Jump to content

consum mare Golf 4 1.9TDI


Seicu Lucian
 Share

Postare recomandată

o,32 e ceva normal, cand sare de 1 in sus ii de ingrijorat, pt curatirea injectoarelor incerca la servis, sunt care au un aparat special care se conecteaza pe tur si returul la motorina si merge cu un aditiv special vreo 40 minute, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Seicu Lucian

    8

  • alexfaq

    3

  • adiandreii

    3

  • marius1982.11

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

mersi, dar poate fi asta o cauza a consumului asta de 10l la suta in oras fara clima, mers normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

golful scoate un consum exceptional fata d alte masini :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

am un axr de 101 cp, care dupa schimbarea distributiei si-a modificat consumul la relanti de la 0.8 la 1.1 l/h

si consumul in afara orasului e de aprox 7-7.5 l/100km

avansul oscila intre 0.0 cf si -0.6 cf

am incercat o reglare si am ajuns la 0.0 cf si +0.6 cf, cu un consum la relanti de 1l/h.

caut solutie e sa revin la consumul initial

post-17785-0-73583300-1299265335_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a scumpit motorina, ne-a apucat paranoia in legatura cu consumul, cand era 3,6 lei pe litru, statea rezervorul pana in buza , ne interesam cum bagam mai multa motorina in el,prin diferite artificii.

Cele mai multe cazuri pe care le am citit in acest post, se datoreaza faptului ca parcurgeti 5-10 km pana la servici, dimineatza plus seara, in aceste conditii e normal sa va consume 10 l / 100 km, recomand sa cititi manualul masinii, sunt lamuriri foarte bune si pe intelesul tuturor acolo.

Alte motive pt consum mare,

- pasageri si bagaje multe

- termostatul blocat

- injectoare pe duca

- turbine nu functioneaza in parametrii normali

- ati uitat frana de mana trasa ( nu radeti, fapt real intamplat) apropo la cei cu B6 prima generatie, cu buton din ala inteligent.

LE: mai schimbati si filtru ala de aer,ajuta f mult

alte motive nu gasesc momentan :-?

sa ma mai ajute cineva.

Modificat de DorianR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ca frana de mana trasa nu am mai auzit-o :vaidecapulmeu:... nu prea poti sa mergi cu frana de mana trasa pt. ca masina tipa daca ai depasit 5 km/h, si daca nu ai avertizare sonora nu vad cum nu ai zari simbolul in bord, poate daca conduci masina uitandu-te dupa avioane ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Crede-ma exista soferi si soferi. Mai sunt si de astia care se uita dupa avioane atat in ceea ce priveste masina lor cat si pe ceilalti participanti la trafic. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salutare prieteni , sunt nou pe acest forum si as dori sa ma ajutati cu unele probleme, recent am cumparat un vw cu motorizare de 101 cp modelul axr si are un consum mare in sensul ca la drum cu un mers de 120 km/h am scos un consum de 6,7 iar in oras imi arata intre 8 si 9,spuneti mi si mie daca este mult sau normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare cam mare consumul. Trebuie sa faci o diagnoza - un log in mers, sa vedem cum se prezinta debitmetrul. Dupa aia trebuie vazut cum are reglat avansul injectiei, ce valori au injectoarele, daca G62 functioneaza bine.....etc.

Pe ceasuri, temperatura sta la 90 de grade, cand se incalzeste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Marcu.Alexandru

   Observ ca nu s-a mai raspuns de mult timp la acest topic asa ca solicit si eu o lamurire.

Detin un vw golf 4, 1.9 tdi motor ALH. Pana acum o saptamana consumul urban calculat la pompa a fost in medie 7 l/100. Acum am intampinat o problema si nu stiu care este cauza: consum de 11.49 l/100 calculat tot la pompa :) Nu am modificat/schimbat/umblat/distrus/intervenit cu nimic la masina/motor. Temperatura este normala, pornire normala, de incalzit se incalzeste repede. Nici la -25 de grade (31.12.2014) nu mi-a consumat atat :)

Nu am avut si nici nu am timp sa merg la un tester sa vad exact ce spune, dar vreau cateva pareri sa stiu la ce reparatii sa ma astept (mai exact ce bani sa pun deoparte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor de temperatura motor (nu stiu daca ai si pe returul de motorina), debitmetru, pompa de injectie, injectoare.

Avantajul la tine e ca injectoarele pot fi testate cam la orice pompagiu pe banc.

