Jump to content

viteza golf 3 CL 1.4!probleme sau nu? pls help


golfix
 Share

Postare recomandată

salut...am un golf 3 1.4i 60 cai....am vurt sa vad cat poate ....a prins 140 km/h si dupaia a crescut greu cu inca 5 km ajungand la 145!!!! viteza constructiva din talon este de 157! dc nu pot prinde viteza constrcutiva? sa fie rotzile infranate? am un prieten care a facut film cu golfu lui de 1.4i can mergea cu 170! io dc nu pot? :frigbaitata: orice raspuns e binevenit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa iti patineze ambreiajul asta daca nu cumva atat poate masina cat despre viteza constructiva .... atunci masina nu aveat 13 ani . Cat despre roti infranate cred k ti-ai fi dat seama imediat , nu ?!

Masina , are demaraj bun , adica patineaza rotile considerabil la plecarea de pe loc ?!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa iti patineze ambreiajul asta daca nu cumva atat poate masina cat despre viteza constructiva .... atunci masina nu aveat 13 ani . Cat despre roti infranate cred k ti-ai fi dat seama imediat , nu ?!

Masina , are demaraj bun , adica patineaza rotile considerabil la plecarea de pe loc ?!

nu e problema de disc....discu e schimbat acu 5000 km! masina are 139 000,pur si simplu cu a5a nu urca mai mult de 4000 ture!(adica 145km) ma gandeam ca sub pedala de acceleratie am un fel de teava d plastic neagra care impiedica acceleratia sa fie calcata pana la podea! ofi acela limitator ceva? adica si celelalte golfuri au asa ceva? rotzile patineaza la plecarea dp loc daca vreau...deic discu nu scapa...masina merge impecabil ! am o toba sport borla o fi de la ea?

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ajuns la 157 vei ajunge sigur si chiar vei depasi aceasta viteza, in drum spre Lepsa s-a mers cu 150 lejer, dar motorul se simte turat ceea ce cred nu este prea indicat. Totusi e un motor de 1,4 60 CP, valentele sportive (pentru clasa ei, bineinteles) se simt in treapta a 2a si a 3 a, de la a 4a mai greu cu zvacnirile.

Ca sa nu vorbesc prostii iti recomand sa faci un plin cu benzina de 99 si un bidonas de aditiv pentru curatat traseul de benzina si injectorul, verifica avansul sa fie cat de cat pe pozitie (cu lampa stroboscopica) atat la relantiu cat si la o turatie mai mare, sa nu fie catalizatorul infundat, (eu l-am scos de tot si il tin numai pentru ITP), bujiile sa fie reglate corespunzator (distanta dintre electrozi), filtrul de aer sa nu fie imbacsit cu mizerie, cam atat este ce ai putea face tu personal fara a merge la un service.

Iar la service poti verifica compresia pe cilindri, eventual fa un test de noxe sa vezi daca nu iti da afara benzina nearsa.

cam atat e ceea ce stiu si mai usor. Succes

Acea teava de plastic e un limitator , si eu il am, dar nu am fost curios niciodata sa il scot, sau sa vad ce se intimpla fara el.

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ajuns la 157 vei ajunge sigur si chiar vei depasi aceasta viteza, in drum spre Lepsa s-a mers cu 150 lejer, dar motorul se simte turat ceea ce cred nu este prea indicat. Totusi e un motor de 1,4 60 CP, valentele sportive (pentru clasa ei, bineinteles) se simt in treapta a 2a si a 3 a, de la a 4a mai greu cu zvacnirile.

Ca sa nu vorbesc prostii iti recomand sa faci un plin cu benzina de 99 si un bidonas de aditiv pentru curatat traseul de benzina si injectorul, verifica avansul sa fie cat de cat pe pozitie (cu lampa stroboscopica) atat la relantiu cat si la o turatie mai mare, sa nu fie catalizatorul infundat, (eu l-am scos de tot si il tin numai pentru ITP), bujiile sa fie reglate corespunzator (distanta dintre electrozi), filtrul de aer sa nu fie imbacsit cu mizerie, cam atat este ce ai putea face tu personal fara a merge la un service.

