Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

In cazul asta e cam clara treaba si la tine..pregateste-te de schimb complet volant, ambreiaj.

La cealalta masina..nu inteleg cum de mai mergea daca avea volant blocata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile blocate....m`am exprimat eu gresit.Mecanicul a trebuie sa taie ceva pe acolo ca sa o scoata.In fine....sunt pregatit sufleteste....si material pt acest schimb dar inca nu sunt hotarat pt LUK sau Sachs.Am citit multe forumuri si daca ar fi sa intrebi 100 de oameni...cred ca 100 de raspunsuri diferite vei primi.O sa ma mai documentez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma schimbat ieri. Masina a avut Sachs pe echiparea originala si uite ca la 25.000km a trebuit sa schimb.

Am pus LUK, masina s-a schimbat complet, nu mai am zgomote, nu mai am trepidatii. indicatiile pe care le-am primit de la service in ce priveste exploatarea masinii au fost: sa se evite mersul subturat si mersul in ture ridicate, sau plecari in forta.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai cum adica a se evita mersul in ture ridicate, adica inteleg ca la turatii jose puterea data de motor e putin in impulsuri, dar la turatii ridicate nu vad unde ar fi problema. Oricum eu cu Skoda merg mai tot timpul subturat, schimb treptele undeva la 2200 rpm (da ii mai dau din cand in cand si 4500 rpm), si asta de cand e noua si nu am nici o problema cu volantul, la ralanti masina e inerta, nu vibreaza absolut deloc zici ca e oprita si nu am nici un zgomot. Mentionez ca masina are 6 ani si 132 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-au spus: ca sa protejez volant sa nu merg cu ea subturat (sub 2.000 rpm) deorece vibratiile sunt mai mari cand se merge subturat (ceea ce cam asa e). Iar ca sa protejez discul de ambreiaj sa evit talpile intense peste 3000 rpm....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati ca ma bag in discutie, dar parerea mea e ca asa pierzi toata placerea de a mai conduce un TDI. Adica sa ai tot timpul grija sa fii intre 2000 si 3000. Mai bine iti iei o benzinara atunci, sa poti sa-i dai cand ai chef.

La a mea i-am dat de multe ori pana in 4000 si n-are nimic nici ambreiajul si nici volant deocamdata. E drept ca are doar 49.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cam asa, dar astea au fost indicatiile primite :) Bine...ideea era sa se evite mersul sportiv frecvent(adica in turatiile inalte)

Pe de alta parte un TDI pe plaja de turatii 2000-3000 face multe ;) este plaja lui preferata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Volant defect are ca si simptom oscilatii ale turatiei in mers constant ? (ex. 60 km/h) nu numai la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta sigur nu are legatura cu volant. volant defecta se manifesta sub forma de oscilatii la relanty nu in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie de la injectoare ? am doua care nu stiu cat de bune sunt. Este la un motor 2.0 tdi bkd din 2004.

Multumesc.

Modificat de razvan87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o posibilitate. Cel mai bine pune-o pe un tester si vezi ce-o "doare" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus-o. Am gasit 2 injectoare care nu ar functiona chiar ok, si la EGR [16785 - EGR System: Insufficient Flow] care cred ca ar trebui curatat.

Dar totusi este si volant deoarece se aude cand si cand un zgomot metalic, ca niste pacaneli :( destul de des.

Masina trage si consuma foarte bine.

Modificat de razvan87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca intr-o prima faza sa le cureti pe toate (injectoare + EGR).

Mai departe legat de pacanituri ar trebui vazuta de un mecanic deorece poate sa vina din mai multe locuri. Oricum, daca tine de angrenajul ambreiajului (volant, placa, disc, rulment)si daca apuci sa desfaci sa vezi exact ce e acolo, se schimba toate.

Vezi ca am tot discutat noi in posturi anterioare de cum se manifesta o volant defecta. Daca e intr-adevar dusa, trebuie sa se manifeste in primul rand in relanty (vibratii, neregularitati in mersul motorului, pacanituri, clantanituri la calcarea pe jumatate a amgreiajului, etc.)

