Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

imi cer scuze daca am ratat cateva postari dar de curand am cumparat o masina vw golf 5 break 1.9 tdi 105 cp din germania an 2007/2008 si ma ingrijoreaza faptul ca la plecarea de pe loc trebuie sa fiu foarte atent ca sa nu trepideze masina. ambreiajul pe la mijlocul cursei devine foarte scurt si acolo apar trepidatiile. poate sa-mi spuna cineva care ar putea fi problema. masina are 158000km. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi volant dar pe langa acea plecare de pe loc cu trepidatii ar mai trebui sa auzi ceva batai sub capota daca asculti bine sau unele trepidatii ale masinii la relantiu

Modificat de mmm81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aude nimic suspect si nici nu trepideaza la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

o intrebare, am un huruit care mi se pare ca vine de sub masina spre stanga (partea soferului cum stai la volan) si se intampla in momentul cand mergand cu cel putin 60 la ora trec peste o portiune de sosea mai ridicata siai momentul acela de o fractiune de secunda cand masina este "in aer". Credeti ca ar putea fi ceva de la ambreiaj/ volant?

Huruitul este ca si un frecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are nicio legatura. Daca era de la ambrieaj/volant de obicei se manifesta cand folosesti pedala de ambreiaj. Ce spui tu mai degraba e pe partea de articulatii sau vreun rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Stie cineva, dintre patitii cu schimbatul volantei bimasice sau dintre cei care nu au avut aceasta problema, dar stiu mai multe despre fenomen, la ce cuplu se strang suruburile volantei si daca se asigura cumva impotriva desfiletarii? Ma paste un kit nou de ambreiaj+volant DMF(imi scoate un sunet metalic la relanti si trepideaza motorul) la un golf 4 variant din 2004, 1.9 pd, motor AXR, 163.000 km. M-as baga sa-l schimb impreuna cu un prieten dar nu stiu cuplul de strangere al suruburilor! Scuze daca sunt off-topic, dar nu am gasit alte informatii cu search... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nici unul dintre voi nu a mai efectuat o asemenea operatie, este mai bine sa platesti manopera la un service autorizat (pt garantie). Este doar un sfat pentru binele masinii si al buzunarului tau .

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

care ma poate lamuri si pe mine ce motoare au probleme cu volant 1.9tdi coduri de motor.....2.0tdi coduri de motor, si cele cu cutie automata au aceeasi problema? eu vreau sa imi cumpar ori 1.9tdi 4motion 4x4 manuala 6 trepte.......ori 2.0 automata,sper sa ma ajute cineva sa aflu care sunt motoarele cu problemele respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic cele de productie actuala indiferent de cod nu ar trebuie sa mai aiba acelasi gen de probleme deorece au fost facute unele modificari in productie. Probleme multe cu volant au fost pe diverse serii produse in intervalul 2005-2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cum imi pot da seama daca are problemele respective? eu am gasit 2 modele ambele parca sunt din 2006 una 1.9tdi 4motion si cealalta 2.0tdi automata cum am zis si mai sus...ca nu vreau sa o cumpar si sa ma trezesc cu problema asta ca din ce am citit pe aici e foarte costisitoare...

PS: ambele motoare 1.9 si 2.0 au probleme cu volant sau doar 2.0?sa stiu si eu daca are rost sa achizitionez golf5 pe motorina sau sa ma indrept catre alta marca...

PS2: pai si cat te tine aceasta volant daca mergi normal fara plecari in tromba sau mers prea sportiv?

Modificat de flow87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate MK5 diesel au probleme cu volant indiferent ca e manuala sau DSG. Eu la 160k km am schimbat volant. Este o piesa scumpa in jur de 2000 ron plus minim 450 ron manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar tine asa mult 160k e foarte bine....dar am vazut uni se plangeau ca au schimbat volant si la 25.000 le'a cazut din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acum se mai face si diferenta la masini de import sau masini cumparate din Romania. Aici stiu ca o sa ma contrazica multi ca nu e adevarat insa timpul a dovedit-o si o face in continuare. Si eu am fost multumit ca m-a tinut pana la 160k insa am avut grija sa nu car, sa nu trag si sa nu-i dau kickdown aiurea. Uleiul cand l-am schimbat am tinut neaparat sa-l cumpar de la VW din Germania si daca nu ma insel a fost undeva pe la 20 euro/litru in conditiile in care intra vreo 7,2L cu filtru daca nu ma insel. Pana la urma asta e punctul cel mai sensibil dar si cel mai bun al unei masini echipata cu DSG. In opinia mea nu exista masina mai usor de condus decat un Golf DSG, poate Polo insa n-am mers sa pot vorbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant mea a inceput sa fac fite subit, fix la 63k. Probabil se monteaza cele cu defecte din fabricatie pe masina atunci cand o asambleaza ca sa le dea o mana de ajutor celor de la Sachs..deh, trebuie sa-si vanda si ei rebuturile, nu ? Probabil ca intr-o tara normala cu drumuri normale, nu prea ai treaba cu volant dar vorbim de Romania, tara treptelor de viteza 1 si 2.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si se gasesc golfuri 5 pe motorina cu volant masa simpla sau cum se zice in loc de masa dubla sa nu aiba problemele respective ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu..dar poti opta pentru varianta cu masa simpla atunci cand vei schimba volant originala. Este posibil sa gasesti pe cele SH, care au volant cu masa simpla inlocuita de catre fostul prorpietar sau unul dintre ei, depinde cati proprietari a avut masina,

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme mai multe cu volant au fost pe 1.9TDI decat pe 2.0TDI. La 2.0 sunt alte "bugg-uri" gen turbina, injectoare. Deci perfecta nu e niciuna din variante, dar cum spuneau si baietii mai sus depinde foarte mult si d emodul de exploatare: fara plecari in tromba fara talpi la blana date aiurea si cel mai important: fara mers subturat!

