Jump to content

Suspensie "drumuri grele"


godaro
 Share

Postare recomandată

Am comparat cu niste poze cu masina lui TSI 122 CIUPI care are suspensie sport si jante mai mici (de 16) si este aceasi distanta intre roata si aripa ca si la rex. Este posibil sa se puna pachet drumuri grele la dealer dupa ce vine masina, dar la masina lui rex chiar nu pare sa fie cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • c6t9

    22

  • rex

    14

  • Devastator

    9

  • So`niroS

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa ma uit la VIN dar deocamdata nu pot, deci voi reveni cu info.

Despre cauciucuri... circumferinta e aceeeasi (+/- 1-2 mm la cauciucurile de 205x50 R16 sau 225X45 R17) deci nu ar trebui sa se vada diferente intre masina mea si cea a lui dudu

P.S. M-am uitat mai atent la TSI 122 ciupi si cred ca ai dreptate. Nu stiu ce sa mai cred :Driver:

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Conf carbibles.com, diferenta este de 1,2 mm in plus pt 17", deci insesizabila...

Insa diferenta de la suspensie sport la PDG este de 3,5 cm ceea ce mi se pare enorm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

rex - daca te uiti pe site-ul www.vw.ro, iti faci o cofiguratie iar la sfarsit ii dai "Listare oferta".

O sa te intrebe sa printezi si ii dai "Cancel" si atunci o sa-ti deschida inca o pagina care contine configuratia facuta de tine (ca sa-i zic asa in format Word) si bineinteles cu codurile aferente fiecarei dotari.

Se pare ca pt "Suspensie drumuri grele" - cod-ul este PSW. Este aceeasi si la Passat, Golf, Octavia etc. (masinile din grupul VAG cred).

Pe site-ul indicat de dudu codul nu este disponibil , posibil sa fie mai vechi (site-ul) ...

Cauta in codurile masinii tale daca exista si PSW.

Atasasez si niste poze pt ajutor.

Michael - am vazut zilele trecute o Jetta prin oras care parca era barza. Era super cocotata. Chestia e ca am vazut Jetta cu PDG la dealer si parea o masina normala nu cu foarte mult inaltata de cea NORMALA. Banuiesc ca acea Jetta vazuta de mine avea si ceva modificari ulterioare: inaltatoare, amortizoare schimbate ... cine stie.

Initial am vrut si eu PDG la Passat dar cand am auzit ca vine fara scut am zis PAS si in felul asta dau comanda separata doar de scut metalic. Poate unii zic ca nu altii zic ca da, dar eu prefer scutul metalic pe o masina.

post-20413-1208261238_thumb.jpg

post-20413-1208261256_thumb.jpg

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info. Sa le luam pe rand:

dudu dupa cum spuneam si eu si tu, circumferinta e cu mai mare 1,2mm, deci la diametru diferenta e f f f mica.

Am incercat cu vin decoder-ul si merge bine (B seamana cu 8 si le-am confundat, dar pana la urma e ok) si nu scrie nimik de suspensii

Pun si chestia cu optionalele:

B0A = Component parts set without country-specific design requirement

CJ8 = Alloy wheels 6.5J x 16

G0K = 6-speed manual transmission

HH7 = Tires 205/55 R16 91V

J1P = Battery 220 A (44 Ah)

D4X = 4-cyl. gasoline engine 1.4 l/90 kW TFSI, homogenous Base engine is TU0

1AC = Anti-lock brake system (ABS)

1G6 = Space-saving spare wheel

1MH = Leather steering wheel

1NL = Covers for alloy wheels

5RQ = Right exterior mirror: convex

5SL = Left exterior mirror: aspherical

TU0 = 4-cylinder gasoline engine 1.4 L unit 03C.K

0BE = Rear stabilizer

4S0 = Without armrests for front seats

3UI = Seat preparation SCS

QG1 = Service interval prolongation

8AG = Radio with CD/MP3

8GG = Alternator 110 A

8ZN = Antenna

1KD = Disc brakes, rear

1ZE = Disc brakes, front (Geomet D)

3YR = Door pockets with insert mats

G07 = Front shock absorption

0GG = Emissions concept EU 4

0Y1 = Standard climatic zones

4UF = Drivers and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation

4X3 = Side air bag front with curtain air bag

4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker

4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing

N0E = Woven fabric seat covering

5MN = Decorative inserts

8RM = 8 speakers (passive)

