Jump to content

sunet ciudat la motor Golf IV 1.9 TDI


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

am un golf IV din 2004, are 80.000km, dar cred ca are ceva mai mult... banuiesc ca a fost "modificat".

de pe la 2000 de rotatii se aude ca si cum ar patina ceva si nici putere nu prea mai are.

aseara, am incercat sa merg si se audea acel zgomot ciudat incepand de pe la 1300. era si frig afara. am pus un filmulet pe net cu sunetul pe care il scoate. parca e un fluierat de pe la 2000 in sus.

linkul cu sunetul e: http://www.youtube.com/watch?v=I69xiIMvxI4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta-l pe Cipos si vb cu el sa iti faca un log in mers..sa stii despre ce este vb..pt ca sigur este legat de turbina

de pe la 1500-2000 trebuie sa auzi turbina, iar la tine sunetul ala este in locul fluieratului de la turbina..de asta nici nu mai are putere masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cum suna... pare axul rupt la turbina.... dar poate sa fie si alta cauza

nu-ti consuma ulei? nu scoat eun fum gri-albastrui?

vad ca esti din sv cauta pe cineva pe acolo sa-ti faca un log si dupa punel aici s a vedem ce presiune baga turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca era fumul un pic albastrui. o sa mearga tai'miu maine sau poimaine la mecanic.

sa o duca asa cum merge, taraita sau sa o tracteze/rampa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la fel am avut eu de a face ieri cu un passat 2000 ce avea scoasa de pe intercooler partea superioara,mai bine zis in forja,la 3000 ture,s-a desfacut din clemele de metal partea de plastic si motorul nu mai avea putere si se auzea cam,repet,cam acelasi sunet ca la tine.s-a reparat prin punerea inapoi a capacului superior ,cu mentiunea ca ,la curatarea garniturii de cauciuc,aceasta s-a intins si nu a mai incaput in locasul original si s-a taiat din ea.nu ai mai dat alte detalii-tremura motorul,consuma ulei,se aude suierat de aer,etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit asa ceva,masina nu mai tragea,scotea fum mult.mai mult de 50km/h nu mergea ca facea urat rau.initial am zis ca era turbina dusa dar s-a dovedit a fi doar furtunul de dupa turbina desprins(sarise colierul).

asta era asta vara si pana acum n-am avut probleme,dar am citit aici pe undeva

ca daca sare furtunu inseamna ca turbina baga mai multa presiune. spuneti-mi si me daca asa e sau a fost doar colierul ala care se slabise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a sarit furtunul de la intrarea in intercooler si asta tot din cauza presiunii,in cazul meu datorate blocarii wastegate-ului turbinei,sarise acel colier elasic in forma de semicerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbine sparte, rupte,etc.Verifica mai intai daca nu este vreun furtun sarit sau crapat si abia apoi verifica turbina.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost la mecanic. s-a dat jos turbina. era rupt axul. paletele erau contorsionate, era cam varza intr-o parte....trebuie schimbata turbina de acum....cam nasoleala 650 euro e la noi in Sv cu turbina la schimb. mai puneam ceva si mai luam o dacie :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu dispera,ca este kit de reparare si e la juma de pret.cauta pe forum,personal il recomand pe cipos.oricum ,te-a mirosit el de cum a ascultat "melodia" turbinei postata de tine in primul post..

Modificat de calin_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-au scos si electromotorul....ziceau ca scotea un zgomot dupa pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

sunt din bucuresti

am un passat din 2004 in 6 trepte si motor chipuit in germania pana la 165 hp si am o problema la el

in urma cu 2 saptamani peste 2500 de rotatii nu m-ai avea putere asta dupa ce am vrut sa fac o depasire mai in forta si cu masina incarcata. am luat contactul si totul a revenit la normal. dar de 2 zile la turatii de peste 2200 se aude ca un fluierat ciudat nu ca acela care se aude pana in 2000 de turatii care am inteles ca e normal. ieri am dus-o la un test pe vag-com si nu avea nici o eroare stocata. am plecat cu ea in teste in mers in a3 cu pedala la fund si a aparut urmatoarea eroare 17695 presiune prea mare si a murit motorul. am luat contactul, s-a anulat eroarea si am m-ai facut o incercare, dar la fel. presiunea a ajuns in turbina pana la 2988 mbar ceea ce mi-a zis mecanicul ca e foarte mult. a verificat furtunasele crezand ca de la presiunea prea mare din turbina a cedat si de aceea se aude siueratul dupa 2000, dar n-a fost asa.

a ramas sa trec pe la el saptamana viitoare sa verifice daca lucreaza n75 si nu mai stiu ce valve daca nu sa demontam turbina sa o curatam cu conditia sa nu fie ceva rupt prin ea, ceea ce el tinda sa creada. mi-a spus ca sansele ca n75 sa fie sticata sunt mai mici. de aceea v-am scris ca sa-mi spuneti ori andrei, ori cipos, ori edera ,etc., pt am citit tot ce e pe site de 2 zile in coace si nu am gasit nimic unde as putea repara turbina(curatare sau inlocuire de anumite piese), pt ca acest mecanic unde am fost mi se pare cam exagerat la preturi, si pt testul de ieri mi-a luat o gramada de bani

