Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

DA,,schimba convertorul e ieftin rau 1300euro :lol: .Nu ai aimbreaj.Sa iti verifice ceei care iti aduc volant dupa seria de caroserie piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: , am mai aflat ceva azi. Daaa, acum incepe partea mai frumoasa. UNDE sa o schimb? Fara "La service" sau "GTO" ...

mersi inca o data GABIVVX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,sunt nou pe aici asa ca sper sa nu primesc injuraturi daca postez ceva ce poate a mai fost discutat.Am cautat insa nu am gasit nimik asemanator cu simptomele pe care le are golful meu;respectiv,zgomot la calcarea pedalei de ambreiaj in turatii .Cu cat sunt turatiile mai mari la schimbarea vitezei,cu atat se aude zgomotul,mai tare.E mai mult ca un huruit si simt in pedala ca si cum ar freca fier pe fier.De asemenea simt si batai mai ales cand este relativ sus pedala.Poate fi volantul?....?.in rest merge ok,fara alte zgomote la relanti sau la schimbarea vitezei.Masina este un golf5 1,9 105 cp,86k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de regula volant iti bate la turatie joasa,cand motorul are turatie ea se echilibreaza,De regula..dar mai sunt si cazuri diferite.Posibil sa fie doar rulmentul de la ambreiaj care iti preia cam toate socurile cand actionezi pedala de ambreiaj.Oricum trebuie sa ajungi la un mecanic bun sa isi dea cu parerea.

post-64586-0-05526100-1317374973_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

va rog sa ma primiti si pe mine aici, chiar daca nu am VW :icon_redface: si permiteti-mi sa scriu din experientele motorului 1.9CDTi.

Am citit aproape in intregime acest topic (de vreo 2-3 saptamani il urmaresc) si vreau sa va spun ca nu are rost sa va mai mirati de problemele intalnite la VW, pentru ca aceleasi, poate si mai multe le intalnim si noi, posesorii de Opel. De fapt, incep sa cred ca, cu cat masinile sunt fabricate mai recent, cu atat de mult sunt si proaste. Inainte masinile se faceau altfel, acum fabrica piesele ca sa pice dupa ceva vreme, si sa revii cu ele pentru piese de schimb (ca deh, altfel ar muri si ei de foame )

Acum sa revenim la subiect, referitor la ambreiaj (inclusiv volant), pentru ca sunt oarecum pe acelasi sistem la orice tip de masina diesel. Eu am Astra H, motor de 1.9CDTI, fabricatie 2008, 72000km, ambreiaj cu volant bimasica si din cate vad din simptomele citite pe acest post le regasesc si eu, si anume:

- zgomot metalic/clantanit ciudat la apasarea ambreiajului, cand pedala ajunge pe la jumatatea cursei, ce dispare ulterior cand pedala ajunge la fund, sau cand ridic de tot pedala; acest zgomot se aude destul de deranjant noaptea, cand este liniste si mai ales daca am geamul deschis;

- usor uruit la relanti, care dispare la apasarea completa a pedalei de ambreiaj.

In afara acestor probleme, masina se comporta fara probleme in mers, nu am trepidatii, nu patineaza nimic, nu smuceste etc. Merg cu ea asa de vreo 3000km si vreau sa va spun ca nu s-au agravat inca simptomele. La consultarea unui prieten ce este mecanic la un Dealer Autorizat Opel, el mi-a zis ca sunt foarte multe masini cu simptomele astea, si ca unele dintre ele chiar merg de zeci de mii de km cu ele asa, fara sa fi picat de tot ambreiajul, depinzand in mare masura si de cum o vei utiliza, avand in vedere uzura respectiva.

Numai bine,

Modificat de rattlesnake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza puterea motorului,cai ..kw...vreau sa ma uit la ceva.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu nu este volant. Este rulmentul de presiune. Poti merge asa mult si bine, asa am si eu. La volant apar trepidatii si masina nu mai pleaca lin. O sa ai usoare probleme si cu introdusul treptelor de viteza, nu o sa mai intre asa curat. Rulmenti prosti care cad ca pe banda rulanta. Multa lume schimba kit ambreiaj si constata ca dupa cateva mii de km. ambreiajul face la fel. Dac schimbi rulment pune DOAR OM, nimic altceva.

ps. stiu cel putin 4 cazuri unde a fost schimbat kit ambreiaj si face la fel dupa cateva mii, problemele sunt pe rulmentul de presiune, toata lumea spune sa schimbi kit, normal ca e o caruta de bani si e pe banii clientului...

Am un prieten care a pus kit nou si face ca toti dracii aia mari, a pus rulment de presiune OEM si masina e ca noua. Cam asa tin rulmentii originali , in jur de suta de mii, ambreiajul este perfect in rest, repet, am vazut cazuri concrete, placa buna, disc perfect, volant la fel, asta la o suta de mii de km. Masina exploatata corect, fara liniute si alte tampenii.

