Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Vezi ca volksman aduce cu 1600 kit komplet LUK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

st3reo

Cam mari preturile primite.

Acu 3 saptamani am schimbat si eu Kit ambreiaj+volant. Am luat tot kitul pe Luk de la volksman cu 1600ron + 300 manopera mecanic, merge fara probleme.

Mi-a zis mecanicul ca mai mergea volant cateva zeci de mii de km., nu era blocata dar isi mai facea simtita prezenta, ambreajul in schimb era foarte bun.

Masina are ~147k km reali.

.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana viitoare ma duc si eu sa vad care e treaba, tot la volksman. I'll keep you posted.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeti pe LUk. Este mai fiabil si nu incepe sa urle din prima mie de km.

LUK 1.600 RON

SACHS 2.000 RON

Fara manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intampin si eu o problema:

uneori cand stau pe loc(la semafor,in trafic etc) se simte un tremurat al masinii, iar cand masina este in panta acest tremurat se accentueaza oarecum.

sa fie de la volant?

un prieten (mecanic) mi-a spus ca urmeaza sa ma lase volant, dar ca mai pot merge cu masina.....pana cand nu stiu?!?!

din ce am citit aici nu e indicat sa mai mergi asa.

va rog mult cateva sfaturi.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste paginile din urma ale topicului ca vei gasi suficiente informatii. Din ce spui tu ca simti la masina, eu cred ca te agiti degeaba, insa citeste si ai sa gasesti aici toate simptomele si metodele de testare pt volant..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit toate paginiile.este adevarat ca nu am trepidatii pe ambreiaj, insa de la ce poate fi aceast tremurat(care repet nu se manifesta tot timpul sau cel putin nu are aceeasi intensitatea)

un prieten care are un service mi-a spus ca o sa la lase volant si am zis sa ma sfatuiesc si cu voi inainte sa trec la treaba.cu toate ca tot el mi-a spus ca mai pot merge linistit, insa din ce am citit nu e indicat ca mai rau se agreaveaza situatia.

ideea e ca nu stiu de la ce pot fi aceste trepidatii?(care unerori sunt intense alteori nu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai citit tot ... In timp ce tremura masina apasa pedala de ambreiaj la fund si vezi daca mai tremura. Desigur e posibil sa nu fie de la volant, ar putea fi de ex. de la injectoare, dar sunt sanse foarte mari sa fie de la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu va pot confirma ca trepidatia aceea usoara despre care se vorbea mai sus nu este de la volant, am schimbat tot kitul de ambreiaj + volant in urma cu 400-500km si aceea trepidatie (scuturat) inca mai exista 2-3 sec cand masina revine la relanti .

Am ca suspiciuni urmatoarele:

injectoare,oringuri injectoare,fulie motor,tampon motor,motorina de proasta calitate comercializata la noi in tara.... dupa toate acesta ma pot inpaca cu vb "asa fac toate"

Atentie:

Daca in punctul mort se aud zgomote,pocnituri iar la debreare nu se mai aud sunt foarte mari sanse sa fie volantul.

O zi buna in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai este indicat sa mergi cu masina cand zgomotele produse e volant sunt foarte evidente si nu mai lasa urma de indoiala asupra lui. Cand la apasarea pe jumatate a pedalei de ambreiaj in relany incepe sa "clantane" / bata volantul sau cand un sunet metalic este in permanenta prezent la relany, sau cand se aud sunete metalice urate in accelerare /decelerare (mai ales decelerare), etc. Dar pana acolo e cale lunga. Faptul ca o masina are un tremurat /oscilat la relanty nu trebuie sa duca cu gandul la volant neparat atata timp cat nu sunt prezente si simptome ca cele de mai sus. Da, e adevarat ca volantul poate sa dea si el uneori o mica intrerupere/oscilatie la relanty insa asta nu inseamna ca e neaparat defect. Am vazut masini cu volant nou care faceau treaba asta.

Tremuraturile astea mici se datoreaza in cele mai multe cazuri motorinei proaste, cum se spunea si mai sus. Incearca sa-i bagi un aditiv de motorina (de calitate nu no name) sau o motorina superioara la urmatorul plin si vezi ce se intampla. Poate ca nu ar fi rau sa-i mai dai si o asa zisa resetare d-lui ECU (adica sa scoti borna "-" pt cateva minute, iar dupa ce o cuplezi, pui contactul, il lasi minim 10 secunde fara sa pornesti motorul, de-abia apoi pornesti motorul si-l lasi sa mearga linistit in relanty 5-10 minute inainte sa pleci la drum). Daca faci asta asigura-te ca stii codul de la sistemul audio inainte (bineanteles, daca ai din acela pe cod)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorinuif, din relatarile tale nu pare sa fie nici o problema, masina se comporta normal. Si a mea avea acel tremurat dupa ce acceleram si revenea la relanti si crede-ma ca am aruncat bani grei ca sa-i dau de cap dar fara nici un rezultat pozitiv. Cred ca este un comportament cat se poate de normal al masinii, orice diesel prezinta trepidatii la relanti, daca vrei sa te convingi 100% te astept pe la mine la un test cu S-Klasse 320 cdi sau cu Porsche-ul sa vezi trepidatii, mai ales la rece. Atata timp cat masina se comporta normal si nu are erori stocate, dormi linistit.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am pus si eu LUK (1600 lei fara manopera, de la volksman) si pare sa mearga ok. Ciprian,mecanicul, e un baiat priceput. Ambreiajul e mai rigid acum si tine o idee mai sus, dar m-am obisnuit repede cu el. In fine, per total, ma declar multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

a cumparat cineva de la www.magazinul-de-piese.ro volant Golf 5 si Kit ambreiaj 1.9 TDI? Produsul este original LUK?

vreau sa cumpar si vreau sa ma asigur ca nu sunt tepari.