Iar la service poti verifica compresia pe cilindri, eventual fa un test de noxe sa vezi daca nu iti da afara benzina nearsa.

cam atat e ceea ce stiu si mai usor. Succes

Acea teava de plastic e un limitator , si eu il am, dar nu am fost curios niciodata sa il scot, sau sa vad ce se intimpla fara el.

ai dreptate....dar mi se pare destul de ciudat sa se infiga calumea pana in 140.....si de la 140 sa mai ceara viteza....dar..... nu se mai tureaza mai mult de 4000 ture! filtru de aer e nou....cu catalizatorul nu stiu ce sa spun....stiu decat ca e acolo ca mam uitat pe sub ea! miros de benzina nearsa se simte cand stau in spatele masinii...dar mai mult cand e rece...oricum e o masina de 13 ani...nu o sa miroasa benzina fara plumb dupa ce e arsa ca la o masina din 2005( adica a kk :);)) o sa schimb si filtru d benzina,si mai e o varianta, daca am rotzile mai mari sau nush....nu arata mai putzin kilometrajul? am jante pe 14 si cauciucurile nush daca sunt 175/70 r13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1,4 nu are cumva limitare de viteza din ECU ??? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1,4 nu are cumva limitare de viteza din ECU ??? :rolleyes:

nu stiu ce e ala fii mai explicit te rog! nu prea ma pricep

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica in momentul cand ai ajus sa zicem la 160 ECU taie benzina si nu poti merge mai tare, adica 170.

Eu cred ca limitarea e pe la vreo 160km/h.

Limitarea este impusa de proiectarea masinii. Adica ori dupa 160 nu mai fac fata franele ori masina e instabila ,etc.

Insa la motoru de 1,4 mai mult de 160 nu cred ca duce pe drum drept. Aici depinde si de vantul care bate , de calitatea benzinei :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1.6 75cp si trece greu de 160... record fiind 175. Deci nu cred ca e o problema mare daca a ta nu trece de 140

Oricum, daca e sa poata mai mult, trebuie sa analizezi orice e legat de puterea masinii... asta inseamna sa ai totul pus la punct dpdv al consumabilelor (filtre, ulei etc etc) si apoi sa verifici presiunea pompei de benzina, aer fals in zona 'carburatorului', aprindere (fise, capac delco etc), disc ambreiaj (pleaca cu a 4-a de pe loc..), sonda lambda (poti scoate mufa sa vezi daca difera ceva), sa fie curata clapeta de acceleratie si ce mai e in jur, potentiometru clapeta (f greu de testat), injectorul sau injectoarele sa fie functionale si curate (nici asta nu e f usor de testat fara service)... si sigur am mai uitat ceva :Driver:

Daca totusi consideri ca masina merge ok, las-o asa cum e... oricum viteza aia e ilegala si periculoasa :Driver:

P.S. rotile infranate se testeaza pe rampa, cu motorul pornit... le invarti efectiv... daca se invart lejer, totul e ok. Si, daca ai rotile mai mari chiar creste viteza maxima, cel mult poate sa creasca timpul in care ajungi la acea viteza.

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci astazi am citit pe cauciucurile mele..si scrie in felu urmator! 185/65 R14

mentionez ca in talon scrie 175/70 R13

din aceasta cauza sa-mi indice eronat vitezometrul? adica sa imi indice mai putzin,probabil de aceea nici motru nu se tureaza mai tare de 4000 ture!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Diametrul total al rotii cu 175/70 R13 e de 575.05 mm

Cu 185/65 R14 e de 595.88 mm

Cu 185/60 R14 ar fi 577.59 mm

Diferenta aia se traduce intr-o viteza reala mai mare decat cea de pe vitezometru. In acelasi timp rezulta o acceleratie ceva mai grea. Baga si tu pneuri 185/60 data viitoare

La 140kmph ai de fapt cam 145

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot spune ca am trecut de viteza de 157km/h.

Am fost curios, avand si un GPS la mine, cat poate.

