Jump to content

Audi S3


Vlad MHL

Postare recomandată

lol.doamne.ce conteaza care este mai rapid? decat un golf tdi cu 5.5 suta si noru de fum ca la un roman mai bine un s3 quattro si motor 2l-turbo care se stie ca permite upgrade foarte usor.motorul unui golf tdi nu are viata.cu cat vrei sa ating performante mai mari dintr-un motor creat pentru performante normale sau mediocre cu atat ii micsorezi viata. concluzia : ruina la bani, noru de fum si bani bagati pe care nu ii mai recuperezi in veci !! nu merita.

Link către comentariu
  • Replies 837
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    205

  • nadir@boosted.ro

    89

  • Bogdan_wrc

    50

  • Adrian@revo

    39

da dar e mai rapid ca un r32 :frigbaitata: :blink:

cine a zis ca merita stefane? tu chiar nu poti sa citesti TOT ce scriu eu? :lol:

Link către comentariu

domnilor,asta e un topic unde discutam despre un S3,al unui om fericit ca detine asa ceva, sau...?eu personal imi cer scuze de offtopic...

Link către comentariu

Daca tot e mizerie pe topic, atunci sa ii dam drumul. :frigbaitata: Deci, 1. nu vei scoate pe 400m mai bine ca S3 niciodata, nici cu alt turbo si slick-uri...daca vorbim de un diferential autoblocant smecher, atunci e posibil sa faci S3-ul...insa noi incepusem de la faptul ca tu poti avea asemenea performante cu un tuning "lejer". 2. Cele 300 kg in plus nu se simt pentru ca S3 e quattro 3. un quattro, la aceeasi putere cu aceeasi masina traciune fata, pierde pana la viteza maxima doar 0.5 sec 4. s3 nu este the ultimate car, insa in segmentul ei are cele mai bune performante. 5. jura-te ca bati un s3 stock asa cum esti acum + slickuri :blink:

@mmneg Pai ne injuram grav in paralel, pe messenger.

Link către comentariu

acum cum e masina mea daca ar fi sa-i pun slickuri nu bat s3 pe 400m unde am spus eu asta? poate uiti de unde a plecat afirmatia mea...ca s3 scoate 14.3 pe 400m si eu am scos 14.5-14.6 ... am zis ca daca-i pun turbina mai mare si slickuri atunci chiar nu-mi fac probleme pe 400m IN CONDITIILE IN CARE s3 scoate 14.3 esti turc?

eu nu am luat in calcul diferentialul autoblocant pt ca deja cu asa ceva s3 chiar nu mai are nici o sansa cu o jucarie d-asta

este adevarat faptul ca in segmentul ei e cea mai rapida nu contesta nimeni dar comparand cu alte masini nu mai e chiar atat de tare

nu ne injuram chiar asa rau pe mess :frigbaitata:

Link către comentariu
@d-rive : varule noi ne dam 4fun...nu stiu daca intelegi termenul normal ca un S3 e mult mai jmecher din orice punct de vedere ca un golf tdi (e la mintea cocosului nu?) dar atata timp cat pot sa-mi fac masina rapida si sa bat masini sport si scumpe crede-ma ca e un sentiment care tu n-o sa-l ai niciodata cu skoda ta dsg cu tren de rulare sport si altele care probabil cred ca si alergi pe coasta ca *** e prea infantila pentru tine...te salut
sunteti plecati cam toti...in primu rand stiu f bine ca dsg-ul e mai rapid (chiar vizibil mai rapid...am mers cu amandoua) ca smg-ul dar doar atat si cu subiectul asta am terminat...smg-ul e doar mai complex si mai inteligent

