Jump to content

consum mare Golf 4 1.9TDI


Seicu Lucian
 Share

Postare recomandată

Am fost la un mecanic bun care mi-a reglat pompa de injectie si mi-a resetat calculatorul iar masina acum consuma in oras 6.5-7l deci treburile s-au imbunatatit semnificativ. Cred ca felul cum e reglat avansul dupa schimbul kitului de distributie este esential in sanatates si consumul motorului.

Vroiam sa va mai intreb daca este cineva pe forumul acesta care vinde piese de masina noi la preturi bune.

Modificat de Seicu Lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Seicu Lucian

    8

  • alexfaq

    3

  • adiandreii

    3

  • Turbocip

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti,

Am si eu o VW -Bora (variant) cu motor PD-AJM , si i-am schimbat in luna noiebrie 2006 distributia.

La fel ca si la "TDI" am un consum mare , apox 9-10% in oras plus ca porneste greu la cheie. Iar consumul in afara este de apox 5,7-6,3%.

In iarna trecuta care a fost mult mai friguroasa aveam un consum in oras de 7,5-8,5% , iar in afara de 5,5-max 5,8%.

Credeti ca e posibil ca baietii din service sa "strice" cate ceva cand fac schimbul de distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa intelegem mai bine lamureste-ne in ce conditii obtii acel 9-10.

De genul : distanta parcursa , temperatura afara , ce conditii de trafic, in ce condtii de turatii tii motorul, care a fost viteza medie , etc.

Ideal ar fi sa faci un traseu neintrerup de 50-100 km in oras si sa ne spui cat a iesit media.

De exemplu daca faci un drum de 2 km e normal sa ai un consum asa mare, mai ales cand e frig afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

interes si eu aici...consum mare 12-13/100 in regim de condus normal...prin bucuresti...recomandati va rog pe cineva care se pricepe la reglat de masina...respectiv un test...merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Si ti se pare mare pe timp de iarna acest consum?Eu zic ca e normal iarna cand ai mai multi consumatori+ca se incalzeste mai greu motorul.A mea nu scade sub 11 in oras :blink:.Stai linistit.
Se pare ca avem aceeasi motorizare, dar al meu m`a dat gata acum cateva zile, cand ramanand fara motorina, si nici cu partea financiara nu stateam prea bine, am alimentat de 50 de lei(insemnand vreo 14 L) de la Petrom. Surprinderea a venit dupa vreo 110 km in Bucuresti cand mi s`a aprins din nou becul de combustibil :) Am ramas masca...nu imi venea sa cred ca un motor diesel poate consuma atata :(I`am facut plinul, am pus solutie din aia de curatat injectoarele, dar consumul e tot asa, mediul imi arata intre 9.5 si 12 :(Mie unu mi se pare ca e un consum exagerat... Exista vreo solutie ca sa nu mai consume atat ??
interes si eu aici...consum mare 12-13/100 in regim de condus normal...prin bucuresti...recomandati va rog pe cineva care se pricepe la reglat de masina...respectiv un test...merci
You are not alone... din pacate. Asa imi consuma si a mea... :angry:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul conteaza foarte mult si de stilul de condus ! Incercati sa nu dati "talpa" la pornirea de la fiecare semafor si o sa vedeti ca se imbunatateste consumul semnificativ. In afara scot frecvent 4,8 L in oras cam 7-8. Intr-adevar pot scoate si 10-11 cu un stil de condus agresiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex Florin ai pus vreodata VAG-COMul sa vezi cit de tare oscileaza nivelul motorinei din rezervor ? Fa un test dupa care vei vedea ca nu poti avea incredere in plutitor. Chiar si la o mica denivelare din sosea nivelul citit oscileaza cu 1-2L, iar la acceleratii/franari puternice nivelul oscileaza cu pana la 5L. Tocmai de aceia sistemul este conceput sa aiba o latenta, adica ceea ce vezi tu in bord este foarte discutabil. Mai departe ce faci in cazul in care urci un deal si se aprinde canistra in bord sau iei o curba si patesti acelasi lucru? Testul pe care il recomanzi tu are errori de cel putin 1l raportat la cei 15l poate da diferente de 7% adica masina poate consuma o data 6.54 % iar alta data 7.49% consumul real fiind de 7% .

