Jump to content

Mers neregulat la relanti


Huffy
 Share

Postare recomandată

Desi motorul meu este TDDI (FORD Focus 2001 TDDI 90CP), cred ca este destul de asemanator cu motorul TDI clasic astfel incat postul sa-si aiba rostul la aceasta sectiune, daca am gresit imi cer scuze si probabil ca un moderator va face ceea ce trebuie cu acest post. :lol:

Problema se manifesta aproape mereu cand motorul este cald. Motorul merge normal iar din cand in cand, uneori foarte des, alteori mai rar intrerupe (as putea spune ca e senzatia de motor care merge in 3 pistoane). Asta se intampla doar la ralanti, in sarcina merge excelent.

Am observat ca atunci cand motorul merge normal (destul de rar) pot "provoca" mersul neregulat prin generarea unui consum mare de curent (dezaburire, geamuri electrice). Am mai observat ca daca merge prost si ating usor pedala de acceleratie isi revine si incepe sa mearga rotund fara sa se accelereze. De aici am tras eu concluzia ca ar putea fi de la pedala de acceleratie care se stie ca mai crapa la Focus.(dar este in jur de 100E si nu-mi vine sa o schimb degeaba)

De curand am apelat la o diagnoza la Romcar (spre deosebire de VW, pt Ford nu prea are nimeni interfata, mai ales pt TDDI) in urma careia mi s-a spus ca EGR-ul este "mort", ca practic nu primesc nici un fel de semnal de la el (probabil cu ocazia asta il voi dezactiva mecanic :) ) si ca injectorul nr.4 ar da ceva semne de oboseala.

Cei de la Romcar mi-au spus ca problema ar fi fost din soft si ca mi l-au rescris..iar acum motorul merge perfect. Asa a si fost pana a doua zi cand am constatat ca mirosul de motorina tot nu dispare (inainte sa faca diagnoza electronica au umblat si la partea mecanica, din ce mi-am dat seama au slabit conductele de la injectoare si in mod cert pe acolo scapase niste motorina si de aici mirosul), am ridicat capota si surpriza..motorina peste tot..au slabit conductele si nu le-au mai strans suficient, imi venea sa urlu de draci dar ma grabeam si decat sa mai bat drumul pana la reprezentanta am preferat sa strang eu conductele. Le-am strans (cele mai slabe erau la 3 si la 4), nu mai pierde motorina dar din acel moment motorul merge iarasi prost!!! :lol:

Ulterior am vorbit cu mecanicul de la reprezentanta care s-a ocupat de masina si a zis ca daca motorul merge iar prost dupa ce am strans conductele sigur problema este de la injectoare.

Stiu ca postul este lung (dar si problema ma chinuie de vreun an si ~ 30000Km) asa ca urmatoarele ar fi intrebarile:

1.Care credeti ca ar putea fi de fapt problema, poate EGR-ul sa fie cauza, poate fi un injector?

2.Este relevanta diagnoza facuta de cei de la Romcar in privinta injectoarelor atata timp cat ei au facut-o in timp ce pe la conducte pierdea motorina?

Modificat de Huffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. TDDI-ul este FOARTE asemanator cu TDI-urile nonPD - asta pentru toti. TDCI-ul difera substantial

2. Nu cred ca au ceva injectoarele tale. Mai ales daca pe tester zicea cineva ca ar fi in neregula. Injectoarele nu se pot verifica cu tester-ul in mod serios.

3. Fie ai senzorul de pedala cu probleme (cred ca la mine e asa ceva). Fie, mai probabil, modulatorul de debit de la pompa de injectie are ceva in neregula. Asta am patit eu si tot patesc odata pe an trebuie sa il curat si degripez. Unul nou este 400 EUR si nici nu am garantia ca imi rezolva problema deci prefer sa curat.