Drum drept 154 - 158 km/h ( nu prea mult apoi o tineam in 130Km/h )

La vale, avea o inclinare de 4% ( a trecut de 160 km/h )

La urcare cam 120 - 130, si cateodata i-am dat si a 4-a, scadea turatia de numa.

Benzina a fost de la Shell si Agip (95).

Incarcare ( 3 persoane si bagajul )

Ma indoiam ca mai poate la ani ei :D

Modificat de NUK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Nu va faceti probleme ca nu e nimic la masina. Eu am fost cu a mea pe autostrada si am ajuns sa merg cu ea 165, aproape de 170 la ora. Mergea saraca de zice-ai ca e avion. Inainte am avut cutie in 4, mergea la 150 lejer dar era supraturata, aveam 5000 - 5500 de ture. acum cu cutia in 5 ajung pana la 140 - 150 lejer, undeva la 4000 - 4200 de ture insa de acolo pana la 4500 urca foarte greu. Am avut o panta si i-am dat maxim, mai mult de 165 - 170 nu am ajuns. Limita nu are, nu are destui cai sa invarta cutia :) aia e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un Golf 3 din 1995, motor de 1.4 injectie monopunct, si la drum lung mergea cu 180 constant fara sa faca urat motorul, maxim a mers 195. Singurul avantaj al masinii erau kilometrii putini (80.000) facuti afara ( nu era inmatriculata masina )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sigur a avut ceva caluti. un 75 poate ca nu pot sa cred ca 60 de cai trag pana la 195 :)

Pai poate ma lamuresc si eu cu ocazia asta.... pe targa scria 66 kw dar targa nu era a masinii.... dar toata lumea zicea ca 1.4 injectie monopunct nu are cum sa aibe mai mult de 44kw... totusi masinuta aia avea o circulatie a sangelui....de te baga in scaun:) Adevarul este ca din 6.000 ture nu o scoteam, era mai mare dragul sa dai in ea ca nu sarea consumul de 10%-12%. Oricum a ramas singura masina care nu mi-a papat banutii, nu avea nevoie de nimic, din pacate a trebuit sa scap de ea pentru ca deh...suntem in Romania... nu puteai merge mult cu ea neinmatriculata...dar totusi m-am chinuit asa cu ea vreo 2 ani jumatate:)) Daca tu stii de 1.4 monopunct sa aibe mai mult de 44kw, inseamna ca da, avea mai multi cai de se infigea asa...altfel nu imi explic. ( ca era 1.4 monopunct mi-au spus-o toti mecanicii care s-au uitat la ea ). Masina a fost stock de la cap la altul, ca nu avea nevoie de nimic in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am auzit sau vazut 1.4 la golf 3 mai mare de 60 de cai dar cu putin tuning la motor (slefuit la supape evacuare si la admisie, filtru sport, schimbat carburator cu admisie mai mare) se poate ajunge la 75 de cai. Asa zic eu cel putin :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am auzit sau vazut 1.4 la golf 3 mai mare de 60 de cai dar cu putin tuning la motor (slefuit la supape evacuare si la admisie, filtru sport, schimbat carburator cu admisie mai mare) se poate ajunge la 75 de cai. Asa zic eu cel putin :P

Crede-ma ca nu avea nici o modificare... ba chiar mai scapa si ulei pe la garnituri... masina era stock, acum pe cine sa dau vina.. pe mecanici ca toti au zis ca este 1.4 monopunct? sau pe ceilalti din trafic care aveau pe bord 180 si treceam pe langa ei lejer? Si cineva cu 210 cu greu trecea pe langa mine, in 2 ani jumatate cat am tinut-o am avut destule ocazii sa vad cat duce masina, a fost singura masina careia i-am dat talpa pentru ca nu facea urat si se tinea foarte bine la drum. Acum daca as gasi o masina la fel as lua-o cu ochii inchisi. Am mai mers cu un golf 3 cu motor de 1.4 dar avea vreo 170.000 km insa nu avea viatza deloc acea masinuta, dar va dau dreptate, o masina cu 60 cai nu are cum sa urce peste un 160-170 doar stock. Ca sa fim on-topic, as recomanda citirea postului de mai sus pentru acel pumping horses power, poate asa o sa fuga si golfuletu celui care a pornit acest thread cu o viteza satisfacatoare si pentru inimioara lui:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul merge bine , problema e de la avans cu avans mare merge bine la turatii mici si pierde pe zona 4500 rpm 6500 rpm , ai putea face un test , faci un semn la delco ( o zgarietura ) sa stii de unde ai plecat si il invarti ( dupa ce ai desurubat surubul de 13 ) cu 2 mm in sensul acelor de ceasornic si ai sa vezi ca se duce altfel in turatie . Teoretic se muta cuplul maxim spre o turatie mai mare . Tzeava de plastic de sub pedala daca o scoti ai sa rupi cablul de acceleratie sau clapeta corpului de injectie , pune pe cineva sa se uite in timp ce apesi pedala ma maxim ( motor oprit ) daca trage la maxim de clapeta de acceleratie , daca nu regleaza cablul de acceleratie . Succes

