Jump to content

probleme flanse?


golfix
 Share

Postare recomandată

sa incep cu inceputu! am fost la service la unchimiu,am ridicato pe elevator,si a inceput sa-mi verifice rotzile,rulmetzi planetere etc! si a descoperit ca la rotzile din fatza joaca amortizoru sus la sistemu de prindere! deci pur si simplu cand dau in gropi bate in caroserie! el mia zis ca sunt flansele! vreau sa stiu si io daca a mai patzit cineva ,si cam cat ma costa sa le schimb! am inteles ca e un sistem cu rulment ceva..si o garnitura! daca schimb doar garnitura mai bate? sau trebuie schimbata cu totu! ms....daca se poate sa-mi spuneti cam cu ce bani le pot cumpara si d unde! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar asa se intampla daca sunt uzate flansele . De schimbat nu stiu cat te-ar costa ( pe mine 1 cap de bara , 2 bucse bascula si ambele flanse am vb si ma duce undeva la 160ron manopera) deci .... oricum nu sunt scumpe , aprox 50ron bucata . Poti vb cu volksman de aici de pe forum , are un magazic cu piese "VAG" .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa incep cu inceputu! am fost la service la unchimiu,am ridicato pe elevator,si a inceput sa-mi verifice rotzile,rulmetzi planetere etc! si a descoperit ca la rotzile din fatza joaca amortizoru sus la sistemu de prindere! deci pur si simplu cand dau in gropi bate in caroserie! el mia zis ca sunt flansele! vreau sa stiu si io daca a mai patzit cineva ,si cam cat ma costa sa le schimb! am inteles ca e un sistem cu rulment ceva..si o garnitura! daca schimb doar garnitura mai bate? sau trebuie schimbata cu totu! ms....daca se poate sa-mi spuneti cam cu ce bani le pot cumpara si d unde! :blink:

salut,in primul rind vezi daca ai bara de torsiune,deoarece multe golfuri 3 nu au aceasta bara si cind ridici de roata in sus se misca de parca zici ce e flansa defecta, asa e facut acest sistem la golf 3,se mai gasesc un fel de tampon de caucic care se pune intre caroserie si flansa.Asa ca inainte sa schimbi flansele verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Ai ridicat roata de la pamant?

Daca da in acest caz este absolut normal sa-ti joace flansa din capul amortizorului (daca masina nu are in dotare bara stabilizatoare).

Acele flanse nu se probeaza asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ridicat masina pe elevator si am prins roata cu 2 maini si am inceput so verific...atunci cand o ridic in sus se ridica cu tot cu surubu ala de prindere de sus! si e normal sa bata in caroserie! nu stiu despre ce bara vorbitzi voi..fitzi mai explicitzi,cum verific acea bara sau unde ar trebui sa fie daca io nu o am?aaa si inca ceva...la roata din dreapta se manifesta mai rau se ridica mai mult..la cea din stanga mai putzin! :vaidecapulmeu: are ea ceva flansa nu se poate :banghead:

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema. am fost in service si mecanicul mi-a zis ca este din cauza flanselor ( are joc roata sus-jos ). Am vorbit cu volksman si miine ma duc sa le schimb

costa 50 ron / buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Flansele din capul amortizoarelor se probeaza cu masina pe asfalt ( sol ) .,se apasa pe caroserie de cateva ori si o mana se tine pe flansa . Se constata daca bate in podul palmei sau nu . daca bate e defecta daca nu e ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ai ridicat roata de la pamant?

Daca da in acest caz este absolut normal sa-ti joace flansa din capul amortizorului (daca masina nu are in dotare bara stabilizatoare).

Acele flanse nu se probeaza asa!

Dar cum se probeaza?

Sunt si eu intersat, ca si la Golful meu 2 mi-a zis ultima oara la directie ca sunt terminate flansele si nu poate sa-mi faca unghiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar flansele sunt problema m-am lovit si eu de ele,m-a costat 40 lei bucata si 50 mana de lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am sa reinvii topicul asta ca sa nu mai deschid altul..

Eu nu am bara stabilizatoare si din cele citite aici am inteles ca e normal jocul pe verticala, cand roata e suspendata.

