Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Ca intotdeauna cauzele sunt mai multe si adevarul este undeva la mijloc. Masinile din ultimele generatii sunt din ce in ce mai complexe si sunt facute pentru conditiile din occident (sosele, service-uri, combustibili etc). Romania este de *****. Drumuri naspa (tb sa faci geometria masinii cred ca din 5 in 5mii km). Tu ca roman prost te repezi sa-ti iei masin desteapta si o iei in mana pana la urma. Masina mea: sistem de rahat pt ambreiaj, cumulat cu conditii de trafic criminale (Mihai Bravu continuat cu St cel Mare si Iancu de Hunedoara, zi de zi la cele mai aglomerate ore si de 3-4 ori pe zi) ce ziceti - omoara un ambreiaj oricat de destept ar fi el? Acum ce sa zic, suntem la mana service-urilor si a oamenilor care lucreaza acolo. Mai dai din cand in cand peste cate un om mai destupat la minte (recomand elcar gid buzau si pe vlad rusnacenko). Acolo imi voi schimba volant, cred ca saptamana viitoare. Sper!!!

Despre ambreiaj pot sa va spun urmatorul lucru: mi s-a explicat ca este hidraulic si ca l-am prajit din cauza ca-mi odihnesc piciorul stang pe ambreiaj. Daca il tii apasat si un cm, il prajesti!!! Acum ce sa zic, voi nu ma cunoasteti, dar pot sa va zic ca am avut 6 masini din 2001 incoace (dacie break, supernova, ford mondeo fabric.2004 1.8 benz, ford fiesta fabric.2006, opel astra clasic 1.4, vw jetta 1.9 tdi), am permis din 1994 si am facut in acesti 6 ani in jur de 275000km. In tot acest timp nu am bagat de seama unde kilul meu tin piciorul stang: pe ambreiaj sau langa? Voi cum conduceti o masina pe traseul de mai sus? O impingeti?!!!Normal ca schimbi la viteze de te ia zbenga: baga-scoate, baga-scoate...Si in final stau si ma intreb ca prostul: vw a vandut numai in 2007 circa 1,5 mil de masini in lume, toti conducatorii de vw sunt experti in condus? Masinile astea nu sunt facute sa fie conduse de orice imbecil sau imbecila?

Modificat de limac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci,a NU se neglija defectul de fabricatie,va rog.... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BRE LA FAZA CU volant CE SA ZIC.....scz de caps...

1...in Bucuresti...nu e vina producatorului pt conditiile de trafic.....

2....sunt si din astea care te trezesti ca pana la 25 de mii...incep si clampane.....astea la VW sa se manance :icon_thumright:

3 am vazut asa multe rupte de la span, de la liniute de semafor...pentru ca intre noi fie vorba...profilul posesorului de VW si Audi mare ascultator de manele la maxim si mare mergator prin centru cu geamul dat jos si clima pornita nu ne este strain...cine stie cati din cei de pe forum fac asa...nu vreau sa ma gandesc (o opinie personala: oamenii descrisi adineaori imi produc o sincera scarba)....si toate au o limita.....intre noi fie vorba...daca e belea de fabrica/montaj/material...pica in primi 30000km....trust me.....ce e dupa e indoielnic sa te pronunti daca e utilizare nasoala sau fiabilitate scazuta a sistemului.....

offtopic...homeboy..tu de ce ai 3 liniute la membru acolo? si eu numa' doua?? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic-@tazz,nu stiu si bash nu ma intere de ce si cum apar patratelele alea acolo,eu...nu prea dau atentie la astea! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC...cine are mai multe posturi are parte de mai multe liniute( pe forum...nu la semafor) :(

Si cu masinile astea...e si chestie de noroc, de ex la toate masinile de pana acum (Clio,Octi 1 si Golful) nu am schimbat decat consumabilele la revizii - in rest nu s-a bulit nimic in afara de un bec interior la Clio, deci pot spune ca am avut ceva noroc (ptiu ptiu sa nu deochi).

Oricum banuiesc ca e frustrant la masina atat de noua sa apara probleme...trist...

limac - la chestia cu piciorul pe ambreiaj...e mai bine sa il tii sprijinit in stanga pedalei ( pe footrest daca are, sau daca nu pe locul unde ar fi).Acum normal ca in trafic bara la bara e mai greu de respectat chestia...dar daca ti-ai format reflex sa il tii acolo va fi greu sa te dezveti(totusi incearca).

