Jump to content

consum mare Golf 4 1.9TDI


Seicu Lucian
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Sunt nou pe acest forum si m-am inscris aici pentru ca am auzit foarte multe lucruri bune despre sfaturile voastre.

Problema mea e urmatoarea: Am un Golf 4 1.9 TDI din 2000, 90cp, care consuma cam multa motorina. Adica in oras ia cam 8-9litri la 100km. Iar din cate am auzit eu pe la altii care au motorul asta masina nu ar trebui sa sara de 6-7litri in oras, fara AC. Am schimbat filtrul de aer,uleiul,filtrul de motorina,am curatat injectoarele la un service dar consumul se pare ca tot nu vrea sa scada. Acum nu stiu ce sa mai cred pentru ca am auzit 100 de pareri pana acum, de la diferiti mecanici, si toate diferite. Asa ca am ajuns aici sa va intreb pe voi care poate fi cauza. Am uitat sa precizez ca am schimbat si distributia de curand tot la niste "specialisti" care nu mi-au reglat avansul dupa ureche, nu cum e normal pe tester...asta in caz ca ar putea fi si aceasta cauza cu toate ca nu vad de ce. Cam asta ar fi problema. Astept raspunsurile voastre. Multumesc! :blink:

Modificat de Seicu Lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Seicu Lucian

    8

  • alexfaq

    3

  • adiandreii

    3

  • Turbocip

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pun intrebarea pentru un prieten: Cam ce consum are in oras(fara AC) un GOLF 4 1,9TDI, 131cai, motor ASZ, an 2002, nu are computer de bord, a avut mici probleme la turbosuflanta (valva de la galeria de evacuare) care s-au rezolvat in vara acestui an - trebuia resetat calculatorul masinii cumva?

Multumesc tuturor impatimitilor VW si la multi ani!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zGB are (inca mai are din ce stiu eu) un ASZ usor modificat dar chiar inainte de modificari ii cam lua 10L / 100 km in Bucuresti in traficul pe care il stim..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ti se pare mare pe timp de iarna acest consum?Eu zic ca e normal iarna cand ai mai multi consumatori+ca se incalzeste mai greu motorul.A mea nu scade sub 11 in oras :somnmare:.Stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 e cam mult... probabil e pt un stil de condus mai "a la zGb" :D Un 9 cred ca e mai apropiat... dar oricum depinde de prea multe chestii... ce oras, vara/iarna, la ce ora se circula si nu in ultimul rand de sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi lua cam 9 inainte mers in ture mai tot timpul CA SA NU AM PROBLEME CU TURBINA :D

si acum cam 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai facut consumul?

Consumul l-am facut plin/plin deci e relativ precis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ti se pare mare pe timp de iarna acest consum?Eu zic ca e normal iarna cand ai mai multi consumatori+ca se incalzeste mai greu motorul.A mea nu scade sub 11 in oras :).Stai linistit.

Si totusi mi se pare ciudat pentru ca am cunostinte care au acelasi motor numai ca din 2001 si lor nu le consuma asa mult.

Si mai am o problema, am uitat sa va spun. Imediat dupa ce mi-am schimbat distributia masina a inceput sa porneasca greu cand se raceste motorul, adica trebuie sa dau vreo 2-3 chei, dupa aceea nu mai am probleme, porneste cum trebuie. E din cauza ca nu mi-a fost pusa bine distributia sau e doar o coincidenta cu o alta problema ce ar putea sa fi aparut?

Modificat de Seicu Lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ultimul tau post as spune ca e de la o distributie prost pusa la punct. Ai stat langa ei? Au avut setul de cale de distributie sau au facut semne cu marker-ul? Destul de probabil ca au sarit vreun dinte.

Ar fi bine sa contactezi unul dintre colegii cu VAG-COM din Iasi care sa-ti verifice avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi pentru sfat!! Dar in principiu consumul nu are de-a face cu o distributie pusa prost nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Am acelasi motor pe Golf-ul meu. (masina din semnatura)

In oras:

- la un mers destul de sportiv (nu foarte agresiv) imi ia media 8-9, cu aglomeratie destul de mare.

in exterior:

- la o viteza de croaziera intre 120 si 140 ia medie 6.

- la o viteza de croaziera de aprox 90 km/h (cand conduce nevasta-mea) ia medie 5.

Mi se pare ok consumul, tinind cont de faptul ca motorul este destul de puternic.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un consum de 5,3 in afara (mers si cu 70 si cu 150) si 8 in oras

citi litri au intrat in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul e influentat de avansul injectiei iar asta e foarte influentat de sincronizarea perfecta dintre axa cu came, pompa de injectie si arborele cotit.

sincronizarea asta o face cureaua de distributie. La motorul ALH chestiunea cu pompa e critica (cei cu PD-uri nu au treaba asta, bravo lor).

Nu iti spun ca 100% asta e. E doar o ipoteza, pt ca tu ai precizat ca iti consuma mai mult si porneste mai greu in urma schimbarii distributiei.

Ar putea foarte bine sa fie si senzorul de temperatura dus. Sau altceva.

Dar oricum ti-ar fi util sa faci o diagnoza cu VAG-COMul.

Poti vedea avansul, cantitatea injectata, ce masoara senzorii si care sunt plajele normale, etc.

Numai dupa o scanare, poti sa te apropii de cauze. Altfel discutam academic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un consum de 5,3 in afara (mers si cu 70 si cu 150) si 8 in oras

citi litri au intrat in rezervor?

