Jump to content

Suspensie "drumuri grele"


godaro
 Share

Postare recomandată

Oricat ar fi garda la sol (158mm sau 140mm) dupa ce am testat Golf cu suspensie sport (probabil 143mm sau 125mm) nu mai vreau suspensie drumuri grele.

Asa ca or fi drumuri la noi varza, dar eu tot un Sportline vreau. :) Nu-mi pare rau nici dupa suspensia normala.

Cu Passatul am fost pe drumuri de tara nasoale de tot si nare nimic. (nu ca ar tebui sa mergem numai pe drumuri rele). Oricum un pic mai multa grija nu strica. Si, poate ma mai temperez si eu ca-s cam vitezoman. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • c6t9

    22

  • rex

    14

  • Devastator

    9

  • So`niroS

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu o sa te temperezi... dar o sa inveti sa ocolesti gropile :D :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu suspensie sport tintesti spre temperare?

Ma referam la faptul ca in oras drumurile nu-s tocmai line si nici lipsite de obsacole. Asa ca din dorinta de a nu ajunge client fidel pe la service, sa am mai multa grija, ceea ce pt mine inseamna si un pic mai putina viteza.

Oricum aveti dreptate, cand ma apuca viteza nu ma mai intereseaza denivelarile (de aceea vreau si scut metalic), doar gropile mai imi stau in cale (am patit-o acum vreo trei zile cand am pus o franaaaaa).

Totusi zic eu, ca a sofa sportiv nu inseamna si iresponsabil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca nu inseamna si iresponsabil...

Dar o sa-ti placa sa ocolesti gropile la "orice" viteza, si de la orice distanta le vezi fara teama... cand vezi ce stabilitate are Golful la chestii d-astea ;)... iti spun din experienta ca si in Tm sunt gropi :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf nu are probleme de stabilitate cu nici o suspensie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 luni in urma a trebuie sa ma gandesc bine cand am comandat masina din semantura daca montez din fabrica vestitul pachet "drumuri grele" (cred ca la golf 5 sunt acelesi chestii) si cred ca am facut o alegere f buna si spun asta din urmatoare motive:

- pachetul drumuri grele din fabrica consta in scut metalic,arcuri mai inalte, telescoape mai mari in sensul ca sunt mai groase, bara stabilizatoare este mai groasa,si spun asta pentru cei care monteaza la service in romania ulterior aceasta optiune nu beneficiaza decat de scut metalic produs in rusia si un set de inaltatoare din cauciuc care se monteaza la arcuri cea ce cred ca este o mare prostie si mai costa si 1600 ron.

- masina se comporta destul de bine pana la 140 km/h ,cine vrea viteza e mai bine fara pachet drumuri grele

- dezavantajul acestei optiune este ca masina este mai inalta si arata cam urat

- nu mai esti stressat cand parchezi cu fata la bordura nu lovesti cu bara din fata cei 20 mm conteaza mult pentru romania ,normal bordurile trebuie sa respecte o inaltime maxina fata de sosea insa la noi nu se respecta acest lucru si te poti trezi cu o bordura mai inalta(stiu pe cineva cu passat care a spart intercooler-ul la o bordura )

- baia de ulei este din aluminiu si in romania ai sanse destul de mari sa o spargi,mai bine indoi scutul si mergi mai departe decit sa vezi cum in 5 minute ai ramas fara ulei si cu masina blocata

- suspensia nu este mai dura asa cum se crede ,am avut ford orion care era nou (1995) si avea o suspensie mult mai dura cu toate ca nu avea "pachet drumuri grele"

- pe drumuri din romania ai sanse maxine sa nu poti sa ocolesti o groapa din diferite motive si la cat sunt de adanci poti sa lovesti ceva pe sub masina in fata spun asta din proprie experinta

- pachet drumuri grele este implementata si la renault sub denumirea de pachet drumuri dificile,cred ca cei de la renault s-au saturat sa schimbe telescoape, arcuri si flanse in garantie

Ca ideie finala cine vrea o masina fara mofturi de viteza merita din plin aceasta optiune ,cine vrea viteza si condus sportiv e mai bine fara, masina se aseaza mai bine insa atentie la drumuri din romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema apare atunci cand la viteza mare trebuie sa eviti ceva. atunci conteaza foarte mult cat de bine cunosti masina si pe tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema apare atunci cand la viteza mare trebuie sa eviti ceva. atunci conteaza foarte mult cat de bine cunosti masina si pe tine.

:D asta vroiam sa zic si eu ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pastram totusi discutia despre suspensie si sa evitam soferul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Renault pachetul drumuri dificile este in dotarea standard pt Romania.

Cat priveste scutul metalic este o mica dilema din partea unor asiguratori CASCO care nu dau voie sa ai scutul metalic ci doar un scut intarit, motivand ca prefera sa spargi baia de ulei daca dai peste un pietroi decat sa te rastorni si pagubele sa fie mai mari. Nu stiu ce sa zic despre asta. ??? :huh:

Din cate stiu Opel Astra are suspensie regrabila pe 2 trepte si face vreo 600 Eur. :huh:

Miar place o suspensie pneumatica pe Golf in 2 sau 3 trepte (I'm dreaming, or maybe not). :P

Modificat de So`niroS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te rastorni din cauza scutului?! cum naiba vine asta?! Scutul se situeaza deasupra centrului de greutate?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te rastorni din cauza scutului?! cum naiba vine asta?! Scutul se situeaza deasupra centrului de greutate?!

