Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

E, au mai pus si ei acolo un ciubuc de 1.000 de lei. Poate chiar mai bine.

florin03, fa si tu un prospect de piata asupra pretului. Nu ti arunca banii in vand la prima strigare.

Sarbatori fericite tuturor.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pare ca au cerut extrem de mult, ambreajul din ce am testat eu (sa plec de pe loc cu a 5-a) este bun, nustiu daca asa se testeaza un ambraeaj!am o intrebare, daca imi pica volant se poate intampla ceva grav? nu a-si vrea sa o schimb pentru ca intentionez sa mai tin masina cam 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In situatiile de uzura avansata cand deja sunt rupte arcuri, acestea bat in carcasa volantei si in unele situatii o pot perfora. In momentul in care un astfel de arc reuseste sa sparga carcasa volantei, ai toate sansele sa sparga si ce nimereste in imediata-i vecinatate: adica carcasa cutiet de viteze. Dar asta se intampla in situatii mai rare ce-i drept si de regula cand cel ce conduce masina fie nu stie cum se manifesta o volant avariata grav fie stie si merge in continuare asa..

Din ce descrii tu volant ta nu pare sa sa fie inca la un grad atat de avansat de uzura; pare sa aiba o uzura mai degraba..comuna. In momentul in care auzi acel sunet metalic tot timpul (indiferent ca e la cald sau la rece) si in momentul in care se accentueaza trepidatii la plecare de pe loc sau la accelerarile in sarcina, atunci e cazul s-o schimi pentru ca exista riscul ca atunci sa fie blocata si sa nu mai amortizeze. daca ea nu-si mai face treaba si nu mai amortizeaza trepidatiile, acestea vor fi preluate direct in transmisie...

Costul pe care ti l-au dat baietii respectivi e la magarie. O volant noua aftermarket costa cam 900 ron (LUK), iar un kit complet cu tot cu volant cca 1.600 - 1.700 ron (pe LUK). Manopera este intre 300 si 500 ron; depinde de cine le schimba.

Un mic sfat pentru cei ce aveti volant pe duca si stiti asta: pana ajungeti sa o schimbati incercati sa folositi un aditiv de motorina (ceva mai calitativ). Acesta face ca motorul sa ruleze mai lin, cu mai putine trepidatii la accelerare iar asta ajuta un pic volant..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am uitat pe foaia de la servicul respectiv si intradevar volant+ambreajul costa 2400 de lei cu tot cu manopera, pana la 3500 de lei mai este turbina de la bmw e39, au facut un calcul total.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Se manifesta si la mine boala comuna a volantelor de pe Golf V.

Masina are 107.000km acum. Ma gandeam ca daca ar fi sa schimb volant ar fi bine sa inlocuiesc si kit-ul de ambreiaj ca probabil si ala e afectat.

Poate sa imi spuna cineva cat ar fi un pret corect pt volant, kit ambreiaj si rulment de presiune si manopera?

La reprezentanta mi-au dat scorul de aproximativ 5.000 RON ...si asta cu nushce reduceri fiindca e masina mai veche de 4 ani..si sa dau piese la schimb si nushce...cred ca nu mai trebuie sa mentionez ca mi se pare enorm.

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuirea de kit ambreiaj + volant cu masa dubla (Sachs), nu are cum sa coste mai mult de 2500 ron intr-un service autorizat. La reprezentanta te duci pentru schimb de ulei si filtre eventual sau atunci cand ai o problema foarte grava la masina.... iar problema asta nu cred ca se incadreaza la "Grav".

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de offtopic dar cand zici la ceva grav la ce te referi? sa luam exemplul meu, bmw e39 2 pistoane sparte, am ajuns la 5500 de lei cu unele piese sh, la reprezentanta fara 3000 de euro nu cred ca scapam!

@st3reo, ambreajul il schimbi in functie de cat de uzat este si de cat timp mai vrei sa ti masina.

Modificat de florin03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep dar din cate am inteles o volant defecta poate sa ajunga sa sparga carcasa cutiei...mie aia mi se pare destul de grav :sly:

@florin03...la mine problema e destul de veche...adica vibratii si zgomote de frecare...in mod sigur pana acum a afectat si ambreiajul, si la cat costa manopera mai bine schimb tot si stiu o treaba.

Modificat de st3reo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream strict la pretul de la reprezentanta si pretul dintr-un service autorizat si exclusiv la inlocuirea kitului ambreiaj + volant. Nu vad pentru ce sa platesti la reprezentanta mai mult decat dublu cand poti efectua aceeasi operatiune intr-un service autorizat la mai putin de jumatate din pret si cu aceeasi perioada de garantie?

Bine, daca nu ai ce face cu banii si "psihic" te face sa te simti mai bine faptul ca efectuezi aceasta operatiune la reprezentanta, nu te opreste nimeni pana la urma, sunt banii tai.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuirea de kit ambreiaj + volant cu masa dubla (Sachs), nu are cum sa coste mai mult de 2500 ron intr-un service autorizat. La reprezentanta te duci pentru schimb de ulei si filtre eventual sau atunci cand ai o problema foarte grava la masina.... iar problema asta nu cred ca se incadreaza la "Grav".

taica-miu a schimbat pe sachs volant (dubla) + kit ambreiaj (dupa 210.000 km)... din pacate cu 4.000 lei (in timsioara la temeco). la VW i-au zis 5.700 lei. deci... nu stiu cum scoti 2500. poate Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa aud asemenea scoruri dar cine va pune sa nu va informati inainte de a lua o decizie? Uite, nu fac reclama dar cauta aici pe forum userul "volksman" si cere-i un pret pe Sachs + montaj. Nu o sa depaseasca 2450 ron, ok? Pe Luk tot kitul te costa 1600 ron.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa faci... in timisoara sunt resurse mai putine decat in bucuresti. si cine zice ca nu sunt oamenii informati... tocmai, poate in cunostinta de cauza au facut alegerea din varii motive. anyways... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o simpla cautare pe google dupa cuvinte cheie precum "volant TDI" sau "volant VW" gasesti cel putin una din firmele care vinde asa ceva la preturi precum cele mentionate si de mine si de Adriano872.

