Jump to content

Instalatie GPL


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

stie cineva de unde pot procura o instalatie gpl pentru un golf 3 1.6 multipunct? (aee)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am o instalatie veche gpl de pe batrana dacie 1310 si as vrea sa o montez pe vento 1,8i din '92 monopunct dar cred ca mai am nevoie de niste componente. la dacie era simplu, faceai o gaura in carburator si bagai un stut prin care intra gazul direct in carburator. la injectie monopunct cred ca am nevoie de o flansa speciala. va rog, daca aveti poze cu aceasta flansa, unde si cum se monteaza, (eventual de unde sa imi cumpar una) postati aici. ce alte componente mai am nevoie? ma pricep putin la mecanica, pe dacie eu am montat instalatia si merge perfect, doar ca nu e omologata.

mai am o intrebare de incepator in ale gpl-ului. daca in locul furtunului de admisie benzina pui furtunul de alimentare cu gpl, functioneaza corect?

va rog, puneti-mi cateva poze cu componentele si montajul instalatiei gpl pe vento / golf III si cateva sfaturi pentru montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai bine mergi la un service autorizat sa monteze asa ceva sa te interesezi daca se poate si eventual sa il monteze ei? Nu cred ca te ajuta nimeni de aici la asa ceva si nu cred ca ai vrea nici tu sa sari in aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te costa 200 lei intr-un service autorizat. le duci instalatia si masina si se ocupa ei de completat piese si montat. cel putin raspunsul asta l-am primit acum 2 sapt cand am intrebat la un service care monteaza gpl in targoviste.

are cineva de vanzare o instalatie gpl pentru gol3 multipunct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dorin in primul rand nu este "safety" ceea ce vrei sa faci...butelia sigur are multi ani in spate ...in mod normal are 10ani durata de viata...

Montatorii de obicei nu se baga la asa ceva...

Vaporizatorul ar trebui refacut...kit de reparatii etc...

Cam aceeasi chestie si pt Costoiu... un SH nu te ajuta prea mult...daca butelia e ~iesita din termenul de folosinta, vaporizator varza+ montaj ~ te ajunge ca o instalatie noua...~1500RON...

Nu va riscati cu spanuri SH montate de un Dorel intr-un garaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dorin, incearca la firma din Floresti, inainte de sensul giratoriu, pe stanga, sau in Apahida la Crissor (desi nu-i recomand, fiind foarte aroganti si nepasatori fata de nevoile clientului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cei din apahida sunt foarte aroganti, am fost sa ii intreb informatii despre montaj, si cand le-am zis ce masina am, au mai crescut pretul cu 300 ron ca vezi doamne este,f***uta si inghesuita.....ceea ce mi se pare foarte nepoliticos...se stie ca toti mecanicii injura la masinile mai mici ca sunt inghesuite, dar macar in fata clientului sa nu o faca. Cei din floresti sunt OK? ce tip de instalatii monteaza? Mai sunt unii pe varianta Zorilor-Manastur, dar monteaza instalatii Milano care pe net nu sunt tocmai laudate. Ca ma intereseaza sa imi montez si eu pe masina, si as vrea sa imi pun Tomasetto sau BRC, sau Landi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

azi cand sa pornesc masina ,sa cad jos din ea(de nervi binenteles).dau cheie ,la mine se da automat pe gaz la 1500 turatii,merg cu ea la relantiu numai suturi i-mi dadea,deci nu trecuse pe gaz,recunosc am plecat repede nu am lasat sa se mai incalzeasca (ma grabeam sa jung la cineva la spital),dar nici temperatura de afara nu era pe minus,in suturi m-a tinut (din dacia-copou, moog tu stii). pe gaz nu avea nimik ,dar cand o porneam pe benzina mai sa ma dea cu capul de parbriz.nu am facut revizia la instalatie de 16 luni.,asta sa fie problema,moog tu ce zici "batrane".

cu stima.



@moog,marti dimineata am programare la irinel poate ne vedem la o cafea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De cand mi-am pus GPL, imi mergea neregulat pe benzina, cand motorul era rece. Trepida, mergea neregulat..pe esapament sufla in socuri. Asa a mers de la inceput, pana acum 2 saptamani, cand am fost la un alt service unde mi-au spus ca imi trebuie un releu. Mentionez ca motorul merge perfect pe benzina, daca motorul se incalzeste cat de cat, aceasta functionare avand loc doar pana cand turatia ajunge la 800 rpm.

Cei la care mi-am montat instalatia, mi-au zis, pe un ton ironic ''pai ce vrei, are si ea o varsta''. Nici macar nu mi-au zis ca pot sa-mi puna asa ceva, contracost, macar, daca nu in costul instalatiei.

Releul asta e parazitat pe unul din firele de la ecu si un plus permanent, si teoretic, reseteaza o eroare din calculator, de fiecare data cand pornesc motorul (aceasta fiind generata de instalatia gpl). Mai multe nu stiu sa va spun, pentru ca si tipii astia tineau oarecum secreta explicatia completa.

Acum nu mai face nici o figura, merge ''ceas''.

 

 

Din cauza faptului ca mergea rau pe benzina la rece, rar am mers cu ea pe benzina. Adica din 45000 km, nu cred ca am facut 500 pe benzina. Pornirile pe benzina le faceam doar iarna , la temperaturi mai mici de -5, in rest porneam direct pe gaz. Iarna asta am avut garaj incalzit, asa ca n-am consumat benzina aproape deloc in ultimele 6 luni.