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare... am si eu probleme cu un golf 5 1.9 TDI,pana acum 2 zile la relantiu se auzea o bataie mai usoara, si daca apasam ambreiaju nu se mai auzea... si acum mai nou cand accelerez din treapta a 2 a a 3 a.4.5... se aude ca si cand sar freca fier pe fier si foarte tare+ca sa bagat ambreiaju dintr-o data in mers aproape tot in podea si a trebuit sa bag picioru sub el ca sa il trag... si acum daca apas ampreiaju tot se aude frecatu ala "fier pe fier",am picat si prost cu sarbatorile acum,nu este deschis nimik,va rog ajutatima.

Modificat de nowar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine in primul rand cred ca placa de presiune e dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ai idee ce pret are o placa de presiune,sau tot kitu cu volant si cu ambreiaj... nu as vrea sa le pun originale...ce imi recomanzi? ,am gasit tot kitu cu volant si cu ambreiaju de la luk?iti multumesc.

Modificat de nowar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai ieftin chit luk care l-am gasit eu pentru golf 5 1.9 tdi este de 909 ron si cu 1097 ron iti cumperi chit Sachs care nu poti sa zici ca e acelasi lucru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luk, Sachs... in mare e cam acelasi lucru :D. Ambele se pun OEM. Mai nou ambele marci sunt fac parte din aceeiasi companie (vezi situatiile in care pe multe din cutiile cu ambreiaje scrie Luk, iar pe piesele dinauntru scrie Sachs, sau viceversa).

Eu am avut pe masina kit Sachs pus de fabrica si uite ca am fost nevoit sa schimb tot kitul la 20.000km (volant se manifesta urat inca de pe la 7.000km). Am pus LUK si pana acum totul e ok.

Treaba asta cu marcile e relativa. Cel putin pe 1.9 TDI 105CP se monteaza din fabrica atat ambreiaje Luk cat si Sachs, depinde de lot.

@Yas: preturile specificate de tine sigur nu includ si volant, ori in momentul in care te apuci sa dai cutia jos si sa desfaci totul pe acolo schimbi totul inclusiv volant.

Cel mai ieftin kit complet LUK cu tot cu volant eu l-am gasit la 1.700 ron, iar fara volant 800 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da fara volant de masa dubla.......:( imi cer scuze era tarziu.......:( oricum exagerat de scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am gasit si eu un kit cu volant si ambreiaj de la luk la 17 mil... problema este ca a venit acum ghinionu si imi trebuie masina :(,multumesc mult baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la astfel de neplaceri n-ai ce improvizatii sa mai faci; trebuie desfacut si schimbat ce e defect acolo. Sau, daca nu poti sa faci operatiunea complet acum, si ai nevoie neaparat de masina macar schimba-i momentan doar piesa defecta. Eu zic ca e placa de presiune. Asta o poti face rost eventual si SH de la dezmembrari. Oricum, odata ce ai desfacut trebuie sa te astepti la surprize..Legat de costuri depinde din ce unghi privesti..daca te duci la o reprezentanta o astfel de operatiune cu piesele de la ei si manopera te costa intre 4.000-4.500 ron. Cu piese aftermarket, undeva in jur de 2.200 ron cu tot cu manopera. Un pret mai jos de 1.600 - 1.700 ron pt un kit complet cu volant dubla deja ar fi cam dubios

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare as avea,eu am comandat kit luk,si am inteles ca vine si pe luk si pe sachs,se potrivesc si luk si sachs ? am inteles ca daca eu de exemplu am sachs de fabrica si pun luk nu se potrivesc la ambreiaj,nu ar intra in trepte de viteze ?maine o bag in service si atunci pot sa aflu dar imi este sa nu raman cu piesele luate degeaba.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare,

amandoi sunt producatori originali.

Atata timp cat schimbi Kit-ul complet nu sunt probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de recomandat sa se schimbe si rulmentul de presiune o data cu tot kitul ? (am un 2.0 tdi bkd din 2004 cu 144 mii km)

Modificat de razvan87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nowar: exact cum spunea si golfulet V, ambii sunt producatori OEM si nu ai ce probleme sa intampini. Ti-am spus: eu am avut de fabrica SACHS iar cand am schimbat am pus LUK si nu au fost si nu sunt nici un fel de probleme. Sa ne spui impresiile dupa ce efectueazi operatiunea:)

@razvan87: in general rulmetul face parte din kit. Sunt si situatii (mai rare) in care nu face parte din kit si atunci se cumpara separat, dar obligatoriu se schimba si el odata cu restul kitului. Si mai ales ca este cea mai ieftina componenta din kit n-are nici un sens sa nu-l schimbi si pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!