Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

La toate motoarele TDI ale masinilor VW pe care le-am "simtit" plecand de pe loc se simte o trepidatie mai mare sau mai mica. Principala cauza este volantul ( cea mai mare "buba" dupa parerea mea la masinile VW cu motor TDI), dar nu singura. O alta cauza ar putea fi suportul motor. Solutia ar fi ca plecarea de pe loc sa se faca mai turat. Vibratiile sunt mai puternice cand se pleaca subturat. Oricum la masinile cu motoare TDI cuplul este foarte mare, iar plecarea este mai brusca decat la motoarele pe benzina.

Oricum tot ce tine de "ambreiaj cu volant bimasic" este unul foarte complicat si complex. Ca o paranteza, pot pune pariu ca daca dau masina din semnatura la 10 persoane sa plece de pe loc cu ea ( persoane care se urca prima data in ea), la cel putin 7 din cele 10 persoane le va murii motorul. Si nu se pune problema de cat de bun sofer este fiecare. ;)

Bineinteles ca nu o sa fac acest lucru, ca daca ambreiajul cu volantul lui cu tot, primeste 7 socuri de genul asta in cateva zeci minute, sunt sanse foarte mari sa "crape".

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce spune Cily. Si a mea tremura daca nu plec cu ea putin mai turata. In rest nu am batai sau sunet diferit al motorului cu ambreiajul calcat. Doar plecarea o pot considera ca o mica "buba".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare ca GTY4Ever:la G5 GTI 147kw TFSI cutie automata DSG se manifesta si aici problema cu volant???

Modificat de zork
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar voi cei cu MK5 GTI ne puteti spune acest lucru. :icon_thumright:

Eu unul am intalnit aceasta problema doar la TDI.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu eram curios sa aflu daca GTI-ul are probleme, pt majoritatea masinilor cu probleme au fost TDi,in special 1.9 TDI:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la motor de 2.0 TDI e cam acelasi lucru. Mai conteaza si stilul de exploatare al masinii. Cu cat masina "primeste" mai multe plecari bruste de pe loc, cu atat mai mult exista riscul sa apara probleme la ambreiaj, in special volantul.

Dar nu e o regula generala ca apar mici probleme doar la TDI.

Inclin sa cred (o parere strict personala) ca la masinile cu DSG situatia este mult mai "ok".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai astea cu dsg nu au volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a spus acest lucru? Eu sunt sigur ca au volant si masinile cu DSG. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa n-aiba volant ma, pai coroana pe care o invarte electromotorul unde este, pe arbore direct ? Si legatura dintre motor si cutie cine o face ,sau ai cumva impresia ca cutia e direct in motor :D nu mai vb ca sa te afli in treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citez pe 5STORM http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry973832 post 24-25

"spec mi-au zis ca n-are...apoi pe net am gasit ca si dsg are volant,mai dau mail odata"

" deci uite ce mi-a raspuns:

DSG has a 'wet' clutch pack like a motorcycle instead of dry clutch pack.

DSG's do not have flywheels. They have a flexplate, which is nothing more than a ring gear on a thin stamped piece of steel. Deci nu are volant smile.gif"

WooZie acelasi lucru, e bine sa lasi loc de ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand volant echilibreaza motorul, nu vad cum ar merge rotund un motor fara volant oare cum s-ar legana ? ma rog, poate am fost mai agitat cand am dat raspunsul ala asa ca imi cer scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i nimic se mai intampla,vorba aceea "numai cine nu munceste nu greseste" si oricum pare neverosimil dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mi-am luat-o a doua oara, are volant :)

"Below is a picture of a DMF from a 2006 DSG transmission. The grease was cleaned out and the flywheel was split open. You can see the dampening springs and stops. The new part number for the DSG flywheel is VW# 03g 105 266 be."

mea culpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o mica problema cu masina mea si va rog sa imi dati si mie un sfat.De 2 zile mai exact cand apas pedala de ambreiaj se aude un huruit.....Zgomotul nu s-a amplificat pana in momentul de fata.Am fost pe la mai multi mecanici si fiecare isi da cu parerea.....volant....rulment....etc.Ceva ciudat este ca atunci cand tii pedala apasata exact acolo cand huruie si impingi maneta de viteze putin in fata sau spate dispate huruitul.....:(.

Astept pareri din partea voastra.

Golf V ,2004, cod motor:BKC

Cu respect,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog sa ne spui cati km ai cu masina si daca ai schimbat ceva la ambreiaj, altfel ne dam si noi cu parerea asa...

cum au zis ceilalti pot fi multe, dar mai suspecte in opinia mea, ar fi placa de presiune si rulmentul daca alte simptome nu ai,

eventual s-a rupt o bucata din placa de presiune(din soare)

oricum pana nu dai jos cutia de viteze n-ai sa stii sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cand tii pedala apasata exact acolo cand huruie" adica pedala de ambreiaj este apasata partial ?

Daca nu se aude un zgomot excesiv la relanti, atunci volant-ul inca mai este viu!