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cred ca ar fi util sa ma bag si eu in seama putin. Posesor de Golf MK V, 1,9 TDi-105 CP,6+1 trepte.OK!

Aprox. 104 mii km facuti in Romania[ putine mii in afara excursii].

Primele simptome........o tacaneala, usor sesizabila de catre cei care mai au habar......cu disparitie la apasarea ambreiajului,nu am dat prea multa importanta pt ca nu era prezenta tot timpul.Dupa un drum cu plecare din zona Moldovei spre Bucuresti.....cu viteze de pina la 190 km,la intoarcerea spre casa........simptome:zgomote ca si cum o paleta a elicelor atingea ceva......mai mult zgomot metalic.....,dar nu aveam probleme cu racirea, apoi am inceput sa simt ca o "ruptura" in pedala de acceleratie- rar.....si cel mai nasol...masina nu avea demaraj in treptele a I a si a II a. Aceste simptome au disparut dupa vreo 7-10 km si au reaparut dupa cateva zile si sute de km parcursi.

Am hotarat sa sun un prieten- inginer mecanic la un dealer auto, nu WV care dupa prezentarea verbala-telefonic a simptomelor a spus clar....volant.

Desi aveam 105 mii km [revizie periodica de ulei,filtre etc] nu am mers la service-ul WV ci m-am dus la la service-ul unde lucreaza acest prieten,deci am sarit WV.....pentru un concurent,nu dau numele reprezentantei auto -service si am sa va spun mai tarziu de ce!?!?

Mecanicii au spus clar volant....si volant a fost ,plus ca mi-au zis ca daca mai intarziam putin schimbau si cutia - cica incepuse sa roada din camasa cutiei .si aveam urm variante.....sa astept volant din germania 5 - 7 zile,de la producator direct....care urma sa fie "vamuita" si de porsche romania-------> 3000 ron fara tva + manopera-----> aprox 4000 ron sau sa-mi gaseasaca la distribuitorii reprezentantei unde m-am prezentat o volant kit de la producatori secundari pt WV si anume SACHS sau LUK.

Rezultatul : un kit volant cu disc si placa de pres SACHS 1900 ron fara tva + manopera si m-a ajuns 2700 ron toata distractia......care a durat 2 zile:prezentat- diagnosticat-comandat volant si reparat, asta cu ajutorul prietenului ing mecanic

Am facut 1500 km si sunt multumit. Nu am dat numele reprez/service-ului la care am fost pt ca nu vreau sa creez probleme unora......care mi-au spus ca MOTORIZAREA WV 1,9 tdi ,nu stiu daca ambele variante de 90/105 CP, au ceva probleme cu volant si ca ar fi trebuit sa fie niste RECHEMARI IN SERVICE. Acum credeti ce vreti?!?!

Mi-e ciuda ca putea sa se intample putin mai devreme in perioada de garantie,dar asta e! Costul reparatiei a fost suportat de firma la care lucrez.

Imi cer scuze pentru topicul lung dar sper ca, ce am scris aici sa-i ajute si pe ceilalti posesori de WV.

Daca am sa reusesc....am sa postez si niste poze cu volant sparta....si celelalte componente, plus inregistrare audio cu zgomotul produs de volant la relanti.

MULTUMESC

Modificat de MircDevil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa ma sperii...gandindu-ma ca nu mai am garantie si cat am avut nu am folosit-o....sper sa fie totul ok de acum in colo!Imi pare rau pentru cei ce au patit lucruri de acest gen!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu viteze de pina la 190 km

Doar atata poate?! :beerchug:

Daca mergi in stilul asta nu e de mirare ca se mai si strica, mai ales dupa 100k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cda daca ai merge afara cel putin in Germania,ai vedea cum merg masinile acolo :( ...ce crezi ca se strica ceva? :beerchug: Talpa,motorina si revizii...si ai sa vezi masini cu 200.000 km fara probleme de acest gen :D .La noi se datoreaza conditiilor de trafic aglomerat si impropriu pentru un regim de functionare adecvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca drumurile din Moldova (in special Iasi-Bucuresti) sunt foarte bune, 190 in alta parte decat pe autostrada mi se pare totusi (prea) mult. Ma gandesc in primul rand la participantii la trafic si doar apoi la masina. De aici presupun (poate gresesc) un stil de conducere cam agresiv. Se vorbea pe aici ca o neconformitate de fabricatie este in mod sigur accentuata de stilul de condus.

