Jump to content

DIGIFANT


Golfuletz
 Share

Postare recomandată

Am incercat sa ma documentez cat mai mult in tot ce inseamna Digifant si tot nu am reusit sa-l inteleg destul ;). Rog toti posesorii de motorizari cu injectie Digifant sa posteze aici experiente, simptome si rezolvari, aprindere, senzori, valori masurabile, ponturi, reglaje....tot ce se poate. Multi zic ca-i un pas mare inainte de la inj. mecanica, poate as fi si eu de parerea asta daca mi-ar merge brici insa e foarte greu sa prostesti ECU-ul odata ce-i dereglat ceva. Momentan ma confrunt cu o problema MARE, mai ales pentru buzunar si anume un consum enorm - 15-16 in afara!!!

Hai sa lamurim multe probleme....;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de link...eu il stiam demult....mai am si altele...am sa le postez cand o sa am putina vreme sa le caut. Ceea ce vreau eu ii sa venim mai mult cu experiente proprii....manualul ii manual....iti spune in caz ca bla bla poate fi....si iti da o lista :rolleyes: . Am studiat mult injectia asta si am sa pun si eu niste ponturi (acum sunt pe fuga).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si sarbatori fericite!

Am zis ca discutam dar n-am apucat.... :somnmare:

Ce i-am facut eu: Switchul de pe clapeta facea figuri (cel de dedesubt), imi dadea fluctuatii de relanti. L-am inlocuit cu cel deasupra, sh nu merita luat ca are viata grea, nou e pe la 100E. Nu s-a potrivit perfect, dar cu doua gauri in tabla care-l tine s-a rezolvat.

Sonda lambda schimbata, la peste 150000 km nu mai fct bine oricum.

Injectoarele verificate si curatate (daca nu pulverizeaza bine sint motiv de consum mare). In mare cam asta ar fi...

Si masurat tot ce se putea din senzori - debitmetru, temperatura si detonatii. Si sa nu uit, dupa fiecare reglaj se "invata" calculatorul cu noile valori, e un fel de reset, am mai postat pe-aici metoda.

In mare a mea merge ok, uneori mai trage aer fals pe la grile si urca un pic relantiul, dar inchid climatizarea si revine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit...chiar te asteptam :D....sarbatori fericite si tie si tuturor forumistilor. In mare, injectoarele le-am curatat cu ultrasunete, sonda zicea fostul proprietar ca a fost schimbata de vreo 30.000 km (aici nu stiu cata importanta are catalizatorul....eu nu-l mai am - ar fi o problema pt sonda? ), compresia o am 10 pe fiecare cilindru, bujiile si fisele noi. Problemele au aparut prima data cand masina se subtura dupa un rev uneori chiar cala. Am mai dat o tura la surubul de aer era ok...aici patesc o faza foarte ciudata - reglez aerul cam pe unde nu face figuri, dupa cativa km motorul se subtureaza din nou, verific surubul si constat ca se strange!!! :D Apoi am incercat sa-i reglez avansul, am mers la un "profesionist" care intr-adevar cu asta se ocupa insa omului indoctrinat poti sa-i spui ca exista cativa pasi care trebuie urmati in Digifant ca degeaba -"-stiu eu!!! am zeci de ani de experienta!!! " :D Consumul a inceput sa creasca treptat pana am ajuns la o valoare enorma pt un 1.8. Motorul nu are putere, la turatii mari parca nu mai are suflu, am trepidatii ca la un diesel, in momentul cand misc volanul (servo) sau pornesc consumatori motorul se subtureaza.

Am schimbat orice furtun care parea suspect pt a trege aer fals dar nimic. Dimineata daca ii rece tare afara si pornesc repede fara sa astept sa-l incalzesc - se balbaie. Nu am gasit nici un doctor in aceasta injectie care sa ma ajute. Incerc sa dau cat mai multe indicii poate sare in ochi ceva, cuiva ;) :D...oricum am sa revin cu info despre cum trebuie reglata aprinderea, si alte DIY-uri pt Digifant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul tau ar fi interesant sa mergi la un service unde pot citi tensiunea pe sonda lambda, incerci la relanti si diferite turatii ca sa-ti faci o idee ce se intimpla (si daca ai amestecul prea sarac tot la consumuri mari ajungi!). Treaba cu trepidatiile tine de supapa care regleaza relantiul (ISV), s-o verifici daca e etansa si daca trece curent prin ea, scrie in tutorial cum. Ar mai fi furtunul de recirculat gazele cu filtrul de pe capac, sa nu fie infundat si pozitia de repaos a clapetei, eventual mai deschide-o putin pina la limita actionarii switchului (se aude cind cupleaza daca e liniste) - daca faci asta sa nu treci de acel "click" ca o sa se tureze motorul singur. Si conexiunile electrice, mai ales cele de masa cu surub.

Lipsa catalizatorului pacaleste putin sonda lambda, in sensul ca scade presiunea zona sondei, creste viteza de circulare a gazelor. Eu am facut un con de tabla pe care l-am gaurit ca un swaitzer dupa niste calcule empirice :blink: si l-am infipt dupa flansa cu 3 suruburi la intrarea in fostul catalizator, asta pt ca facea un zgomot metalic toba intermediara. Dupa aia, pot sa-ti spun ca s-a modificat raspunsul sondei ("zburda" altfel tensiunea). Oricum si fara, nu e o problema majora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!