Jump to content

Audi S3


Vlad MHL

Postare recomandată

Nevermind that. Am ceva important de zis care ma face sa uit de acea problema. Aseara am facut un drum pana la Predeal si inapoi. Masina e FANTASTICA. Asemnea reprize mai rar am intalnit. Si am condus ceva masini prin natura jobului meu. In treapta a 6-a, de la 180 la 200 km/h ajung in putin peste o secunda. Treptele 3 si 4 sunt criminale. In plus, evacuarea si-a schimbat de tot zgomotul. Fara sa exagerez, zici ca am schimbat-o pe cea de fabrica cu ceva aftermarket. In trepte 1 si 2 nu mai recunosc sunetul - a mers un prieten cu masina si eu am stat afara sa ascult. Inca o data, nu ma asteptam la asemenea schimbare. Zilele astea o sa merg sa fac si masuratorile, sa vedem diferentele fata de stock.

Acum astept suspensia si anvelopele Michelin. Any questions?:D

Link către comentariu
  • Replies 837
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    205

  • nadir@boosted.ro

    89

  • Bogdan_wrc

    50

  • Adrian@revo

    39

Felicitari pentru masina si pentru noul soft.

Apropo, ti-ai luat motor? Te-am vazut acum 1 ora prin Aviatiei? Era si Luc BGN...

Link către comentariu

Da, il duceam la spalat. Cum m-ai recunoscut? :offtopic: O sa ii pun numere cu MHL soon. Mersi pentru urari.

Link către comentariu

:offtopic: aveai viziera ridficata la semafor ;) E bine cu motorul prin oras (te invidiez)...te-ai dus printre masini si noi am ramas acolo.

Te stiu din vedere de cand aveai A3-ul...eu am fost in Monnet.

Link către comentariu

adevarul ca in Buc merita un motor. asa protejezi S-u.

eu astept sa vina sezonul de karturi sa facem un BV, ca fusco deja se antreneaza la picior...

Link către comentariu

Azi am trait o senzatie misto. In timp ce ma plimbam cu motorul, am dat in decurs de o ora de S3-uri care, bineinteles, s-au agitat. Si nu stateau deloc rau. De abia le faceam (eu+prietena pe motor). Si apoi, masina mea a devenit cobaiul cartierului. Adica m-au rugat cei doi vecini ai mei, prieteni cu mine de 20 de ani, sa faca o tura cu masina mea. Si am ajuns la semafor eu cu prietena mea pe motor si ei in masina. Si m-am "tras" cu masina mea ;). Cu toate cele 4 sec pentru 0-100 km/h, cat face Bandit-ul meu, nu am reusit sa castig.:( Interesanta experienta. Iar despre evacuare, asa stock cum e ea, dupa resoftare se aude cu totul altfel. Superb.

Link către comentariu

vlade, n-are 4 secunde suta banditul de 600. M-am tot interesat si nu are cum sa aiba 4. Cam 5,5 zice lumea. De asta nu bati tu s3-ul tau. 5 - 6 suta cu vreo 200 kg greutate

Link către comentariu
Iar despre evacuare, asa stock cum e ea, dupa resoftare se aude cu totul altfel. Superb.

ntz ntz ntz...trebuie sa te plimb zilele astea :)

Link către comentariu

vlad: usor cu "banditul" sa nu te vad cu "roatele in sus" si daca vrei sa vezi cum cistiga un bandit de 600 cu s3 ul tau pe 400 m, da mi banditul si -ti arat :evil: secretul este sa patinezi ambreiajul la plecare (daca i dai drumul brusc ca la masina si tragi de gaz la max, garantat pici) :lol:

pina la urma, ce suspensie pui? la evacuare inteleg ca nu te "combini" ?!?!

Link către comentariu

Evacuare never. Mai ales ca dupa soft sunetul evacuarii stock este schimbat complet. Suspensia a ramas ca si la Nadir: amortizor B8 si arcuri Eibach. E comandata deja. Asteptam. Iar maine ma duc sa pun noile anvelope de vara: Michelin Pilot Sport 2. Hai Romania. ;)

OT: stiu cum sta treaba cu banditul, dar eram si cu prietena pe el si nu am putut pleca foarte bine. In curand ii pun si niste anvelope noi (Dunlop Sp Maxx) :lol:

Link către comentariu

Am pus anvelopele Michelin Pilot Sport 2. Extraordinare. Pasiunea mea legata de anvelope are o istorie lunga. Pe scurt, am avut pe 17 si 18 inci 4 tipuri de anvelope: continental sportcontact2, michelin pilot sport 1, dunlop sp900si dunlop sp maxx. Comparativ cu aceste modele, Michelin Pilot Sport2 este o anvelopa dura si grea, care neutralizeaza puternic caracterul subvirator. Dupa ce am mers pana la Predeal in stil normal, sa se aseze bine anvelopele, drumul de intoarcere l-am facut sportiv, avand si parte de ploaie. Anvelopele s-au comporatat excelent. Sunt foarte multumit de alegere. Gripul este excelent, nu imi permite sa arunc masina de fund nici pe zonele ce favorizeaza supravirarea. Se simte ca anvelopele sunt grele. Plecari nu am facut inca, dar zilele astea, cand voi face acele masuratori de care tot zic, o sa postez impresii si despre acest aspect.