Comportamentul este identic cu ce am eu. Solutie ar fi sa mergi de exemplu la Express Diesel service pe sos.Alexandriei 199E unde eu mi-am rezolvat problema si am si "furat" meseria pentru problema mea, la masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns andREI. Nu stiu daca are vreo importanta dar mi-am mai amintit ca au spus si ca senzorul de la volant (CPS) ar avea nevoie sa fie curatat.

Mai am insa o nelamurire, care este explicatia tehnica a faptului ca motorul mergea perfect cand aveam conductele slabe si pierdea motorina pe la un injector sau doua?

La ce service as putea efectua o diagnoza (in afara de reprezentanta :blink: ) pentru a ma lamuri daca are vreo problema pedala de acceleratie?

La Service Express cam la ce pret se ridica reparatia de care pomenesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns andREI. Nu stiu daca are vreo importanta dar mi-am mai amintit ca au spus si ca senzorul de la volant (CPS) ar avea nevoie sa fie curatat.

Mai am insa o nelamurire, care este explicatia tehnica a faptului ca motorul mergea perfect cand aveam conductele slabe si pierdea motorina pe la un injector sau doua?

La ce service as putea efectua o diagnoza (in afara de reprezentanta :blink: ) pentru a ma lamuri daca are vreo problema pedala de acceleratie?

La Service Express cam la ce pret se ridica reparatia de care pomenesti?

fiind motor cu injectoare normale ,parerea mea e sa dai jos injectoarele si sa le duci la orice pompagiu sa le puna sa vezi la cat deschid si daca pulverizeaza bine si nu pisha.

dupa ce faci treaba asta te mai apuci si de altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu m-as duce la un pompagiu dar asa am o fobie la mecanici... :angry: ...daca de la reprezentanta am plecat cu conductele de la injectoare slabe... :blink:

Vreo recomandare, vreun diesel-ist la care se poate merge cu incredere?

As incerca sa bag o solutie de curatat injectoarele inainte sa ma apuc sa fac motorul bucatele...credeti ca e o idee buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa dauneze injectoarelor solutia daca o folosesti conf. instructiunilor. Parerile sunt impartite , pt. unii e frectie la picior de lemn , in alte situatii a dat rezultate . Si eu ma pregatesc sa bag ( mai mult preventiv , e drept ) un 2+2 .Mai sunt si altele , chiar mai bune , daca dai un search o sa gasesti .

Insa fii constient ca tratezi efectul si nu cauza . O demontare si un pompagiu cu experienta sigur te vor lamuri . Lasa reprezentanta , Romcar a lucrat incet , scump si slab calitativ de cand ii stiu eu ( ca orice reprezentata dealtfel :icon_cheesygrin: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc

Eu cred ca este de la EGR si eu am avut aceeasi problema

Eu te sfatuiesc sa te duci la cipos sau ia legatura cu BARACUDA

VOR ANULA EGR SI ASTEPTI SA SE RACEASCA MASINA SI VEZI DACA MAI FACE .

NU DUREAZA MULT SI ESTE SIMPLU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca EGR-ul singur poate provoca un mers al motorului atat de urat dar am sa incerc sa iau legatura cu cipos. Multumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la marius a fost un mers neregulat al mototrului pana ce acesta se incalzea, problema rez prin anularea egr, oricum.. daca iti faci putin timp si stabilimn o intalnire ne uitam la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa-ti dau PM dar nu sunt convins ca a mers pt ca nu gasesc nicaieri mesajul, daca ma poti ajuta spune-mi eventual cand ne putem intalni sa o asculti si tu... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 13 years later...
Quote

 

va salut

se da un sharan 2007 motor brt 2.0 140 cp cu mers neregulat la relanti la cald(in 3 pistoane)

rezolvare:verificat injectoare,reparat 2 buc(schimbat duze)

cost:2120 ron cu tva fara manopera montare demontare de pe masina,asta am facut-o eu,+kit oringuri si suruburi=2220 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez

Egr-ul era anulat și tot în 3 mergea la ralanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!