Jump to content

Motor ATD - probleme specifice


BigSmith
 Share

Postare recomandată

Am folosit search_ul si nu am gasit informatzii clare despre acest motor.Rog cei ce cunosc sa imi dea niste informatii legate de acest motor,consum,etc. :( Multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu ATD pe masina din semnatura. E Pompe Duze, cuplu maxim pe la 240 Nm, iar la demaraj, nu am ce zice...merge super. Consumul e ok....in oras sub 8%, iar afara intre 5 si 6% daca nu depasesti 130. Am masina din iunie, am adus-o din Germania la 118.000km si sunt multumit de ea. Germania Sibiu am scos consum de 6.5%, cu clima, dar am mers destul de tare, mai ales in Germania unde nu erau limitari.

Detali gasesti aici http://www.doppel-wobber.de/g4_motor.html

Modificat de Nick.sb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sunt multe de zis.

pune intrebari si iti vom raspunde mai direct.

daca vrei cip tuning, mare atentie ca ambreajul etse punctul slab al motorului. oricum, motorul este foarte bun. eu sunt multumit de el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens sunt probleme cu ambreajul...? Se uzeaza mai tare discul, placa de presiune...? Ma gandeam si eu la un chiptuning 125-130CP. Se poate monta un alt ambreiaj, mai mare, de 130CP? Eu pana acum doar pe la consumabile am umblat. Mai am o problema la cureaua de alternator 6DPK, care scartaie, desi e schimbata recent, si am schimbat si intinzatorul, si fulia de alternator. Daca dau cu Spray nu mai scartaie, pana a doua zi ;). Ai putea sa imi spui daca conteaza cum este pusa, pe ce parte? sunt la fel canelurile pe ambele parti ale curelei? Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreajul se useaza mai repede si cedeaza mai repede. cel de 130 -ASZ nu merge. trebuie unul sport. mai ales dupa cip tuning. totusi, utilieaza-l asa si daca pica, il schimbi. si asa, cip-ul se simte foarte bine pe motorul asta. merita. eu am si sunt multumit.

de exemplu, fie ca nu sunt concludente, pentru sunt cazuri reale, dar singurlare, un ATD dus la 180 de cai putere (nu numai din soft, normal) are deja ambreiaj sport, pe cand un ASZ dus >200 cai inca are ambreajul stock. :D.

legat de curea, nu stiu exact, dar banuiesc ca trebuie sa aiba scrisa pe ea directia de rotatie. nu stiu, ca nu am montata-o eu, si la mine nu am aceasta prob.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai m-ar interesa tipul de pompa-injector pt acest motor mai ales acel cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa imi spui daca conteaza cum este pusa, pe ce parte? sunt la fel canelurile pe ambele parti ale curelei? Merci mult!

Nu conteaza, e identica pe ambele parti. Dar nu cred ca cineva a invartito inainte sa ti-o monteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Apropos de ATD, o intrebare care ma tot framanta: stie cineva care e diferenta intre ATD si AXR? Ca parametri motoarele par identice, atunci de ce se numesc altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXR-ul este un model mai nou, daca nu ma insel, si a fost redenumit pentru ca a suferit modificari pentru a indeplini normele de poluare euro III.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te referi la normele Euro 4? Nu de alta, dar eu am ATD si este Euro3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, nu stiu exact insa stiu ca asta e criteriul care desparte cele doua motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt identice... si la piese in mare parte...ambele au euro 3, o singura diferenta am gasit pe acest link http://www.doppel-wobber.de/g4_motor.html

Verdichtung 19,0 la ATD si la AXR nu scrie nimic... nu stiu la ce se refera :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam asa: ambele au EURO3, AXR exista sigur si cu EURO4, de ATD cu euro 4 nu am auzit (nu inseamna ca nu exista, poate doar nu am auzit eu). Imi aduc aminte ca gasisem pe un forum frantuzesc sau italinan ceva legat de diferente, dar erau niste detalii mici, credeam ca stie cineva mai multe. O sa mai caut odata pagina cu informatii si revin. Bogdane, daca aceste lucruri sunt discutate altundeva da-mi te rog si mie linkul, eu am cautat si nu am gasit.