Consumul cel mai real se face la un plin, adica la peste 50l unde errorile de calcul sunt mai mici decit la 10l si oricum as face acest calcul la mine tot 6% consuma extraurban si 10% urban, nu stiu cum reusiti voi consumuri de 4.xx% extraurban ca eu nu reusesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste lucruri sunt discutate si paradiscutate, nu inteleg cum de nu intervine niciun moderator!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum decurge discutia, se poate muta in aria TDi. Si in plus daca ai vreo nemultumire si vrei sa anunti un moderator, poti folosi butonul "REPORT" si mesajul tau v-a ajunge la moderatorii.Nu trebuie sa umplem topicul cu disctutii :Driver: !! Numai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Parcurg saptamanal ruta Brasov-Cluj si retur, si incerc sa pornesc cand stiu ca drumul este mai liber- fac asta de doi ani.

Viteza medie de regula ajunge de regula la 75km/h si depasesc absolut toate masinile. Viteza medie maxima este 93 km/h, facuta pe Brasov-Cluj

intr-o duminica dimineata (pe Pasti).

Vreu sa spun ca masina mea consuma 5.7%. Orice asi face cu ea. Asta calculata ca lumea, notat cata motorina bag si cati kilometrii parcurg.

BC ( consum pe mod 2) arata 5.5%.

Notez ca am avut si alte masini: pe benzina, mai slabe si mai puternice, acu' cativa ani chiar si un Fiat Croma TD 5 cilindrii , toate consumau

mult daca ajungeam la viteza medie de peste 70km/h, in conditiile de trafic din tara.

In orice caz, cateodata ma mir cum a reusit VW sa fabrice un motor care consuma asa de putin, caci masina este destul de grea.

La mers foarte economic, mers sub 100km/h- fara accelarari bruste si drum liber, am ajuns si la 4.3% pe acceasi ruta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un mecanic bun care mi-a reglat pompa de injectie si.

ce a reglat..avansu????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In oras pe bord nu scade sub 16 l/100km nu e normala masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea ma cam sperie, un Golf Variant 1.9tdi 131cp, tiptronic, cosuma de ma rupe, la relanti cand e rece 2l/h fara clima si 1.2 l/h cand e motorul cald fara climatronic si cu climatronic 1.4-1.7l/h. In oras daca ar fi sa resetez BC nu scade sub 14-15 l/100km. Am facut un drum de 60km in afara, i-am dat si 180km/h dar asta pe perioada scurta si in rest mai normal, nu a scazut sub 10l/h, am mai facut un drum mai de mult vro 150km si am scos ce-i drept 5.7 dar un mers la 120km/h cat s-a putut in rest normal Sibiu-Reghin. Dar ultima oara sub 8 nu imi arata instantaneul, am bagat 20 l cand eram la rosu si am mers 180km si acum iar sunt pe rosu, ce poate sa aiba masina ca mor, de fapt pentru asta mi-am luat diesel sa consume mai putin dar se pare ca ia la nesimtire.Trebuie sa fac iar un drum lung sa vad sa ce naiba. Am curatat acum vro 2 luni turboul dar se pare ca tot la fel i-a. HELP!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pana apuc sa fac testul cam care credeti ca ar fi problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa-i calculezi consumul "la pompa" sau te-ai luat numai dupa BC?

consum "la pompa"=faci plinul, parcurgi cateva sute de km si apoi iar faci plinul. diferenta de carburant o imparti la nr. de km parcursi si afli consumul real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa creasca consumul din cauza turbinei??? "Am curatat acum vro 2 luni turboul dar se pare ca tot la fel i-a"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pana apuc sa fac testul cam care credeti ca ar fi problemele?

Te ajuta cu ceva sa-si dea fiecare cu parerea? Pot fi multe cauze, pana nu faci un test, vorbim de dragul de a vorbi.

Poate sa creasca consumul din cauza turbinei??? "Am curatat acum vro 2 luni turboul dar se pare ca tot la fel i-a"

Bineinteles ca poate afecta consumul, daca de exemplu nu face presiune, se injecteaza mai multa motorina decat aer e, masina scoate fum, fum care inseamna motorina nearsa, adica irosita => consum crescut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am probleme cred insa ma gandesc sa incerc si eu o curatare de turbina. Poate si de admisie. Nu pot sa zic ca am consum exagerat dar poate iese mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Eu nu am probleme cred insa ma gandesc sa incerc si eu o curatare de turbina. Poate si de admisie. Nu pot sa zic ca am consum exagerat dar poate iese mai mic.

salut , am si eu un vw bora 116 cp si consuma la oras minim 10 si afra clima mis e pare cam mult, inainte aveam un vento td de 75 cp si nu luat peste 7 nici batut, imi recomanda si mie in timisoara unde sa fac o diagnoza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut ieri o diagnoza la bora am gasit ca 2 injectoare nu functioneaza la parametri optimi unul 0.32 si unul o.43 abatere si mia zis sa pun ceva aditiv in carburant , ca sa remediez abaterea , sa fie consumul asa marit de la injectoarele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!