Modificat de Danny78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In treptele 1, 2 si 3 merge pana la 6000 lejer daca-i dau talpa. in a 4-a urca mai incet, inca nu am testat sa vad pana la ce turatie si a 5-a merge si mai greu. Parerea mea este ca, virgula, cade varianta cu avansul si reglarile. Nu sunt destui caluti. Daca ar fi din avans atunci orice masina poate sa ajunga la 200 la ora numai din reglajul avansului si una de 800 de cm cubi si una de 1300 de cm cubi. Sincer eu nu am vazut masini cu motoare mici si cai putini sa mearga cu peste 160 la ora. Astea sunt masinile, de aceea se spune ca sunt masini de oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viteza maxima pe autostrada cu masina din semnatura a fost de 175 km/h, chinuiti si aia. nu poti cere mult de la un 1.4 monopunct de 60 caluti. si eu ma crizez cand vad un logan 1.4 mpi ca pleaca mai bine ca mine, dar n-am ce face. adica as avea ce face dar trebuie timp si bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa te contrazic,dar ma cam jucam cu loganul de 1.4 mpi prin orash :beerchug: cand aveam golfu 3 de 1.4 60 calutzi! :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca nu avea nici o modificare... ba chiar mai scapa si ulei pe la garnituri... masina era stock, acum pe cine sa dau vina.. pe mecanici ca toti au zis ca este 1.4 monopunct? sau pe ceilalti din trafic care aveau pe bord 180 si treceam pe langa ei lejer? Si cineva cu 210 cu greu trecea pe langa mine, in 2 ani jumatate cat am tinut-o am avut destule ocazii sa vad cat duce masina, a fost singura masina careia i-am dat talpa pentru ca nu facea urat si se tinea foarte bine la drum. Acum daca as gasi o masina la fel as lua-o cu ochii inchisi. Am mai mers cu un golf 3 cu motor de 1.4 dar avea vreo 170.000 km insa nu avea viatza deloc acea masinuta, dar va dau dreptate, o masina cu 60 cai nu are cum sa urce peste un 160-170 doar stock. Ca sa fim on-topic, as recomanda citirea postului de mai sus pentru acel pumping horses power, poate asa o sa fuga si golfuletu celui care a pornit acest thread cu o viteza satisfacatoare si pentru inimioara lui:)

Din pacate cel care a pornit topicul..adica eu are un golf 4 acuma :beerchug: tot de 1.4 dar 75 caluti..cu 51 000 km la bord, acum sa va spun ce avea de nu urca mai mult de 140 atunci golful meu 3,am schimbat filtrul de aer si atat:) mia urcat in 165,daca o mai lasam urca in 170 mai mult nu cred! asa ca golful pe care lai avut tu era probabil MPI, sunt golfuri 3 care au injectie multipunct, si care au in talon viteza constructiva 162,nu 157 ca restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza constructiva este viteza pana la care producatorul iti garanteaza securitatea, se poate depasi dar nu mai garanteaza nimeni.

sageata cum sa spui ca un logan 1,4 pleca mai bine ? nu se compara, si spun asta in cunostinta de cauze, sotia mea are un logan si am facut multe probe si in nici una nu a plecat mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!