Link către comentariu

Inca de cand vroiai sa le cumperi ti-am spus ca sunt extraordinare. Le-am avut si eu pe GTI si nu se compara cu Continental. Singurul aspect unde nu o sa vezi o imbunatatire radica o sa fie la plecari in forta. Bine tu ai un avantaj ca e quattro dar la mine nu s-a vazut o diferenta foarte mare. In schimb pe zonele virajate intr-adevar sunt de vis. Good choice.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Din pacate nu am mai facut masuratori in aceea perioada de timp. Acum difera temperatura si anvelopele si nu mai este foarte relevant. Oricum, o sa imi fac timp pentru masuratori zilele astea.

In alta ordine de idei, vin cu un FULL REVIEW despre masina. Asta pentru ca am semnalat unele lucruri care s-au remediat de la sine.

Achizitie: 3.03.2007

Numarul de kilometri: 22.000 (aprox. 8000 km in afara orasului)

Revizie: ulei si filtru de ulei, la 15.000 km

Revizie: filtru de aer si filtru de praf polen la 20.000 km

Verificare suspensie(pentru ca nu o mai simt asa rigida si la un moment dat am auzit un scartait de ela bucsele de bara stabilizatoare): rezultat OK, la 20.000 km

Anvelope de iarna: Michelin Pilot Alpin 2

Anvelope de vara: Conti SportContact2 12.000 km, acum Michelin Pilot Sport 2

Resoftare TCM Turbo: 19.000 km

- consumul este mai mult decat ok in oras: 13,5-15% in functie de mers si trafic (12,4% la carte)

- consumul extraurban este acceptabil daca merg normal si cam prea mare daca merg sportiv. Referinta:

Bucuresti-Predeal, prin Ploiesti, 2 persoane cu bagaje, mers normal, aprox. 10%, retur 8,5-9% (7,2% Extraurban la carte, 9,1% mixt la carte)

Bucuresti-Predeal, prin Ploiesti, 2 persoane cu bagaje, mers agresiv, aprox. 12%, retur 9,5-10% (7,2% Extraurban la carte, 9,1% mixt la carte)

- suspensia lucreaza foarte bine pe virajele abordate agresiv si face fata binisor la gropile din oras

- vibratiile din caroserie s-au accentuat considerabil la mersul pe drumuri cu piatra cubica nasoala sau pe drumuri cu pamant si pietricele (cum sunt unele din Pipera, unde trebuie sa ajung vrand nevrand)

- zgomotul metalic si vibratiile la franare au disparut; franarea este execelenta, insa la franarile bruste, la viteze mari, se resimte nevoie unei suspensii mai dure

- a aparut un zgomot de frecat la relanti, cand motorul este rece; cred ca este cureaua de la alternator, mai ales ca de vreo 5-6 ori de cand a masina am mai auzit si un carait la pornire (specific problemelor de alternator)

- interiorul s-a pastrat foarte bine (pielea, manerele interioare ale portierelor, bordul), doar maciulia schimbatorului da ceva semne de uzura

- evacuarea si-a schimbat sunetul pe la 15.000 km si dupa soft...suna excelent cand e incalzita

Cam atat imi vine acum in cap. Daca aveti intrebari, va rog.

Ah, si saptamana viitoare voi monta suspensia (amortizoare Bilstein B8 si arcuri Eibach). Si ma jur ca e ultima modificare.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

poti sa te juri ca eu nu te cred :(

iti zic eu dc simti ca este putin mai moale suspensia, din cauza sofltului!

ai vazut si tu masina este mult mai puternica dupa soft!

dupa ce o sa iti pui suspensia sigur vei vrea si jane cel putin si dupa ce imi pun barile stabilizatoare o sa vrei si tu >:P

>:)< si bafta

Modificat de nadir
Link către comentariu

si poate vrea si ceva placute cu discuri sport. :Driver:

Link către comentariu

Sub nici o forma nu o sa investesc in 3 lucruri: evacuare, alte discuri si bari stabilizatoare. Doar niste placute de frana mai performante, cum zice si wrc.

Edit: nadir, nu e de la soft. Senzatia de moale a suspensiei intervine la trecerea cu 10-20km/h peste speed-bumpere, la evitarea brusca a gropilor si la virajele care "se inchid" neprevazut si fortez suspensia mai mult.

Link către comentariu

pai man, stiu ca stii, niste placute dure, cer discuri dure. asa ca nu da banii pe prostii, ia frane la "copii" :))

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

cu siguranta ca suspensia este frecat mult mai mult in romania decat in orice alte tari

de la franari multe si bruste si vrb da de la tot ocolit uneori la limita de la piatra cubica care e cam offroad lucreaza in toata directiile si pana la max suspensa...

de ex japonezi au inceput sa isi faca locuri speciale cu un teren accidentat prin care 1 data la cateva luni trec pe acolo nu de alta dar li se suda suspensia ca nu prea lucra!

pt cei care nu s-a prins era o gluma!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!