Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

@theo, este vorba de un motor pe benzina 1.4 mpi. Ceea ce spui tu este valabil la diesel echipat cu volant bimasica.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu contest. Sunt si o gramada masini cu motoare diesel care au SM.

Respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polisantotimisoara

la mine face cel mai tare la cald.ar putea fi rulmentul cum zici tu...desi ma indoiesc.am pus nou sachs.clantanitul asta e.pot trece cu vederea.cel mai enervant e ca de multe ori nu vrea sa imi intre in prima treapta si agata in cea de-a doua.

Stima

Cum a zis Adriano.trebuia sa schimb cand am umblat pe acolo doar piesele de gen sunt cam scumpe.manopera nu o pun ca o repar eu cu un prieten mecanic.macar cu atat am noroc.Danke!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un reglaj al timoneriei pentru problema cu treptele 1 si 2.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polisantotimisoara

e vreo diferenta daca zic ca imi agata doar cu motorul pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este deja alta discutie si trebuie sa dai un search ca sa nu poluam acest topic despre volant. Uite, te ajut eu cu un search :

Ne auzim acolo.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , intru si eu in clubul volant stricata :)

manifestari:Doar cand e motorul cald , la plecarea de pe loc trepideaza masina (ca si cum ar fi subturata , imi da in nas de vreo 4-5ori) iar apoi merge bine ..nu am probleme in celelalte trepte de viteza.

nu aud tacaituri la motor ..nici daca apas sau nu apas ambreiajul

daca vreau sa pornesc in treapa a 4 a de pe loc , moare motorul

cam cat credeti ca mai tine volant la simptomele care le-am zis?

problema e cand vreau sa ies de pe o straduta si opresc sa ma asigur ...iar cand plec de pe loc cu volanul spre stanga sau dreapta vibreaza atat de rau incat am impresia ca moare motoru ....si din reflex apas ambreiaju(sa nu moara motoru)

G5 2004 TDI 1.9 BKC 140CP(resoftat) 115.000km

mentionez ca 30% din pedala de ambreiaj cade in gol ...apoi incepe sa se simta presiune cand apas .... ambreiajul meu tine jos de tot, iar trepidatiile apar cand deja mai am 10% si termin de ridicat picioru de pe ambreiaj (adica masina pleaca frumos de pe loc ... si la sfarsit cand mai am o "tzara" sa termin plecarea incepe sa-mi dea in nas masina)

am vrut sa ma duc in service si nu mai facea nici o fita masina ... a trebuit sa mai ma plimb cu ea sa incalzesc motoru ca sa inceapa sa tremure.... si totusi ieri m am plimbat cam 1:30h prin Bucuresti si nu a trepidat deloc.... am ajuns acasa am stat vreo 2h si cand am plecat a trepidat .... deci e ciudat.

p.s. o recomandare , unde as putea sa gasesc kit volnt+ambreiaj mai ieftin? ...mecanicul la care am fost a zis ca stie el undeva cu 2250 kitul (luk + luk direct asamblat) ... ca au mai venit oameni la el cu kituri cumparate la 1800 si pe carcasa scria LUK si inauntru era Valeo

Modificat de Smok3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul ala este un pic cam hot ;). Aceleasi simptome le avea si masina mea doar ca nu aveam probleme cu pedala ambreiaj. Vezi ca pe forum exista userul volksman, cere-i o oferta de pret pentru kit complet Luk si Sachs ca sa-ti faci o idee despre preturi. A mea a picat la 60.000 km, asta ca sa-ti faci o idee despre cat de fiabile sunt masinile din grupul Vag..de ceva vreme incoa'.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul la care am fost a zis ca stie el undeva cu 2250 kitul (luk + luk direct asamblat) ... ca au mai venit oameni la el cu kituri cumparate la 1800 si pe carcasa scria LUK si inauntru era Valeo

Poate scria LUK pe cutie si inauntru era Sachs, sau invers; ceea ce nu este tocmai ciudat fiind vorba de 2 firme din acelasi grup. Ma indoiesc insa sa fi fost si Valeo prin combinatia asta :). Oricum, ca e vorba de Luk, Sachs sau Valeo, toti sunt producatori consacrati si piesele lor sunt ok. Mai departe, discutii in contradictoriu vor aparea intotdeauna..unii vor spuna ca Sachs e no. 1, altii ca Luk, iar altii vor sustine Valeo. Detalii. Eu va spun ca toti 3 sunt ok si din aceste 3 nume de regula Luk este cel mai accesibil ca pret. Pretul de 2.250 ron este vechi (adica mare). Exista cel putin 2 site-uri specializate care vand volante si ambreiaje si la care un kit este 1600 - 1700 ron cu tot cu volant.