Nu, nu se situeaza deasupra centrului de greutate... dar masina nedeformandu-se in partea de jos unde ar lovi bolovanul mai ales daca il iei putin intr-o parte (adica nu pe centrul masinii), are tendinta de a-si lua zborul... si cum nu prea am vazut masini care sa zboare, aceasta face un looping :) (nu le am cu aeronautica si nu stiu cum se scrie) adica in romaneste se "da peste cap" :)

Cel putin asa vad eu problema...

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca scutul de drumuri grele este indestructibil si la chestia asta cu datu' peste cap, te dai si fara scut ca tot te poate lovi mega bolovanul sau la ce te gandesti tu in ceva solid. Nu am auzit de nici o firma sa nu asigure masinile cu pachet de drumuri grele, poate ne zici si la ce firme te referi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... un looping :D (nu le am cu aeronautica ...

:) Un tonou, deci o rasucire in jurul axului longitudinal.

E foarte posibil la o intrare cu viteza mare, cu una din partile laterale ale scutului, peste un obstacol cum ar fi un bolovan.

Am citit despre astfel de accidente dar nu pare normal ca o societate de asigurare sa nu te lase sa circuli cu scut intarit, inclusiv ca parte a unui pachet "drumuri grele"... mi se pare chiar o aberatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Un tonou, deci o rasucire in jurul axului longitudinal.

Sa traiti domnu' Razdan... :) la asta ma refeream si eu :D

Merci.

Nici mie nu mi se pare norma... dar incercam sa explic ce intelegeam prin afirmatia lui So'niroS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aberatie am zis si eca e, pt ca informatia cu pricina (asuguartori care nu accepta scut metalic) am primit-o de la dealer.

Itre timp am vorbit la ASTRA asigurari si ne nici o problema se poate si "drumuri grele" si "scut intarit" chair daca scutul cu pricina e instalat ulterior de Service-ul VW.

Am mai intrebat si pe la Alianz si la ASIROM si nu au avut nici o obiectie in ce priveste scutul si suspensia drumuri grele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Companiile de asigurari asigura orice este pus pe masina. Singura conditie este ca bunul asigurat trebuie sa fie legal conform legislatiei in vigoare (ex: detector radar si alte minuni). Mie mi-au asigurat si ledurile undercar cand aveam alta masina, dar cu un risc maxim. Mi le schimbau doar daca plesneam bara cu tot cu ele.

Scutul intarit nu intra in aceasta categorie. El va fii asigurat ca optional. Valoarea asigurata: factura sau suma declarata in cazul scuturilor "facute".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul de drumuri grele de la Golf V consta in urmatoarele (informatii furnizate de PBN):

-garda la sol ridicata cu aproximativ 15 mm;

-scut intarit de plastic: 140 euro CIP (a se vedea si explicatia lui alexutzu din postul 11);

-suspensie drumuri grele: 287 euro CIP (suspensie rigidizata recomandata autoturismelor care se deplaseaza si in afara drumurilor asfaltate, intrucat amortizoarele sunt reglate sa faca fata solicitarilor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scut tabla, putin mai mare ca cel normal +drumuri grele si am casco full. pe sosea e ok, masina se lasa putin in curbe, dar e departe de a fi o barca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scut tabla, putin mai mare ca cel normal +drumuri grele

Zici ca ai scut tabla. L-ai cumparat de la VW ulterior pe piese sau din alta parte? Cu montajul scutului cum a fost?

Daca nu e cu suparare, te-as mai intreba: ce varianta e Golful (Trend, Comfort, Sport)? Ai si suspensie drumuri grele? (ca asa reiese din ce ai zis)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ridicare am fost 2, eu am plecat de la trendline (eu nu regret, dar ar fi fost mai ieftin o idee daca luam comfort, cam paradoxal), el de la comfortline, ambele cu pachet drumuri grele+scut intarit (aka tabla, asa e pe masina), oamenii s-au uitat sub masina la ambele si era de tabla, iar fata de cea sportline, de langa a mea, scutul era si mai mare. asa a fost comanda de la inceput la ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Daca nu este nici o problema v-as ruga sa faceti o poza si sub masina pt a se vedea mai bine scutul din ''plastic '' stock pt ca nu e sigur un plastic prea casant si nici prea moale, va spun eu. In orice caz dupa tot acest topic citit pot sa va spun ca am avut decat 3 incidente majore cu vechiul scut de pe reno si unul mai mare cu rigidizarile de sub usi (la borduri). Eu unul cand imi soseste masina o sa ma port f frumos cu ea ca sa se poarte si ea mai putin mofturoasa la service cu mine :P

Astept pozele

P.S. Aceste incidente s-au desfasurat in 5 ani , deci 0.8 incidente / an , in conditiile in care am urcat pe mini-dealuri + drum accidentat + sosele de neam prost de tara . Merge super si acum (scutul nu mai e drept , intr-adevar he he ...)

Modificat de dannyb_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag in discutie, chiar daca nu am VW.

Eu la Fabia am suspensie de drumuri grele.

Masina este inaltata ( lucru care se vede foarte tare mai ales la puntea spate si este destul de urat )

Scutul este din plastic, dat mai are niste bare longitudinale care protejeaza motorul.

M-am uitat la un Golf si la alta Fabia ale unor colegi si nu au nimic din toate astea.

Cel mai corect mi se pare postul 11 + acele bare.

Oricum Fabia copiaza VW, deci banuiesc ca sunt destul de multe asemanari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

aduc la viata un topic vechi, chiar foarte.

intrebarea cea mare este, a pus cineva jante de 17 pe golf V cu suspensie de drumuri grele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!