Jump to content

Audi S3


Vlad MHL

Postare recomandată

  • Replies 837
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    205

  • nadir@boosted.ro

    89

  • Bogdan_wrc

    50

  • Adrian@revo

    39

vara trecuta scoteam 14.5 14.6 cu rotile 8x17 toyo t1-r...ce ti se pare asa imposibil? stii f bine ca asz/arl se poate tuna usor sa bata un s3 stock lejer (nu te gandi doar la 0-100)...doar cu niste slickuri si roti mai mici as putea sa scot mult mai bine

Link către comentariu

Sa nu incepem o discutie inutila aici...sa faci din 130 CP tractiune fata (9.5 pentru 0-100 km/h) sa bata un S3 vechi, 225 CP quattro 6.6 sec pentru 0-100 km/h, cam greu..deloc usor si deloc lejer. Revenind la topic, ar cam trebui sa soseasca S3-ul lui aiculedtzu. Ceva vesti?

Link către comentariu

Lasa Vlad ca ne punem 'tzava', invartim neste suruburi prin ECU, poate ceva 'sita' pe post de filtru si coboram la un 13.1 - 13.3 :)

*edit: es treiul meu a intrat in tara si saptamana viitoare va dormi deja in garaj :)

Modificat de aiculedtzu
Link către comentariu
Sa nu incepem o discutie inutila aici...sa faci din 130 CP tractiune fata (9.5 pentru 0-100 km/h) sa bata un S3 vechi, 225 CP quattro 6.6 sec pentru 0-100 km/h, cam greu..deloc usor si deloc lejer. Revenind la topic, ar cam trebui sa soseasca S3-ul lui aiculedtzu. Ceva vesti?

esti incapatanat rau...te cred ca asta va fi masina ta este o masina foarte tare (nu uita ca si eu am vrut-o) insa nu e masina suprema ca si performante :banghead: s3-ul vechi e smoked demult ce-ai? 2 chiar...unu destul de rau (cel de 209cp) altu mai putin rau (225cp)...la cum e masina in acest moment la pariu si pe bani ca bat orice s3 de 225cp stock cu conditia sa fie de la 20 de grade in sus afara...vezi ca exista golf2 cu motor asz biturbo 370cp 0-400m 10.2secunde tractiune fata...SALUT!!!!

posibilitati sunt dar n-o sa mai tin eu masina in mod evident s-o urc mai rau...in cel mai avansat caz o sa-i pun o turbina vizibil mai mare si atat! ah si poate m-ai inteles gresit nu aspir sa bat s3-ul nou pe 400m insa la 14.3 mi se pare o masina cu performante mediocre TINAND CONT ca 535d de 272cp (cu 7cp in plus fata de s3) si o greutate considerabila mai mare + CUTIE AUTOMATA are 14.5...totusi imi rezerv dreptul sa cred ca scoate ceva mai bine de 14.3 stock

Link către comentariu
stii f bine ca asz/arl se poate tuna usor sa bata un s3 stock lejer (nu te gandi doar la 0-100)...

Daca iti recitesti randurile, si apoi postul meu, iti vei da seama ca tunat usor, adik doar cip+evacuare+filtru, nu vei bate S3. Cu turbo, intercooler si injectoare, da, poti sa il bati, dar nu lejer. Cat despre 535d...3000 cilindree, doua turbine si 580NM...normal ca scoate mai bine...Si spui tu performante mediocre, unde, in segmentul compact sau overall? Pentru un motor turbo? Pentru un motor de 2 litri? Pentru o masina cu tractiune integrala? Vrei sa incepem sa disecam? Nu cred. Hai sa nu pornim discutii inutile, de genul ca asta va fi masina mea si etc...putin in pasa de performante 0-400m, capacitate de tuning si altele...eu mi-am luat o masina echilibrata si cu ceva cai sub capota...

Link către comentariu

se pare ca n-ai inteles ce vroiam sa zic cum probabil nici eu n-am inteles ce vroiai sa zici tu :banghead:

nevermind ca o dam in offtopic prea mult

Link către comentariu

bmw-ul mai are si transmisie automata si totusi scoate performantele alea. la 1750 kg e destul de bine

Link către comentariu

Cei de la Autohoje au masurat atat performantele noului S3 cat si a noului E90 335d (286 Cp, 580 Nm, 1650 Kg).

