Jump to content

Instalatie GPL


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

Merita pe orice masina depinde citi km faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

De paste am plecat pana la LACU ROSU,la plecare am alimentat masina cu gaz de la progaz(sau cum se spune la pompa din valea lupului - iasi) cu 3.35(40litri),la intoarcere in pascani am pus din nou gaz (facusem 400km si mergeam deja pe rosu de vreo 20km) cu pretul 3.10 la LUKOIL , iar in tg frumos tot la LUKOIL 3.15.Intrebare,de unde diferenta asta de preturi la gaz avand in vedere si calitatea gazului de la LUKOIL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la lukoil si nu doar acolo se scumpesc preturile dinspre ramnicu sarat spre iasi. ca diferenta intre roman si iasi e o diferenta de pret la acelasi sortiment cu 6 bani uneori mai mult. si la petrom la fel. la celelalte nu am fost prea atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la campu lung moldovenesc e mai ieftin decat in iasi.legat de consum sa stiti ca difera si de felul cum conduceti si cat de bine e reglata instalatia de gaz.eu am in oras un consum de 9-10 l iar in afara de 6,5l(benzina).pe gaz este cu 1 l mai mult.am instalatia de 1 an si 4 luni.egat de putere sa stii ca pe gaz scade puterea motorului cu 2% asa ca ... puneti instalatii de gaz ca iesiti ieftin la costuri cu combustibilul.am mers 400 km cu un plin de gaz(33l) si cand am facut plinul mai aveam cam 3 l de gaz.

Modificat de bastil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Salut! Am un var care are un G3 1,6 benzina cu Gpl. Asa a luat masina din Bulgaria. Se pare ca atunci cand e atmosfera umeda sau ploua, are probleme cu ralanti-ul care ii variaza. Acest lucru nu se intampla cand motorul functioneaza cu benzina. In prima instanta a verificat fisele pe timp de noapte si se vedeau scanteile prin camasi asa ca le-a inlocuit dar problema e tot acolo. Ma gandesc ca e posibil sa aiba undeva la instalatia de Gpl un contact sau mai multe care intra in scurt cand e umezeala. Aveti idee pe unde ar putea incepe cautarea de asemenea contacte? Stiu ca e putina informatie de la care sa plecam, insa mai multe nu stiu nici eu sa va spun si mai ales nu stiu exact ce marca e instalatia de Gpl. Presupun ca e mai buna decat alea de se puneau pe dacii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza la instalatia de GPL ar edifica totul. Pana atunci te invarti in jurul problemei.

Afla intai ce tip de instalatie ai. Pe talon ar trebui sa scrie producatorul. Cauta calculatorul (ECU) al instalatiei de gaz . De obicei e langa filtrul de polen langa ECU original al masinii si vezi ce scrie pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Ok, hai ca o sa ne apucam de demontat in weekend sper si sa vedem ce gasim acolo. Cred ca problema e de-acolo daca vine tot sub stergatoare ca Ecu de la G4. Poate s-or fi oxidat mufele alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

mi-am pus si eu gaz pe golf 3 1.4 de vreo 2 luni si imi da un consum de la gol la gol la drum intins combinat un pic si cu oras undeva la 7.5% , ceea ce e ok

mai fac calcule la consumuri sa mai vad si valori din oras, dar pe ansamblu s-a meritat si sunt f multumit, bag gaz de 1 milion si circul de numa', inainte bagam benzina de 50 lei si chiar daca nu consuma mixt decat vreo 7.5%, parca faceam cateva drumuri si iar la peco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu vezi nici o diferenta intre bagat gaz de 1 milion si benzina de 500.000? Trebuie sa incerci si invers: bagi gaz de 50 si benzina de 1 milion si faci comparatie. :icon_idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci Lucian

Si eu as vrea sa imi montez GPL pe masina mea si as avea cateva intrebari :

1. este vreo diferenta intre gpl pt monopunct si gpl pt. carburatie ? de ce intreb ca am pe cineva care are pe o dacie 1310 gpl si as putea sa o folosesc pe aia , cumparand o butelie toroidala , ceea ce nu stiu este cat m-ar costa montat cu omologare cu tot .