Mergi cu ea asa fara grija, pana cade. Nu baga bani degeaba. Cauta sa stai la semafor pe liber, una din problemele majore este asteptatul la semafor cu ambreiajul apasat.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX

am 88kw (120cp)

@theo,merci mult de sfaturi; interesant este ca exact ce mi-ai zis tu mi-a mai spus si un coleg, cu experienta destul de mare cu motoarele diesel, ca ar fi doar rulmentul si de asemnea, faptul ca este foarte important ca piesele sa fie OM.

Ideea este, din cate inteleg eu ca piese OM se comand doar de catre reprezentantele marcilor respective.

Oricum, de schimbar nu schimb nimic la ea acum. Astept sa pice de tot, sau sa se agraveze simptomele. Din ce m-am interesat, la un schimb complet doar piesele ma costa vreo 3700 RON (disc, placa, rulment, volant), plus manopera...

Merci!

Modificat de rattlesnake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, treaba este in felul urmator. OEM cumperi doar rulmentul ca sa zic asa, dupa cod si tot ce trebuie, de la reprezentanta.

Dupa aceea faci frumos rost de un kit Sachs la un pret corect, pe la vreo 2.000 maxim, fara rulment. Mai gasesti un service bun si pe la 400 - 500 de lei face schimbul. Cam asta este toata tarasenia. Succes si o zi frumoasa, nu ca afara...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 motorizari care au mers in paralel ;1.9 CDTI 16V 04.04 - 88 120 1910 Z 19 motor DTJ si 1.9 CDTI 06.04 - 88 120 1910 Z 19motor DT,pe ambele motorizari sunt puse 4 modele de rulment de presiune care difera in functie de anul de fabricatie,seria de caroserie.Rulmentul de presiune in general la opel e problematic si e si o caruta de bani.Fata de ceel VAG(care a echipat doar motorizarile de 2 litri din anii respectivi,motorizarile de 1.9 litri au rulment normal de ambreiaj nu hidraulic)este destul de mare si predispus uzurii.Stai linistit ..mai toate marcile de masini cu volante dual au probleme,conteaza uzura si cum se merge cu masina.Ca fapt divers Peugeot 407 2005 2litri hdi..schimbat volant la 50.000km.Proprietarul anterior fusese o femeie Deci e chestie generala si nu e ceva problematic la VAG sau GM sau etc.

post-64586-0-35688900-1318504436_thumb.j

post-64586-0-20790600-1318504450_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat tot kit-ul la mine,la 50.000 si in conditiile in care km astia sunt facuti numai in afara localitatilor,deci nu am frecat cutia in oras,sau ambreiajul.

calitatea proasta a pieselor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX,

de acord cu tine, e o caruta de bani rulmentul la Opel... cel Aftermarket e undeva pe la 1000lei, iar OEM nici nu vreau sa ma gandesc...

Sa vedem cum se prezinta...

Merci, bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curind am schimbat volant. din pacate, degeaba, caci problema nu era de la volant care culmea, mai era si aproape noua ( fusese schimbata de fostul proprietar inainte sa-mi vinda masina)

asadar daca are nevoie careva de volant DSG motor BKD il pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kye04,

am citit postul tau din Septembrie, ce sa spun... imi pare rau pentru ce ai patit. Din pacate asa e in Romania, isi dau cu parerea dupa ureche, fara a verifica si noi ii credem pe cuvant (ce-i drept, in cazul volantului este un pic mai greu de detectat, insa stiu ca la cutiile manuale se poate verifica cu un levier, nu stiu insa despre DSG).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat volant ieri si mașina s-a schimbat complet. In bine ;). De schimbat schimba la fel, nu mai bruscheaza, porneste mai usor la rece. Am avut o retinere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Are cineva idee, volant trebuie echilibrata la montare?

Eu dupa ce am schimbat volant, am inceput sa am niste batai in podea, in mers la viteze si turatii mici si pe loc cand o scot in N sau P, e o vibratie ca si cum ar freca mai mult decat trebuie.

Am fost inapoi la service, simptomele nu i-au ajutat pe baieti sa-si dea seama despre ce e vorba, nu face tot timpul dar diferenta se simte in timp.

Am intrebat in stanga si in dreapta si un fost posesor de Golf DSG mi-a spus ca e posibil ca volant sa nu fie echilibrata din montaj.

Daca stie cineva care-i procedura m-ar ajuta mult, masina are niste simptome inexplicabile si foarte deranjante de cand am schimbat volant (cost aprox 3000 RON), iar baietilor le-am spus ca le mai platesc o data manopera numai s-o desfaca si s-o puna la loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai au gresit , e clar k sunt habarnisti, nu ? Atunci de ce sa te duci din nou la ei ? Incearca si tu in alta parte, daca tot platesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, ma astept sa isi dea seama ce au gresit si sa rezolve problema, in cel mai bun caz fara bani.

