Jump to content

Audi S3


Vlad MHL

Postare recomandată

Am montat suspensia. De fapt, amortizoarele+arcurile fata si amortizoarele spate. Arcuri spate? Nu exista, pentru ca Eibach nu fac arcuri spate pentru S3. :( Mda, sunt destul de ofticat, pentru ca de cand am comandat suspensia am avut numai probleme. Intai Bilstein B12 (B8+arcuri) nu se fabrica pentru S3. Apoi am zis ok, luam B8 si punem noi arcuri (eu si Nadir). Aveam de ales dintre H&R si Eibach. Am ales Eibach. Cand au venit amortizoarele, au venit fara arcuri. Am asteptat sa vina arcurile Eibach, au venit. Doar DOUA, pe fata. Pe spate nu se fac. :D

Nu am mers foarte mult cu masina, dar impresiile sunt mult peste asteptari. Din pacate, simt "spatele" ceva mai moale, cum e si normal sa fie cu arcurile stock, si nu o incerc prea rau. Insa observ o mare schimbare la capitolul directie si la franare. Masina raspunde mult mai bine la miscarile bruste ale volanului, iar miscarile de ruliu si tangaj sunt mult mai mici. Design-ul s-a imbunatatit considerabil (pe puntea fata unde am si arcurile). Masina nu s-a lasat mult (cam 2cm), dar cat trebuie ca sa arate mai sportiv. Astept sa comand azi sau maine arcuri H&R pentru spate. Daca puteam comanda B12 pentru S3, atunci setul era compus din amortizoare Bilstein B8 cu arcuri H&R sau Eibach. Dar, daca Eibach nu face arcuri spate pentru S3, atunci nu exista B12 si, implicit, trebuia sa iau B8+H&R. Dar cine stia asta? :lol: :lol:

Link către comentariu
  • Replies 837
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    205

  • nadir@boosted.ro

    89

  • Bogdan_wrc

    50

  • Adrian@revo

    39

Vlad,

daca tot te supara ideea de la Bilstein, poate gasesti un aftermarket pentru Magnetic Ride (Delphi)/

Mie sincer mi se pare cel mai fain optional pe care il puteam lua la TT si sunt multumit ca am dat banii pe el.

Modificat de docman2
Link către comentariu

"Magnetic Ride" e denumirea sistemului de control electronic al duritatii amortizoarelor. Acestea sunt controlate direct de ESP si consuma cam 20w/amortizor. Este un sistem electronic destul de complex nu sunt niste simple amortizoare. Sistemul se poate "adapta" suprafetei de rulare reducant ruliul si reactioneaza inclusiv la vant lateral, frana, acceleratie etc. Il bifezi sau nu-l bifezi, nu se poate monta aftermarket.

Link către comentariu
Salut.

Felicitari pentru echipare. Ce garantie va ofera la amortizoare?

Habar n-am, nu este ceva relevant pentru mine. 1 sau 2 ani.

Cat despre magnetic ride, cu siguranta nu e posibil sa-l adaptez pentru masina mea. Nu am apucat sa citesc PDF-ul de mai sus.

In alta ordine de idei, am mers cu masina aseara, mai sportiv. E altceva. Imi place ca e dura, dar nu atat de mult incat sa afecteze confortul. Dupa ce se incalzeste un pic, o sa fac cateva plecari si o sa iau si niste viraje mai tare. Sa vedem.

Link către comentariu
sa avem pardon, are unitate separata, esp-ul cel putin la tt e in alta parte.

http://www.axdn24.dsl.pipex.com/technical/...aining_pdf4.pdf pagina 26 jos.

era o sugestie.

Scrie acolo ca unitatea vegheaza la repartitia maselor si primeste informatii de la ESP despre starea masinii. Deci nu l-au integrat in ESP cum credeam, l-au capsulat separat dar comunica direct cu ESP. E clar ca cel putin instalatia electrica a masinii e sensibil diferita. Pe S3 nu era disponibil anul trecut.

Daca pui arcuri si amortizoare sport, devine oarecum inutil, ideea era sa-ti ofere nitel confort pe setarea "off" si comportament sportiv pe "on". Eu am arcuri sport -30 pe asa ceva si nu mai simt cam nici o diferenta intre setari deci, daca esti dispus sa circuli non-stop cu o masina dura probabil poti renunta la optiune.