2. unde as putea sa imi cumpar o instalatie gpl in Timisoara ..mai ieftina ..in caz ca nu o pot folosi pe cea de pe dacie?

Multumesc si sper sa nu fii pus intrebari deja puse in acest topic :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pct 2 nu pot sa iti raspund dar la pct 1 as putea sa imi dau o parere

o sa ai cateva piese diferite fata de cea cu carburatie

1-butonul pt selectie nu este la fel(asta este electronic iar cel de dacie este cu comutator)

2-asta mai are un calculator pt sonda lambda(adica trimite niste informatii despre parametrii sondei pt a face un amestec mai bunicel)

3 -actuatorul acela care se afla pe furtunul ce duce in mixer are ceva electronica in el pt ca la cel de dacie este doar surubul acela de reglaj in schimb asta mai are o mufa cu 4 fire ce intra in el

si cred ca ar mai fi ceva diferente

daca tii neaparat poti sa pui si pe aia de dacie dar o sa iti scoata peri albi in functionare

o sa mearga urat

PS eu acum am dat o parere comparand instalatia de pe masina mea monopunct montata in service

si dacia lu`tata cu carburatie montata tot in service

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita de instalatia veche , nu prea ai ce folosi de la aia...poate tevile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci Lucian

Multumesc pt raspuns :)

Deci o sa caut o instalatie noua .. mai ieftina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu vezi nici o diferenta intre bagat gaz de 1 milion si benzina de 500.000? Trebuie sa incerci si invers: bagi gaz de 50 si benzina de 1 milion si faci comparatie. icon_idea.gif

Altceva am vrut sa zic.

deci imi consuma pe gaz cam cu 1.5-2l mai mult decat pe benzina si daca pe un litru de benzina dau sa zicem 5.80lei, pentru acelasi nr de km parcursi pe gaz dau sub 4 lei, adica dau din buzunar mai putin cu 30-35%

la 15000km in medie anual pe care-i fac imi amortizez instalatia in 9 luni, iar de cand mi-am pus instalatia se simte mai ok la buzunar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut! Am si eu o intrebare,am cumparat de curand un golf 3, 1.6 (AEE),si am gasit partial o instalatie de gaz pe ea...din ce am vazut am pe masina: flansa de pe galeria de admisie,instalatia electrica + buton, calculatorul (ECM). As vrea sa va intreb daca renteaza sa caut si restul pieselor ptr a o putea pune in functiune!?

Am facut si cateva poze la ECM,in idea ca poate unii dintre voi stiti despre ce este vorba vazand pozele cu ECM!

In caz ca nu renteaza completarea instalatiel ptr a fy functionala poate au nevoie de restul pieselor unii dintre voi!

Va multumesc anticipat!

post-110368-0-65376300-1345229532_thumb.

post-110368-0-70156300-1345229534_thumb.

post-110368-0-22411600-1345229537_thumb.

post-110368-0-24083500-1345229539_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde daca mergi mult cu ea, daca nu faci minim 15-20 mii km pe an , nu merita sa iti bati capul. Iar daca instalatia este incompleta, probabil a fost demontata dintr-o cauza. Daca te hotarasti sa o pui in functiune, mergi la un centru specializat, in caz ca una din componente este nefunctionala, vor avea cu ce proba, desi, putini cred ca se vor baga, este mult mai complicat sa verifici o instalatie veche decat sa montezi una noua. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la butelie daca e expirata...are 10ani...daca este nu poti face ITP-ul...

Inlocuirea ei costa ~ cit o instalatie noua...

Vezi de vaporizator...si ala e scump...

Mai sint filtrele, electrovalva din fata etc...

Eu zic ca daca vrei GPL mai bine instalatie noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ptr sfaturi baieti!

Deci... in concluzie,daca are cineva nevoie de restul componentelor care le am,sa imi dea de stire!