Accelerarile mai ferme facute sub 2000rpm sunt cele mai nocive pt volant.

Vad ca vrei cu DSG. Intr-adevar e super la condus insa ca piesa, volant de DSG se gaseste mai greu pe aftermarket si la pret mai mare. In schimb volant clasica pt cutie manuala gasesti LUK pe aftermarket fie la 900 ron doar ea, fie la 1700 ron tot kitul de ambreiaj cu tot cu volant.

In ce priveste volant cu masa simpla am mai spus-o si o repet de fiecare data: NU va puneti asa ceva! Nu mai preia socurile cum trebuie iar tacanitul ala pronuntat pe care-l auziti la relanty dupa ce va montati volant cu masa simpla provine de la jocul pinioanelor din cutie!

Eu am kit aftermarket LUK clasic, cu volant cu masa dubla, cu disc normal, nimic sport si merg asa fara probleme de 50.000km in conditiile in care masina are cuplu mult peste ce avea din fabrica, de curand i-am pus si o turbina mai mare, alt soft deci si alta putere, si tot ma tine kitul ala. Daca masina e exploatata corect si daca softul la cele cu chiptuning este facut cu cap (adica cat mai liniar si cu limitari de cuplu active acolo unde trebuie) tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si se gasesc golfuri 5 pe motorina cu volant masa simpla sau cum se zice in loc de masa dubla sa nu aiba problemele respective ?

Din cate stiu singurul motor diesel de pe golf V cu volant simpla este SDI`ul,dar nu cred ca merita lipsa de putere pentru 500 de euro cat costa un kit de ambreiaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am presupus ca se refera exclusiv la Tdi, ce rost are sa-ti iei un Golf diesel daca nu e Tdi? Chiar daca faci un efort si inlocuiesti volant bimasica in caz de probleme cu alta identica, daca nu abuzezi de masina ta, nu vei mai avea probleme in viitorul apropiat.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polisantotimisoara

Buna baieti.Detin o Fabia 1.4 MPI 8 an 2003 valve care de cand am cumparat-o mi-a dat doar batai de cap

1.In primul rand trepidat la relanti,impreuna cu oscilatie ac turometru

2.Zgomot(clantanit) la relanti care se intensifica cand motorul este cald dar care dispare in momentul cand apas pedala de ambreiaj

3.De multe ori cutia de viteze merge foarte rau in sensul ca patesc sa nu vrea sa imi intre in prima viteza iar cand intra o face greu si agata in treapta a doua;

4.La pornire imi caraie cred electromotorul din cate am inteles.Face foarte urat.

Ce ziceti?Ar pute fi volant?(Mentionez ca ambreiajul(disc+placa+rulment) le-am schimbat acum 2 luni.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca mai ai ulei in cutia de viteze, de obicei volant face zgomot indiferent daca apesi sau nu pedala de ambreiaj, cel mai rau se aude cu pedala apasata la jumate'. Eu cred ca problema este pe partea cutiei de viteze pentru ca atunci cand lasi masina pe liber, angrenajele din cutia de viteze fac zgomot in caz de sunt probleme iar atunci cand apesi pedala de ambreiaj, acestea nu mai lucreaza si automat inceteaza si zgomotul. Daca este masina de la avatar, pe masina ta vine montata volant cu masa simpla, mai greu sa-ti faca zgomotele descrise de tine, verifica cutia de viteze.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polisantotimisoara

Am schimbat uleiul in cutia de viteze.cineva mi-a spus ca ar putea fi priza.ca la modelele astea nu ai cum sa scapi de zgomotul ala.asa fac toate.mi se pare o prostie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate fi foarte bine si priza dar asta inseamna oricum sa dai jos cutia :). Si eu am in parcul auto de la firma, cateva masini care au aceeasi problema si nu consider ca trebuie umblat acolo doar pentru atata lucru. Decizia iti apartine dar manopera este destul de piperata. Trebuia sa schimbi totul pe acolo cand ai pus kit nou de ambreiaj.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai greu volantul, ala cand are probleme trepideaza greu la plecari usoare si da batai in pedala.

Placa poate face zgomote si la fel si rulmentul de presiune. ele sunt responsabile cand verifici pedala (de obicei tace cand debraiezi).

Eu tind sa cred ca este rulmentul de presiune, este primul care incepe cu galagia. Masinile mele fac asa amandoua, de obicei la rece.

Passatul mai putin, O2 mai rau, adica face asa cam de noua si acum are 80k km. Nu am umblat si nu umblu la nimic.

Acum am vazut ca la tine oscileaza turometrul. In pricipiu volantul este responsabil de asta.

Vezi ca nu este obligatoriu daca ai kit nou sa fie si bun. Stiu cazuri concrete care sunt la al 3 lea rulment de presiune, facea ca toti dracii la rece. Pana nu a pus OM nu a scapat de chin. Chiar poti citi despre acest aspect, sunt foarte multe marci cu problema aceasta.

Fa si un reglaj de timonerie, nu strica, mai ales cand ai umblat la ambreiaj. Nu este greu de facut mai ales ca la tine (cred) ca este pe tije.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!