Jump to content

Instalatie GPL


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

Urmeaza sa ma documentez despre G3, avea un prieten un G3 din 96 cumparat cu 700 euro,1.4 si abuza de el in ultimul hal si mergea impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,mi-am montat si eu gpl de doua zile,instalatia e BRC,calculatorul e BLITZ cu emulator de sonda lambda,deocamdata sunt in probe cu consumul,mi-au montat baietii releu pe injector si pompa de benzina,au taiat alimentarea de la ecu benzina si au trecut-o prin ecu gpl si astfel reseteaza ecu benzina ca sa nu fie probleme cu relantiul cand merg pe benzina.

Citisem pe aici ca ar fi trebuit sa se lege si la clapeta de acceleratie dar nu au legat nimic acolo doar la sonda lambda au tatat firul care da informatii la ecu si l-au trecut prin ecu gaz.

Are cineva o schema electrica la aceasta instalatie sa ma documentez un pic?am cautat pe net dar nu am gasit,am gasit doar la secventiala.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cati km mergeti voi cu ''X'' litri de gpl si in ce regim?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu consumul GPL ar trebui sa fie cu ~26% fata de cel de benzina...variaza prin Romania...amestecul propan-butan nu e  respectat...

In practica consumul e cu ~20% mai mare sau ~1.5-2l in plus fata de consumul pe benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie in acelasi regim de functionare imi ia cu max 1l in plus pe gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, sunt nou pe forum si imi cer scuze daca nu postez unde ar trebui.

Am citit in mare topicul acesta si ma intereseaza si pe mine sa imi pun GPL pe G3 meu.

Tipul motorului este AAM 1.8 75 cai.

Am sunat pana acum la 4 firme de GPL, 2 din Bucuresti si 2 din Buzau pentru informatii si preturi desigur.

3 firme mi-au spus preturi cuprinse intre 1700 si 1900 de ron si una singura mi-a spus de 1300 de ron.

Lucrul comun pe care il auzeam la cele 3 firme ar fi legat de sonda lambda, imi cer scuze dar nu am retinut deloc ce era legat de ea, ce mi-am dat seama era ca trebuia sa imi monteze ceva in plus la masina.

Cealalta firma, care imi oferea instalatia la 1300 de ron, mi-a zis ca nu are nicio legatura sonda lambda si ca imi monteaza instalatia standard pentru motorizarea monopunct de G3.

Intrebarile mele pentru cei cunoscatori sau pentru proprietarii cu GPL care au acelasi tip de motorizare ar fi: Este vreo diferenta intre instalatiile acestea, si cum imi influenteaza mersul masinii cele 2 tipuri , aparent putin diferite?

Mersi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal se monteaza amandoua...Varianta clasica carburatie, cu mixer si vaporizator, si un robinet de reglaj, sau varianta mai smechera, ce se leaga la sonda lambda, si actioneaza un "robinet" electric cu stepper ce iti regleaza amestecul...

Daca montatorul stie ce face merg amandoua variante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Moog pentru raspunsul rapid, eram putin speriat, credeam ca poate nu se pricep unii fata de altii la asa ceva.

La sfarsitul saptamanii viitoare o sa montez instalatia clasica probabil si apoi o sa postez parerea mea despre ea pe forum.

Multumesc inca o data.

Made a happy G3 driver just now.  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu eu am montata instalatia clasica pt motor monopunct, adica vaporizator si respectivul robinet de reglaj. De cand am montat-o merge perfect, la consum sunt multumit, deja mi-am recuperat banii pe ea.

Parerea mea e ca cea cu calculator de GPL, adica cea la care se conecteaza sonda lambda e mai fiabila si cred ca si la consum va sta mai bine, deoarece iti dozeaza cantitatea de GPL atunci cand e nevoie, implicit iti face amestecul optim aer-carburant. Bineinteles cu conditia sa iti functioneze in parametri sonda ta.

Modificat de morpheus_alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La varianta cu reglaj automat, sant solutii care se regleaza si functioneaza bine, altele nu...unele steppere sant putin fiabile etc...de asta majoritatea se feresc sa monteze asa ceva...diferentele de functionare nu sant majore...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!, Nu prea ma pricep la instalatii, si cautand pe net am ajuns la topicul asta... ma intereseaza daca merge montata instalatie monopunct pe golf 4 98 euro 2 (are 4 injectoare) din ce am citit pe aici, am vazut ca poate fi montata pe golf 3 de 1.8 care are tot 4 injectoare dar care e fabricatie Mexic...eu am o instalatie monopunct pe acasa care sta degeaba si ma bate gandul sa o motez pe aia.... daca ma poate ajuta cineva cu experienta ar fi perfect. MULTUMESC !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are 4 injectoare masina e multipunct si iti trebuie instalatie tot multipunct,daca instalatia ta gpl e monopunct atunci are doar un singur injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat...cel mai bine te duci la un montator...uneori se permite si combinatii din astea...