La cati mai multi km fara probleme va doresc :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Salutare baieti,

Doresc sa-mi montez o instalatie gpl pe un golf 4, variant, 2001, 1.4,16 V. si am rugamintea daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi/pareri eventual o recomandare atat de model instalatie cat si de service montator in Bucuresti ... eventual daca are cineva montata pe acelasi tip de masina ceva pareri +/- ... mentionez ca masina are 150K km si merge super ... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca merge super, fa-o sa nu mai mearga...

Parerea mea este ca pe 1.4 sa-i pui gaz....nu-i vad rostul. Diferenta de pretl pe care o vei scoate de pe carburant va fi una infima. Iti dau si un exemplu...un motor de 2.0 8v consuma in oras ~12% pe benzina, iar pe gaz (vb despre aceeasi masina) 16%. Masina este tot VAG model din 2001. La el se simte diferenta pentru ca in 3 ani a facut ~150.000 de km. Vreau sa-ti spun ca am mers chiar ieri cu el cu masina si pana se incalzeste un pic intrerupe de mama focului. Mi-a zis ca merge pe benzina pana la temperatura de 40* apoi se schimba singura pe GPL. Catalizatorul l-a distrus tot din cauza gazului, iar segmentii sunt pe duca. Concluzia e ca ai avantaje si dezavantaje, dar eu la un motor de 1.4 nu as pune GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lynxu : conteaza foarte mult citi km faci...la 5000km/an nu merita...

0747371238 - sau 0767518852 Radu e la Topoloveni...stiu ca persoana e foarte buna, stie ce e aia o instalatie GPL si ce "face ele" ...

Ar mai fi varianta Buzau/Vernesti dar e mai departe, in caz ca ai nevoie sa revii + revizii la 15.000km...si in ultima vreme am auzit ca au mai dat-o pe linga la reglaje...

PHUN : nu instalatiile de GPL sint problema, 80% din cazuri e montatorul si 20% proprietarul...

In cazul mentionat de tine, cauzele pot fi: reglaj prost, filtre neschimbate la timp, revizii nefacute etc...consumul de la 12% se duce in ~15% la un 2l ...

Catalizatorul nu se strica de la GPL...sondele lambda nu lasa asa ceva...se aprinde check-ul in bord ...

Segmentii la fel nu au treaba cu GPL-ul...

Intreruperile mai mult ca sigur ca sint de la aprindere proasta...

Am vazut prea multe masini cu GPL cu multe sute de mii...4-5-600.000km ...foarte multe din ele in regim de taxi...de la Loganuri la Skoda, G4, Opeluri etc...

Azi am vazut una ce a facut ~180.000km in 3 ani...fisele erau din epoca de piatra iar bujiile aveau gapul de ~3mm ...la motor de 1.6l... :)

Culmea ca inca mergea bine, nu consuma ulei...singura problema era ca tremura la relanti si dadea in nas la accelerare...

Dupa curatare bujii si reglat gapul deja se cunoastea schimbare...revizie filtre si a ramas sa-si schimbe bujiile cit mai repede...

Si nu e primul caz...

Diferentele de uzura, daca sint, pot fi la modul : in loc de 600k km pe benzina fara probleme ai sa faci poate numai 500-550k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am gaz dim 2008 si e super beton .....vorbe doar.. cu arsul supapelor si stricarea pistoanelor,astea se intamplau la dacii dar vw are alte aliaje la aceste piese,stiu un golf are instalatie pe el din 1994 si merge si in zi de azi f bine , eu am intalatie Landi Renzo ,foarte buna(senzor de soc,senzor presiune,senzor off "cand moare motorul taie gazul" senzor temperatura pornire,senzor amestec,senzor lambda) este foarte buna si consumul e 8-9l/100km mixt la oras creste la 10l/100km este foarte bun daca e si instalatia pentru ea.

Va recomand sa cereti la montajul instalatiei vaporizator mai mare decat puterea motorului ex: 55kw sa cereti peste 60kw. Eu am avut vaporizatorul egal cu puterea motorului si apareau disfunctionalitati la relanti dar cu alt vaporizator s-a rezolvat problema ma duc doar la 60.000 km sa schimb filtrul de gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!