Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Nu neaparat. Vibratiile in pedala de ambreiaj reprezinta o chestie comuna a TDI-urilor fara sa aiba neaparat vreun defect. Practic "simti" motorul cand apesi putin pedala, nu? Atata timp cat in momentul in care faci asta nu auzi sunete gen clantanituri sau pocnituri n-ai de ce sa-ti faci probleme. La pedala de frana e alta chestiune (care nu are nici o legatura cu kitul de ambreiaj); cred ca ai discurile un pic ovalizate. Daca iti tremura un pic piciorul pe pedala de frana cand o apesi, mai mult ca sigur asta e explicatia.

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, simt motorul cand apasa usor pedala de ambreiaj fara sa am sunete ciudate. La pedala de frana, vibratiile le simt in stationare -semafor. Uneori sunt prezente, alteori nu am nicio vibratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai nici o problema; sunt vibratiile "normale" ale PD-ului..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratii la pedala de ambreiaj am avut si pe masini noi (VW) iar vibratii in pedala de frana s-au datorat discurilor ovalizate, problema rezolvata repede si relativ ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu tot topicul, dar vreau sa va intreb poate am omis ceva. Detin o Jetta din 2009 1.9 tdi manuala achizitionata de noua. In momentul de fata masina are 42k km. Pe la 15k simteam acest tremurat al motorului cand plecam de pe loc, am schimbat motorina si totul a disparut. De 3 saptamani acest tremurat a aparut din nou, respectiv la plecarea de pe loc. Masina nu tremura cand o opresc/pornesc dar cateodata imi tremura toata masina de ma termina. Am zis sa pun motorina alto55 de la rompetrol dar degeaba. Am incercat sa trag frana de maxim si sa plec, iar tremuratul nu era. Am incercat sa plec cu a 5a si motorul se opreste, deci nu imi patineaza ambreiajul. Ciudat este faptul ca uneori face uneori nu. Si tot legat de tremurat am avut experienta atunci cand am volanul virat aproape de maxim si incerc sa plec acest tremurat se manifesta foarte urat vibratia transmitandu-se pana in volan de zici ca se dezmembreaza masina. Daca ma poate lamuri si pe mine cineva, macar sa imi zica cineva daca a patit asta, ca sa stiu ce sa zic la reprezentanta, parca nu as vrea sa schimb volant etc degeaba. Multumsc anticipat pentru cine imi va da si mie niste raspunsuri.

Si inca ceva, cand o turez mai tare sa zicem 1500 2000 rpm nu mai tremura asa tare, cel putin la 2000 nu este deloc tremurat.

Modificat de xtrasnake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus in cazul tau de unde vine..poti fi mai multe cauze. Prima si cea mai simpla ar fi sa ai o problema la vreunul din tampoanele motorului (in special bieleta anti-cuplu ar trebui verificata). O alta ar putea fi intr-adevar de la kitul de ambreiaj...dar nu de la disc pt ca tremuratul nu provine de la disc uzat ci de la volant. Daca vrei sa verifici totusi si starea discului, sa stii ca plecarea de pe loc din tr.5 nu este foarte concludenta. Incearca mai degraba altfel: mergi in tr.4 cu 40-50km/h sau in tr5 cu 70-80km/h si accelereaza brusc si vezi cum se tureaza masina. Daca urca in turatie greu sau merge innecat pt cateva secunde, ambreiajul e ok. daca in schimb se tureaza in gol...discul e dus A doua metoda: lipeste-te cu rotile din fata de o bordura si incearca sa o urci usor. La fel ca si in prima situatie daca masina se tureaza in gol..discul patineaza..

Faptul ca tremura mai tare cand esti cu rotile cabrate la maxim nu e o chestie chiar anormala. Probabil ai observat ca la cam orice masina cu servo daca cabrezi rotile la maxim, motorul isi schimba turatia asta pt ca in momentul in care rotile sunt cabrate la maxim pompa e solicitata si ea la maximum (de aceea nici nu e recomandat sa se tina rotile cabrate la maxim prea mult timp). In concluzie daca tu ai avea sa zicem un tampon cu probleme, orice variatie de turatie se va percepe ca un tremurat suplimentar..