2JG = Body-colored bumpers

E0A = No special edition

0AE = Front stabilizer

0BE = Rear stabilizer

2UC = Sports version

2G7 = Filler neck module 1 with insert

Velocity_Warrior nu am gasit PSW (dar sincer nu cred ca e PSW pt ca, de exemplu 8e8e nu poate fi codul pt culoare, sau JT codul pt tapiterie)

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cod nici nu prea are de unde sa fie. Din fabrica nu aveau cum sa puna pachet drumuri grele pe masina cu suspensie sport (sunt aproape sigur), deci nu puteau decit sa faca modificarea ulterior, la dealer, caz in care nu ar mai aparea in VIN-ul masinii. Eu cred (dar aici chiar nu sunt 100% sigur) ca suspensia intarita se poate observa cind se deschide capota. In capatul suspensiilor ar trebui sa se observe ca este parca "inaltata". Repet, nu sunt sigur de aceasta informatie, este mai mult o banuiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ce am gasit eu si nu vad la tine (ref la suspensii, binenteles):

A8G - sports comfort equipment

1JC - rear shock absorption for sports design

2UC - sports version (nu sunt sigur ca se refera la suspensii... )

LE: c6t9, clar nu are suspensii inaltate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4motionke2.th.jpg

4motion2mz0.th.jpg

la a doua am schimbat putin contrastul sa se vada mai bine. mai mult nu am acum. dupa mine e super clar ca acel GT nu are nici o treaba cu suspensia de drumuri grele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La VIN decoderul meu (touran) la pachetul drumuri grele scrie cam asa:

PSX rough-road package including power steering

G29 front shock absorption

1JB rear shock absorption for rough-road design

1SB additional engine guard

2UB rough-road design

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

rex - Sorry man, banuiesc ca alea sunt coduri pentru fabrica sau mai pe romaneste pentru comanda. Dealer-ul cand a dat comanda a dat-o pe coduri nu pe denumiri. Se pare ca cele din VIN sunt altele si sunt cele dupa care se identifica masina.

Oricum pentru comanda (ca sa zic asa) PSW este codul pentru pachetul drumuri grele.

Suspensii cat mai moi va doresc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c6t9 Intradevar masina ta e mai sus. Ai putea, te rog, sa verifici si tu cu VIN deceoder-ul (ca sa fiu sigur cand ma duc la cearta)?? Cat de repede ma duc la dealer sa lamuresc problema!

dudu si eu am 2UC :(

Daca nu am suspensie de drumuri grele atunci toata stima pt suspensia sport (denivelarile se simt mai putin decat pa Megane 2 si cu mult mai putin decat la Civic cu suspensie sport)

Va multumes mult pt ajutor!

P.S. O sa revin cu detalii dupa ce fac o vizita la dealer!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fratilor, eu stiu ca pe o masina ce vine cu suspensii sport standard, nu ai optiunea de a pune PDG decat dupa cumparare, pe carca ta...

Alftel, alegi alta echipare si o faci cum doresti... Poate ma insel... insa mi-aduc aminte (ca prin vis) ca parca am avut o discutie de genul asta cu dealerul meu...

Ai putea ridica un TT? sau un R32?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rex - ma uit imediat ce am talonul sau unde e codul asta? nu sunt asa pasionat de partile tehnice.

dudu - se poate ridica orice, nu asta e problema. nu inteleg de ce VW nu accepta sa ofere jante pe 17 pt suspensia pt drumuri grele. ce motiv au? poate are cineva relatii la vreun serice sa intrebe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c6t9 codurile sunt langa roata de rezerva (e lipita o foicica alba de caroserie - acolo sunt codurile, VIN-ul, cod de culoare, etc...)

Cand am comandat masina am vazut ca nu se poate pune suspensie de drumuri grele si jante de 17. Si eu mi-am sus intrebarea.. Uite si raspunsul meu: singura diferenta intre cele de 16 si 17 e grosimea: 205 resp 225 si ET-ul 50 respectiv 54. Deci cauciucul de 16 este mai subtire cu 2 cm decat cel de 17. Daca suspensia de drumuri grele si jantele de 17 sunt incompatibile ar trebui ca cauciucul/janta de 17 sa atinga bucati din caroserie, pe care in mod normal nu le-ar atinge.

Din ce am vazut la masina mea, exista riscul ca cauciucul de 17 sa atinga aripa (cand masina e incarcata si se da de o denivelare) dar numai daca ET-ul este mic. Cu ET 54 cauciucul este cu 4mm mai aproape de aripa si acest pericol nu exista.