Dar mai intai uita-te pe butelie daca mai e in garantie...macar inca 2-3ani...altfel nu ai ce face cu ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spune "moog dute la  un montator (dar bun)...instalatii bune si chiar foarte bune sant garla ...mai putin montatori priceputi

am si o instalatie clasica pe un motor monopuct 1.8 si am fost la revezie dupa 2 ani jumate... cu morcovul dupa mine ,ce i-mi spune mecanicul sa cad jos,"tu nu vezi ca merge mai bine pe gaz dacat pe benzina"...in final, trebuie sa schimb filtrul de gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreiulian03

multumesc pt raspunsuri... nu stie cineva care a vazut personal montata instalatie monopunct pe masina cu 4 injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce vrei sa te complici cu instalatie monopunct daca la tine poti sa pui segventiala(cu reglaje dupa parametrii...apa,gaz etc)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iese mai ieftin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi, apelez la voi pentru un sfat, nu pentru masina mea ci pentru a unui prieten. Masina este un opel astra monopunct, cu instalatie Milano. Deci din cate imi dau seama cam asemanator cu Golful 3 ca si instalatie de gaz ma refer. Problema la el este ca merge pe benzina normal, foarte bine, si la relanti, si in sarcina, nici o problema, dar cand da de la buton pe acel 0 sau pe treapta II corespunzatoare mersului pe gaz, ii moare motorul. Pe scurt nu sta pe gaz deloc. A incercat aceasta trecere atat la relanti, cat si in mers, atat cu motorul incins cat si cu motorul mai rece. O alta chestie ciudata este ca si in toamna trecuta ii facea la fel, dar cand a dat frigul a mers normal, iar acum din nou a revenit problema. Ati intalnit astfel de cazuri? la ce sa ma uit intai? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi model de instalatie GPL poate fi instalat pe mai multe modele de masini.

Parerea mea e ca nu se alimenteaza cu gaz. O fi vreo electrovalva.

Cel mai bine sa se duca la un service specializat in instalari GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost filtru imbacsit, si mizerie la o electrovalva si nu o lasa sa se deschida+ arculetul era de o calitate indoielnica.Le-am schimbat si acum merge perfect:D am destule cunostiinte tehnice incat sa imi permit sa imi bag nasul in ea, pe forum caut pareri si cazuri concrete la anumite probleme pe care nu le-am mai intalnit inainte de a ma apuca sa imi bag nasul:d intrucat in viata mereu ai cv nou de invatat si cu masinile din ziua de azi si mai mult.

Multumesc Moog pt sfaturi:) dau o bere cand ajung pe la Iasi,sau daca vi tu in Timisoara:D

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hai salut  ! Iaca sau facut 4 ani jumate de cand am gaz pe golfulet si vreo 55k de km pe gaz si masina nu are nimic nu consuma ulei mai mult decat trebuie,  trage bine si consuma putin  (10% oras)... super multumit !!! Si nu am menajato deloc , vara o pornesc numai pe gaz si pe benzina nu am mers decat cat sa treaca pe gaz... ce vrajeli ca sa mai mergi si pe benzina ca se bulesc injectoarele! Bagati fratilor gaz pe golf ca nu are nimic... eu nu am legata nicio sonda lambda sau chestii am montat-o si i-am facut reglajul in mers sa traga bine si sa consume putin. Acum mi-am luat O2 pe motorina si ma cam caiesc ca nu am luat benzina sa ai bag gaz ca nu fac asa multi km . Succes!!

Modificat de floryn_zdv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari!Am si eu 47.000 deja in 2 ani si 3 luni si nu am avut probleme cu instalatia si sper sa nu am prea curand.Cum faci pornirea pe gaz?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca schimbi rahatul ala de filtru si cureti la un an de zile tamburusul ala de deschide gazul si il inchide, nu o sa ai probleme, din cauza gazului prost se poate infunda filtrul si dupa 4 mii de km. Iar tamburusul ala sa nu mai inchida bine si sa pierzi gaz pe acolo, daca simti ca miroase a gaz dupa ce opresti motorul inseamna ca nu inchide chiar bine.

 

 

Am pus instalatia de gaz acum 2 ani si am 55 mii km, motor 1.8 abs 66 kw, La inceput am avut gaz legat pe sonda cu "robinet" electric, si imi consuma 18 la % chiar si 24 %, m-am dus la aia unde am montat instalatia si m-am certat cu ei, explicatia lor a fost ca merg eu tare si ca e din cauza mea  ... Asa ca m am dus si mi am luat un "robinet" manual  si acum am un consum de 14 % in buc cand e aglumerat afara daca merg la consum scot si 9% :)

 

 - Are cineva pe un motor asemanator GPL as vrea sa stiu ce consum are ... 

 

 - Eu cred ca nu merita sa pui instalatie de gaz legata pe sonda (robinet electric) nu e diferenta asa de mare, avand in vedere ca masina are o gramada de ani, prea putin probabil sa iti functioneze la parametrii normali ... ca sa poti sa scoti un consum bun si o putere decenta.

 

Pornirea pe gaz depinde de instalatia de gaz, eu de ex: am 1 pentru benzina (nu mai benzina) 2 pentru gaz (pornire pe gaz, nu mai gaz) si 3 pentru pornire pe benzina si la 3200 de rmp trece pe gaz.Sunt intralatii care au pornire obligatorie pe benzina, dar de regula sunt secventiale.

Modificat de rob3rt17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11-12l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert nu te lua dupa altii...care nu sant din Bucuresti...

Eu am consum de 13 de ex , urban...altii in Iasi scot si 11-12 altii 14-15...

Depinde de foarte multe...Ca si pe benzina...

 

Am mai scris pe aici...instalatiile legate la sonda cu reglaj electric se regleaza...nu prea multi se incurca cu asa ceva, sau nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!