Jump to content

Cateva probleme de motor


Romy
 Share

Postare recomandată

Salut!Va rog mult,incercati sa-mi raspundeti la cateva probleme care apar la motorul meu..Un 1.9 TDI 1Z :

1)Cu motorul la relanti,daca apas un pic pedala de acceleratie,turatia creste,dupa care scade imediat si iar creste pana la un anumit nr de rot/min(totdeauna acelasi).Toate acestea se-ntampla fara ca eu sa mai actionez pedala.Tin piciorul nemiscat pe pedala.Turatia creste exact la acelasi nivel ca atunci cand as scoate mufa de la acceleratie.Daca actionez pedala din nou,functioneaza normal.Sper sa ma fi facut inteles...

2)Mi s-a-ntamplat de 2 ori pana acum ca,la pornire,motorul sa inceapa sa vibreze puternic.Am constatat ca se intampla datorita valvei cut-off(acea valva de pe pompa diesel,care taie alimentarea cu motorina,la luarea contactului).Am lovit usor in aceasta valva,si si-a revenit.Intrebarea e daca se poate repara,sau trebuie inlocuita valva...?Cam cat ar costa o valva noua?

3)Am citit undeva ca,daca dezactivez EGR-ul,performantele motorului pot fi usor imbunatatite.Eu am scos mufa de la valva care actioneaza EGR-ul.Merg asa de mult timp,dar nu am observat vreo imbunatatire.Sa las mufa scoasa,sau sa o pun la loc?

4)Pompa de servo-directie functioneaza bine cat timp motorul e rece(sau uleiul din pompa e rece),iar pe masura ce se incalzeste,trebuie sa cam trag de volan,la manevrele pe loc.Cum se explica?Uzura la pompa?

5)Initial,pe masina(Audi 100) a fost un motor pe benzina.A trebuit schimbat motorul,si am pus acest TDI 1Z.La relanti se transmit cam tare vibratiile in caroserie.Mentionez ca tampoanele au ramas cele de la motorul pe benzina.Asta sa fie cauza vibratiilor?Cam cat ar costa niste tampoane motor pt diesel,si de care anume trebuie sa iau?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

post-9619-1166957341_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde te grabesti? O fi ziua de Craciun si nu intra asa multi experti pe aici :D

1. Suna a fi fie modulatorul de debit de la pompa de injectie ori senzor de la pedala de acceleratie. Eu as incepe prin a curata modulatorul la un service Diesel (De ex. Express Diesel). Daca e senzorul de pedala de acceleratie atunci e mai nasol ca aia e cam scumpa.

2. Eu nu am vazut nici un cut-off valve pe 1Z-uri in viata mea. O fi ceva mai special? :lol: Aia oricum se poate da jos si curata.

3. Eu am EGR dezactivat total (nu am scos furtunul ci am pus saiba oarba unde intra gazele in galerie si nu am observat nici o modificare de performante insa macar nu mai intra jegul ala in galerie care sa creeze depuneri pe galerie

4. Servodirectia o fi mai slaba cum e si la mine mai ales daca inainte avea un motor mai usor, benzinar.

5. Tampoanele le-as schimba. Eu am doua tampoane de 1Z ramase de la motorul meu cand le-am schimbat degeaba (nu erau defectate) dar aveam 3 noi. Doar unul a fost uzat si a fost schimbat pe drept - cel hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm...Si cam cat ar costa curatarea modulatorului pompei diesel?Cat despre cut-off valve...gasisem o schema a motorului pe Internet,si asa o denumea acolo...Oricum,stiu sigur ca are rolul de a taia alimentarea cu motorina,a pompei.

Trebuie sa-mi schimb cat de curand tampoanele motor...Cele 2 pe care le mai ai,le vinzi?Cu cat?Informativ...

Multumesc pt raspunsuri,Andrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pi gratis :D

sa vb cu cipos sa vedem. Desi nu sunt sigur ca se vor potrivi pe caroseria ta... stii astea depind si de caroserie nu doar de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm...Si cam cat ar costa curatarea modulatorului pompei diesel?

Maxim 80 RON. Mai mult e munca de reglare a debitului ulterioara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uau!Gratis???Pai,cum asa,Andrei?Pai,te rog frumos Cipos,daca poti si vrei,ia-le la tine,si cand vii prin Piatra ne-ntalnim...Ma revansez eu cumva... ;) Acum de s-ar potrivi... :P Oricum,va multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romy, nu sunt noi noutze si sunt cele care se strica cel mai greu (sunt cauciuc tip "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are importanta,Andrei...Important e sa scap de trepidatiile astea,ca au cam devenit stresante...Mai vorbim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur! Oricand! Am o slabiciune pentru motoarele 1Z :rolleyes: (uita-te la semnatura mea )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..Pai ti-am observat de la inceput semnatura! :) Sincer,si mie imi plac foarte mult 1Z-urile.Se spune ca ar fi cele mai fiabile TDI-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,chiar te rog,daca stii ceva sfaturi legate special de 1Z-uri,ar fi foarte bine venite.Chestii de intretinere,etc...De exemplu,acum vreau sa-mi schimb bujiile,si nu stiu care anume ar fi cele mai indicate pt motoarele astea...As dori o denumire exacta,si eventual un pret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!