Vedeti atasamentul.

post-8096-1169838017_thumb.jpg

Link către comentariu

335d automat nu manual din pacate...e o mare diferenta ca bmw-ul nu dispune de o cutie performanta de viteze

14.1 400m la s3 mai povestim :banghead: oricum ciudat ca au scos suta in 6sec si nu mai bine...dar mai interesant este faptul ca 335d dupa un soft bun ajunge la 350cp si destul peste 600nm :rolleyes: :( m3 killer :banghead:

Link către comentariu

ma scuzati ca intervin in polemica,dar decat sa vb teoretic care bate si care nu cel mai bine cand va aparea s3-ul la posesor il va testa cu golfuletul. Acela este edificator !!

doar 6 sec suta? nu era data 5.7 ? hmm interesant

Modificat de StefanGolfR32
Link către comentariu

Cu mine cam greu deoarece sunt la 600 km de Golf, poate cu Vlad daca va dori acest lucru. In ceea ce priveste acceleratia sunt teste si teste. In unele da sub 6, in altele peste 6, insa depinde de hapcitudinile celui de la volan, aparatura de masura, conditiile meteo, etc. Nu sunt 2 teste care sa dea la fel. Personal cu toate masinile pe care le-am avut am scos timpi mai buni decat cei declarati de constructor (evident fara modificari).

Cat despre potentialul de tuning, 335i sta si mai bine decat 335d, dar este cam irelevant deoarece asa orice masina poti sa o modifici pana in panzele albe. Totul depinde de bugetul alocat si de iscusinta proprietarului. Iar un S3 cu modificari minore sunt convins ca va bate un E46 M3 stock.

Link către comentariu

E irelevant, parerea mea ca un tdi 130cp stock tunat la 200cp, cu o cutie de viteze "scurta" si eventual cu slickuri si turbina de avion bate un S3 stock.

Timpii de 6s respectiv 14.1s sunt respectabili, parerea mea, pt o masina stock. E o masina "normala" cu un motor ceva mai mare si arcuri ceva mai tari. Nu a fost facuta sa fie o masina de liniute sau intreceri pe circuit. Important e ca ai tot confortul si siguranta intr-o masina care si "fuge" decent.

Link către comentariu

nu am sa inteleg niciodata vrajeala asta cu 0-400m sau 0~100km/h, o masina este un intreg, trebuie privita ca atare, poate sa-si faca oricine nu stiu ce Golf TDi sa fie si de 500 de cp, eu tot un S3 stock aleg, de ce? simplu, masina este echilibrata din toate punctele de vedere, iar concursurile astea 0-400m sunt just for fun si pentru spectatori tembeli care stau la 1 metru de sosea, o competitie adevarata pe un circuit nu sunt in stare sa organizeze, liniute din astea infantile... parerea mea.

Link către comentariu

@aiculedzu : normal ca 335i are posibilitati mult mai mari de tuning deja exista kit de 480cp si 4.1 suta...dar vorbeam de 335d acum ca e mai jmecherit pe consum etc...in legatura cu s3 cu modificari minore...mie imi suna modificari minore la modu un soft o evacuare si o admisie nu stiu la ce putere s-a ajuns doar din soft la S3 insa nu cred ca sare de 300cp iar un milltek turbo-back nu poate sa-ti dea mai mult de 20-23cp...la 330cp crede-ma ca nu bati m3 stock (poate doar un sofer slab) iar de SMG sa nu mai vorbim...sincer cred ca n-ai vazut cum se misca un m3 smg si sa nu mai spunem daca se pune un soft bun si o evacuare pe m3...am un prieten care are un m3 hamann smg (ei zic 400cp dar n-are atat ca nu are din ce...are evacuare, admisie gen CSL si soft) si d-abia il bate RS4 (modelul nou + sofer bun) .... rs4 se duce tarziu. In fine este foarte irelevant

la 14.1 400m nu cred ca ajung doar din schimbatul unei turbine...imi trebuie si slickuri neaparat ca altfel raman pe loc pana la 80km/h...iar 14.1 este o cifra mult mai aproape de adevar la puterea s3-ului