O alta problema ar fi ca jantele de 17 sunt mai aproape cu 16mm de suspensie. Aici ar putea fi o problema!!! Si anume ca janta de 17 sa nu atinga suspensia!! Din cate am vazut eu la masina mea, acest pericol nu exista, suspensia fii mai departe de 1,6 cm fata de roata.

Daca ti-ai lua jante de 17 si cauciucuri cu latime 205 nu ar trebui sa ai probleme de nici un fel! La mine in talon acest tip de cauciucuri nu este permis, in plus circumferinta cauciucului 205 x 50 R17 este cu 15,39 mm mai mare decat cea a cauciucului 205 x 55 R16, deci ar fi probleme la aratarea corecta a vitezei si a kilometrajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat mai jos niste poze cu: Octavia Tour (neagra) cu PDG din fabrica, VW Bora (albastra) cu PDG pus pe la 20 000 de km.

post-19979-1208326780_thumb.jpg

post-19979-1208326850_thumb.jpg

P.S. Bora nu blocheaza un garaj, sa nu credeti ca fac din astea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma se pare ca nu am nici o sansa. niste jante mai reusite cu ET 54 nici macar n-am vazut. OZ-urile au 45 din cate am inteles. din ce m-am uitat si la ce jante pe 17 ofera VW din fabrica, am vazut numai 7J.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Mai sus am spus ca am suspensie de drumuri grele. Am spus acest lucru deoarece am platit pentru ea si am banuit ca e pe masina.

Ei bine, surpriza...... NU AM!!!! In urma informatiilor de aici m-am decis sa ma duc la dealer si sa ii spun ca nu am suspensie de drumuri grele. Si tocmai am fost contactat ca intradevar, nu am suspensie de drumuri grele!!!!!!!!

P.S. Am mai spus acest lucru si pe topic-ul de "astept golf5": va sfatuiesc ca inainte sa ridicati masina sa verificati VIN-ul si sa vedeti daca tot ceea ce ati cerut ati primit!!

Sanatate!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca tot raul e spre bine.Jantele de 17 schimba putin comportamentul masinii dar mai ales aspectul masinii. Faza in sine este foarte nasoala deoarece nu este normal sa nu iti aduca ce ai platit.

Modificat de Devastator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele astea ma duc sa vad daca pot monta niste jante pe 17, cum le da VW 7J, dar ET48, mai bun de atat n-am gasit.

The edge of the new tyre will be 8mm closer to the inside of the wheel well and suspension components, and 12mm further out from the edge of the bodywork.

ar trebui sa fie la limita dar sa mearga totusi. va tin la curent (nu ca in banc :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost pe la cateva magazine si am renuntat la idee. o sa-mi iau cauciucuri pe 16-205/55 si am terminat povestea. am dat comanda pt dunlop sport maxx, era cam singura alternativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consideri deci ca masina ar fi mai instabila cu rotile mai dure de 17" ?

Sau nu ai vrut sa folosesti jante originale VW J7 cu ET 54 ...

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e delicata. in primul rand ce scot eu din suspensia aia e prea mult pt ea. practic o "conduc" ca pe una cu tenta sportiva. o sa vad cum e si cu gumele astea, imediat ce el iau pe bag la un rodaj de +2k km si va spun impresii dupa. daca chiar nu se poate, o sa vad ce e de facut, de la a schimba suspensia cu totul, pana la a schimba masina. cert e ca acum in unele curbe se vede ca merg pe talon, m-am uitat si azi. asta se intampla rar, dar atunci este extrem de neplacut. de cauciucuri aveam oricum nevoie, deja e foarte cald si eu merg cu alea de iarna ca si cum ar fi de vara. sunt extrem de impresionat de firma asta argentiniana pt ce tractiune si ce frana ofera la temperaturi de 25-30 de grade, iar asta iarna au mers excelent prin zapada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am montat azi, dunlop sport maxx 205/55/ZR16. acum apare o problema. aud ca intr-o tabla, toate pietricelele de pe sosea. pana acum n-a foat asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare, mare intrebare: este fizic posibil sa pun suspensie de drumuri grele pe GTSport? Vreau sa pun suspenia acum, pt ca stiu ca nu se poate selecta aceasta optiune din configurator!

Ma intereseaza, dupa cum am spus, daca este FIZIC posibil acest lucru. Vreau sa stiu daca, cumva cadrul sau ceva subansambluri de pe GTSport nu suporta suspensie de drumuri grele.

Si, daca se poate, v-as ruga sa imi spuneti si la ce pret e toata operatiunea!

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!