La mine are si joc orizontal flansa. E normal?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil daca piulita cu 2 caneluri este desfacuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la piulita care vine peste flansa in interiorul aripii? Sau cea de deasupra aripii?

Jocul asta mi l-au gasit la ITP si vreau sa stiu daca-i anormal inainte de a ma apuca sa cumpar piese.

Mentionez ca de cand am schimbat amortizoarele si flansele pe fata acum vreo 2 ani masina e mai inalta cu cativa cm.. arata ciudat. Poate are legatura cu jocul ala. Se poate sa fie flansele anormale sau cel mai probabil montate gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piulita aceea vine sub aripa, de fapt sub flansa superioara de culoare galbena.

Se poate stange cu o cheie speciala, daca nu, se scoate telescopul, se comprima arcul si se infileteaza piulita pana la capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema, flansele pe fata m-au costat 80 lei cu tot cu rulmenti , le-am montat eu flansele, daca ai cu ce schimba-le tu , daca nu , nu te baga ca e bataie de cap!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am cumparat flanse si rulmenti (100 ron , made in Nemtia :frigbaitata: ) sambata ma duc la cineva sa le schimb :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pune cineva o poza cu ansamblu arc / taler / rulument / flansa / piulita , la mine piulitele au " trecut " prin flanse si as vrea sa stiu cum arata piulita originala care fixeaza flansele . Sau nu trebuie prinse flansele cu prima piulita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de Link , dar tot nu am inteles , intre piulita neagra si rulumentul de presiune nu trebuia prinsa flansa ?

post-12008-1204354249_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esteceva asemanator in linkul respectiv. Piesa neagra se comporta intocmai rulmentului de presiune care intra in flansa de cauciuc. In loc de piulita din imagine avem o piulita de centrare cu 2 caneluri. Aceste componente vin sub aripa. Deasupra vine o alta flansa metalica si piulita de strangere. Repet, imaginile din link nu sunt intocmai cu ce avem pe G3.

post-6155-1204358524_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza ta apare modelul vechi , eu am asta nou ... , te rog sa imi zici ordinea de montare pentru sistemul nou ( dupa 95` cred ) . Problema mea e ca la virajele pe loc ( parcari ) aproape de maxim stanga / dreapta apare o plesnitura de arc care sta in tensiune , si cred ca e de la montajul incorect rulument / flansa / etc ...

La mine sant montate in ordinea urmatoare . 1 arc . 2 taler . 3 rulument presiune . 4 flansa . 5 piulita ( care da sa treaca prin flansa ) . 6 taler superior . 7 piulita autoblocanta . Este corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma jocul orizontal, cu masina suspendata, al ansamblului arc/amortizor/etc e normal in anumite limite daca masina n-are bara stabilizatoare.. Asta pentru ca flansa coboara putin din aripa si deci are loc sa se miste.

M-au costat 70 de lei 2 flanse (Febi, made la nemti)..

@Danny la fel facea si la mine. Am schimbat flansele sambata.. era crapata una dintre ele si putin slabite piulitele din capul amortizorului. Acum nu mai pocneste nimic. Ordinea la montare se vede aici http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GO/1997/184/52/2236045/ (Iti trebuie cont ca sa vezi poza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cate feluri de flanse exista ? ca io am luat unele si nu-s bune snt prea mici si complet diferite de cele care imi trebuie mie. maine ma duc sa le schimb. anul de fab e 1993.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza e din vagcat. Am serciuit putin pe la rusi (a se citi putzin :lol: ) si am gasit urmatoarele poze care spun totul:

post-6155-1204482617_thumb.jpg

post-6155-1204482627_thumb.jpg

post-6155-1204482636_thumb.jpg

post-6155-1204482643_thumb.jpg

post-6155-1204482653_thumb.jpg

post-6155-1204482662_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da paul poza ta e din vagcat dar eu i-am dat de la model 97 care avea deja SI flanse de-alea mici (unele modele). Apar ambele tipuri acolo.

Hai sa atasez si eu poza :lol:

post-2866-1204483866_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am priceput :D , am gresit ordinea de montaj , adica am prins flansa cu piulita -36 ( poza de mai sus ) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!