Jump to content

Akebono


Akebono

Postare recomandată

Am reusit sa strang si eu cateva poze cu masina in decursul timpului si am pregatit un mini album, care sper sa va placa.

O scurta descriere:

2001 fabia combi comfort

57.000 km

1.4 MPi 50kw

Am facut mai multe modificari in decursul timpului, dintre care as aminti:

Exterior:

-evacuare directa de inox, am fost nevoit, cea stock era distrusa, catalizatorul este cel original, intermediara directa nu stiu ce fabricatie este, finala este borla.

-jante de 15" Ronal R7

-grila si prize de aer modificate

-stalpi plafon acoperiti cu autocolant negru

-bandouri protectie vopsite

-steme si inscriptii eliminate

-antena scurta aluminiu, necesara din motive de spatiu redus in garaj :D

Interior:

-HU Pioneer

-boxe Infinity ref 6500cs in fata

-antifonare usi, aluband

-subwoofer neamplificat, facut dintr-o joaca cu un difuzor HiFi 8ohm

-iluminare pedalier, clante usi verde

-cat-vision in plafoniera originala

-volan, schimbator de viteze si frana de mana imbracate in piele

-decor crom la usi

-decor aluminiu prizele de aer volan

-cotiera pe suport din lemn, facuta tot dintr-o joaca insa la final am fost multumit de rezultat, deci inca este in masina ;)

Lista este destul de lunga iar modificarile, desi in mare parte neinsemnate sunt facute de mine.

Cateva poze:

th_lat.jpgth_back.jpgth_wheel.jpgth_tacho.jpg

th_knob.jpgth_deck.jpgth_tower_low.jpg

th_roata2.jpgth_graf.jpgth_frontgraf2.jpg

th_front2-1.jpg

Va trebui sa completez galeria cu poze de interior.

Modificat de Akebono
Link către comentariu

Sunt cam rezervat cand vine vorba de modificari - insa ce ai facut tu e chiar ok. Bravo! Iar pozele - reusite. Daca eram din Brasov, te-as fi rugat sa ma ajuti cu o sesiune foto. ;)

Link către comentariu

Baieti, va multumesc pentru comentarii! Ma bucur ca va plac pozele.

Cum am promis, revin cu niste poze de interior. Acestea insa sunt mai concentrate pe aspectul practic, fiind facute imediat dupa montarea diverselor gadget-uri.

th_mai2006030.jpg

th_mai2006026.jpg

th_c3.jpg

Acum, cateva precizari. Imbracarea in piele a fost facuta de un croitor care insa nu mai poate lucra, din pacate, cum am mai spus si pe un alt topic. Imi pare rau dar nu va voi putea ajuta cu nr de telefon sau cu insistente. A suferit un accident la mana si lucreaza foarte greu. Pacat, talent omul are cu carul.

Cotiera a fost modificata, fata de cum se vede in poza. In varianta respectiva era prea inalta pentru modul in care imi place sa am scaunul, adica la limita de jos. Am avut ocazia sa conduc masini cu cotiere OE si after market si majoritatea nu au burete sau pasla sub stofa asa incat m-am decis sa-mi fac singur una. Nu este prinsa in consola cu suruburi, ci se introduce in suportul de pahare.

Pentru restul elementelor va trebui sa fac alte poze.

Link către comentariu

Am uitat sa zic si despre inelele din IC. Le-am vopsit cu o vopsea ordinara ce contine crom. Exista mai de mult un thread in rubrica Fabia dar cred ca pozele au disparut.

Le reatasez:

th_final.jpgth_vopsit.jpgth_pregatiri.jpg

A iesit bine in final, dar a fost necesara putina retusare, ceea ce nu se vede in aceste poze, dar se poate observa in poza din primul post al acestui topic.

Link către comentariu

Foarte frumos. Mai ales spatele ca nu are insemne ;) . Am 2 comentarii: ar merge 20-30mm mai jos (rezolvabili doar din arcuri) si esapamentul vazut din profil stanga pare cam masiv. In rest ;)

Link către comentariu
ar merge 20-30mm mai jos (rezolvabili doar din arcuri) si esapamentul vazut din profil stanga pare cam masiv.

Sunt absolut de acord cu tine. Suspensia actuala are in curand (la iesirea din iarna, mai exact) 60.000 km. Presupunand ca nu voi vinde masina, voi schimba suspensia curenta pe una coborata cu 30mm, probabil weitec sau eibach. De mult cochetez cu acest gand. De asemenea cred ca ar fi de bun augur niste flanse mici la puntea spate, care la fabia este mai ingusta decat pozitia fata. Mici, pentru ca nu imi doresc "naked rubber". Totusi, in Brasov, iarna este in fiecare an capricioasa si chiar si asa, stock, de cele mai multe ori pe strazi laturalnice devin un agajat al primariei la sectorul pluguri ;).

Modificat de Akebono
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Frumoasa masina.

Imi place cum ai modificat-o.

Iar cu primele poze m-ai omorat.

E o poza cu masina si cu o locomotiva pe fundal criminala.

Link către comentariu

felicitari pentru ce ai facut. sunt sigur ca mai ai idei si deja te gandesti sa le pui in practica. asa fac cei pasionati, iar cand ai si bun gust rezultatul este apreciat de toti.

Link către comentariu

chiar imi place modificari simple da de efect .... apreciez stilul clean:) tari poze

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri. Imi place sa ma joc "de-a pozele", insa nu am echipamentul adecvat.

Referitor la look-ul clean in trecut cochetam cu ideea de a da barele de pe pafon jos dar necesita demontarea integrala a plafonului interior si am decis ca nu este momentul sa continui operatiunea.

Link către comentariu

daca le-ai vopsi in cluoarea masinii nu cred ca ar da rau deloc... si bandourile ar trebui...

da evacuarea aia are o pozitie cam ciudata ar trebui sa mai umbli pe acolo :angry:

Link către comentariu

Bandourile sunt vopsite, fata-spate. Cele laterale nu le-am vopsit in primul rand din motive estetice, cred ca linia aceea neagra da bine acolo, ca o intrerupere de zona argintie mare si in al doilea rand pentru ca trebuiau dezlipite, relipite sau schimbate cu altele (nu mi-a placut ideea de vopsire pe masina). Evacuarea se mai roteste singura cateva grade, daca este vorba de pozitia in care sta vazuta din spate. Din lateral eas este paralela cu solul si continua cu traseul de evacuare, insa fiind masiva se vede destul de mult din lateral.

Modificat de Akebono
Link către comentariu

Mai exista o "dimensiune" a masinii lui Akebono... sunetul :) Merita atasat si un mic clip cu sunetul evacuarii. Mie mi-a placut, si e obtinut fara investitii financiare majore.

Link către comentariu
  • 7 months later...

Se vinde!

Din pacate trebuie sa ma despart de masina asta, la care tin foarte mult insa planurile mele financiare nu o mai includ.

Voi posta anunt si la rubrica corespunzatoare. Masina are in prezent 63.000km. Pretul de vanzare: 6900 EUR.

Link către comentariu

Indeed. Nu aveam in plan schimbarea fix in momentul ala, dar a fost o oferta pe care n-am putut sa o refuz :Driver:.

Pregatisem fabia cu bucse de cupra, cauciucuri noi Gy Eagle F1, amortizoare billstein si tot tacamul pentru o viata cat mai lunga. Imi pare chiar rau sa o vand, dar sa tin doua masini parca nu merita.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!