@d-rive : varule noi ne dam 4fun...nu stiu daca intelegi termenul normal ca un S3 e mult mai jmecher din orice punct de vedere ca un golf tdi (e la mintea cocosului nu?) dar atata timp cat pot sa-mi fac masina rapida si sa bat masini sport si scumpe crede-ma ca e un sentiment care tu n-o sa-l ai niciodata cu skoda ta dsg cu tren de rulare sport si altele care probabil cred ca si alergi pe coasta ca *** e prea infantila pentru tine...te salut

Link către comentariu

Cel mai fain e cind un shofer adevarat cu o masina comuna,daca nu slabutza,da "fum" uni jmeker cu masina beton,dar shofer "pe linga"....

In alta ordine de idei:ce mi-as face daca as avea un S3 nou ca punct de pornire.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :screwy:

Link către comentariu
@d-rive : varule noi ne dam 4fun...nu stiu daca intelegi termenul normal ca un S3 e mult mai jmecher din orice punct de vedere ca un golf tdi (e la mintea cocosului nu?) dar atata timp cat pot sa-mi fac masina rapida si sa bat masini sport si scumpe crede-ma ca e un sentiment care tu n-o sa-l ai niciodata cu skoda ta dsg cu tren de rulare sport si altele care probabil cred ca si alergi pe coasta ca *** e prea infantila pentru tine...te salut

"varule" voi puteti sa va dati for fun pana ca plictisiti, daca vrei ma bag si eu tot for fun, chiar ti-ar trebui unul ca mine sa-ti mai scoata increderea asta de sine pe care o ai, Skoda asta de care zici mataluta e masina familiei, ca noi asa suntem o familie, de obicei merge maicamea cu ea, eu am alta masina, am trecut-o p-asta la semnatura nu ca nu as fi avut alta dar asta face subiectul forumului, acum 8 ani mi-am luat si eu o masina care era rapida la vremea ei si nici nu iti imaginezi cate BMW-uri cu fite pe ele ramaneau de caruta daca indrazneau sa isi arate cea mai mica intentie de combativitate... intre timp am depasit faza asta cu copilarii de genul asta. Apoi, sa imi zici ce performante smechere ai mataluta ca nu te-am vazut in niciun clasament, pe nicaieri... de ce nu te bagi la profi in ceea ce inseamna sport auto, poate ca chiar ai talent si de ce nu ai putea avea rezultate, chiar si cu o masina diesel.

Nu m-ai suparat cu nimic decat cu aia "varule" nu stiu de unde si pana unde suntem noi veri... dar in fine, pana una alta aici era vorba de masini si nu de persoane, daca vrei sa dezbatem pe tema asta a masinilor nicio problema daca vrei sa o dam in varuiala si fratie cautati pe altul :D

Iti dau un sfat, atata timp cat nu stii cu cine stai de vorba nu te mai da pilot si valoare ca e posibil sa pici aiurea, e bine sa nu te grabesti in viata, sa ai un pic de rabdare nu iti strica, dat fiind ca eu am cam citit tot despre tine si te apreciez la modul cel mai sincer pentru ceea ce faci... e cam greu pentru tine sa nu pici aiurea, mi-ai judecat doar semnatura si ai gresit, daca vrei sa faci concurs cu masina maicamii si cu ea pe post de conducator auto se rezolva :P, de asta am luat masina asta cu tren de rulare sport si alte alea, pentru ca maicamea merge cu 180-200 daca are pe unde si traficul o permite si e femeie la 50+ de ani, stiu ca e greu de crezut dar e real, pe bune ;) Gandeste-te ca nici eu nu sunt de multe ori dus la biserica si m-as baga la o *** cu tine dar nu imi place asta, prefer un circuit virajat unde se vede adevarata maiestrie, nu sa stai in linie dreapta si doar sa fii meserias la schimbat viteze, ceea ce e un merit trebuie sa recunosc dar daca ne bagam in filozofia unei liniute sa vezi ca o terminam repede pe cand despre un viraj avem de discutat zile intregi... daca stii ce e aia conducere adevarata ma intelegi desigur, daca mie imi place altceva decat iti place tie asta e, daca consideri ca virajele sunt infantile eu nu ma supar si iti respect parerea... poate ne intalnim odata si iti arat si eu ce sentimente ratezi din cauza ca faci doar liniute :salut:

Sper sa ma intelegi corect si sa pircepi ca nu am nimic cu tine ci chiar imi esti simpatic firai tu sa fii de pasionat in ale motoarelor :D :screwy:

Multa bafta si din pacate am fost cam off-topic (sper ca nu a vazut nimeni) cu toate ca tot S3 as alege :P

L.E. @homeboy ce bine ai spus cam acelasi lucru si chiar pe scurt dar eficient, aceeasi idee aveam si eu in minte :D sper sa ma inteleaga corect @zGb

Modificat de d-rive
Link către comentariu

Ce s-a incins lumea. Zgb, orice modificari ti-ai face la masina, NU vei bate un S3 stock. Stii foarte bine ca sub 6.5-6 secunde se scade FOARTE greu. Asta o data. Chestia cu FUN mi se pare exagerata. Ne stim de atata timp, si numai de fun nu e vorba. Iti place ca ai un TDI care bate 540i si etc. masini, dar deja e vorba de o obsesie. Si chiar te-ai luat gratuit de d-rive. In plus, sa stii ca M3 smg sau ce Hamman spui tu nu sunt capat de lume. Si nu ne mai saluta ironic la sfarsitul postului.

Link către comentariu

Si venind vb de BMW versus Audi,ca sa fiu un pic :frigbaitata: ...mai stiu unii care au incercat figura cu m3 contra rs4(varianta 2000-2001,cea cu motoru' mare) si deziluzia a fost crunta...desigur,nu la liniutze,acolo-s alte reguli si mersuri!

Link către comentariu

Intervin si eu ca vb de SMG, nu ca laud vw,dar va rog documentati-va : CEA MAI RAPIDA CUTIE DE VITEZE DIN LUME DUPA FERRARI ENZO ESTE DSG. NU SMG .ESTE DE 14 ORI MAI LENTA DECAT DSG IAR BMW A CUMPARAT PATENTUL PENTRU A PRODUCE CUTII CU DUBLU AMBREIAJ. deci,va rog nu mai laudati cutia aia ca nu se compara cu dsg. (cutia de pe m5 este de 14 mai inceata decat dsg-ul de pe un golf amarat) !!!

Link către comentariu

sunteti plecati cam toti...in primu rand stiu f bine ca dsg-ul e mai rapid (chiar vizibil mai rapid...am mers cu amandoua) ca smg-ul dar doar atat si cu subiectul asta am terminat...smg-ul e doar mai complex si mai inteligent

@vlad : bai pocnitule tu nu esti pe treaba ta? cum pm poti sa aberezi in halu asta? nu conteaza ca nu cobor sub 6s suta dar dupa ce faci cu cele 300kg in plus? esti nebun? revino-ti....sunt golfuri tdi care scot 5.5s cu tractiune fata ce-ai esti ridicol? ma faci sa iau foc pe aici cand stii f bine ca am dreptate

deci ma jur ca voi chiar nu realizati ca s3-ul nu e deloc the ultimate car are doar 265cp si nu e asa greu de batut cu un tdi cu tractiune fata si slickuri

cum am mai spus s3-ul este o masina foarte tare, exclusivitsa, relativ luxoasa, putere buna si traciune buna

@d-rive : de unde si pana unde ai tras tu concluzia vis-a-vis de increderea mea de sine? eu vorbeam doar de masina mea si mai ales unde ai citit tu ca am spus eu ca virajele mi se par infantile? dimpotriva imi plac foarte mult tocmai d-aia urmatoarea mea masina va fi o tractiune spate jmechera sau in cel mai rau caz in 4x4 ... in alta ordine de idei putem sa facem o mica intrecere oriunde vrei tu chiar nu ma dau la o parte de la provocari cam de orice natura ar fi ele

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!