Mi s-a tot spus ca se poate sparge membrana din vaporizator daca mai fac asa. Voi ce parere aveti ? Ati patit asa ceva ?

 

Putina teorie :

Gazul are in stare lichida -165 C. Temperatura de fierbere (la care se transforma in vapori) este de -42 - 0 C, in functie de proportia butan/propan.

Daca lichidul de racire are doar 0 C, in loc de 35C (unele instalatii fac trecerea automata pe gaz, la aceasta temperatura), cum sunt afectate componentele vaporizatorului ?

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi 50-100km pe benzina, inclusiv exterior si un ture ceva mai mari si cred ca o sasi revina...

Daca da, sfatul meu e sa pornesti pe benzina dupa aia , ca regula, si sa treci macar dupa 1min pe gpl...

Mi-am luat-o si eu cu asta...injectoare infundate, si benzina mucegaita in rezervor de 1an de zile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au pus de la inceput chestia cu resetarea calculatorului masinii dupa fiecare pornire.

Am zis ca e o tampenie de-al lor dar sincer nu am avut niciun fel de problema, nici pe gaz nici pe benzina. Singura temere e sa nu se strice ECU.

Eu pornesc numai pe benzina si mai merg cand mi se termina subit gazu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!Am montat si eu de vreo 2-3 luni o instalatie de gaz noua pe un Vento 1.8 (AAM) si sunt foarte multumit cu o singura exceptie.Eu pot sa pornesc masina numai pe benzina si ulterior manual sau la 1800 rpm trece pe gaz,daca opresc masina pe gaz porneste foarte greu si scoate un smoc de fum negru.Daca o trec pe benzina inainte de oprire(si aici trebuie sa o tin turata cand apas butonul P altfel moare si aceeasi problema) nu mai am nici o problema porneste normal.Sper ca am fost destul de explicit si ati inteles problema mea.Si daca se poate sa imi spuneti cam ce consum aveti pe gpl.Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema o am si eu. Am postat mai in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu resetarea calculatorului am mai auzit-o pe vremuri...zic pe vremuri deoarece de vreo 3 ani de cand ma mai agit pe zona diagnoza GPL 99% sant secventiale...

ECU benzina tina minte cum e amestecul -bogat/sarac si modifica niste parametri...daca resetezi calculatorul, se initializeaza si parametrii...

Se pune un releu pe alimentare ECU...

La euro 2-3 cu sonda lambda si instalatie pe carburatie e cam greu sa faci sa mearga ok dpdv al ECU benzina...

Se inventasera la o bucata de vreme niste motorase pas cu pas, care erau comandate de un mic ECU...dar astea nu prea au dat randament...eu nu le-am prins cine stie ce...banui ca reglajul se facea numai cu analizorul de gaze...care este sau nu, care functioneaza bine sau nu...

Ca variante aveti trecerea pe benzina sau releul...sa va mearga bine eventual sa nu aveti check aprins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A alimentat cineva GPL in Germania ? Am inteles ca sunt alte adaptoare. Vad ca sunt si de vanzare pe net, dar pe alte forumuri se spune ca unele benzinarii au acel adaptor. Imi puteti da vreun sfat in privinta asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Raspund tot eu :

 

In Ungaria, Austria (a nu se confunda cu CNG), Franta, e la fel ca la noi, acelasi model.
Cel din Germania se infileteaza, dar 9/10 statii au adaptoare la casa. Se cere, se imprumuta pe 20 euro garantie, care se returneaza dupa aceea. Am alimentat si in zone unde nu mi-a cerut garantie. Se gaseste gpl la aproape orice statie....sunt peste 5000 in Germania. Nemtii baga din belsug, mai ales pe limuzine mari, cum e A8. Nu credeam ca e chiar asa...

 

aici sunt harti cu statiile GPL inclusiv Romania. Se pot adauga la hartile gps garmin (asta am eu, nu stiu daca merge si pe altele).

 

http://www.mylpg.eu/stations/

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o observatie : de cand am taiat catalizatorul (am pus teava) , pentru ca era infundat cu ulei (la 320.000 km mai papa cate un pic) mi-a scazut consumul drastic. In Cluj nu trecea de 10, desi pe benzina ar fi luat poate 11.

Extraurban imi ia exact ca pe benzina. Pe autostrada , la 140-160 , consuma 9.5-10%, cat 5.8 litri de benzina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Dar pe 1.6 ,101cp AFT multipunct nu a montat nimeni? As vrea sa aud  cateva pareri! :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Pentru cei din cluj si nu numai, vreau sa va recomand service-ul din Floresti inainte de sensul giratoriu. Mi-am montat pe passatul meu cu motor de 2.3 5v de 150 cp Gpl Secvential Marini, foarte multumit, nici nu se simte diferenta intre gpl si benzina, desi este un motor foarte rar. M-am interesat foarte bine inainte, si de pe forumuri, ei au fost singurii care mi-au parut meseriasi si cu preturi ok. Pentru mai multe detalii si lamuriri puteti sa ma intrebati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e un aspirat pur poate fi si de 6l si 400CP...important e un vaporizator care sa faca fata puterii si diuzele corespunzatoare...in rest reglajul se face ca la un Logan chior...

Ti-a facut reglaj in mers ? Sau numai autocalibrare in garaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare problema mea e merge masina pe gpl la relanti dar cand dau pe benzina nu tine relantiu de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza gpl ar prinde bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe gaz merge bine dar pe benzina nu mai vrea de loc am pus testu dar cei de la gpl nu se baga daca nu merge pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!