De cand am auzit treaba cu echilibratul, numai la asta ma gandesc, e o varianta care se potriveste cu situatia si simptomele mele.

Subscriu, are cineva idee daca un volant montat si "neechilibrat" corespunzator, poate provoca zgomote, batai

si vibratii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am un vw passat 2003 si am probleme la volant. am fost la un mecanic din oras..am sunat la un magazin de piese auto si am cerut un kit ambreiaj cu volant , placa de presiune , rulment de presiune si disc de ambreiaj .. mi'a zis k ma costa 32 de milioane si cu "REDUCERE" 28 de milioane ! mi se pare foarte scump. am gasit pe net la 19 mil. nu stiu ce sa mai cred. m'am grabit si am luat kitul..I'AM PLATIT 18 MILIOANE SI MAI RAMANE SA II DAU 10. IMI VINE SA MA DUC PESTE EL SI SA II DAU CU volant IN CAP ! VA ROG DATI'MI UN SFAT ORICE . ESTE INTRADEVAR 32 DE MILIOANE SI CU "REDUCERE" 28 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai scrie te rog cu CAPS LOCK .......

citeste aici..http://vwforum.vwfor...mbreiaj-defect/

sau aici...http://vwforum.vwfor...-pentru-membri/ cere so tu o ferta sunt destui colegii care vind piese si pentru masina ta..

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si doua probleme, mai detin un vw golf V 1,9 tdi 105cp, 6M, tip motor BXE (masina sotiei) are 65000km din 2007 noiembrie (o are de noua).

1. In dimineata asta am fost sa fac o testare VAG-COM si mi-a zis "nea mecanicu" ca am o buije arsa si imi recomanda sa le schimb pe toate

intrebare? e bine sa o schimb doar pe cea arsa sau pe toate

2. tot dimineata motorul fiind rece cand apas ambreajul mi se pare ca are o trepidatie in pedala de ambreiaj (nu este mare) cand se incalzeste motorul trepidatia pare ca este mai mica, nu mi se pare ca huruie ambreajul si nici daca apas ambreajul nu sesizez vreun zgomot ciudat sau schimbat...intrebare masina are vreo problema cu ambreajul, volant sau ceva de genul asta..si cum imi dau seama daca ar avea

de intrat in viteza intra normal, nu agata , nu scartie... mi se pare ca atunci cand e motorul rece si o acelerez puternic si schimb vitezele parca se aude un vuiet cand apas ambreajul

mentionez ca am citit toate posturile si nu prea imi dau seama.

daca as lasa ambreajul sau volant (in cazul in care are o problema) sa pice de tot ce se intampla si daca implica costuri suplimentare

astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se schimba toate daca doar una este arsa, se schimba fiecare doar cand "cade". dar daca banii nu sunt deloc o problema se pot schimba toate la fiecare revizie.

:)

lasa si restul pana pica de tot, costurile sunt mari si posibil ca apoi sa mearga mai rau ca acum, depinde de meserias.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. tot dimineata motorul fiind rece cand apas ambreajul mi se pare ca are o trepidatie in pedala de ambreiaj (nu este mare) cand se incalzeste motorul trepidatia pare ca este mai mica, nu mi se pare ca huruie ambreajul si nici daca apas ambreajul nu sesizez vreun zgomot ciudat sau schimbat...

E foarte posibil să nu aibe nimic ambreiajul. Bătăile în pedală sunt prezente la toate și sunt normale.

Dacă nu auzi nici un zgomot suspect s-ar putea să mai fii relaxat. Sau nu :)

Treaba cu volantul este destul de buruienoasă...

De exemplu, volantul meu tot scoate zgomote de vreo 30 000 Km și deocamdată nu a căzut. Dar nici nu mai are mult (zgomotele s-au întețit și sunt prezente și după ce se încălzește motorul)

Pe de altă parte, am un prieten, JAF de aici de pe forum, care a rămas în drum, din cauza volantului, deși nu observase nimic ciudat la ambreiaj. Și nu e vreun nepriceput.

Deci... cum ți-o fi norocul. :)

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfaturi, ai dreptate gHapciu, am vb cu doi mecanici "priceputi" de data asta... unul de la serus si unul de la midocar si mi-au spus ca e normal sa faca asa pedala de ambreiaj si ca nu are nimik masina. Eu mergand foarte rar cu masina sotiei (doar cand o spal si o alimentez) uitasem cum merge comparativ cu passatul si eram f speriat si sincer nu aveam "placerea" de a cheltui cateva milioane bune pe reparatii. Oricum chiar ma incanta faptul ca in 4 ani si 65 000km schimb doar o buje, mai ales ca masina este condusa in mare parte in oras intr-un trafic infernal.

Probabil "dauneaza" faptul ca citesc foarte multe posturi cu masini ce "pica" la km putini si imi analizez prea mult masina. :) Pe viitor incerc sa "filtrez" posturile voastre pentru linistea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!