@vlad : bai pocnitule tu nu esti pe treaba ta? cum pm poti sa aberezi in halu asta? nu conteaza ca nu cobor sub 6s suta dar dupa ce faci cu cele 300kg in plus? esti nebun? revino-ti....sunt golfuri tdi care scot 5.5s cu tractiune fata ce-ai esti ridicol? ma faci sa iau foc pe aici cand stii f bine ca am dreptate

deci ma jur ca voi chiar nu realizati ca s3-ul nu e deloc the ultimate car are doar 265cp si nu e asa greu de batut cu un tdi cu tractiune fata si slickuri

cum am mai spus s3-ul este o masina foarte tare, exclusivitsa, relativ luxoasa, putere buna si traciune buna

@d-rive : de unde si pana unde ai tras tu concluzia vis-a-vis de increderea mea de sine? eu vorbeam doar de masina mea si mai ales unde ai citit tu ca am spus eu ca virajele mi se par infantile? dimpotriva imi plac foarte mult tocmai d-aia urmatoarea mea masina va fi o tractiune spate jmechera sau in cel mai rau caz in 4x4 ... in alta ordine de idei putem sa facem o mica intrecere oriunde vrei tu chiar nu ma dau la o parte de la provocari cam de orice natura ar fi ele

Pai uite ca ai incredere in tine si asta nu e deloc un lucru rau :blink: ci chiar necesar daca vrei performanta.

NU am zis ca tu ai fi spus ca virajele sunt infantile, era o analogie la faptul ca te-a deranjat ca ti-am zis parerea mea ca liniutele sunt infantile, iti ziceam ca eu nu m-as supara daca ai zice asa, ar fi doar parerea ta si ti-o respect :lol:

Sa stii ca exista in natura provocari de la care ar trebui sa te dai la o parte :D

Ti-am bolduit ceea ce cred ca nu e deloc normal, astfel de afirmatii nu isi au locul intr-o asemenea discutie, cred ca putem sa ne contrazicem sau sa discutam civilizat fara "bai pocnitule", "esti nebun" si altele, oamenii de valoare, oamenii pasionati de fenomenul auto se respecta intre ei, asemenea afirmatii sunt pentru participantii la lupte si la K1, ori eu cred ca noi ne intreceam in masini nu in care are "brandul" mai tare. Cred ca datorezi scuze cuiva :frigbaitata:

Hai sa vorbim si ON-TOPIC, S3 este o masina de strada care beneficiaza de tot confortul, tinand cont ca apartine unei marci premium, adica AUDI, aceasta masina trebuie sa mai ofere si altceva decat performante dinamice, ceea ce faci tu cu Golful tau sau cu alta masina deja nu mai intra in categoria "masina de strada" si de aceea eu zic ca nu faci niste comparatii corecte, pot sa iti spun ca sunt in stare sa fac o masina de genul Renault Clio care sa lase in urma Golful tau... daca stii ce inseamna masinile si esti un profesionist cand vorbesti de putere sa vorbesti despre putere in raport cu masa masinii. Te-am inteles ce zici tu de slick-uri si alte alea, ai pretentia ca tu sa ai slick-uri dar ala cu Audi S3 de ce nu ar avea? aud? pai tu pui totul in favoarea ta, "prepari" o masina si apoi vrei sa o compari cu una "NE-preparata"... banuiesc ca stii ce inseamna o masina de competitie si una stock ;)

Chiar mi-ar face placere sa discutam, chiar si contradictoriu dar te rog sa nu te infierbanti si sa fim buni parteneri de discutii, daca ne jignim si facem altele atunci nu avem ce sa discutam, mie imi plac provocarile atata timp cat tin de masini, in rest cred ca nu e cazul sa ne exprimam pe forumul asta ci pe unul de K1 dupa cum am mai zis, am trait totdeauna cu impresia ca esti un tip de treaba si chiar putem discuta de masini si de performante si de liniute daca vrei si de cum sa ne facem masinile mai performante etc. Numai bine.

L.E. eu nu mai continui acest versus pentru ca as fi prea tare pe aratura, adica off-topic si nu am niciun motiv sa poluez topicul unui om care are S3 :)

Modificat de d-rive
Link către comentariu

OK. Ma retrag. Ideea era ca nu vei putea NICIODATA sa recuperezi pe 0 - 400 m, cat pierzi pe 0-100. Chiar si cu cele 300 kg in plus pentru S3.