Mai departe nu mai reluam eterna discutie SACHS sau LUK..pt ca am tot discutat-o in topicul asta si din pct meu de vedere nu difera cu mai nimic una de cealalta. Ba chiar sunt unii baieti pe tdiclub.com care spun ca volantele LUK ar fi chiar mai rezistente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Adriano872, ai un cod pentru kit-ul Sachs Performance pus? Acum, dupa ce ai mai mers cu masina, crezi ca a rentat upgrade-ul fata de kit-ul Sachs normal? Care a fost diferenta de pret?

Trebuie sa-mi schimb si eu volant si cu ocazia asta si kit-ul de ambreiaj si as vrea sa pun ceva mai ok decat ce vine stock pe masina. Ma gandesc si la un chip tuning si cam asta ar fi motivul. Daca poti sa-mi spui si mie codul la setul complet, volant+ambreiaj Sachs Performance si eventual cat te-a costat, poate il gasesc si eu.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, masina am vandut-o in urma cu 2 saptamani unui alt user de pe forum. Upgrade-ul nu a rentat, probabil ca daca ii faceam si un upgrade de soft, era altceva. Diferenta de pret a fost maricica. Eu iti recomand un kit normal LUK.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsul prompt. Pentru LUK am primit oferta de 1850 lei + 400 lei manopera = cu 2250 plec linistit in concediu.

Kit-ul de la Sachs era 1995. Chiar si in vederea unui cip tuning spui ca nu merita sa iau Performance. Ok, o sa iau LUK atunci si va urez la toti cati mai multi km fara incidente!

Modificat de cdan06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Kit-ul Sachs este la un pret bun, din cite cunosc kit-ul complet ajunge si la 3,500lei lejer..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit pe mai multe site-uri de vanzare piese auto, intre 1800 si 2800 cel mai scump. Poate s-au mai ieftinit de utlima oara de cand te-ai uitat la preturi sau ceva de gen. Sau poate pentru motorul tau sunt mai scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde scoateti preturi de 3500-4000 lei ? :screwy:

Eu am dat vreo 2400 cu tot cu manopera pentru Sachs acum ~2ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motor de 1.9, dar la 2.0 sunt alte preturi...vorbesc din experienta buzunarului propriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit pe mai multe site-uri de vanzare piese auto, intre 1800 si 2800 cel mai scump. Poate s-au mai ieftinit de utlima oara de cand te-ai uitat la preturi sau ceva de gen. Sau poate pentru motorul tau sunt mai scumpe.

Diferenta este data de rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan,detaliaza te rog aspectul legat de rulmentul de presiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

167.000 KM si trebuie sa schimb volantul;

Dupa ce am citit posturile tale @Cowboy,am decis sa merg pe LUK;

Poti sa imi detaliezi cum se manifesta dupa ce ai schimbat??

Din cate vad ai facut ceva km...>50000!

Pe masina, posibil sa am Sachs;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,ca fapt divers:

Fiind o perioada prin Italia, am fost curios sa vad cat ar costa aici schimbul de volant+ambreiaj (asta dupa ce am citit pe aici in repetate randuri ca in tarile civilizate reprezentantele au preturi mai mici decat in RO).

Asa ca am intrebat la o reprezentanta din Milano si am primit scorul de, atentie: 1800 EUR :coffee_lol: (pt piese Sachs).

Din care vreo 1200 piesele si restul manopera....si asta cu un kit de ambreiaj reconditionat NU nou (nou ar fi costat vreo 200 eur in plus).

(La noi niciodata nu mi-a propus o reprezentanta sa imi monteze piese reconditionate...doar sa le las eu la schimb pentru reconditionare.)

Pt comparatie, am cerut un pret si la un service "obisnuit" si a fost de aprox. 1200 EUR (piese+manopera)

Acum aia ~2500 RON cat te costa operatiunea la noi mi se pare aproape pe degeaba :lol:

Asa ca sa traiti bine. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Claudiusnc: pana acum e in regula; nu au aparut inca sunete sau manifestari "suspecte". Am trecut de 50.000km de la schimbare si toti acesti km au fost facuti 100% cu masina resoftata la 150cp. In urma cu 15.000km am facut si un upgrade de turbina, ocazie cu care am avut nevoie si de alt soft, custom de data asta si desi puterea masinii a crescut si mai mult, volant si ambreiajul sunt ok. Am mai spus si cu alte ocazii: kitul de ambreiaj si volant rezista atata timp cat softul este facut cu cap si are limitari de cuplu active in anumite puncte critice, iar masina este condusa decent, fara plecari bruste, fara mers subturat sau supraturat.

Si eu tot Sachs am avut din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!