Modificat de duren
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am mai gasit pagina de care ziceam, dar uitati ce am gasit: http://www.vwgolfclub.it/forum/index.php?showtopic=8952

Din ce inteleg eu pe acolo la AXR e aspiratia de tdi130 de cai, cu radiator egr si asa mai departe?

pe cand ATD ar fi construit pe baza de motor tdi de 110 cai? Nu e cam ciudat? Credeam ca si ATD poate fi tunat la 130 si am vazut ca sunt membri care l-au tunat la mult mai mult. Si inteleg ca ar mai fi diferente la valve. Din pacate nu am gasit documentatie clara, si ce zic ei pe acolo se cam contrazic unul pe altul. Poate gaseste cineva o sursa mai buna de informare...

Sau se uita pe topic cineva cu mai multe cunostinte in domeniu sa faca lumina in aceasta problema.

Modificat de duren
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat aici ... http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=412530 ... sa inteleg ca ATD a fost pus si pe 4MOTION ?

Diesel engines: Golf IV

Golf IV 1.9 SDI 50 KW AGP 10.97-

Golf IV 1.9 SDI 50 KW AQM 11.98-

Golf IV 1.9 TDI IC 4motion 66 KW AGR 07.98-

Golf IV 1.9 TDI IC 66 KW AGR 10.97-

Golf IV 1.9 TDI IC 66 KW ALH 10.97-

Golf IV 1.9 TDI IC PD 74 KW ATD 01.200x-

Golf IV 1.9 TDI IC 4motion 74 KW ATD 01.200x-

Golf IV 1.9 TDI IC 81 KW AHF 10.97-

Golf IV 1.9 TDI IC PD 85 KW AJM 05.99-

Golf IV 1.9 TDI IC 4motion 85 KW AUY 01.200x-

Golf IV 1.9 TDI IC PD 85 KW AUY 01.200x-

Golf IV 1.9 TDI IC PD 110 KW ARL 01.200x-

Golf IV 1.9 TDI IC 4motion 110 KW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare ,

Va rog sa ma ajutati cu o problema la un golf 4 ATD care nu vrea sa mearga cum trebuie.

Am urmatoarea problema : Diminieatza nu porneste deloc bine , invarte mult , si abia la a doua incercare porneste. Nu am stat pe ganduri si m-am apucat de investit. am schimbat in ordine , bujii , oringuri la injectoare , releu bujii , senzor de temperatura. Tot nu merge !

Si am constatat problema adevarata. Cand pun contactul releul de bujii nu cupleaza sa dea curent in fisa. Daca efectiv apas pe releu sa cupleze , merge perfect.

Daca pun contactul cu mufa de la senzorul de temperatura scos merge.

Tot intreb de cateva saptamani in stanga si in dreapta , si la un service mi-au spus ca masina are soft de AXR , si ca de aici vine problema.

Rugamintea mea este urmatoare : - daca aveti ATD ( bora sau golf ) si vagcom , imi sunt necesare codurile care apar cand da-ti clic pe engine ( am o promisiune ca daca le aflu imi face rost de soft de ATD sa incerc cu el)

daca nu aveti ATD si ati mai auzit de problema asta .......orice sfat e binevenit ca sincer ma dispera , o am de 2 sap si deja imi vine sa o vand.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu motor ATD,dar din pacate nu am vag-com ca sa iti pot arata codurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu rezolvi pana saptamana viitoare,eu ma voi duce la cineva sa imi verifice ceva la turbo si pot sa iti dau codurile,dar numai saptamana viitoare.Sper sa reusesti cumva,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos insa nu mai am rabdare , am dat ecu jos , am inlocuit ecu , am inlocuit soft ......pur si simplu nu reusesc sa o fac. cu mufa de la senzor de temp pune bujia , cand bag mufa nu o mai pune.

Ma recunosc invins de un amarat de atd :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar senzorul de temperatura este bun?

masoara senzorul si vezi ce rezistenta are

poate e vreun scurt pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am nici o eroare pe masina , g62 vede bine temperatura , cel de temperatura exterioara e ok ca merge climatronicul perfect.

Inca mai astept pareri si sugestii ( nu dinalea cu arunc-o in Dambovita sau pune-o pe autovit :)) )

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAreste timpul de actionare al bujiilor (adica creste temperatura de la care sa intre bujiile in functiune ) cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna idee , asta am sa fac astazi , nu am mai facut , daca sti cum e binevenita orice indicatie. Am sa incerc astazi sa ii dau si putin avans din distributie 1-2grade , poate o ajuta la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!