Din partea mea puteti sa-i dati forja cat vreti, doar nu e masina mea. Trebuie insa sa va asumati (sau macar sa constientizati) uzura acentuata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi nu ai drumuri ca sa mergi atat de tare, dar nu cred ca o masina care merge constant cu 60 km/h prin gropi tine mai mult ca una care merge cu 180km/h pe autostrada lina ca-n palma. Pai cate gropi luam noi cu masina intr-o zi nu iau aia intr-un an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va intreb altceva....de ce pica volant numai la 1.9 Tdi 105 nou si nu la vechile 1.9 Tdi 90cp sau 110cp? Mai mult ca sigur este un defect de fabricatie, iar un prieten de al meu (de pe forum) tocmai a patit si el cam aceeasi problema la 65k km, si el merge f linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alextz-ai dreptate.

Daca citeaitot topicul aveai si niste raspunsuri... :)

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vechile tdi-uri, 90 si 110 cp, ce fel de ambreiaj au? hidraulic, mecanic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Viteza nu cred ca ar fi o problema asa de mare daca masina ar fi in regula si ma refer la OK din fabricatie ,in cei 105 mii parcursi nu am schimbat decat ulei,filtre,cureaua de distributie sau cum se mai numeste........si pe garantie o maneta de semnalizare.

Chiar maine ma pregatesc sa schimb ulei si filtre ca deja am aproape 107,plus ce a mai descoperit prietenul ing mecanic cand mi-a schimbat volant...adica un rulment spate,doua capete de brat-bucsa fata.....nu stiu exact si un burduf planetara (eu zic ca e ok pentru 100 mii parcursi in romania) .......toata distractia aprox 2200 ron cu tot cu manopera.

Referitor la ce spunea Alex mai sus.....din ce stiu vechile motorizari erau mai bune si nu aveau volant.....nu stiu ce fel de ambreiaj aveau.

Referitor la doar 190 km/h.......eu am mers cu 200 km maxim,dar un prieten caruia i-am incredintat volanul in Turcia a dat talpa de 220 km/h.

Sora mea are un G5 2.0 tdi hidra de 140 cp cu 60 mii si au inceput unele probleme becuri in bord ESP-face figuri, evacuare noxe.........a fost la revizia periodica la 60 si la doua zile au inceput iar sa se aprinda......

asa ca fiecare motorizare cu problemele ei si cum ti-e norocul......in rest multa bafta......

Daca am gresit cu ceva legat de topic imi cer scuze moderatorilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce stiu vechile motorizari erau mai bune si nu aveau volant

Probabil ai vrut sa zici ca nu aveau probleme cu volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile cu motoare de 90 si 110cp au tot volant bimasica cum au si cele noi. Este foarte ciudat, stiu oameni care au ambreiaj Sachs Power Clutch cu volant originala si undeva pe la 330 nm si nu au probleme. Nu inteleg cum a putut VW sa dea cu bata in balta cu un model de volant deja fiabil si folosit de mult de ei.

Si homeboy...intotdeauna citesc topicul la care am postat. Daca a mai pus cineva aceeasi intrebare ca si mine pe acest topic....atunci da am gresit dar altfel nu inteleg aluzia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor!

vreau sa va relatez si eu ce am patit cu golf plus-ul meu de 1.9/105cp. anul trecut, luna iulie, cumpar aceasta masina de la celebrul weltauto..(22k km parcursi, sh bineinteles) nu imi dau seama de defectiune, pentru ca, motorul si restul angrenajelor erau deja incalzite in momentul in care am plecat. cateva zile dupa, stand mai atent in masina, am descoperit un tremur sacadat, doar la ralanti si cu motorul rece, fara ambreiaj calcat. cum calcam ambreiajul disparea si simptomul. fiind foarte mirat de aceasta manifestare, am intrebat si eu la vanzator ce este in neregula? raspunsul a venit dupa ce un ing auto a simtit si el ce se intampla cu masina (bineinteles dupa o noapte in care masina a ramas la ei in parcare, caci daca nu ar fi fost motorul rece nu s-ar fi simtit) si citez: e de mirare cum de v-ati dat seama de acest zgomot! (de parca as fi surd) de obicei le spun oamenilor ca masina este ok si nu are nimic. dar intre noi fiind vorba, exista o problema la volant. defectiunea este inclusa intr-un index de fabrica. vreau sa va spun ca acum, aceasta defectiune este in faza incipienta si nu v-o putem inlocui. mai asteptati dupa ce trece iarna.. inchei citatul. am deja programare la service-ul pbn si mi-o vor inlocui in garantie. ciudat este ca, un ing auto, stiind de problema asta, recomanda agravarea defectiunii, ca de-abia apoi sa inlocuiasca volant (si probabil cutia de viteze, cum am inteles de la un anterior post). in fine, prea multe probleme la noile masini, si prea mare dispret din partea celor din service fata de utilizatorul care are grija de masina si stie cum sa ambreieze-debreieze (asta le-ar mai lipsi, sa ma acuze de proasta utilizare a ambreiajului :) ).

