Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

se aude ca o frecare,cand nu este pedala apasata nu se mai aude

Si eu inclin sa cred ca e de la rulment. Daca era de la volant ar fi trebuit sa fie invers: sa faca zgomot in special pe liber si sa se diminueze sau sa dispara zgomotul la apasarea completa a pedalei...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

e vreo diferenta la volant intre manuala si DSG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva volantul la dsg 2tdi?e adevarat ca masina trebuie bagata pe calculator in timpul operatiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru cei care au schimbat ansamblul volant ambreiaj. Volantul nou e normal sa poata fi rotit cateva grade stanga-dreapta si sa aiba si un mic joc sus-jos? Nu mare, dar sesizabil :)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e normal. Fixa nu are cum sa fie pt ca sunt arcuri acolo. Bine..daca jocul stanga-dreapta ajunge sa depasasca 1cm atunci nu prea mai e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul circular nu e mare, insa pare a fi intre arcuri. Cum da de arc nu mai merge rotit. Firma de la care l-am luat zice ca e normal, aia fiind toleranta piesei. La fel exista un mic joc si intre cele 2 mase (1mm).

Din pacate nu am ajuns la un mecanic cu piesa sa imi spuna daca e ok sau nu.

Later edit:

Se pare ca e normal: http://www.dxdracingclutches.com/inspectdmf.html

Modificat de kirkus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Imi poate recomanda si mie cineva o volant cu kitul de ambreiaj, dar sa fie cat de cat buna? ce parere aveti de LUK sau SACHS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Depinde unde is fabricate pate sa fie facute sub liceta prin turcia si sa nu tina mult, eu personal am optat pt volant cu masa simpla de la VALEO si pna in prezent is foarte multumit, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine daca este dubla nu are nimica daca pun simpla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nanu nazdravanu

Toate modelele de vw care ies de pe linia de fabricatie au in componenta kitul de ambreiaj Luk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

Rainmaster---eu am schimbat chitul de ambreiaj al masinii cu masa dubla (sachs) si am pus cu masa simpla (valeo).Momentan am in jur de 5000 de km si sunt super multumit!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile grupului VW pot sa vina din fabrica atat cu LUK cat si cu SACHS (a mea spre exemplu a avut SACHS ca prima echipare..)

Treaba cu volant simplu s-a tot discutat...intotdeuna vor fi pareri pro si contra. Este un compromis bun pentru cei ce au masini cu peste 350nm...sau pt masinile cu care se merge preponderent sportiv. Altfel nu are sens. Volantul simplu aduce totusi niste diferente fata de cel cu masa dubla in primul rand dpdv al confortului. Poate fi mai galagios si in unele situatii trebuie sa fii mai atent la plecarea de pe loc ca sa nu smuceasca / tremure, etc. (repet: in unele situatii). Mai departe volanul simplu nu mai amortizeaza la fel de bine socurile produse de motorul diesel, motiv pt. care pot aparea vibratii suplimentare la relanty si in timp pot aparea probleme la cutie din cauza faptului ca preia o proportie mai mare din socurile motorului. Un aspect la care trebuie sa fim atenti cand alegem un volant cu masa simpla este sa fie cat mai apropiat ca greutate de cel original (un volant usurat pierde din cuplu la turatii joase si castiga ceva sportivitate in turatiile inalte, insa in general la diesel tocmai cuplul ala mare la turatii joase le face atat de cautate..). Oricum cu volantul simplu e si un pic de loterie..cunosc oameni care au facut conversia si care sunt foarte multumiti, si altii care-si blesteama zilele ca au facut pasul asta...Si eu am cochetat cu ideea de volant simplu si m-am documentat mult pe tema asta..In final am mers tot pe dual mass si am limitat cuplul din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa detaliezi putin treaba referitoare la cuplu? el este vinovatul pentru care se descentreaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cuplul mare la turatie joasa e e cauza principala pt defectele volantei, volante care din pacate multe dintre ele au fost proiectate din start prost..Defectele cu volante sunt intalnite in special la PD-uri pt ca la motoarele astea s-a vrut cuplu mare la turatie foarte joasa. S-a obtinut asta dar...in detrimentul volantei. De-asta un PD nu trebuie sa fie neaparat cipuit ca sa aiba probleme cu volant. Totusi daca e cipuit e de preferat sa aiba limitari de cuplu active, iar punctul de cuplu maxim sa fie setat undeva mai sus in turatie decat e stock. Eu spre exemplu am punctul maxim pe la 2.500 rpm si un overboost la 3.000 rpm. Pana la 2.500 masina e destul de cuminte. Oricum..evit plecarile in forta de pe loc si accelerari bruste sub 2.500rpm (astea 2 sunt masuri protective nu numai pt ambreiaj cat si pt turbina..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc foarte mult pentru raspuns.interesant ce am citit....m-ai pus pe ganduri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aruncati un ochi si aici, daca va intereseaza comparatia SMF/DMF pe TDI.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru raspunsuri, luni ma duc sa pun volant cu kitul de ambreiaj, am inteles ca este mai bun cel de la LUK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu tot kitul ambreiaj volant + disc + placa + rulment.