Modificat de Deceunink
Link către comentariu

Am luat si arcurile spate. Astept sa le montez maine sau sambata si revin cu impresii si poze.

Link către comentariu

Cu placere. :offtopic: Revin si cu cateva poze mai tarziu. Dupa ce am facut vreo 100 de km, suspensia s-a lasat bine si arata excelent.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Ohooo. De cand nu am mai postat aici. Iata ultimul review:

Dupa 23.600 km...

- masina merge excelent, nu are absolut nici o problema de la drumurile proaste sau de fabricatie

- consumul se imparte astfel: bine=in jur de 14-14.5, mers normal in oras (12,4% la carte); nasol=in afara, cum nu poti sa te abtii sa ii dai, consuma numai 10 (7% la carte)

- problema care am semnalat-o in urma cu multe posturi, si anume un trancanit la puntea fata, s-a dovedit a fi caseta de directie care nu a fost schimbata la 7-8.000 km cand am lovit masina. S-a schimbat si masina e ca noua.

- materialele din interior s-au pastrat bine, doar aluminiul de la schimbatorul de viteze este cam zgariat

- cand s-a schimbat caseta de directie mi s-a zis de la service ca uleiul este la minim, asa ca am completat cu vreo 350 ml

- urmeaza schimb de placute, care sunt la limita

- suspensia bilstein+michelin pilot sport 2 este o combinatie excelenta

Atasez o poza cu masina "lasata".

post-731-1215857060_thumb.jpg

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Scuze de offtopic dar un S3 nu prind si eu la pozat? Nu se ofera nimeni?

Link către comentariu

Vlade, daca iti trebuie ulei vreodata de completat ....stii ca sunt dator :)

La cat mai multi km :)

Link către comentariu

Pt toti posesorii de S3 8P : avem sau nu parbriz atermic pentru ca vreau sa stiu ce fel de detector de radar sa-mi cumpar ? Multumesc

Link către comentariu

Nu stiu daca am parbriz atermic si nici nu folosesc detector ca sa stiu daca merge.

@Doom Am completat 200 ml pentru ca eram aproape de limita, insa nu mi se aprinsese becul de avertizare. Am cumparat deja. Mersi.

Link către comentariu

deosebit de frumoasa masina ... sa o stapanesti sanatos fara probleme :icon_cool:

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

In ultima vreme am mers foarte putin cu masina. Am ajuns la 24.000 km si am schimbat placutele fata/spate. Discurile spate sunt ca si noi, cele fata au 29 mm (limita este 28 mm). Consumul de carburant urban e bun, avand valori intre 14 si 15%, in conditiile de mers normal si trafic acceptabil.

Link către comentariu

Salut,

Senzationala masina . Am vazut-o aseara in fata la BT Caffe in Dorobanti . Eu ma uitam la tine incercand sa iti spun "Salut ..." tu te uitai la mine , dar parca ne uitam unu prin altul (cred ca erai prea concentrat sa gasesti un loc de parcare ) :huh: . Bafta cu masina , este de-a dreptul criminala !!!

Modificat de puff
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Off, am inceput sa merg din ce in ce mai putin cu masina. Ma uit la ultimul meu post de pe 15 august, cand spuneam ca am ajuns la 24000 km si ma uit azi la kilometraj: 24790. :ceuameni: Dar vine acum toamna si incep sa merg mai des la munte, iar motocicleta o voi trage pe dreapta datorita frigului si ploilor.

Intre timp am schimbat flansele de la amortizoare. 6 mil cu tot cu manopera la alt service decat Porsche. Flansele originale erau made in Turkey si nu au rezistat la noua suspensie. Acum am pus Bilstein made in Germany. ;) Alta viata.

In alta ordine de idei, in max. doua luni aflu daca voi primi o masina de servici. Asta inseamna goodbye S3 pe la primavara si trecerea la ceva foarte sport. ;)

Link către comentariu

>300 natural aspirated horses :lol: Dar hai sa nu dezbatem aici subiectul. Nimic nu e sigur si nu vreau sa "dau cu gura" degeaba. ;)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!