Iar motorina sa stii ca nu e nici ea deloc de neglijat cand e vorba de tremuraturi...Incearca sa-i bagi la urmatorul plin un aditiv, dar nu orice ci ceva de calitate: eu ti-as recomanda Power Diesel pt ca e foarte bun si pt ungerea injectoarelor; il gasesti si prin benzinarii sau magazinele cash&carry. Bagi maxim 1/2 de flacon la un plin. Incearca asa, fa si verificarea tampoanelor motorului si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Am incercart ce ai zis tu cu a cincea, motoru da sa moara nu se tureaza deloc. Am sa o duc in service cat de curand sa vad care e cauza tremuratului. Ciudat ca uneori face si la rece uneori nu, are ea un punct care il nimeresc uneori si atunci incepe tremuratul, la fel si la cald....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni bunii!!!... aceleas simptome le am si eu , se aude o bataie la relantiu iar dupa ce calci ambreiajul dispare, am fost la service si mi s.a spus ca volant e nervoasa!!!.. si m-am interesat, m-am tot interesat si am gasit la 2250 ron volant+placa+rultment+ambreiaj sachs , gasisem si luk la 1700 ron dar mi s-a recomandata asat nu stiu ce as zik mi se pare cam scumpicica dar asat e trebuie so schimb!!!...voi ce parere aveti???

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ai citit vreun alt post din acest topic?! Sunt 30 de pagini de pareri, chiar mai ai nevoie de altele pentru o chestie asa de clara??

Rog da si o fuga pe la Regulament pentru a te familiariza cu cerintele de pe aici ref la enuntarea unui post

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut sunt romeo si vroiam sa te intreb daca ai rezolvat cu volant si cam cat ai cheltuit..te intreb pe tine caci am vazut ca ai avut probleme la cea de pe dsg.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..la mine se aude un zgomot metalic cand masina e rece iar cand accelerez tare de pe la 80 km\ora huruie ca si cum ar fi ceva desprins inauntru.din ce stiti voi stimati colegi volant face si zgomote in mers..wv milano a zis ca e volant pret 1000 euro.multumesc

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e in plaja de cuplu (nu ai specificat in ce treapta accelerezi la 80) foarte probabil. Pretul ofertat cred ca este pentru tot kit-ul fara manopera ceea ce este cat de cat Ok, in RO scapi un pic mai ieftin (depinde de motorizare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare , am si eu o problema la Golful V , 1,9 tdi bkc 6 trepte manuala. Dimineata masina intra perfect in viteza totul ok ,dupa ce merg 30 de min cu ea pedala de ambreiaj se intareste , scartie cand o apas si nu mai intra decat foarte greu in viteze.Eu supectez ambreiajul desi a fost schimbat tot kit-ul la 30.000km (atunci trepida volant. Acum voi ce recomandati sa schimb si volant , doar ambreiajul , poate fi si de la altceva ?

ps: Ambreiajul nu patineaza , volant nu da vibratii cand plec de pe loc.

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de ambreiaj,poti incerca sa o aerisesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

A venit timpul sa-i schimb volant la golful meu 2.0 tdi cod motor BKD si cu ocazia asta am sa-i schimb tot grupul de ambreiaj dar am o nelamurire. Eu as merge pe marca SACHS, dar din ce spun uni mecanici ar trebui sa-i pun ce a avut inainte... LUK sau SACHS ce deocamdata nu stiu. Pana la urma are vreo relevanta in ceea ce priveste cu ce marca de volant a iesit di fabrica ?

Modificat de dani_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E valabilă povestea doar dacă schimbi parțial piese (doar volant, doar disc sau doar placa de presiune).

Dacă le schimbi pe toate poți pune ce vrei tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luk a inventat si patentat volant dubla.E posibil sa gasesti in cutie de sachs luk si invers ;) .Sa iti iei set complet volant DISC PLACA.iesi mai bine la bani.diferenta la bani sachs /luk e de 500lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intrebare de baraj

exista cineva aici care are DSG si a schimbat volant????

Daca da, il rog sa ne spuna si noua cum se comporta masina inainte de schimbare si ce piese au mai trebuit in afara de volant.

Repet, doar DSG !!!

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am sa va descriu aici problema mea care, din cauza faptului ca m-a mincat undeva si am vrut sa fac un lucru bun m-a adus la sapa de lemn din punct de vedere nervos si banos....

mai exact: am o masina echipata cu DSG care de cind am cumparat-o de la precedentul proprietar avea o problema: la pornire pleca o fractiune de secunda turat, ca si cum ai tine apasat piciorul pe acceleratie dupa care revenea la turatia normala, concomitent cu o zguduire a masinii destul de violenta....

am fost la 10 mecanici cu 10 pareri.... unul ca e pus ceva pe electonica masinii pentru a pacali pornirea la cald si din cauza asta, altul ca el zice k este un injector blocat mecanic, asta fiind si motivul ptr care la scanare nu apare nimik (injectoarele sunt in limitele normale), iar in final, inginerul sef la un service skoda care mi-a zis ca este sigur volant...mai ales ca masina are 200.000 km....