Pentru a scapa de "dilema" te poti duce la un mecanic din cei pe care ii cunosti sa iti desfaca tot ce tine de ambreiaj si sa verifice uzura discului de ambreiaj, placa de presiune, volantul si rulmentul de presiune. Din pacate pretul pt aceasta manopera nu prea este mic. Costa in jur de 400 Ron. Dar daca tot iti desface si gaseste ceva care sa necesite inlocuire dupa parerea lui, poti schimba piesa respectiva. Dar nici atunci, probabil ca nu vor disparea in totalitate toate zgomotele din capitolul "ambreiaj Golf 5".

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca doar volantul de la 101(golf IV) si 105(golf V) e mai pacatos si banuiam cu nu are arcuri si pe disc ci numai pe ambreiaj- pardon volant

el are motorul de 2.0 de 140CP si mai rar probleme cu volant

as fi mai optimist la capitolul volant la el, dar sa vedem cati km are masina

Modificat de CatalinA4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Masina are 140.000 de km si are si ciptunning facut la TCM......o sa ma apuc sa demontez si revin cu impresii.....mai nou a mai zis cineva sa nu fie si ceva din cutie asta datorita faptului ca daca imping maneta de viteza putin in fata dispare zgomotul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice e posibil! Ambreiajul si cutia sunt foarte strans legate intre ele. In plus ambreiajul este hidraulic, adica "foloseste" lichid de frana din acelasi vas de unde pleaca lichidul de frana in circuitul sistemului de franare.

Totusi nu ai raspuns la intrebarea:

"cand tii pedala apasata exact acolo cand huruie" adica pedala de ambreiaj este apasata partial, sa zicem 50% ?

@CatalinA4, doru.tanasoiu are tot motorul 1.9 TDI. Din cate am inteles eu de la persoane "mai avizate" nu prea sunt mari diferente intre volantul de la motorul 1.9 TDI si 2.0 TDI.

Volantul bimasic reprezinta o "hiba" aproape pentru toate masinile VAG. Am auzit cazuri in care a picat volantul si la motoare turbo pe benzina. Acest magnific volant se strica in mod special de la prea multe plecari bruste de pe loc. Parerea mea si nu numai a mea!

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doru

si eu am avut ceva probleme la a mea dar a fost din cutie, uite aici detalii:

http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry984482

sper ca te va edifica topicul in legatura cu zgomotele din cutie

tot cam 140k km aveam si eu

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum tot trebuie sa dai jos cutia si trebuie sa te pregatesti financiar, iti urez bafta

@cily, probabil ai dreptate cu volantul ca vad te-a prins si pe tine "problema" :ceuameni: si cred ca te-ai documentat mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Golf V 2.0TDI DSG 125.000km - probleme cu volant

Simptome:

1. Tremura la relanti mai ales dupa ce ii dau in goarna. Daca merg cu ea foarte usor nu tremura mai deloc.

2. La relanti din cand in cand se aude un tzacanit de la motor, mai concret, fix volant face acel tzacanit (pentru cei care stiu unde e, o pot asculta). volant la 2.0TDI cu DSG e undeva la 10 cm in fata raportat la axul frontal (pe lungimea masinii) si in directia soferului (pe latime).

Ce se poate intampla? Poate sa crape definitiv (foarte probabil la turatii mari). Am auzit la service un caz cu un Passat la care a crapat volant de au gasit bucati din camasa infipte in scut.

Cu toate astea si eu aman schimbarea ei din motive financiare. La reprezentanta costa 2300 RON numai piesa + manopera (trebuie data jos toata cutia).

Stie cineva daca VAG a corectat problemele pe volantele fabricate acum. Mai concret, daca imi iau acum una noua, o sa fie exact ca cea veche? Adica ma astept sa pice la fel ?

P.S. In legatura cu existenta sau nu a volantei pe DSG - volant nu face parte din cutie ci face parte din motor. Nu exista motor fara volant. Am un automodel cu motor termic de 4cc care are si el ... volant :lol:

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor si in special celor ce au infiintat acest forum ! Am masina luata din decembrie si, ce credeti?...sigur ca da,are probleme cu volant! 1,9 TDI, an fabricatie 2006, 85000 km, adusa din Franta. Intrebarile mele sunt:

1. Trebuie neaparat schimbat tot Kit-ul?

2. Una din simptomele defectului e si o anumita vibratie de la 2500 de ture in sus? (mi se pare ca, atunci cand schimb de la mic la mare, daca turez mai sus de 2500, intra in urmatoarea treapta cam subturata, iar daca turez mai tare, face cam urat...e normal?)

3. E probabil sa intre putin mai greu in viteze din cauza volantei?

Va multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de volant la 2,0 TDI DSG, am schimbat-o si eu ( nu la masina din semnatura)

mie mi s-a bolcat pur si simplu motorul. Sarise un arc din volant si blocase roata zimtata.

Ce pe care am cumparat-o la reprez - in jur de 2,300. Interesant e ca tot originala pe filiera imporatatorului Augsburg era cam 3,200 ron.

Am remarcat ca cea montata initial avea o banda de echilibrare. ceva de genul cum se pune la jantele de aluminiu pentru echilibrare. Cea noua nu avea asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!