de evacuare si soft, mai exte ceva diferit intre cele 2 motoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ala de 122 de cai se pare ca i-au scos supraalimentarea si a ramas turbina. Cica pentru motorul asta se pregateste o cutie DSG cu 7 trepte. Referinta aici sau aici.

Modificat de luc1an
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Pana la urma, motorul de 1.4 TSI 140 cp este identic dpdv hardware cu cel de 170 cp? Inca nu s-a lamurit aceasta problema si nu gasesc raspuns nici prin alte parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere mecanic e identic. Diferenta o face softul de la ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula. Se poate pune cumva softul de pe motorul de 170 hp? Nu ma refer aici la Chip tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare care ma chinuie si nu pot sa gasesc raspunsul, si nu prea stiu unde sa o pun. Asa ca o pun aici cu scuzele de rigoare pentru off-topic:

 

Cu totii stim ca la trecerea de la Euro IV la Euro V s-a renuntat la Twincharger 140/170 si a ramas doar 160cp cu DSG7 in loc de 6.. Sunt convins ca exista discutii pe undeva pe forumul asta si despre diferentele intre 170 si 160cp, care - imi zice nenea de la REVO Tuning - exista, si sunt cica mari.. Dar nu asta ma nelamureste..

 

All in all, motorul Twincharger 140/170/160 a luat premiul de 'motorul anului' in serie din 2006 pana in 2014, fiind cel mai longeviv premiant ever la aceasta competitie. Si de ce, intreb, este treptat-treptat inlocuit in loc sa fie dezvoltat? In presa, VW e mucles, aia de pe la reprezentante sunt, ca de obicei, mai balalai decat multi dintre noi forumistii si nimeni nu stie nimic. Ba mai mult, se incearca acreditarea unui melanj 1.4 TSI de pe MQB cu 1.4 Twincharger prin simpla sintagma '1.4 TSI - engine of the year' - asta pe site-ul Vw.

Ca sa fie mai clar (pentru cine nu stie), 1.4 TSI de pe Golf7/Octavia3/A3-nou/Leon-new NU este cu compresor. Ba chiar difera putin si cilindreea. Eu nu am intalnit pe NICAIERI pana azi o EXPLICATIE oricat de mica despre decizia de a nu mai dezvolta motorul Twincharger. Eu cred ca 1) era prea scump fie produs - iar GT-ul a fost un 'statement' ca sa obisnuiasca oamenii cu downsizing-ul, ca apoi sa-l scoata treptat din peisaj;pana  la urma ca sa-l dezvolti la putere mai mare e mai rentabil sa degonflezi un 2.0/1.8 si 2) posibil sa nu fie compatibil cu platforma MQB? Voi ce credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem offtopic fiind vorba de 1.4 160.

E un motor care pe Scirocco, Golf 6, Polo GTI a avut probleme de fiabilitate. Probleme grave ce s-au soldat de multe ori cu schimbarea motorului.

 

Uite ce scrie REVO despre acest motor: http://www.revotechnik.com/support/technical/14tsi-twincharger-engine-issues

"NOTE: there have been numerous cases where completely standard vehicles have suffered from misfires and un-burnt fuel in the cylinder has caused bore-wash leading to piston/piston ring damage."

Plus 86 de pagini de oameni care au avut probleme cu 1.4 160 si la multi s-a terminat cu schimbarea blocului motor: http://www.motor-talk.de/forum/liste-aller-motorschaeden-golf-6-160-ps-t2783186.html.

 

Este scump de fabricat pe langa toate defectiunile avute. Mi se pare jenant ca acest motor sa ia in continuare premii avand asa probleme. Totul probabil aparut ca o reducere de costuri in productie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Damn... mai bine ma intorc si studiez mai bine lista aia de diferente intre TSI 170 Euro IV si TSI 160 Euro V....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!