Revenind la ce reclama Smok3: ia vezi tu sa nu ai probleme mai degraba cu cilindrul receptor sau cu pompa ambreiajului. Faptul ca ai cursa moarta la pedala nu are legatura cu volant. Daca tie nu iti mai face presiunea corespunzatoare pe circuit, se poate lasa cu astfel de trepidatii fara sa aiba legatura cu volant. Verifica intrai acolo si daca esti ok pe partea hidraulica a ambreiajului atunci poti sa treci mai departe si sa verifici volant

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am achizitionat un nou volant ca urmare a faptului ca primul nu a rezistat nici 15K km. (fara liniutie, etc). Am zis ca renunt la Sachs si am luat un LUK. Ia ghiciti ce este in cutie? Sachs. Insa este mai ieftin decat Sachs-ul achizitionat prima data, cu toate ca este acelasi piesa...

Se demonteaza cutia si mi se atrage atentia ca vezi nene ca ai joc axial la priza directa. :tuktuk: Si ca daca nu il repar atunci sa imi pun bani deoparte pentru o noua volant. Era sa pic pe spate. Ce sa zic, ma duc la service si verific si eu. Au avut perfecta dreptate, am un joc de toata frumusetea. Bun, accept situatia si ii intreb ce e de facut? Pai se schimba semicarcasa cutiei cu toate bucsele si rulmentii de pe aceea parte. Pret ~2800 RON.

Problema ca nu sunt singurul. Adica din spusele lor cutiile acestea JLU au aceasta buba (s-au intervenit asupra mai multor cutii pe parcursul anului trecut).

Ce e de facut? ca din cate au zis ei nu exista buletin tehnic. Sunt relativ putine cutii de genul si cand si cum se uzeaza-strica nu se stie...deci VW nu s-a implicat. INCA (sper eu), daca are cineva informatii pentru rezolvarea problemei sunt deschis la orice discutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luk cu luk poate sa fie.... sachs cu sachs in cutie poate sa fie....LUk cu sachs in cutie poate sa fie ...sachs cu luk in cutie poate sa fie....dar valeo in ecuatia asta este IMPOSIBIL...cu stima.

luk si sachs fac parte din acelasi grup, concern si fac piese interschimbabile una pt celalata....de fapt si luk si sachs se produc in aceeasi fabrica doar ca le ambaleaza diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am comandat un "performance kit" direct de la Zf Sachs. Chiar sunt curios sa vad diferenta intre kitul nou (tot Sachs) pe care l-am montat acum cateva saptamani si cel pe care l-am comandat de la Sachs. Am sa raman cu un kit nou pe raft in garaj dar nu asta este problema.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , intru si eu in clubul volant stricata :)

manifestari:Doar cand e motorul cald , la plecarea de pe loc trepideaza masina (ca si cum ar fi subturata , imi da in nas de vreo 4-5ori) iar apoi merge bine ..nu am probleme in celelalte trepte de viteza.

nu aud tacaituri la motor ..nici daca apas sau nu apas ambreiajul

daca vreau sa pornesc in treapa a 4 a de pe loc , moare motorul

cam cat credeti ca mai tine volant la simptomele care le-am zis?

problema e cand vreau sa ies de pe o straduta si opresc sa ma asigur ...iar cand plec de pe loc cu volanul spre stanga sau dreapta vibreaza atat de rau incat am impresia ca moare motoru ....si din reflex apas ambreiaju(sa nu moara motoru)

G5 2004 TDI 1.9 BKC 140CP(resoftat) 115.000km

mentionez ca 30% din pedala de ambreiaj cade in gol ...apoi incepe sa se simta presiune cand apas .... ambreiajul meu tine jos de tot, iar trepidatiile apar cand deja mai am 10% si termin de ridicat picioru de pe ambreiaj (adica masina pleaca frumos de pe loc ... si la sfarsit cand mai am o "tzara" sa termin plecarea incepe sa-mi dea in nas masina)

am vrut sa ma duc in service si nu mai facea nici o fita masina ... a trebuit sa mai ma plimb cu ea sa incalzesc motoru ca sa inceapa sa tremure.... si totusi ieri m am plimbat cam 1:30h prin Bucuresti si nu a trepidat deloc.... am ajuns acasa am stat vreo 2h si cand am plecat a trepidat .... deci e ciudat.

p.s. o recomandare , unde as putea sa gasesc kit volnt+ambreiaj mai ieftin? ...mecanicul la care am fost a zis ca stie el undeva cu 2250 kitul (luk + luk direct asamblat) ... ca au mai venit oameni la el cu kituri cumparate la 1800 si pe carcasa scria LUK si inauntru era Valeo

revin , problemele respective le-am avut dupa ce n-am mai miscat masina din parcare (zapada mare ..nu as mai fi gasit loc de parcare daca o scoteam) vreo 5saptamani , mai aveam motorina cam jumatate de rezervor ... dupa ce am consumat motorina respectiva (cred ca era de la petrom) si am realimentat , problema a disparut.... am incercat mai multe variante sa vad daca mai face ..si pur si simplu nu mai face ...ma gandesc ca era motorina de vina ca altceva nu stiu de la ce ar fi putut sa fie :)

in fine , ma bucur ca s-a rezolvat problema de la sine ... nu stateam prea bine cu banii

volant mea originala inca tine la 115.000km pe motor BCK cu chip :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 115.000km +chip la un BKD cu volant originala poti sa iei masina in brate si sa o pupi iar daca pica oricand de acum incolo sa-i multumesti pt colaborare :D.