Senzorul de temperatura se verifica la diagnoza iar debitmetrul la un log in mers.

Pompa de injectie... doar la un service specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are senzor temperatura combustibil,G81.Se afla in capacul pompei de injectie.Si poate da consum marit citind o valoare foarte scazuta a motorinei,dar ar cam trebui sa scoata si fum mai mult ca deobicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are senzor temp motorina, ca doar pe ala se bazeaza powerbox tuningul la alh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marcu.Alexandru

Nu scoate fum, este totul in regula. Voi face cercetari privind injectoare si pompa injectie. Senzorul este schimbat acum cateva luni, nu cred ca s-a defectat asa repede. Va multumesc pentru raspunsuri. O seara minunata tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca senzorul e unul de ala ieftin, ai toate sansele. Sunt renumite ca fiind foarte proaste.

Daca ai posibilitatea verifica temperatura raportata la ECU a motorului respectiv a combustibilului. totodata un log in mers pe canalele 3,10,11 sunt bine venite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Observ si eu o crestere de consum real vs BC, dar numai iarna.

Am un tabel in care tin evidenta plinurilor, rezultand urmatoarele concluzii:

- iarna: consumul real este mai mare fata de BC2 cu 20-23%

- restul anului: mai mare cu 3-8%.

 

Altfel spus, la ultimul plin (motorina a fost consumata integral pe parcursul iernii) am avut 7.7 consum BC2 in timp ce consumul la pompa a fost 9.42 (cu 22.4% mai mare real vs BC2)...

 

Calculele sunt facute foarte exact, pe baza datelor inregistrate de mine pe ultimii 3-4 ani.

 

Ce ar putea cauza aceasta diferenta de consum ne-inregistrat de BC, pe timpul iernii?

Ce masuratori sa fac cu VCDS ca sa nu ne dam cu presupusul p-aci?

 

Alte info:

Sonda de apa a fost schimbata acum 5 ani.

Masina are 330k+ km si scoate putin fum albastrui la pornirea pe frig (cam 2-3 secunde doar cand temperatura exterioara e mai mica de 3-4 grade).

Din 2004 de cand am masina (SH) nu am facut nicio reparatie la motor, gen pistoane/supape/segmenti etc (motorul nu a fost desfacut niciodata).

Masina trage cursiv si suficient de bine pt. cei 90 CP (stock) iar relanti-ul este foarte stabil.

Consumul de ulei este absolut ok pentru varsta masinii, completez cam 300 ml la 10k-12k km.

In ultimii 10 ani am pus doar ulei Aral 5W40 High Tronic (de la ultimul schimb folosesc 505.01, dar cu siguranta nu asta a determinat consumul marit ne-raportat de BC pe timp de iarna - se intampla si cand foloseam 505.00).

 

 

LE: am gasit in alt topic urmatoarele info:

 


...
FUMUL ALBASTRU:
Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:
Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.
Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.
Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.
Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.
Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje
...
Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Bogdanel2fast

eu am patit cu consumul in sensu ca senzorul plutitorului din pompa din rezervor era murdar.defapt masina nu consuma atat de exagerat cat indica ceasul din bord.in oras arata bc_ul 8, 9 chiar 10 % cadea acu vazand cu ochii. dupa cercetari indelungate am ajuns sa desfac pompa sa curat acele contacte bine si e ok.cu ocazia asta am schimbat si garnitura la pompa tandem pt ca aveam ulei in motorina de acolo si cauza cu senzorii plutitorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Marius si eu am ceva problemute la golful  meu cu aceiasi motorizare ca la tine .iar pe viitor as vrea sa ii fac si eu un control mai amanuntit si  as dori sa imi zici si mie  o persoana priceputa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
On 3/4/2011 at 9:04 PM, iulygolf said:

salut,

am un axr de 101 cp, care dupa schimbarea distributiei si-a modificat consumul la relanti de la 0.8 la 1.1 l/h

si consumul in afara orasului e de aprox 7-7.5 l/100km

avansul oscila intre 0.0 cf si -0.6 cf

am incercat o reglare si am ajuns la 0.0 cf si +0.6 cf, cu un consum la relanti de 1l/h.

caut solutie e sa revin la consumul initial

post-17785-0-73583300-1299265335_thumb.j

Salutare!

Și eu la axr-l meu, am pățit aceiași problema ca si tine și merg asa din 2012. Ai depistat caza ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat avansul axei cu came, valori injectoare, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!