Jump to content

Audi S3


Vlad MHL

Postare recomandată

Da dragos, dar pe mine ma intereseaza cel mai mult cum se integreaza in bord navigatia... si nu prea exista variante care sa arate asa bine ca navigatia oem...

Link către comentariu
  • Replies 837
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    205

  • nadir@boosted.ro

    89

  • Bogdan_wrc

    50

  • Adrian@revo

    39

am vazut si eu navi-ul lui vlad aseara, arata incredibil de bine in bord, montajul este foarte bun, sunetul este foarte bun... masina s-a schimbat radical... singurul dezavantaj este cel cu cd-ul dar nu-i un capat de tara...

foarte frumos vlad, te rog da-mi si mie un PM cu nr. celui care ti l-a montat...

Link către comentariu

Dupa drumul la Cluj si cel la Mamaia din weekend, am updatat si eu consumul din semnatura. In continuare nu imi place consumul de peste 130 km/h. :beerchug:

Ma pregatesc pentru achizitia unor anvelope de iarna, mai exact Michelin Primacy PA3, cea mai noua anvelopa de iarna Michelin. Trebuie sa le iau din timp pentru ca 18 toli nu costa prea putin. Iar sa iau un set de jante 17 + anvelope pt. iarna nu renteaza.

primacyalpinpa3tt8.th.jpg

Link către comentariu

Vlad, te intreb altceva: Renteaza oare la un 4x4 sa mai cumperi cauciucuri de iarna la cata iarna avem noi in tara asta? climatul s-a schimbat destul de mult si mai mult de 10 zile numarate nu avem zpada.

Iti pot folosi doar daca te avanti cu ea sus la munte, zic eu...

Daca nu pleci prin munti cu ea, si ai de gand s-o ti in bucuresti in marea majoritate timpului mai bine mergi pe niste pneuri second.

cel putin pentru mine nu renteaza o asemenea investitie, de cel putin 600 Euro.

Link către comentariu

Asa as spune si eu din ceea ce spune teoria, dar in cazul meu am constatat ca la 0 grade F1GSD3 au aderenta mai mare decat Dunlop SP WinterSport M3 ... poate e un caz izolat, dar totusi cele mai noi modele de anvelope de iarna au sigur un comportament mai bun la temperaturi scazute decat generatiile anterioare.

Link către comentariu

Mersi Razdan, insa nu prea mi-a placut ce a scos ABT in ultima vreme pentru gama de modele Audi.

Cat despre anvelopele de iarna si iarna de la noi, eu le folosesc pentru siguranta maxima la temperaturi scazute si aderenta maxima in zapada. Exista intr-adevar unele anvelope de vara sau mixte care fac fata si unor temperaturi scazute. Insa, sub 7 grade, o anvelopa de iarna de inalta performanta, face treaba excelenta. Va asigur. De la prima masina care am avut-o am facut in asa fel incat sa am anvelope Michelin. Cu S3-ul, am zis sa il las asa, cu Continental Sport, si uite ca n-am avut parte de ajutor. Ma refer la accident si spun ca mai mult de 75% a fost greseala mea, insa puteau sa ma ajute si anvelopele. Macar pentru un impact mai mic, daca nu pentru evitarea acestuia. Oricum, aproape saptamanal, in weekend, fac un drum la munte, deci le folosesc la capacitate.

Link către comentariu

uite o opinie despre utilitatea anvelopelor de iarna care ar trebui sa si-o insuseasca multi.

Link către comentariu

Din experienta proprie (testat), pot sa afirm ca anvelopele de vara se comporta mai bine pe uscat decat avelopele de iarna chiar si sub 7 grade celsius (excludem aici temperaturile de -10 Celsius sau mai mici cand practic anvelopele de vara devin "plastic").

Link către comentariu

Aici vorbim de cazuri strict particulare. Temperatura de afara e una, dar conditiile carosabilului si temperatura acestuia sunt altele. Testele de profil arata CLAR ca o anvelopa de iarna, strict in aceleasi conditii de testare, este mai eficienta decat una de vara.

Link către comentariu

Asta spuneam si eu, adica cazul particular cand asfaltul este uscat. Evident peformantele anvelopei de vara nu sunt ca si vara, dar oricum sunt mai bune decat ale celei de iarna (vorbim aici de anvelope de top atat de iarna cat si de vara).

In rest, pe polei, zapada, gheata, apa sau orice altceva decat asfalt uscat, anvelopele de iarna sunt net superioare (evident iarna).

Link către comentariu

Pai nu, in mod normal, asa cum s-a mai spus aici si cum am mai spus si eu cu alte ocazii, o anvelopa de iarna de inalta performanta are aderenta mai buna la temperaturi sub 7 grade Celsius decat orice anvelopa de vara de inalta peformanta.

Cazurile particulare care au fost mentionate se refereau la anvlope de iarna ce calitate medie si relativ inguste, care s-au dovedit mai putin aderente pe asfalt uscat la 0 grade decat unele anvelope de vara de inalta performanta ...

Link către comentariu

Vad ca ai omis ce am scris, m-am referit la anvelope de iarna de top (michelin pilot alpin 2 - care la vremea respectiva erau tip top) si anvelope de vara de top (goodyear eagle f1 gsd3 - din nou tip top la vremea respectiva). Iar experienta mea a fost impartasita si de alte persoane care isi exploateaza masinile la limita chiar si iarna (nu mers la piata dupa muraturi), asadar nu sunt un caz singular.

Nu spun ca este bine sa mergi iarna cu anvelope de vara, chiar este foarte periculos si nerecomandat. Tot ce spun este ca in cazul unui carosabil uscat anvelopele de vara sunt mai bune.