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost la mecanic. s-a dat jos turbina. era rupt axul. paletele erau contorsionate, era cam varza intr-o parte....trebuie schimbata turbina de acum....cam nasoleala 650 euro e la noi in Sv cu turbina la schimb. mai puneam ceva si mai luam o dacie :vaidecapulmeu:

Cauta-l pe cipos si vezi ca poate iesi mai ieftin, e posibil sa fie suficient doar un kit de turbina :blink: .... oricum el stie mai bine

buna ziua,

sunt din bucuresti

am un passat din 2004 in 6 trepte si motor chipuit in germania pana la 165 hp si am o problema la el

in urma cu 2 saptamani peste 2500 de rotatii nu m-ai avea putere asta dupa ce am vrut sa fac o depasire mai in forta si cu masina incarcata. am luat contactul si totul a revenit la normal. dar de 2 zile la turatii de peste 2200 se aude ca un fluierat ciudat nu ca acela care se aude pana in 2000 de turatii care am inteles ca e normal. ieri am dus-o la un test pe vag-com si nu avea nici o eroare stocata. am plecat cu ea in teste in mers in a3 cu pedala la fund si a aparut urmatoarea eroare 17695 presiune prea mare si a murit motorul. am luat contactul, s-a anulat eroarea si am m-ai facut o incercare, dar la fel. presiunea a ajuns in turbina pana la 2988 mbar ceea ce mi-a zis mecanicul ca e foarte mult. a verificat furtunasele crezand ca de la presiunea prea mare din turbina a cedat si de aceea se aude siueratul dupa 2000, dar n-a fost asa.

a ramas sa trec pe la el saptamana viitoare sa verifice daca lucreaza n75 si nu mai stiu ce valve daca nu sa demontam turbina sa o curatam cu conditia sa nu fie ceva rupt prin ea, ceea ce el tinda sa creada. mi-a spus ca sansele ca n75 sa fie sticata sunt mai mici. de aceea v-am scris ca sa-mi spuneti ori andrei, ori cipos, ori edera ,etc., pt am citit tot ce e pe site de 2 zile in coace si nu am gasit nimic unde as putea repara turbina(curatare sau inlocuire de anumite piese), pt ca acest mecanic unde am fost mi se pare cam exagerat la preturi, si pt testul de ieri mi-a luat o gramada de bani

va multumesc anticipat

Vorbeste cu cipos!

Si ca sa nu te plictisesti pana vorbesti citeste p'a'ci:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=3312

Modificat de Eleanor28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

asa, cand imi puneau turbina, am trecut pe acolo. si vedeam cum sudau tzeava de la turbo asta nou. au scurtat din cea noua.

cand l-am intrebat de ce nu e standard, mi-au zis ca modelul ala de turbina se tot strica si ca asta e o imbunatatire.

masina e facuta la sfarsitul anului 2004, e un TDI cu i-ul rosu, AXR, 101 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: nu exista asa ceva.... se potriveste plug and play nu trebuie sudat nimic, cred ca au facut vreo trasnaia si asta a fost acoperirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc ca poate au pus alt fel de turbina. cine stie ce au facut "mecanicii" aia acolo.

parca trage si un pic mai incet ca pana acum. parca.... se poate la tester sa se vada cat cai putere are acum, nu?

sau cum sa ma uit pe actul de garantie si sa-mi dau seama ce fel de turbina au pus.

Modificat de night_watch3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci.... cred ca au facut o mare buleala pe acolo nu exista sa sudezi nimic, poate ti-au pus o turbina mai mica, fa un log la turbina sa vedem ce presiune baga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

sal am cumparat un Golf 4 2003 tdi, 90 cp, cod motor ALH

cand accelerez de pe la 1600 turatii pana pe la 2100 se aude un suierat usor

asta se intampla in fiecare treapta si numai in mers(nu cand accelerez in gol)

este vreo problema? am auzit diferite variante:

1. ca ar fi normal sunetul provenind de la turbina

2. ca nu este in regula si ca am pierdere de presiune

Am facut un diagnostic cu Vag com si am vazut ca am o pierdere de circa 100 mbar

Un mecanic mi a spus ca pierderea este foarte mica si nu se poate ,,detecta" concret pe unde se produce aceasta(furtun, colier sau garnitura) si ca pot merge cu ea fara probleme.

Am consultat si un alt mecanic acesta mi a zis ca nu trebuie sa mai merg mult cu ea asa ca risc sa omor turbina.

Mai precizez ca masina merge normal si nu simt pierdere de putere

Daca ma puteti ajuta cu un sfat...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stie ca e pierdere de 100 mbari :icon_thumright:).... daca era ceva spart se aude indiferent de turatie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa a citit respectivul cu vag com ul

nu prea ma pricep sa explic mai bine

din cate imi amintesc a zis ca se genereaza o presiune de 1900 si ceva mbar in schimb ,,ies" 1800 si ceva mbar

totusi e normal zgomotul la turatiile respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei daca sunt mici pierderi ele se compenseaza automat.... dar poate nu ai pierderi si geometria de la turbina e putin gripata si nu poate sa aduca valorea reala la o valoare specificata

din valoare debitului da aer poti sa vezi daca sunt pierderi considerabile..... oricum daca ar fi sa piarda pe undeva uitete dupa ulei. asa iti dai seama pe unde pierde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!