La chestia asta chiar nu m-am uitat exact...oricum consumul l-am facut plin/plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul e influentat de avansul injectiei iar asta e foarte influentat de sincronizarea perfecta dintre axa cu came, pompa de injectie si arborele cotit.

sincronizarea asta o face cureaua de distributie. La motorul ALH chestiunea cu pompa e critica (cei cu PD-uri nu au treaba asta, bravo lor).

Nu iti spun ca 100% asta e. E doar o ipoteza, pt ca tu ai precizat ca iti consuma mai mult si porneste mai greu in urma schimbarii distributiei.

Ar putea foarte bine sa fie si senzorul de temperatura dus. Sau altceva.

Dar oricum ti-ar fi util sa faci o diagnoza cu VAG-COMul.

Poti vedea avansul, cantitatea injectata, ce masoara senzorii si care sunt plajele normale, etc.

Numai dupa o scanare, poti sa te apropii de cauze. Altfel discutam academic.

Ok am sa merg dupa anul nou sa ii fac o scanare si va comunic si voua rezultatele. Hai noroc si la multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... daca ai un stil mai sportiv de condus sa te astepti sa ai si un consum mai maricel (parerea mea)

/ mai ales daca si in IS se circula ca in Buc. nu stiu daca poti sa faci un consum efectiv la suta de km [ca se sta cam bara-n bara,nu? si faci 1 km intr-un sfert de h]

Modificat de Juliano_2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu are nici o legatura, dar tocmai am venit de la benzinarie unde am facut plin pe plin la 100 km, rezultat 11/100, in conditii de trafic lejer; zilele astea in Bucuresti se poate circula f.bine.Asadar.... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metoda de masurare a concumului "plin/plin" nu este nici pe departe corecta. este influentata de multi factori printre care densitatea motorinei pe care o bagi in rezervor. se stie ca la temperaturi scazute motorina are densitate mai mare. adica vreau sa zic ca cel mai bine iti spune consumul computerul de bord (in cazul in care exista) iar daca nu exista cel mai bine e sa pui zece litri in rezervor si sa mergi pana se termina motorina. asa vezi exact cati km ai facut cu 10 litrii si poti sa faci consumul mult mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai uitat sa precizezi ca inainte sa pui aia 10L trebuie sa mai mergi odata pana se goleste rezervorul ca sa fie sigur gol...

P.S Nici nu vreau sa ma gandesc cum am sa mai pornesc masina inainte si dupa aia 10L....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metoda de masurare a concumului "plin/plin" nu este nici pe departe corecta. este influentata de multi factori printre care densitatea motorinei pe care o bagi in rezervor. se stie ca la temperaturi scazute motorina are densitate mai mare. adica vreau sa zic ca cel mai bine iti spune consumul computerul de bord (in cazul in care exista) iar daca nu exista cel mai bine e sa pui zece litri in rezervor si sa mergi pana se termina motorina. asa vezi exact cati km ai facut cu 10 litrii si poti sa faci consumul mult mai exact.

metoda plin/plin nu este perfecta,dar este cea mai buna dintre cele accesibile noua....ai cunostinte despre densitatea specifica a motorinei si variatia acesteia odata cu cresterea sau scaderea temperaturii? asta ca sa-ti faci idee despre marja de eroare pe care o poate da metoda plin/plin....densitatea specifica este 0,89 kg/l la 20 grade C...daca cunosti variatia acesteia in functie de temp. posteaza aici si iti fac eu calculele...vreau date concrete,bine documentate:densitate la -20 gr.C si la +30 gr.C... nu fac pe desteptul,dar am lucrat la o rafinarie si mi-a trecut ceva motorina prin miini....alt factor care poate influenta metoda plin/plin:etalonarea metrologica a pompei la care alimentezi....adica daca pompa zice ca ai pus 10 l,esti sigur ca nu sint 9 sau 9,5? daca aveti dubii,nu ezitati sa cereti celor de la benzinarie buletinul metrologic cu care pot sa faca dovada etalonarii pompelor...sa vezi ce ochi or sa faca!...m-am dus odata la un peco cu o canistra etalon de 10 l si i-am cerut sa-mi puna 10 l...el zicea ca mi-a pus 10,in canistra erau 8,7....ochii mari baietzashi!

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam 8-9% ia si la mine ,,,, depinde oricum de mai multi factori cum ati precizat si voi mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km mergi cu masina dupa ce ai pornit-o?daca ai de facut drumuri scurte in care motorul abia daca se incalzeste,apoi opresti si ponderea acestor plimbari este mare pe ansamblu,atunci 8-9%nu e mult pentru circulatia dintr-un oras aglomerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mult in conditiile astea ,si cum banuiesc ca in Iasi e mai frig decat in Bucuresti stai linistit .Mie i-mi consuma ca lui ADU33 (am si acelasi motor) cam 9 vara si 11 iarna in conditii de trafic aglomerat!Am BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost de sarbatori plecat la munte si am facut consumul la drum lung, a iesit 6,5%, ceea ce m-a facut sa ajung la concluzia ca dieselul nu e in nici un caz o masina de oras. Consumul este foarte mare, la fel si zgomotul, cand motorul este rece iar in oras cum nu se merge ore in sir nu e practic deloc. In schimb la drum lung e o placere :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!