Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Sal...AJUTOR...am golf v 1,9 schimbt kit complet la 70 000 inclusiv volant sacks. acum la 145000 aceeasi problema,dar inclin sa cred ca e altceva.volant nu e ca nu trepideaza nici nu face zgomot.E din ambreiaj.Am pedala moale si jumatate din cursa e in gol.Prinde foarte jos. Aceleasi simptome le avea si prima data si am schibat pompa de sub pedala...nimic.Ceva sfaturi...sa fie doar rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegu'. Si eu am ceva gen 25% cursa moarta la ambreiaj, multi si-au dat cu parerea dar nimeni nu mi-a spus concret "asta e,schimba!". De cand am masina (un an jumate) asa merg. Exista 2 parti unde ai putea avea probleme: cilindru receptor ambreiaj si pompa centrala ambreiaj. Fiecare costa in jur de 250 lei. Pentru pompa centrala exista un kit de reparatie (adica garnituri/semeringuri) undeva la 15 lei.

Intreaba pe speed_fane, din cate stiu el a avut o problema similara recent (de revelion :D ). Spor la treba! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema la 75000 si atunci la cati mecanici am fost toti au spus ca ma lasa ambreiajul.L-au mai aerisit, am schimbat pistonasul de sub pedala(daca de ala zici),degeaba .Amai mers max 10000 si gata.Am inlocuit kit complet(disc,placa,rulment si volant) si totul a fost ok...pana acum la 140000...aceeasi problema,Totusi, am mai avut masini si am mai schimbat discuri si placi dar va spun ca asta era aproape noua,adicaq uzura minima fata de alte marci.Totusi nu ar putea fi numai rulmentul de presiune...eu am senzatia ca nu are destula forta ambreaju asta.Si prinde f jos.Am inteles ca nu se poate regla nimic.Belea curata.Sa mai schimb odata pistonasu ala si pompa...care stie..hai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma unde se gaseste kitul volant-ambreiaj mai ieftin penru 2.0 tdi? Am vazut ca au sarit ceva preturile in ultimul timp.

Spunea cineva pe forum de cineva din Timisoara, insa nu am salvat contactul. Stie cineva ceva de el?

Pana una alta am trecut la softul original la masina pentru a limita cuplul. Tot tremura, dar ceva mai putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am si eu aceleasi simptome la Golf V BKC din 2005. La plecarea de pe loc (mentionez ca nu turez motorul decat 1200 - 1300 ture inainte sa dau drumul ambreiajului) masina da usor sa se opreasca, am tot citit pe aici si ar fi volant de vina, numai ca daca plec in turatii de genul 2000 - 2500 ture nu mai exista nici o vibratie sau problema. Masina are 114.000 km, n`a fost schimbat nimic la ea in afara de placute (o data), baterie si reviziile obisnuite (filtre, ulei). Poate si din cauza ca am luat-o din Germania la 11.000 km :) Vreau sa merg la TCM Turbo pentru un chip tuning insa ma gandesc cat de mult ar dauna problemei care se manifesta la plecare. Tinand cont ca masina trage foarte bine si ambreiajul nu patineaza absolut deloc in cuplu maxim, ma gandesc ca n-ar putea sa dauneze prea mult. Dar astept pareri. Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca daca volant-ul nu bate/face zgomot nu ai de ce sa-ti faci griji, majoritatea motoarelor diesel au mici trepidatii la plecarea de pe loc.

Am schimbat eu recent: volant disc placa si rulmet pentru motor 2.0 TDI BKD si am platit pentru piese 3000 ron :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mic pret pe care l-am vazut pt 2.0 TDI 140CP pt kit complet este 2.350 ron, insa era pt 2.0 TDI de pe Audi (BRE, BLB); nu stiu daca se potriveste si pe 2.0TDI de pe VW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sALUT.

La DSG-ul din semnatura am o singura problema de cind am luat masina : cind pornesc, pare ca in cutie are loc un mic soc, masina are tendinta sa se miste 1 cm in fata, ca si cum as porni cu piciorul putin lasat la ambreiaj, e chestie de jumatate secunda, pina pleaca motorul.In rest se comporta absolut normal, fara tremuraturi sau alte simptome.

Sa fie volantul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e volantul. E bieleta anti-rasturnare de sub motor. Ori e rupta ori e obosita. Se schimba usor; o poti face si tu, dar ai nevoie de rampa sau groapa ca sa poti avea acces sub masina. E prinsa in 2 suruburi mari in partea din spate a motorului catre cutie (arata ca un "piscot"). S-ar putea sa fie nevoie sa dai scutul jos ca sa ai acces la ea. Ca si cost e undeva in jur de 120-150 ron, depinde de unde o iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce legatura are ea cu cutia ?De ce sa imprime senzatia ca masina vrea sa o ia inainte ??Impresia este ca ramine ceva cuplat si pentru o fractiune de secunda pina pleaca motorul acel cuplaj tinde sa intinga masina inainte.Se simte in P , un N nu se simte, caci teoretic e pe liber...

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! FastReply sau AddReply! Citeste Regulamentul! Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bieleta respectiva este uzata sau rupta si permite motorului sa ocileze pe pozitie, normal ca vei simti oscilatia respectiva si la cutie! Cutia nu comunica oare cu motorul prin angrenajul volant-ambreiaj?