Link către comentariu

Cum am precizat eu mai sus, este vorba de un caz particular in care asfaltul avea alta temperatura (mai mare) decat cea de afara ca atragea folosirea unei anvelope de iarna. Altfel nu se poate. E testat de specialisti.

Link către comentariu

Vlad, te inteleg perfect deoarece si eu citesc testele cu anvelope si cunosc cum sta treaba, dar experienta proprie imi spune altceva si asta este cel mai important lucru pentru mine. Eventual inainte sa montezi gumele de iarna fa un test before & after pe uscat :offtopic:

Link către comentariu

Hai ca nu intelegem. ;) Ceea ce ti s-a intamplat tie este datorita temperaturii asfaltului, care nu corespundea cu temperatura de afara. Daca puneai imediat anvelopele de iarna, de calitate superioara, sigur franai mai bine. Oricum, eu inteleg ce vrei sa zici. ;)

Link către comentariu

Consider ca am fost destul de clar in exprimare si deoarece nu imi place sa ma repet am sa las treaba asa cum este. Daca ne vom vedea candva am sa intru in detalii, dar in clipa de fata nu am stare sa scriu 1000 de randuri pe forum. :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ohoo, a trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe acest topic. Am ajuns la 9.300km si in curand voi face un drum pana la Viena. Cand ma intorc, voi trece asa usor pe la Voinea sa vedem ce putem aranja la motor. :Driver: Oricum, o noutate importanta este consumul. In weekend am mers Predeal-Breaza foarte linistit -> 7.5% (fata de 7.2 cat e la carte pentru extra-urban), apoi tare pe portiunea Breaza-Ploiesti -> consumul a sarit la 9.5%, si apoi putin sportiv pana in Bucuresti-putina centura-Dorobanti -> 9.9%. E excelent, avand in vedere ca mereu (pana la 8.000 km), pe aceeasi portiune de drum si in acelasi stil de mers, aveam 11-12% consum.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

cat de calm ai mers sa scoti asa consum?

eu nu am reusit sa scot sub 9 :vaidecapulmeu: dar nici sa nu ii dau nu am putut sa ma abtin!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Inviem acest topic :D. Dupa un drum la Viena am ajuns la 12.500 km, iar la intoarcere, pe Valea Oltului, am simtit cu adevarat ce inseamna un motor cu adevarat rodat. Masina trage extraordinar, iar treptele 3 si 4 sunt incredibile. In jobul meu de jurnalist auto am condus multe masini puternice, insa cum este S3-ul la manevrabilitate si reprize, mai rar vezi.

Consumul mediu dupa 12.500 km este de 13.6%. Am atins in traseul Bucuresti-Viena-Bucuresti si valori de 8%, dar si de 14%. O chestie interesanta: benzina OMV Carrera 100 (Roz 100 cum ar veni) din Romania, mers Arad-Viena, 160-170 km/h, s-a dus un rezervor. Eh, Viena-Arad, benzina OMV ROZ 95, 140-150 km/h, un pic mai mult de jumatete de rezervor. Se simte calitatea mai buna.

Navigatia a fost un deliciu. Precisa, bine sincronizata cu viteza masinii si cu detalii complete despre "orice".

In primavara voi apela la Voinea pentru un softuletz si parca ma bate gandul la niste jante BBS. :icon_thumright:

Si acum o mica poza cu masina dupa o ploaie continua de la Viena pana in Bucuresti.

post-731-1194473101_thumb.jpg

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

ce "nemernic" cum poti tine o bijuterie asa de murdara?oricum felicitari pentru rezultat!si sper ca nu mai vrei sa o schimbi!

Link către comentariu
Inviem acest topic :D. Dupa un drum la Viena am ajuns la 12.500 km, iar la intoarcere, pe Valea Oltului, am simtit cu adevarat ce inseamna un motor cu adevarat rodat. Masina trage extraordinar, iar treptele 3 si 4 sunt incredibile. In jobul meu de jurnalist auto am condus multe masini puternice, insa cum este S3-ul la manevrabilitate si reprize, mai rar vezi.

Consumul mediu dupa 12.500 km este de 13.6%. Am atins in traseul Bucuresti-Viena-Bucuresti si valori de 8%, dar si de 14%. O chestie interesanta: benzina OMV Carrera 100 (Roz 100 cum ar veni) din Romania, mers Arad-Viena, 160-170 km/h, s-a dus un rezervor. Eh, Viena-Arad, benzina OMV ROZ 95, 140-150 km/h, un pic mai mult de jumatete de rezervor. Se simte calitatea mai buna.

Navigatia a fost un deliciu. Precisa, bine sincronizata cu viteza masinii si cu detalii complete despre "orice".

In primavara voi apela la Voinea pentru un softuletz si parca ma bate gandul la niste jante BBS. :icon_thumright:

Si acum o mica poza cu masina dupa o ploaie continua de la Viena pana in Bucuresti.

Superba masinutza man! S-o stapanesti sanatos. Apropo, benzina "de 100" arde mai eficient, dar si mai repede decat cea de 95. Eu cel putin asa stiu si asa ar fi si logic. ;D bafta!

Link către comentariu
  • Administrator

invers.. arede mai bine dar in cantitate mai mica. Cu benzina de 95 consumul l/100km e mai mare (eu unul ating si 20l/100km daca pun Carrera95. De cand m-am ars cu cateva plinuri de 95 consumate cu 20l/100 am trecut pe benzina de 98 (rompetrol-MOL) sau carrera100 si consumul mediu este intre 15 si 18 de atunci.

Link către comentariu

Sefu, e pacat de masina sa bagi 95 in ea. Ca oricum, la cat consuma, diferenta de pret la pompa este neglijabila. Stiu din proprie experienta :icon_thumright:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!