BCK, BXE, PD-urile in general sunt sensibile la calitatea motorinei. Eu spre exemplu toata iarna am tinut-o cu aditiv antigeluire si a mers ok. Cum a venit caldura si am renuntat la aditiv...a inceput sa faca cum spuneai mai sus. Dar dupa ceteva plinuri se adapteaza si la motorina neaditivata dar clar merge mai putin placut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu incep sa am probleme cu volantul la o Skoda OII. Momentan se aude un cloncanit (doar la rece) iar masina are un tremurat finut. Daca apas ambreiajul nici cloncanitul nu se mai aude si nici masina nu mai tremura absolut deloc. Plecarea de pe loc nu mai e la fel de lina cum era inainte ... Oricum ca si idee ma declar multumit tinand cont ca ma apropii de 170 000 km. Probabil pe la 200 000 de km o sa il schimb.

LE: Motorul meu este 1.9 TDI BJB (Euro 3) si pot spune cu mana pe inima ca masina asta merge si cu motorina de tractor. Am incercat motorina de la toate statiile, de la cele mai bune la cele mai proaste si cu oricare din ele motorul se comporta impecabil.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am montat noul kit performance (volant + ambreiaj). Credeam ca se va simti ceva extra dar nu este nici o diferenta fata de kitul standard Sachs pe care tocmai l-am dat jos de pe masina dupa 700 km. Probabil va fi mai rezistent daca ii voi aplica o marire de putere. Acuma nu stiu ca sa fac cu kitul celalalt care nu are decat 700km, cred ca il voi arunca pe vreun raft din garaj..dar asta este alta poveste.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu volant + kit ambreiaj ( pe masina a fost sachs eu am pus luk cumparate de aici de pe forum la 1600 lei de la volksman ) concluzia ar fi ca nu se mai aud acele zgomote specifice volantei defecte ( a mea era blocata ) , nu mai trepideaza la relantiu masina iar ambreiajul parca tine putin mai jos si intradevar plecarea de pe loc e mult mai lina.Sa speram ca va tine cel putin 117.000 km cat au tinut cele originale , manopera a fost de 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat a durat sa iti schimbe volant+kit ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal un trei, patru ore este suficient.

Poate au intampinat ceva probleme sau au asteptat dupa piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Postez ca sa ajut un prieten care a ramas in Germania cu un passat b6 1.9 tdi,105cp din cauza volantului care batea foarte tare.

Este adevarat ca masina repectiva are un senzor sau o siguranta la volant si cand bate foarte tare nu mai porneste motorul?

Care este aceea siguranta? Se poate scoate?

Va rog sa ma ajutati ca sa-i pot spune daca se poate face ceva sa mai mearga masina, sa poate petrece omul Sarbatorile acasa cu familia...

Multumesc.

Rog moderatorii sa fie clementi in privinta postarii unei singure probleme in doua topic-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, astazi am schimbat si eu distributia la passat iar baieti de acolo au sesizat ca am o bataie la motor, au zis sa calc ambreajul iar zgomotul a disparut, au zis din start ca este volant, eu am sesizat acel zgomot iarna cand se audea foarte tare dar nu am bagat in seama, am zis ca plasticele de pe motor bat pe undeva, cat cat timp mai rezista volant in cazul in care a inceput sa bata? mentionez ca nu bate tot timpul,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se auda volantul atunci cand calci ambreiajul undeva pe la jumatate din cursa si chiar dimineata la pornire cateva minute. Nu este normal sa bata tot timpul si sa se auda zgomote gen " lovesti cu lingura de fier foarte rapid, o oala goala", sper ca m-ai inteles.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa se aude, ca si cand ai bate cu o lingura in fier, problema este ca nu bate tot timpul, bate 5-10 secunde dupa care se opreste, dupa iar revine, iar cand calci ambreajul nu se mai aude bataia deloc, baieti au zis ca volant+manopera este 18 milioane dupa care verifica si ambreajul sa vada in ce stare este iar un pret final ar fi cam 3500 de lei cu tot cu volant+ambreiaj+manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KIT COMPLET ambreiaj + rulment presiune + volant nu este atat de scump cum ti-au zis ei..... daca te intereseaza o oferta te rog sa ma contactezi....cu deosebit respect , Paste Fericit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!