Daca bieleta respectiva nu e uzata/rupta tot la tampoane trebuie sa cauti cauza (ori de la cutie ori de la motor), dar eu zic sa verifici intai bieleta respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
doru.tanasoiu

Salut,

Vreau sa schimb si eu la un G5 din 2004 19tdi bkc chitul de ambreiaj cu volant.Am gasit set ambreiaj pe VALEO cu masa simpla.Puteti sa imi spuneti daca se potriveste fara alta modificare pe G5 meu?Identificarea am facut-o in programul de VALEO on-line!Codul chitului este 835035.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

Salut,

In attach aveti un print screen cu identificarea in valeo unde apare si codul motorului meu:BKC

post-38196-0-95732900-1300951853_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru, am vorbit cu 3 mecanici, și nici unul nu a avut feedback pozitiv la adresa kit-ului ăsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde acum cam ce cuplu are masina ta acum (vad ca e resoftata). Daca nu trece de un 340-350nM ar trebui sa reziste kitul OEM. Eu am acum 345nM si 150CP (pe dyno) si am kit OEM de cca 15.000km si deocamdata nu am probleme.

M-am gandit si eu mult la varianta asta cu volant SMF insa am renuntat la idee dupa ce mai multe persoane mult mai experimentate decat mine si care au sau au avut asa ceva pe TDI mi-au recomandat sa incerc sa raman pe volant DMF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu volant , merita sa caut una secand , cum pot sa o verific, la ce jocuri sa ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E riscant sa iei SH pt ca nu stii ce e inauntru. Asa...teoretic jocul il poti verifica (sa nu aiba joc mai mult de 1cm stanga-dreapta si sa nu joace spre interior / exterior) Dar treaba e relativa rau. Cu un volant SH mergi la risc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

se da golf V 1.9 TDI BXE

-cand se apasa ambreijul si se ajunge la mijlocul cursei se aude un carait ( sunet metalic) la rece mai tare la cald abea se aude pana dispare...

-cu masina stand pe loc cu motorul pornit uneori trepideaza si se aude si un sunet metalic.... (uneori nu tot timpul)

-din punctul meu de vedere ar fi de la volant dar as vrea si alte pareri.

-daca se schimba volant este recomandat sa schimb si ambreiajul?

-volant sa fie DMF?

Multumesc.

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai acelasi motor ca al meu. Da, de la volant face asa insa din ce descrii tu nu e inca ceva care sa necesite schimb urgent. E un pic dezechilibrata. Cand o sa tremure tot timpul in relanty sau acel zgomot la calcarea partiala a ambreiajului se va transforma intr-un "clantanit" deranjant, sau daca vei auzi sunete suspecte (metalice) si in mers e cazul s-o schimbi. Deocamdata eu zic ca nu e cazul. A mea facea asa cum descrii tu inca de cand masina avea 5.500km si am schimbat-o de-abia la 25.000 si nici atunci nu facea foarte diferit.

Da, trebuie schimbat si kitul de ambreiaj odata cu volant. Nu e 100% obligatoriu insa dpdv tehnic asa e recomandarea.

Volant..mergi tot pe DMF!!! Doar daca ai masina modificata si un cuplu de peste 350nM merita sa iei in calcul un volant SMF. Altfel nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face de vreo 2,3 saptamani , daca spui ca ai mai mers inca 20 de mii sper sa mai mearga si la mine vreo 12-13 mii si cand schimb distributia sa schimb tot ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde de la o masina la alta...dar la cum spui tu ca se manifesta eu cred ca mai mergi mult si bine cu ea asa...

Pe de alta parte am la firma o Octavia 2.0TDI la care s-a schimbat volant in urma cu nici 10.000km si deja face cum face a ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si la mine face figuri cea noua...si nu am inca 3000 km cu ea.....draq stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda de care va ziceam mai sus nu stiu daca e doar o coincidenta sau nu, dar a inceput sa se manifeste putin prin oarecare tremurat la relanty + un pic de clantaneala la apasarea ambreiajului dupa ce colegul meu care o are a facut A2-ul cu 160km/h constant :D. A fost la service si raspunsul a fost previzibil: "dom'le sunt gandite prost; sunt unele care se dezechilibreaza dupa zeci de mii de km si altele dupa doar cateva mii. Dar nu-i problema atata timp cat nu se manifesta si in mers sunt doar dezechilibrate nu neaparat defecte. Defecte sunt cand se rup arcuri in interior si deja se manifesta zgomote si in mers".

Frumoasa "explicatie" nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am o jetta 1.9 tdi 105cp si am o mica problema.De vreo 2-3 luni cand apas ambreiajul se aude ca o frecare,cand nu este pedala apasata nu se mai aude ,in unele zile se aude in altele nu.Am intrebat un vecin care e mecanic si spune ca e rulmentul de presiune dar am inles ca poate sa fie si volant.am citit mai sus ca trebuie sa fie un tremurat la motor cand pleaca de pe loc eu inca nu il am.Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat??.Va multumesc,o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este invers, cand este la relanti, se aude un clantanit/rontait/zgomot, care dispare cand apas ambreiajul si accelerez foarte putin, a doua oara;

Si ca sa fie si mai misto, dimineata, pe rece, nu se aude nimic; asta se intampla doar cand este cald;

Aaa...si am un trepidat la plecarea de pe loc...insa trepidatul asta este prezent cam de cand am masina..adica de noua!

Verdictul este clar: volant SACHS, iar simptomele sunt specifice acestui tip; este doar o chestiune de timp pana incepe sa trepideze urat la oprire si pornire; (deocamdata nu am...)

Mi s-a recomandat de catre reprezentanta VW/Audi, si asa o sa fac, schimb cu cel de la LUK;

Testat/vazut/auzit..este super ok!

Iar pretul este acelasi;

Bucuria -> nemarginita! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!