am avut pe masina Sachs si tot Sachs am pus, m-a costat ceva, parca e alta masina, e foarte moale pedala.

ca o chestie dar e posibil sa imi para mie ca "agata" la treapta 3, intra un pic mai greu in treapta 3, e normal, sau e posibil sa imi para mie ?

imi pare ca tine undeva pe jos, inainte imi tinea ambreiajul la jumatate, nu era necesar sa apas pedala pana la capat.

ca o chestie am fost informat de baietii ce au schimbat ca era volant data peste cap, rulmentul nu mai avea pic de vaselina si implicit ungere si discul aproape ca nu mai avea deloc santuri pe ferodo !

masina are undeva pe la 150k km, si mi-au zis ca e normal ca volalnta la nr asta de km sa dea semne de oboseala, la mine tacanea si avea mici trepidatii la relanti + o mica pocnitura in pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:251: Help. Ieri am schimbat volant cu kitul de ambreiaj, foarte bucuros pana ce am plecat cu ea de la service, are exact acelas huruit ca inainte de schimbare, adica un zgomot care se accentueaza odata cu cresterea turatiei si cateodata se aud niste pocnituri(ca un fel de bataie de planetara) la plecarile de pe loc, chiar si cu rotile drepte :banghead:

Am uitat sa specific ca nu se aude decat in mers si ca pocniturile se aud cateodata si cand fac frana de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare ca tine undeva pe jos, inainte imi tinea ambreiajul la jumatate, nu era necesar sa apas pedala pana la capat.

Poate fi si asta una din cauzele pt care ai schimbat ambreiajul :D; pedala trebuie calcata pana la capat.

@Rainmaster: vezi sa nu cumva sa ai probleme cu rulmentii de la rotile fata (sau cel putin unul din ei...). Sau..sa nu cumva ca in service sa nu ti se fi schimbat toate componentele kitului (desi e mai greu de crezut asta). Si ar mai fi si a 3-a varianta cea mai pesimista dintre toate..ca zgomotul sa provina de la cutie. Totusi inclin sa cred ca vine de la vreun rulment de roata...Fa-i inca o verificare la service (eventual la alt service..pt ca daca cei care ti-au schimbat kitul de ambreiaj ti-au dat acest diagnostic si de fapt nu asta era cauza..iti dai seama ce "buni" sunt..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun si se regleaza cumva sa nu mai agate, sa intre usor in treapta 3 ?!

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e hidraulic..nu prea (astea sunt cu autoreglaj; iar pedala care spui ca acum tine prea jos, in scurt timp, dupa cateva sute de km ai sa vezi ca va incepe sa revina la normal). In toate treptele intra ok si doar in tr. 3 face probleme? E un pic cam ciudat..daca ar fi de la ambreiaj ar trebui sa faca figuri in toate treptele nu doar intr-una singura...Eu cred ca te-ai obisnuit tu cu vechiul ambreiaj si de aici o mica neconcordanta de moment ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil si asta :) daca stau un pic si nu dau drumu imediat la ambreiaj, cum eram eu invatat la jumatate, merge ok, cred ca e vb de "automatismul" pe care il stiam eu si pe care acum trebuie sa il modific, si cand zic asta ma refer la apasarea pana la capat.

multam pt raspuns

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apas pedala de ambreiaj doar un sfert, simt batai in pedala. De asemenea sunt momente cand simt vibratii la apasarea pedalei de frana dar nu tot timpul. Ma paste si pe mine un kit, curand ? In rest nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!