Link către comentariu

(Chestia e pe undeva si asa:...daca duc benzinaru' la cuplul motorinarului....o sa fie hilara intrecerea!)

:frigbaitata: ...scz...am zis ca nu ma mai bag in faze dinastea! :blink:

Modificat de homeboy
Link către comentariu

@d-rive : eu cu vlad suntem prieteni si ne permitem cuvinte d-astea deci stai linistit din punctul asta de vedere...am fi pus amandoi cuvinte mai grele dar nu putem ca e forum :lol: alea grele le-am lasat pt discutia de pe messenger :frigbaitata:

in legatura cu slickurile pe s3...pai poate sa-si puna crezi ca-l avantajeaza intr-un fel? ca sincer nu cred ba dimpotriva la puterea stock e posibil chiar sa-i afecteze destul de mult plecarea...la o plecare de 4x4 este ideal sa piarda putina aderenta altfel risca sa-i "dea in nas"

normal ca stiu ce inseamna o masina de curse si una de strada...a mea e una de strada e destul de usoara nu ma apuc sa-mi scot interiorul din ea sa scot roata de rezerva sau mai stiu eu ce...pana la urma e un tractor 1.9tdi doar n-o sa fiu nebun sa fac motorsport cu ea ce naiba...

@vlad : daca-mi pun turbina mai mare o sa facem testul de curiozitate :blink:

LE : in legatura cu offtopicul oricum va trebui sa stearga toate paginile cand ii vine masina...intre timp ne mai distram putin pe aici

ah si d-rive uitasem...sunt un baiat de treaba si pot sa am o conversatie normala atata timp cat nu ma ia nimeni peste picior vis-a-vis de cunostintele mele pe MASINA MEA si potentialul ei MAI ALES ca am exemple clare,concrete cu alte masini de afara...masini identice cu a mea (as in motor,caroserie,tractiune)

si revenind la viraje...eu vreau sa-mi iau urmatoarea masina m3 smg si sper sa mi-o pot lua...crede-ma ca din momentul ala eu n-o s-o mai ard la liniute mai deloc ba mai mult o sa incerc s-o exploatez cat de mult pot pe viraje (si intr-un mod spectaculos evident)...si ca sa intelegi ca fac liniute doar 4 fun, ultima oara cand m-am alergat cu masina a fost acum o luna sau chiar mai mult si nu mai facusem o *** cam de la sfarsitul veri...in rest folosesc puterea la drum sau prin oras prin trafic cand ma mai distrez cu vreun bmw ceva :)

Modificat de zGb
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

ca sa continui cu offtopicuile care se tot lungesc inutil va spun atat!

am invatat ff mult ca la o masina conteaza raportul Cai putere VS KG dar sa nu uitam de CUPLU!!!!!

nu va mai certati ca chiorii incercati sa intelegeti ca nici o masina nu este the ultimate!

orice masina poate sa devina competitiva si oricemasina poate sa fi batuta!

@zgb fara turbina mai mare si fara slucuru dar cu un Blocant! vei ajunge foarte repede de acel 14,1 de care se tot vrb aici!

v-am pupat si va rog sa incetati si sa il lasati pe @vlad sa se bucure cat mai poate de masina pe care shia comandat-o

@orice posesor de s3 now din pacate va anunta da cu un "tuning de bun simtz" adica Resoftare + evacuare eventual si o admise .........nu vei trece de pragul de 320 cai! .... cu puterea asta nu vei reusi sa bati nici o data un m3 e46 stock! (doar daca soferul de la m3 nu e la fel de valoros ca cel din s3)

......................mai vrb...............