problema era insa ca dupa pornirea violenta masina mergea absolut normal, nu ma zgiltiia, nu tremura sau alte chestii specifice defectarii volantei....

am zis insa sa-l cred pe directoras si sa fac investitia...

am mers la noi in oras la un service local (autorizat, cu echipamente de ultima generatie , nu nea gigi intr-un garaj) am dat comanda de volant ( pentru DSG nu vine decit pe original) dupa care baietii s-au apucat de montaj.

azi am luat masina de la service si am plecat direct catre munte in weekend, pentru vacanta, curios si cum o sa se schimbe comportamentul masinii...IN BINE .... speram eu....

Rezultatul: schimbatul vitezelor se face la fel de lin ca mai inainte,dar zdruncinatul la pornire este acelasi. deci problema nu era de la volant. Partea cea mai proasta este ca a aparut o noua belea: atunci cind masina este in sarcina (mai ales cind accelerez la deal) intr-o anumita plaja de fortare se aude un zgomot de roti care se invirt, un uruit neobisnuit si care nu a exista niciodata inainte de schimbarea volantei....

Mai mult, masina pare sa tremure putin atunci cind schimbul vitezelor nu se face la turatie mare ci la turatie mica in sarcina....

Mai devreme, intr-una din curbe cu un grad mare al pantei de urcare ,parca s-a simtit o zdruncinatura care semana cu dirdiiala care o apuca pe masina atunci cind ai cutie manuala si incerci sa urci o panta abrupta subturat....

Sincer ma apuca disperarea caci miine dimineata plec sa urc pe Transalpina, un drum foarte abrupt si dificil in care ma gindesc cu groaza cum o sa se comporte masina....

Iar problema cea mai mare va fi cind voi ajunge la service iar cei de acolo vor incepe sa o dea cotita ( "asa e normal sa faca domnule, pina se rodeaza etc")

Nu mai mentionez cei 32 milioane cit m-a costat piesa+ manopera.

Parerea mea este ca nu e volant de vina ci cei care au montat-o nu au stiut probabil sa regleze ceva pe acolo.

Oricum, dezamagirea e mare si disperarea si mai mare....

Ceva pareri.... ?

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o "resetare" a DSG. e o procedura descrisa pe wiki.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere..sunt niste retardati mintali..sau au vrut sa te faca de bani.Adevarat volantele de DSG vin numai pe original si au un pret pe masura.Am avut si eu problema asta cu un client si din toate codurile de volante pt dsg nimeni nu avea pe stok af..luk sau sachs.Ce stiu si sunt sigur este ca volant nu are legatura nici 1 % cu pornirea motorului.E o piesa mecanica a carui uzura duce la aparitia zgomotelor si in ceel mar rau caz reduce din eficienta ambreajului.Singura legatura a volantei cu functionarea motorului este senzorul de citire a vitezei volantei care este atasat pe carcasa cutiei..la masinile de generatie mai veche.Posibil la masina ta sa fie un senzor de vina ..imposibil sa nu poti gasii eroarea la cineva care se pricepe bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai postul cu atentie vedeai ca am specificat, volant au adus-o pe original, la dsg nici nu se fabrica aftermarket... Deci volant e ORIGINALA

Am facut si resetarea dsg imediat cum am luat masina de la ei....degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cu FOARTE MARE ATENTIE...doar am specificat ca ai cheltuit o gramada de bani cu achizitionarea volantei pt CA NU EXISTA ALTERNATIVA PE AF.Exista dar vine comanda in 10 zile. ;).Sunt 2 producatori mari de volante dual LUK si SACHS.volant ta pe ORIGINAL e produsa de unul din accesti 2 producatori..si practic diferenta de bani a constat ambalajul cu insemnele vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ok, am gasit volant pentru Golf V 2.0 TDI BKD DSG la pretul de 2250 ron. Livrarea in 1-2 zile gratuit. Intrebarea e urmatoarea: Masina are 160000km din care 50000 in RO. volant huruie de 30-35000, binenteles in ultimele 6 luni s-a accentuat zgomotul. Are unele bruscari in special din 2 in 1 sau din 1 in N, care am inteles ca e normal la volant bulit, in rest schimba f bine si trage excelent. Merita schimbat si kitul ambreiaj cu ocazia asta? Manopera pentru volant e in jur la 100E. Daca tot umbla, ma gandeam sa pun si ambreiaj nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!