Jump to content

Audi S3


Vlad MHL

Postare recomandată

  • Replies 837
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    205

  • nadir@boosted.ro

    89

  • Bogdan_wrc

    50

  • Adrian@revo

    39

offtopic: Baietii cu motoare plate mai nou ii conduc pe cei de la VW :10[1]:

Daca e asa, nu am cuvinte.....

Modificat de dan i
Link către comentariu

ontopic: S3-ul tau e foarte frumos, nu-l da :10[1]:

eu am avut sansa de a primi o masina de la firma, cu 4 usi, 5 viteze :huh:, motor 1.6 benzina, portbagaj generos si astfel S3-ul a devenit o masina de weekend, ceea ce-mi place foarte mult, pentru ca nu mai chinui masina in oras in mersul dimineata si seara la servici si inapoi.

intr-adevar pierzi bani, masina se depreciaza, dar pana la urma e pentru sufletul tau ;)

Link către comentariu

Daca intr-adevar voi avea o masina de servici, atunci masina de seara si de weekend as vrea sa fie mai sportiva. In curand voi avea o imagine a ceea ce voi face in urmatoarele 3-4 luni si voi anunta care e decizia mea. Si, da, raman in grup, iar motorul este plat si are 6 cilindri. ;)

Dar hai sa ramanem on-topic.

Deja apar temperaturi sub 15 grade si anvelopele de vara incep sa fie mai tari. Iar cu suspensia Bilstein incep sa ma zgrangan bine prin masina. :D De asemenea, saptamana viitoare o sa pun si un soft mai "lejer", iar pana la jumatatea lui octombrie trec pe anvelopele de iarna. Moooi si confortabile. :P

Link către comentariu

De ce pui un soft mai lejer?

Sau nu am inteles eu ghilimelele?

Detaliaza te rog.

Modificat de dan i
Link către comentariu

Pai acum am un soft normal (cam 305 CP) in primele 3 trepte si agresiv in 4,5 si 6. As vrea sa il fac mai liniar si un pic mai domol, ca la iarna nu am nevoie de multa putere. Cam asta ar fi.:)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

vreau zapadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa dau de lucru la .....=16

btw va anunt ca cu noua achizitie ramane in familie :*

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am ajuns si eu zilele trecute la 25.000 km. Ce mila imi e de masina. Merg asa putin cu ea si cand o fac, dau numai de drumuri proaste, cu gropi, piatra cubica, denivelari, etc. Si chiar fac eforturi sa evit astfel de sosele. Marti ma duc la service ca iar aud ceva suspect pe stanga fata. Plus ca vreau sa reglez xenonul mai sus, pentru ca dupa ce am schimbat suspensia s-a reglat si faza mai jos, iar seara nu se mai vede deloc ca la inceput, cu suspensia stock.

Gata, i-am pus gand rau masinii si incepand cu februarie martie o pregatesc de 'plecare'.

post-731-1222983679_thumb.jpg

post-731-1222983701_thumb.jpg

Link către comentariu

Imi pare rau sa fiu cel care iti da o veste atat de proasta, dar sa stii ca cealalta masina care vrei sa o achizitionezi, mai sportiva, tot prin aceleasi gropi si pietre o sa mearga. Deci nu ne mai pacali cu motive pt a vinde S3-ul, mai bine spune ca iti arde buza dupa porsche... bine, acum cui nu-i arde... :rolleyes:

Modificat de BGDR32
Link către comentariu

Ah, m-ai deconspirat. :D Problema este ca avand masina de servici, nu imi voi folosi masina personala decat seara si in weekend, cand voi avea mai mult libertate in alegerea traseului pe care merg. ;) In alta ordine de idei, faptul ca S4 va fi disponibil si cu Stronic face lucrurile mai complicate. :)

Link către comentariu

Atentie !

Apare si S3-u' cu S tronic, cu 7 trepte daca nu ma insel deci....

P.S.

Ar fi un pic ciudat sa dai un S3 sa iti cumperi alt S3, :P nu?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Daca nu eram un om principial, as fi luat un S3 sportback facelift S tronic. Dar sunt principial si as vrea sa evoluez pentru urmatoarea masina. Macar din punct de vedere al tehhnologiei, daca nu neaparat al puterii.