Link către comentariu

Cata agitatie pe aici domle :D

In legatura cu modificarile de baza ale noului S3, printr-un ECU Remap sanatos se obtin cam 305-310 Cp (B&B, MTM), la care daca mai adaugam un TB si un CAI cred ca se poate ajunge fara probleme la 330 CP si un cuplu de 430-450 Nm. Ei, in aceste conditii tind sa cred S3-ul poate sa-i dea batai de cap unui E46 M3 stock pe 400m deoarece: 1. este o idee mai usor; 2. are 4x4; 3. are cuplu mai mare.

Si da, stiu ce inseamna M3, am vazut ce poate, chair un amic are un astfel de utilaj.

Cheers :D

Link către comentariu

Aicule, ramane de vazut ce posibilitati de modificare sunt cu componentele stock. Din cate am citit pe vortex si injectoarele de S3 sunt destul de limitate asa ca nu stiu daca se va putea sari de 300CP. Daca puteau fi folosite, sigur erau deja pe kiturile de turbo de la APR, Revo sau Giac. Problema e ca toti au pus la punct kiturile dar injectoarele le dadeau mari batai de cap. Pe un kit de 300CP bazat pe K04 (turbina voastra), au folosit injectoare de Veyron. Se pare ca modificarile 2TFSI-ului nu sunt atat de usoare pe cat se crede si partea cu injectia e destul de problematica. In primavara asta se asteapta aparitia primelor injectoare si pompe de injectie facute pentru puteri mari.

Link către comentariu

Depinde, unii tot de pe VW Vortex spun ca injectoarele de pe S3 sunt chiar mai OK decat cele de pe Veyron, adica S3 are 4 cilindri si 265 Cp, deci vine 66.25 Cp / cilindru-injector. Veyron are 16 cilindri si 1001 Cp, deci vine 62.56 Cp / cilindru-injector. Oricum este o masina mult prea noua si doar marile firme de tuning au inceput sa ofere kit-uri pentru ea, dar faptul ca se scot 305-310 Cp doar din Ecu Remap spune multe despre potentialul ei.

Link către comentariu

MTM ridica puterea S3-ului la 330 CP in 3 etape:

1. 310 CP, modified MTM-motronic computer with improved max. torque about 400 Nm

2. 315 CP, like 310 HP, but in addition with MTM Middle- and rear silencer max. torque about 405 Nm

3. 330 CP, like 315 HP, but in addition with MTM 1st middle silencer and downpipe with metalcatalyst max. torque about 420 Nm

Cuplul creste la 420 Nm intre 3250-4600 (standar 350 Nm intre 2500-5000), viteza maxim 264 km/h (standard 250 km/h limited) si 0-100 km/h 5,1 sec. fata 5,7 sec initial.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

@fusco se spui tu ai mare dreptate si ma refer la faptul ca puterea la 20tfsi este data din injectoare si apoi din alte componente!

ideea este foarte simple multi tuneri mari au constata ca cu masina stock doar din resoftare se ajunge la 300 cai! asa ca ce e peste oricum tre sa te apuci sa schimbi prin ea ca doar nu te-oi astepta ca neatzul sa iti fi dat o masina de 400 de cai si doar strangulata si daca ii scotzi tu siretul de la gat gata ajungi la 350 sau 400 cai e normal ca daca vrei mai mult de 300 tre sa te apuci sa upgradezi!

cat despre ce spune adiduletzu cu cati cai are o maasina per cilindru .... sa fim seriosi cand iti cumperi un injector te gandesti al cat poate el sa "pise" pe minut cati cmc poate scoate! pt ca sigur la veyron e si alt ceva nu e doar injectorul.

oricum s3`ul are un potential foarte mare la fel ca multe alte masini care se vor a fi sport! sau daca nu sport macar masini cu "cwaie" adica masini care se respecta.

sper ca cei care imi citesc postul sa inteleaga ce am vrut sa zic si sa imi scuze limbajul, considerat de unii, "vulgar"

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

eh... cei de la Wimmer Rennsporttechnik doar in 4 etape ajung la 405 cai dar la un cuplu de doar 540 !

mai jos aveti un PDF in care puteti sa vedeti concret ce si cum.