succes celor care au probleme de acest gen, si daca nu au masinile in garantie, sa nu se sperie de o inlocuire a kitului ambreiaj chiar si contra cost. merita sa te debarasezi de stress-ul continuu dat de aceasta defectiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va intreb altceva....de ce pica volant numai la 1.9 Tdi 105 nou si nu la vechile 1.9 Tdi 90cp sau 110cp? Mai mult ca sigur este un defect de fabricatie, iar un prieten de al meu (de pe forum) tocmai a patit si el cam aceeasi problema la 65k km, si el merge f linistit.

Pica si la alea...dar mai rar :)..... si nu stiu daca se poate pune problema de un defect de fabricatie.....mai degraba de o subdimensionare a resorturilor de amortizare din volant.....Acuma...intre noi fie vorba.....noi avem in fata 2 cazuri diferite:

1 defectele de fabrica (dar astea se vad in primele mii de km...pana in 20-30)

2 problemele de proiectare si material ales.....care din pacate pot aparea mai tarziu si de ce le mai multe ori sunt accelerate de utilizarea masinii.....

EX: am vazut masina 2.0 cu volant muci la 32k km.....masina care nu a vazut 140 kmh in viata ei.....dar doamna care o conducea avea prostul obicei sa opreasca motorul la semafor (fara intentie :D) si am vazut-o cu ochii mei pornind fara sa calce ambreiajul cu masina in viteza......din pacate nu numai forja reprezinta tratament agresiv la adresa volantei.....

PS...si btw...pica mai des la 2.0 ca e cuplu mai mare si trage omu de ea mai in dusmanie (plus ca motorul trage bine si dupa 3000-3500 rpm ....fata de 1.9 105.....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile cu motoare de 90 si 110cp au tot volant bimasica cum au si cele noi. Este foarte ciudat, stiu oameni care au ambreiaj Sachs Power Clutch cu volant originala si undeva pe la 330 nm si nu au probleme. Nu inteleg cum a putut VW sa dea cu bata in balta cu un model de volant deja fiabil si folosit de mult de ei.

Si homeboy...intotdeauna citesc topicul la care am postat. Daca a mai pus cineva aceeasi intrebare ca si mine pe acest topic....atunci da am gresit dar altfel nu inteleg aluzia...

scuze,nu am dorit sa sune nus'cum. :)

faza cu volant e ca din cite stiu eu are doi producatori de prima echipare.si sint belele.cu ambii.impresia mea,apropos de dat cu batzu-n balta,e ca vw a gresit un pic la proiectare,la partea cu rezistenta la cuplu.numa ca,evident,nu vor recunoaste asta,totdeauna trebuie sa fie altcineva de vina,nu?

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..Homeboy...la ambii producatori :)

PS..in fiecare dimineata inchid clima si ascult cu atentie....poate Doamne fereste!....:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! In afara de masina din semnatura mai detin un Golf V , motor 105 cp, 6 trepte manuala. Poate ma poate ajuta cineva cu un raspuns. Masina are vreo 5000 km si am deja un zgomot , ceva metalic , se aude pe fata parca as avea niste bile in scut sau ma rog in zona aia. Asta numai cand plec usor de pe loc , in treapta 1. Pedala de ambreiaj este f. incomoda si cateodata simt in tr 1 si niste trepidatii . Cumva e volant. Masina este inca in garantie . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la astea ca a mea inteleg ca e dimensionata mai bine?

de ce s-a produs atunci acest regres al subdimensionarii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme sunt si la motoarele ALH, la mine trepideaza rau la 1500rpm si la relanti se aud niste zgomote ciudate, prima data am fost si eu stresat dar acum m-am obisnuit si nu ma mai stresez. Oricum rezolvarea este foarte simpla si deloc costisitoare: volant de G60 + disc ambreiaj Corrado VR6, costa fix 1700RON si ai rezolvat problema forever. Pe original, adica volant bimasica pretul este usturator, adica 2900RON .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru referinta .... cati km ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!