In alta ordine de idei, am avut un "record" de consum dupa ce am pus softul mai economic. Strict in regim urban, dar cand traficul a fost mai lejer, recunosc, am mers 183 km cu 24 de litri. Asta inseamna un consum urbam de 13. E bine pentru o masina de aproximativ 300 de CP, in care am mers cu 2-3 persoane mereu, dar in trafic ok si calcand lejer acceleratia.

Si in alta ordine de idei, a venit randul sa schimb si bieletele de directie+capetele de bara stabilizatoare. Asta se va intampla miercuri, ca sa fie masina gata pentru intalnirea de toamna.

Link către comentariu
  • Administrator

vezi ca e bun si softul gandit spre optimizarea consumului :D .. eu ma pot bucura ca am iesit saptamana asta cu Rul din RO cu rezervor plin , am stat in Budapesta unde am facut si 20-25km prin oras si de acolo in Austria unde am realimentat . Nu se aprinsese becul (aveam putin sub un sfert de rezervor) dar consumul mediu scos a fost 10,2l/100km. Hai ca postez la topicul meu despre R mai multe ca am trecut de 15.000km cu excursia asta.

Link către comentariu

Nuuuu, nu vinde S3 -ul... :frigbaitata:

Hai poate pana in primavara te mai razgandesti tu... :blah:

Link către comentariu

Am schimat bieletele de directie si capetele de bara. Masina e tzeapana again. Acum plec spre intalnirea de toamna, sa vedem ce consum scot cu noul soft. Am pus si anvelopele de iarna care deja mi-au adus un plus de confort.

Link către comentariu

Softul este foarte bun. Cand am venit la Danes am consumat 11.8, intr-un stil de mers destul de alert. La intoarcere, dupa ce a mai umblat Voinea la soft, am avut consumurile 9.7 (Sighisoara-Brasov) 11.7 (Brasov-Cheia-Ploiesti) si 8.4 (Ploiesti-Bucuresti). In prima si ultima bucata am mers mai linistit.

Imi place ce trecerea printre primele trei trepte se face mai usor fata de softul de vara. Sunt mai line, iar daca schimb treapta din I in II sau din II in III la 2000-2200 rpm, trage mai bine, ca e cuplul bun mai jos. Sunt foarte multumit.

M-am grabit eu sa pun anvelopele de iarna, dar plusul de confort ma face sa uit de virajele care nu le mai pot lua asa tare.

Masina a facut 26.500 km si merge foarte bine.

Pana la sfarsitul saptamanii o sa fac o lista cu ce imbunatatiri sau consumabile a primit masina si o sa postez aici pentru cine este interesat.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am ajuns la 27.500 km si ma apropii de revizia de 30.000 km. Totul este in regula, nici o problema.

La munte am prins zapada cat cuprinde. Am ajuns vineri seara in Predeal, iar la ora 2 cand m-am culcat afara nu era nimic. Dimineata la 8 jumate, iata in poza de mai jos cum era masina. Am fost pana la Rasnov, poza 2 ilustrand drumul pana acolo.

Cum ocazia asta vrea sa sparg mitul Daciilor care urca cu anvelope de vara acolo unde alte masini mai mari si echipate cu anvelope de iarna nu reusesc. Dus-intors Predeal-Rasnov, am dat de masini care nu mai faceau fata zapezii. Ghiciti de care? Dacia 1310, Logan, Solenza, Papuc...asa ca no offense, dar mitul acela mit sa ramana.

Masina s-a comportat excelent, iar pentru ca zapada era afanata mi-am permis sa fiu plug pentru altii. :lol: Bine, nu neaparat ca am vrut. :P

Urca oriunde, gratie si anvelopelor Michelin care se comporta foarte bine atat pe gheata, cat si in zapada mare. Greutatea maricica a masinii ma ajuta sa nu raman pe burta, rotile avand priza buna si scotandu-ma din absolut orice morman in care am intrat. Haldex nu haldex, dar impotmolit nu ramai.

Dupa cum am spus in postul anterior, o sa pun o fisa cu tot ce am bagat in masina asta de la achizitie si pana acum. Mai dureaza putin.

post-731-1227474098_thumb.jpg

post-731-1227474119_thumb.jpg

post-731-1227474126_thumb.jpg

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!