http://www.wimmer-rst.de/fahrzeuge/pdf/S3%...S%202,0TFSI.pdf

sper sa va convingeti ca nu doar MTM stie sa faca pt audi! (cat despre evacuarile de la MTM se stie ca nus facute de ei si ca sunt cumparate de la remus daca nu ma insel! .... tot despre evacuari se stie ca cei mai buni pt grupul vwag sunt DOAR MILLTEK

poate va zice ceva asta award.jpg

Link către comentariu

Conform masuratorilor APR, injectoarele de S3 au cu 12% mai mult "flow" decat astea clasice de GTI. Se pare ca sunt intr-adevar peste alea de Veyron dar asta e, ala are 16 si isi permite :hainoroc:. In ce priveste MTM, sa nu va puna careva sa luati evacuare de la ei pentru ca in mare parte MTM cumpara de la Milltek asa ca mergeti direct la sursa si iesiti mai ieftin!

Link către comentariu
cat despre ce spune adiduletzu cu cati cai are o maasina per cilindru .... sa fim seriosi cand iti cumperi un injector te gandesti al cat poate el sa "pise" pe minut cati cmc poate scoate! pt ca sigur la veyron e si alt ceva nu e doar injectorul.

Evident ca asa este, insa dupa cum spuneam motorul lui Veyron are ~8.000 cmc si 16 cilindri, deci capacitatea unui cilindru este de ~500cmc, exact cat e si capacitatea unui cilindru de S3. Si daca la S3 injectorul face "pipi" destul de bine ca sa scoata 66.25 Cp/cilindru fata de cei 62.56 Cp/cilindru la Veyron, eu spun ca este OK. Stiu ca nu este un raspuns exhaustiv, dar e si asta o teorie.

Plus ca mai e o chestie, la proiectarea lui Veyron cred ca nu s-a pus nici o clipa problema ca cineva sa-si duca Bugatti-ul de peste 1 milion de euro la chiptuning, in schimb la S3 sunt convins ca s-a avut avut in vedere acest aspect.

Oricum ramane de vazut cum se vor comporta S3-urile dupa chiptuning (dupa ce incepe sa se mai diversifice oferta), daca vor mai exista acele intreruperi ca si la celelalte 2.0 TFSI, daca mai crapa DV-ul, etc. Acum este prematur sa vorbim de asa ceva.

Link către comentariu

oricum, ca fapt divers, cred ca este topicul cu cele mai multe repaly-uri in care se vorbeste despre o masina care inca nu a poposit in bratele larg deschise ale aproprietarului. cred ca spune ceva asta.

nu stiu de ce, dar am un feeling ca voi avea treaba in Oradea in viitorul apropiat.

:)

Link către comentariu

Dupa cum spuneam in primul post, nici lui andrei-RS4 nu-i venise masina si avea la reply-uri. :) Are 25.000 acum. Sa vedem cum stam si pe topicul asta dupa ce vin masinile (a mea si a lui aiculedtzu).

Link către comentariu
.si ca sa intelegi ca fac liniute doar 4 fun, ultima oara cand m-am alergat cu masina a fost acum o luna sau chiar mai mult

imi permiti sa tusesc? :D

acum vreo 3 sapt..tot ai alergat-o putin :P

vlad, oricum masina e vis. eu d-abia astept sa o vad. nici nu vreau sa ma gandesc cum esti tu. daca te apuci si sa mai faci ceva modificari, bati topicul lui andrei rs4 fara probleme :P

oricum, sunt sigur ca dupa ce iti vei lua masina si vei termina cu rodajul & stuff, te vei vedea cu zGb/ macar asa de curiozitate. (da, d_drive, unii fac asta de curiozitate sa vada cum stau masinile pur si simplu).

succes si asteptarea usoara, si vezi te rog mult fa-i pe plac si lui fusco, lasa-l cu o surubelnita mica de tot sa vada ce ai tu acolo in plus fata de el. ii dau ochelarii mei sa se uite mai atent. :lol:

:blink:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!