Set volant cu masa dubla si Kit ambreiaj, producator LuK Germany, echipare originala pentru Volkswagen Golf 5 cu echipare motor 1.9 TDI ( 90 & 105 CP ), cod motor: BRU, BXF, BXJ, BKC, BLS, BXE. Pret 1590 ron.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok. Daca ai sa te uiti la datele de contact ai sa gasesti si celalalt site la lor (dedicat pe kituri de ambreiaj si volante), iar acela e un site cunoscut vis-a-vis de care nu am auzit inca plangeri. Singura chestie de care trebuie sa tii cont cand cumperi piese aftermarket de genul asta, este montajul: citeste rubrica de acordare a garantiei pe care o au in general vanzatorii de piese AM; mai exact montajul trebuie facut in service autorizat RAR pt a efectua reparatii pe marca respectiva de masina (adica service-uri de reprezentanta, sau service-uri autorizate multimarca). Altfel, daca le montezi pe cont propriu sau la un mecanic oarecare si ai ghinionul ca piesa sa fie defecta, nu vei avea garantie la ea. Pretul este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Ce nu prea am inteles este difereta asta intre OEM Luk si AM Luk?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o simpla cautare pe net ai fi gasit :

OEM = Original equipment manufacturer,

AM = Aftermarket,

AMP = Aftermarket Parts.

Sa fie cu iertare offtopic-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stimate domn,

explicatia abrevierilor am inteles-o si eu. nu sunt chhiar atat de blond.

Nu inteleg diferenta efectiva dintre cele doua piese , fizica daca vrei...

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cc_shady_07

Buna,sunt nou pe forum.De 2 ani sunt posesorul unui golf 5 1.9 tdi 105CP cod motor BKC si acum cateva zile volant se pare ca a cedat.Citesc forumul din momentul cand am cumparat masina deoarece inca de la cumparare aceasta a prezentat simptomele unei volante defecte.Ca sa fiu mai exact la inceput se auzea un sunet metalic ce disparea la calcarea ambreajului.In decursul a 2 ani am facut aprox 60000km cu ea...simptomele accentuandu-se.Zgomotul metalic s-a facut mai simtit,la pornire masina prezenta niste vibratii anormale in schimbator,iar in urma cu cateva zile,s-a produs inevitabilul...niste zgomote ciudate au inceput sa se auda la accelerare,ca si cum ar bate cineva cu ciocanul in motor,accelerarea nemaifiind uniforma.Dupa ce am tras pe dreapta,sunetul metalic specific de volant se agravase,golfuletul meu transformandu-se intr-un tractor:)).Ciudat este ca zgomotul nu mai disparea nici dupa ce calcam ambreajul.Am realizat ca ceva a cedat...probabil unul din arcurile volantei...Am mai mers cu masina aprox 50 km ...Am facut programare la service si peste 2 sapt urmeaza sa-mi schimb kitul de ambreiaj cu unul luk,aprox 23 mil cu tot cu manopera.Pot sa spun ca sunt multumit de golfulet pana in momentul de fata,in acesti 2 ani schimband fulia de la alternator si distributia...pe langa ulei si filtre.Din pct de vedere al consumului 3.6 in ext si 6 in int.

Cateva sfaturi pentru protejarea volantei:

-la pornirea si oprirea motorului calcati ambeajul

-nu tractati,nu trageti remorci

-nu subturati,cumplul max la 1.9 tdi fiind la 1900 turatii schimbati 2->3 la 2300 ture,3->4 si 4->5 la 2500

-nu accelerati brusc decat atunci cand sunteti peste 2000 turatii

Pentru alte sfaturi,rog sa fiu completat

Modificat de cc_shady_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa stiu si eu cum scoti tu consum de 3,6 in exterior :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cc_shady_07

la 1900 turatii in a 5a ai 3.6 consum:D 90-100km/h acum depinde si de stilul de condus,turatiile la care sch viteza,incarcatura masinii,carosabil,anveloape,anotimp.De ex iarna in mijlocul iernii numai cu viteza 1-2 in oras am scos 15 l/100 :)) .in principiu in ext daca schimbi vitezele in turatiile alea cam 3.6-4 ar trebui sa-ti consume.

Modificat de cc_shady_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca cu BKC poti scoate un consum mixt sub 4.

4,2L am scos foarte greu cu ALH, mers intentionat la consum, dar daca zici tu ,o fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cc_shady_07

mixt in oras 6.afara 3.6-4.O sa postez o poza cu vechiul kit de ambreiaj,is curios in ce stare este:d si cu prima ocazie ,o poza cu consumul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa conduci masina incredibil de atent sa poti scoate sub 4 % ... Deja ala nu mai e condus (e chin), trebuie sa fii foarte stresat pentru ca trebuie sa fii foarte atent cu masina si mai ales trebuie sa fii atent la trafic (sa nu franezi degeaba) ... Am condus si eu mai demult cu maxima atentie (la consum) Skoda O2 a mea sa vad ca scot minim, consumul a fost de 4 l/100 km, dar credeti-ma ca pierzi bucuria de a conduce un TDI. Pentru 0.8 - 1 l in plus la 100 km prefer sa ii dau talpa si sa ma simt fericit :icon_thumleft:.

PS: Bine mai e si varianta ca CB-ul tau sa iti arate un consum mult mai mic decat in realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cc_shady_07

nu cred ca CB indica gresit consumul.Au uitat sa mentionez ca este in 2 usi masina,probabil greutatea este mai mica ca si la o scoda 2.Intradevar trebuie sa conduci economic si constant ca sa iti consume sub 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca problema era la volant nu la consum. :))

Oricum astept consumul de 3,6 la BKC cu dovezi clare in topicul consum carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!